Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Hyosung GV250 vs Regal Raptor dd250e

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Wokiie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2015
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Herkese hayırlı ramazanlar

    Motosiklet seçeneklerini 2 ye indirdim . Sizce Hyosung gv 250 mi yoksa Regal Raptor dd250r mi ? Neden ?

    2 motosikletin kullanıcılarıda deneyimlerini paylaşırsa çok memnun olurum .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    eek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 9
    Muhtemelen birazdan Regal markası burada gömülecek ama ben motorundan memnunum diyerek kaçmak istiyorum 250cc kategorisi başlangıç için ideal ama uzun yolda hele ki otoban hızlarında her iki motor da konforlu bir seyahat sunamaz. Regal'de arka amortisör yok gibi birşey, yolda ne varsa totoda izi kalır Ben kendi yaptırdığım sünger ek ve sonrasında aldığım airhawk ile sorunsuz uzun yol yapabiliyorum. 4000km yaptım, günübirlik 600km de yaptım, tek sorun yaşamadım. Hyosung'u bilmiyorum ama Regal felaket lastiklerle geliyor, 1000TL eklemek lazım. Bir de zinciri sürekli ses yapar, çukurda falan şangır şungur ediyor. Mekanik bir sorun yaşamadım, ama ilk başlarda hararet müşürü sorunu yaşayan gördüm. Parçası ucuzdu ama 2 ay önce zam geldi artık ucuz değil. 2014 ve sonrasında şanzıman problemi duymadım, öncesi modellerde ikinci vitesten boşa atma sorunu yaşayanlar oldu, garantiden çözüyorlar. Servis kalitesi nasıl bilmiyorum çünkü ben herşeyi kendim yapıyorum ama bilinen iyi servisleri var onlara gidenler sorun yaşamıyor. GV250'ye göre güçsüz bir motor, ama şekil olarak da bence en iyisi ki bu sebeple tercih ettim zaten

  3. #3
    Wokiie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2015
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Alıntı eek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muhtemelen birazdan Regal markası burada gömülecek ama ben motorundan memnunum diyerek kaçmak istiyorum 250cc kategorisi başlangıç için ideal ama uzun yolda hele ki otoban hızlarında her iki motor da konforlu bir seyahat sunamaz. Regal'de arka amortisör yok gibi birşey, yolda ne varsa totoda izi kalır Ben kendi yaptırdığım sünger ek ve sonrasında aldığım airhawk ile sorunsuz uzun yol yapabiliyorum. 4000km yaptım, günübirlik 600km de yaptım, tek sorun yaşamadım. Hyosung'u bilmiyorum ama Regal felaket lastiklerle geliyor, 1000TL eklemek lazım. Bir de zinciri sürekli ses yapar, çukurda falan şangır şungur ediyor. Mekanik bir sorun yaşamadım, ama ilk başlarda hararet müşürü sorunu yaşayan gördüm. Parçası ucuzdu ama 2 ay önce zam geldi artık ucuz değil. 2014 ve sonrasında şanzıman problemi duymadım, öncesi modellerde ikinci vitesten boşa atma sorunu yaşayanlar oldu, garantiden çözüyorlar. Servis kalitesi nasıl bilmiyorum çünkü ben herşeyi kendim yapıyorum ama bilinen iyi servisleri var onlara gidenler sorun yaşamıyor. GV250'ye göre güçsüz bir motor, ama şekil olarak da bence en iyisi ki bu sebeple tercih ettim zaten
    Aynen şekil olarak baya iyi görünüyor . Galiba amerikan patenti de varmış . Tam bilmiyorum . Şekli gel beni al eve götür diyor . Bi sıkıntısıda uzun yok yapacak olmam . Çünkü ne regal nede hyosung'u şehrimde bulamadım 2.el satan . Yani çevre illere yada izmire falan gitmem gerek . (Denizlide oturuyorum şu anda )

  4. #4

    Üyelik
    24 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Zongshen ZSgy125--SYM GTS250i Evo
    hyosung diyorum sadece şekile aldanma.

  5. #5
    STEWARD26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2012
    Şehir
    ERYAMAN
    Motosikleti
    KNUNİ TİGER 250 2007
    Tecrübe ile sabit bence gv 250

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------

    Regali bence gv 250 ile değil de tiger 250 ike kıyasla derim
    Wokiie bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Tarafsız olarak cevap vereyim, özellikle regaller ile ilgili bir çok soruna cevap verebilirim.

