191 boy 85 kilo ile racing kullanmak?
-
Arkadaşlar merhaba,
Ben yaklaşık 3 ay önce CB125E ile motosiklet dünyasına atıldım resmi olan herşeyim mevcut aynı zamanda gövdelik bile takmadan yola çıkmıyorum..
Gelelim asıl meseleye ben ninja almak istiyorum. ancak boyumdan dolayı çok sıkıntı yaşayacağım söyleniyor.. bu durumda çok tedirginim lütfen tecrübelerinizi ve fikirlerinizi sunabilir misiniz?
Reklamlar
-
ninja ne hocam 250 sl mi 250 r mı ninja h2 mi
-
Canına mı kast edeceksin. Racing ler motorsiklet değil. Pist makinesi. Motosiklet zevki yok o aletlerde. Hız dan ivmeden zevk alırsın. Ha bire gaz basarsın. Zaten alt devirleri ölü. Benzin yakmazsan bir şey anlamazsın. Bir de herkes sana bakacak diye alırsın. Ara gaz falan çekersin. Millet küfür eder.Sen ilgi çektim zannedersin. Keyif veren bir motor bak derim lakin hayat senin.
-
tozluklu adlı üyeden alıntı
Canına mı kast edeceksin. Racing ler motorsiklet değil. Pist makinesi. Motosiklet zevki yok o aletlerde. Hız dan ivmeden zevk alırsın. Ha bire gaz basarsın. Zaten alt devirleri ölü. Benzin yakmazsan bir şey anlamazsın. Bir de herkes sana bakacak diye alırsın. Ara gaz falan çekersin. Millet küfür eder.Sen ilgi çektim zannedersin. Keyif veren bir motor bak derim lakin hayat senin.
bence bayağı yanlış bir yorum.
-
Panashira adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Ben yaklaşık 3 ay önce CB125E ile motosiklet dünyasına atıldım resmi olan herşeyim mevcut aynı zamanda gövdelik bile takmadan yola çıkmıyorum..
Gelelim asıl meseleye ben ninja almak istiyorum. ancak boyumdan dolayı çok sıkıntı yaşayacağım söyleniyor.. bu durumda çok tedirginim lütfen tecrübelerinizi ve fikirlerinizi sunabilir misiniz?
Hocam ben de 190 boy ve 100 kiloyum. CBR250 kullanıyorum. Direksiyonu tam çevirdiğimde direksiyon dizime çarpıyor sana tavsiyem selesi yüksek bir motor alman. yoksa dizin öne doğru çok fazla yaklaşıyor ve çok kırıldığından da konforsuz bir sürüşe sebep oluyor. Bildiğim kadarıyla ninjanın selesi alçak. cycle-ergo.com'dan motorları kendi boyunu girerek kıyaslayabilirsin.
-
-
tozluklu adlı üyeden alıntı
Canına mı kast edeceksin. Racing ler motorsiklet değil. Pist makinesi. Motosiklet zevki yok o aletlerde. Hız dan ivmeden zevk alırsın. Ha bire gaz basarsın. Zaten alt devirleri ölü. Benzin yakmazsan bir şey anlamazsın. Bir de herkes sana bakacak diye alırsın. Ara gaz falan çekersin. Millet küfür eder.Sen ilgi çektim zannedersin. Keyif veren bir motor bak derim lakin hayat senin.
sanırım motosiklet bakış açımız biraz farklı.. :S bu sebepler için değil fiziki olarak bahsetmiştim ben..
-
Ninja alırsın almasına ama ne olur?
Hidayet Türkoğlunun testerenin meşhur 3 teker bisikletine binmesi gibi olur. Yavaştan bi bel ağrıları başlar.
Arkana baka baka boynunda ağrır zira aynalara baktığında gördüğün tek şey omuzların olacaktır.
-
peki... CRF250L hakkında ne diyorsunuz ?
-
09 Temmuz 2015, 14:53
#10
Fiziğin Aea ile yakın, onun ninja videosunu izlemelisin.
-
09 Temmuz 2015, 23:36
#11
189, 78 kiloyum, ilk motorum cbr500r, aynı derten müzdarip olarak biraz zorunluluktan tercih ettim ama iyki de almışım diyorum. Şahsi düşüncem ilk birkaç motor yüksek sele olmamlı, örneğin bmw gs800 ve triumph 800 xcx 'e de bakmıştım (acemi cesareti ) hatta 1200gs üzerine de oturdum. Yok dedim bunlar için bikaç fırın ekmek yemek lazım.
500r ne 250 kadar aldımda kayboluyor ne de 250L kadar tedirgin ediyor(yüksek olması nedeniyle). Duruken iki ayağımı yere basıp önümdeki durağan trafiği gözlüyebiliyorum, ayak çukura gelicek boşa çıkıcak deviricem derdi olmuyor. motor altımda sırıtmıyor. oturuş pozisyonu rahat, trafikte kıvrak hiç 195 kilo hissi uyandırmıyor.
Geçtiğimiz hafta esk - istanbul yaptım, tapa gaz, 160 - 150 km/sa ortalama ile 100 km de 4 litre yaktı, toplam 800 km yol yaptım iki günde 160 TL benzin parası verdim, ne öyle belimde yorgunluk, ne ellerimde uyuşukluk, ne bünyede sersemlik hissetmedim. 7000 devirden sonra bir titreşim var ama kesinlikle rahatsızlık vermiyor. Şiddetle tavsiye ederim bütçeniz uygunsa.
-
09 Temmuz 2015, 23:49
#12
Yamaha YZF-R25'i bi oturup denemeni tavsiye ederim. Otururken çok da eğilmene gerek kalmaz. Ben 183.üm , bana iyi.
-
14 Temmuz 2015, 08:49
#13
Fiyatı (€4303), 2 silindir 31hp motoru ile Benelli TNT250'ye de bakın da sonradan görürseniz aa bu da mı varmış demeyin
http://www.benelliturkiye.com/v1/modeller/tnt-250.html
-
14 Temmuz 2015, 09:20
#14
Boyum 2.04 bundan önce cbr 250m vardı kullanım açısından ben pek bi sorun yaşamadım hergün işe gidip gelmeme rağmen ama arkadaşlarım arasında baya dalga konusu olmuştum. fotolarıma baktığımda ben motora değil de motor bana binmiş gibi duruyordum Bİgün ninja250 olan bi arkla motorları değiş ettik motora sığmadım diz kapaklarım düz oturduğumda bile nerdeyse gidona değecekti. Tahminimce sende ninja 250 ye sığmazsın.
-
14 Temmuz 2015, 09:34
#15
2.00 boy 120 kg bir adamım sana diyorum reyzing falan olmaz bize enduro bizim olayımız
-
14 Temmuz 2015, 09:40
#16
o boyla race motor sağlıklı olmuyor kendimden biliyorum,
yüksek hızlarda rüzgar almamak için motora kapandığında taşa oturmuş kurbaga gibi olunuyor, artcı selesine yaslansam bile çok rahat bir sürüş olmuyor, ayrıca düşük hızlarda da naked motor gibi oluyor çünkü cam çok aşağılarda kalıyor race motor olayına ben ısınamadım.
2. motor olarak büyük ihtimalle versys, v-strom yada nc alıcam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)