Amacım trolluk değil. Gerçekten tavsiyelerinize ihtiyacım var mt 07
-
13 Temmuz 2015, 02:14
#21
Yaptığımız km. toplamı aynı sayılır. Ben de top speed kasacağım, alabildiğine devir çeviren makinelerden ziyade ivmelenmesi iyi olan ve her deviri canlı bir makine düşündüğümde hemen karşıma Mt-7 çıktı. Ama arkadaşların da yazdığı gibi çok can aldı malesef. Master of Torque tamam ama kimileri için avantaj olan hafifliği bana güven vermiyor.
Malesef ülkemizde az sayıdaki ara motosikletler pahalı olduğu için pazarda yerini bulamıyor.
Ben size Duke390 hakkında bir araştırma yapmanızı tavsiye ederim. Standart abs , ortalama yakıt tüketimi, 0-100 arası hızlanmaları ve fabrika çıkışı lastikleri vs.vs
Reklamlar
-
13 Temmuz 2015, 03:29
#22
Madem amacın son hız değil.
Ve yüksek cc tecrüben yok. Neden cb500 ve er5 e kafadan karşı çıkıyorsun?
Tam dediğin gibi torklu hızlanması iyi ve senin ihtiyacın olmayan son hızı mt07den düşük motorlar ?
Biyerde bir yanlış var farkında mısın?
-
13 Temmuz 2015, 08:54
#23
Amacın son hız değil ise neden cc yükseltmek istiyorsun? 250 cc güzel bir makine ile gayet mutlu olabilirsin. Kişisel bilgilerinde yer Bursa Mudanya olarak gözüküyor. O yol da zaten basılmıyor. Cc yükseltip gaza basmayacağım diyen adam kendini kandırır sadece.
Önce aslında neye ihtiyacın olduğuna karar ver sonra model araştır. Şahsen ben yüksek cc ye karşıyım. 250 Den 600 e Geçmek yerine 390 a geç. Kullanan dostlarımdan bildiğim kadarı ile mt07 gaz tepkisi olarak gayet agresif ve egzozu sessiz bir arkadaş ama kesinlikle deneyim gerektiren bir canavar.
-
13 Temmuz 2015, 09:25
#24
Benim bir arkadaşım bir gün tvs apache'den direk mt7'ye geçti. Namuslu namuslu yolunda giden adam oldu sana tek tekerci. Bir gün akşam ışıklardan bir kalkmış tek tekerle gidiyor arkadan bir hyundai getz'in bagajına girdi şoförü de daha bayan. Neyse indik kadınla konuşcaz kadına diyoruz ki ablacım niye direk sağa atladın bir arkana baksaydın keşke. Kadının bize tek cevabı "Ben arkama baktım zaten bir şey yoktu, galiba siz tek teker yapınca farın yukarı baktığından haberdar değilsiniz".
Aklında bulunsun yani
-
13 Temmuz 2015, 09:54
#25
NC 700 - 750 serisi daha uysaldır. Onlara da bak derim.
-
13 Temmuz 2015, 11:02
#26
al. akıllı davrandıkça sorun yaşamazsın.
-
13 Temmuz 2015, 13:28
#27
Yıl olmus 2015 hala hız istemiyorsan neden yuksek cc istiyorsun diyen adamlar var. Boyle bir milletiz iste. CCye gore hız yaparız. CC buyuyunce hızlı gitmek zorundasınızdır. Hızı sevmiyorsan yuksek CC alamazsın.Yadırgarlar.Laf ederler. Zaten bu tipler degil mi daha cok yuksek CC yi bulunca bilincsizce abanan, cesitli yerlere patlayıp can veren bu sebeple hem motosikleti seytan icadı yapan hem de baslangic motoru diye bir sacmaligin ortaya cikmasına sebep olan..
-
13 Temmuz 2015, 13:32
#28
neden mt07 başlığında sormadınız bunu sadece meraktan soruyorum.