    İkisi de 2013 model biri klasik diğeri daytona ile uzun yol yaptım, kullandık, inceledik, gazladık. Sırası ile yazayım;

    Daytona; Görsel olarak muhteşem, çok ilgi çeken bir görüntüsü var. Gidon turu zayıf. Arka amortisörler yok sayılabilir, kuyruk çok sert, hardtail sayılacak kadar sert. Özellikle artçı için rahatsız bir motor. Ama bu sertlik kendini virajda belli ediyor. Nazaran rahat olan klasiğe göre viraj çizgisi çok iyi. Klasikten biraz fazla yakıyor ama lastik ebatları görsel olarak makinayı tamamlıyor. Koruma demiri yok, servis takılmıyor dedi, tabi kromcuya büktürülüp takılabilir. İmkansız değil yani.

    Klasik; Bence görsel olarak daytonanın çok gerisinde. Ama konforlu, daytonaya nazaran az yakıyor (lastik ebatından kaynaklı). Gidon turu ve manevra kapasitesi daha iyi ancak virajlarda daytona ile aynı çizgiyi yakalayamıyor. GV'ye kıyasla gayet güzel görünüyor. Arka teker mili'nin değişmesi haricinde hiçbir sıkıntı çıkartmadı. Koruma demiri var.

    İki modelde de karbüratörlü 19 hp çift silindir (sıralı) motor var.Klasikte bacaklar 90 derece açıda, oturuş pozisyonu oldukça rahat. Daytona da bacaklar öne doğru açık, ayaklıklar baya önde, rahat değil ama rahatsız da değil. Daytona da oturmak ayrı bir his oluşturuyor. İki motorda da çoğu krom parça aslında krom değil plastik. İlk bakışta hadi canım dedirten bu özellik uzun vadede mantıklı çünkü pas vb. olmuyor. Aynı gösterge panelini kullanan motorların göstergeleri çok eksik. Sadece hız, uzun kısa far, boş ışığı var. Özellikle yakıt göstergesinin eksikliği hissediliyor. Hararet göstergesi en azından yüksek hararet uyarı ışığı olsaymış daha iyi olurmuş. Açık egzoz ile ses muhteşem oluyor. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...16838053/detay Bizim klasik, videodan boru egzozun homurtusunu dinleyebilirsiniz. Custom yapmak için uygun çünkü çok fazla elektrik ve elektroniği yok. Bildiğimiz karbüratörlü sıralı çift silindir blok var üzerinde, görüntüde ilk bakışta "v-twin olsa çok güzel olurmuş" ifadesini kullandırıyor insana. Hızı yeterli, dik rampalarda bir vites (çıkmıyor değil yani) düşmenizi rica edebiliyor kibarca, yani 4. vites iş görüyor yokuşlarda.

    GV250; Uzun vadeli kullanmasam da daytonayı alırken bu motoru da çok düşünmüştük, daytona aldık. GV'yi de çok araştırdık, inceledik, bindik, denedik falan. Çok kesin yorumlar yapabileceğim bir motor değil.

    Görüntüsü regalin gerisinde. V-twin enjeksiyonlu blok regale göre oldukça güçlü, ama ses olarak ben tatmin olmadım. Boş vites konusu biraz sıkıntı, biz ısrarla bulamamıştık boşu. Gidişi, konforu güzel. Malzeme kalitesi olarak regalin bir tık önünde, ama fazlası değil. Çok öyle kalite kokan bir motor değil. Meraktan gidip baktığımız 3 adet 2008 modelin üçününde bütün vidaları paslıydı. Belki bakımsızlıktandır bilemiyorum ama aynı modelde regallerde pas falan bulamamıştık. Kronik tek derdi boş vitesin zor bulunuyor olması. Bir de GT250R ile aynı bloğa sahip motor, kesici olmayan modellerde sıkıntı çıkartabiliyormuş, tabi eşşek gibi kullanıldığında. Bakımlı olur düzgün kullanılırsa sıkıntı çıkartmadığını çokça duydum.

    Servisler;
    Regalin servisleri için beğendim diyemem, klasik çinli servisi, ama kendilerine ait çok sağlam bir forumları var, forumdan baskı yapılarak servislerden hizmet alabiliyorlar. Mesela bizim daytonanın kronik boşa düşme sorununu raptorriders forumu aracılığı ile garantiden şanzıman değiştirerek gidermişlerdi. Hem distribütör malın arkasında duruyor (direk distribütör ile görüsmüştük telefonla, yönlendirmişti bizi) hem de muhteşem bir regal kardeşliği mevcut. Evet bazı serilerde kronik boşa düşme sorunu var (hatalı üretim) ama sonradan giderildi.

    GV servisleri daha iyi, ama kendilerini kawasaki veya honda sanıyorlar. En azından ankara'daki servisi öyleydi. Şahsen o kaba tavırlar başlı başına alınmama sebebi. Ama muhtemelen bu buradaki servise özel bir durumdur.

    Amaç doğrultusunda değişir ancak, ben şahsen sıfır alınıp kullanılacak biraz da aksesuar yapılacak ise ikisi arasında regali öneririm. Sırf şekilden ibaret dandik bir motor değil. Güzel görünen ve yeterince (fiyatına göre) kaliteli bir motor. Cruiser denen şeye zaten görüntü için binilir! Az yakmaz çok kaçmaz, çok konforlu değil, çok kullanışlı değil, ucuz da değil ama alıp biniyoruz çünkü görüntüsünü seviyoruz.

    Alıntı STEWARD26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tecrübe ile sabit bence gv 250

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------

    Regali bence gv 250 ile değil de tiger 250 ike kıyasla derim
    O kadar değil abi ya, yeni regaller (balansörlü olanlar) oldukça iyi, tiger'in sıfırı olsaydı o da iyi olurdu muhtemelen
    kovboy03 ve Wokiie bunu beğendiler.

  7. #7
    Wokiie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2015
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tarafsız olarak cevap vereyim, özellikle regaller ile ilgili bir çok soruna cevap verebilirim.

    İkisi de 2013 model biri klasik diğeri daytona ile uzun yol yaptım, kullandık, inceledik, gazladık. Sırası ile yazayım;

    Daytona; Görsel olarak muhteşem, çok ilgi çeken bir görüntüsü var. Gidon turu zayıf. Arka amortisörler yok sayılabilir, kuyruk çok sert, hardtail sayılacak kadar sert. Özellikle artçı için rahatsız bir motor. Ama bu sertlik kendini virajda belli ediyor. Nazaran rahat olan klasiğe göre viraj çizgisi çok iyi. Klasikten biraz fazla yakıyor ama lastik ebatları görsel olarak makinayı tamamlıyor. Koruma demiri yok, servis takılmıyor dedi, tabi kromcuya büktürülüp takılabilir. İmkansız değil yani.

    Klasik; Bence görsel olarak daytonanın çok gerisinde. Ama konforlu, daytonaya nazaran az yakıyor (lastik ebatından kaynaklı). Gidon turu ve manevra kapasitesi daha iyi ancak virajlarda daytona ile aynı çizgiyi yakalayamıyor. GV'ye kıyasla gayet güzel görünüyor. Arka teker mili'nin değişmesi haricinde hiçbir sıkıntı çıkartmadı. Koruma demiri var.

    İki modelde de karbüratörlü 19 hp çift silindir (sıralı) motor var.Klasikte bacaklar 90 derece açıda, oturuş pozisyonu oldukça rahat. Daytona da bacaklar öne doğru açık, ayaklıklar baya önde, rahat değil ama rahatsız da değil. Daytona da oturmak ayrı bir his oluşturuyor. İki motorda da çoğu krom parça aslında krom değil plastik. İlk bakışta hadi canım dedirten bu özellik uzun vadede mantıklı çünkü pas vb. olmuyor. Aynı gösterge panelini kullanan motorların göstergeleri çok eksik. Sadece hız, uzun kısa far, boş ışığı var. Özellikle yakıt göstergesinin eksikliği hissediliyor. Hararet göstergesi en azından yüksek hararet uyarı ışığı olsaymış daha iyi olurmuş. Açık egzoz ile ses muhteşem oluyor. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...16838053/detay Bizim klasik, videodan boru egzozun homurtusunu dinleyebilirsiniz. Custom yapmak için uygun çünkü çok fazla elektrik ve elektroniği yok. Bildiğimiz karbüratörlü sıralı çift silindir blok var üzerinde, görüntüde ilk bakışta "v-twin olsa çok güzel olurmuş" ifadesini kullandırıyor insana. Hızı yeterli, dik rampalarda bir vites (çıkmıyor değil yani) düşmenizi rica edebiliyor kibarca, yani 4. vites iş görüyor yokuşlarda.

    GV250; Uzun vadeli kullanmasam da daytonayı alırken bu motoru da çok düşünmüştük, daytona aldık. GV'yi de çok araştırdık, inceledik, bindik, denedik falan. Çok kesin yorumlar yapabileceğim bir motor değil.