-
13 Temmuz 2015, 14:25
#29
Ben bir 150lik off-road kullanıcısı olarak, konuyu açan arkadaşı nasılda yerden yere vurdunuz anlam veremiyorum. 60 bin km'yi devirmiş, adama fazla gelir o sana diyorsunuz. Konu altına yorum yapan kaç kişi 60 bini bulmuş acep? Gaz tepkisi sertmiş, agresifmiş, eee nolacak? O zaman binmeyelim biz bu motora, kasar bizi. Al sen dostum neyi istiyorsan, tecrüben yeterde artar. Burada insanların tecrübeden anladıkları kilometreden başka bir şey değil. Asıl olay 4 uzulun beraber koordinasyonu. El ve ayak koordinasyonun yeterince iyiyse yani tecrübeli ise o sert gaz koluna da alışırsın aşırı torka da. Sadece kendine zaman tanı motosiklete alışmak adına, temkinli ol, trafiğin içinde teker falan ara gaz işi bunlar boş ver, Trafik sakinleşir yaparsın artizliğini. Teker yapacam diye gidip başkalarını mağdur etme bir şey olmaz. Aman bir şey olur hesabı biniyorsanız bu "iki tekerli şeytan işine" ne anlamı kalır ki geriye. Sadece, trafikte yolların babanın malı olmadığını onu diğer vatandaşlarla paylaştığını ve ortak kuralların olduğunu unutma yeter.
-
13 Temmuz 2015, 14:31
#30
evet görüntü olarak çok güzel mt serisi 07 olsun 09 olsun ama dünya çapında istenilen rakama ulaşamamış bir motosiklet . bu sebepten 09 u tracera çevirdiler seneye 07 yide tracer yapıp nakedını durdururlar diye düşünüyorum beninm tavsiyem bu segmentte kesinlikle er 6 olurdu .yeni mt kulllanıcıları ile değil büyük makinadan mtye geçenlere danışırsanız size çok sağlıklı bilgiler vericektir bir heves alınıyor ama yürümediğini görünce can sıkıcı bir hale gelebilir sizin için .
-
10 Ağustos 2015, 12:21
#31
Alper Karademir adlı üyeden alıntı
Merhabalar motosiklet seven abilerim kardeşlerim.
Yaşım 21 öncelikle belirtmek istedim.
2008 den beri motosiklet kullanıcısıyım
Farklı zamanlar aralığında toplamda 13 bin km cbf 150 ve cbr 125r kullandım
Bunun harici aşağı yukarı 45 bin km kadarda 125cc skuter kullandım
Kurye olarak değil gezi olarak.
3bin kmdir de gts 250i evo kullanıyorum ve bu benim 250cc deki ilk motorum.
Anlatmak istediğim şu.
Uzun zamandır düşük cc motosiklet kullanarak motosiklet hayatım geçti
Ama aradığım duyguyu 250cc de bulamadım
Sadece biraz daha hızlı oldu okadar.
Benim için önemli olan son hız değil ivmelenmesi
Ve sesimin çıkması.
Mt 7 yi bir sürerir araştırıuorum cok hoşuma gidiyor
Gerek tip gerek izlediğim videodaki ivmelenme gerek fiyatı olarak.
Mt 7 kullanan veyahut bu seviyelerde olan arkadaşların tecrübelerinden yararlanmak istiyorum
Fikirleriniz benim için altın değerinde.
Birbakımada hayatım belkide sizin elinizde
Tercihim mt 07 abs olacak buna göre yorum yapmanızı istiyorum
Yani cbf 500 er 5 tavsiyesi istrmiyorum
Olmazsa neden geçemeyeceğimi beden erken olduğunu belirtmeniz
Hepinize iyi forumlar tekeriniz düz bassın şimdiden teşekkür ediyorum.
Arkadaşlar. Mt 07 ye binip kullandığımda şimdiye kadarki tecrübemin yeterli olmadığını farkettim.
Konu kilit olursa sevinirim.
Umarım sizede ders olur tercihimi 250cc den yana kullandım.
-
10 Ağustos 2015, 13:13
#32
Cc yukseltirsen basarsin mantigi nedir :D bir abim var cbf600 motoruda bombos otobanda 100'ü gecmiyor, elinize kalmis bisey
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)