    Görüntüsü regalin gerisinde. V-twin enjeksiyonlu blok regale göre oldukça güçlü, ama ses olarak ben tatmin olmadım. Boş vites konusu biraz sıkıntı, biz ısrarla bulamamıştık boşu. Gidişi, konforu güzel. Malzeme kalitesi olarak regalin bir tık önünde, ama fazlası değil. Çok öyle kalite kokan bir motor değil. Meraktan gidip baktığımız 3 adet 2008 modelin üçününde bütün vidaları paslıydı. Belki bakımsızlıktandır bilemiyorum ama aynı modelde regallerde pas falan bulamamıştık. Kronik tek derdi boş vitesin zor bulunuyor olması. Bir de GT250R ile aynı bloğa sahip motor, kesici olmayan modellerde sıkıntı çıkartabiliyormuş, tabi eşşek gibi kullanıldığında. Bakımlı olur düzgün kullanılırsa sıkıntı çıkartmadığını çokça duydum.

    Servisler;
    Regalin servisleri için beğendim diyemem, klasik çinli servisi, ama kendilerine ait çok sağlam bir forumları var, forumdan baskı yapılarak servislerden hizmet alabiliyorlar. Mesela bizim daytonanın kronik boşa düşme sorununu raptorriders forumu aracılığı ile garantiden şanzıman değiştirerek gidermişlerdi. Hem distribütör malın arkasında duruyor (direk distribütör ile görüsmüştük telefonla, yönlendirmişti bizi) hem de muhteşem bir regal kardeşliği mevcut. Evet bazı serilerde kronik boşa düşme sorunu var (hatalı üretim) ama sonradan giderildi.

    GV servisleri daha iyi, ama kendilerini kawasaki veya honda sanıyorlar. En azından ankara'daki servisi öyleydi. Şahsen o kaba tavırlar başlı başına alınmama sebebi. Ama muhtemelen bu buradaki servise özel bir durumdur.

    Amaç doğrultusunda değişir ancak, ben şahsen sıfır alınıp kullanılacak biraz da aksesuar yapılacak ise ikisi arasında regali öneririm. Sırf şekilden ibaret dandik bir motor değil. Güzel görünen ve yeterince (fiyatına göre) kaliteli bir motor. Cruiser denen şeye zaten görüntü için binilir! Az yakmaz çok kaçmaz, çok konforlu değil, çok kullanışlı değil, ucuz da değil ama alıp biniyoruz çünkü görüntüsünü seviyoruz.



    O kadar değil abi ya, yeni regaller (balansörlü olanlar) oldukça iyi, tiger'in sıfırı olsaydı o da iyi olurdu muhtemelen
    Hocam 0 düşünmüyoruz . Aslında bende regal istiyorum görüntüden dolayı . Güç yok diyorlar makina için . Gv kore malı falan diye işi götürüyor . 2 arada kaldım anlayacağınız. 2 . el daha da bulamadık gerçi Denizlide ilan bulamadım . Canımı sıkan diğer ögelerden bi taneside bu . Regal de alıp şov yapmıcam ama gittimide tam gitsin istiyorum . Şu an kullandığım regal de yolda giderken gaz teli koptu mesela . Böyle sorunların olmasını istemiyorum . Motor bloğu çatlamıştı yine geçenlerde . Aynısı başıma gelsin istemiyorum . Gaz teli koptuğunda baya bi yokuş yukarı itmiştim motosikleti ...

  8. #8
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    Tamamen hatalı bir karşılaştırma olmuş. İki motorun kalite olarak arasında çok fark var. Hangisinin iyi olduğunu ben söylemiyorum.Motordan anlayanlar bilir.
    ogzcngdk ve AKREPP35 bunu beğendiler.

  9. #9
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Daha önce gt250 kullandım.

    şuan 2007 regal sahibiyim.en baştan söyleyeyim regalin titreşim sorunu var.max hızı 135km civarı 100-110 km hız ile çok güzel yol alıyor.titreşimin en az rahatsız ettiği hızlar bunlar.düşük devirlerde ve 120 üzeri hızlarda titreşim had safhada.

    yakıtı uzun yolda 20 krş şehir içi 25 krş civarı.

    artılarına gelirsek sadece parçası gv ye göre çok çok ucuz,konjöktör 15 tl,ateşleme bobini 10 tl,sinyal 4 lü takım 30 tl,

    komple silindir piston işçilik vs 500-600 tl ye halledilebiliyor.

    gv cometle mekanik olarak aynı parçaları kullanıyor parçalarıda öyle aman aman ucuz değil.comette titreşim sadece 5800 devirde oluyordu 6000 de kesiyordu gv de durum nedir tam bilmiyorum.gv nin cometten daha oturaklı daha az problem çıkardığını duyuyorum.

    kısacası gv daha pahalı regal ucuz

    regal zırt pırt arıza çıkarabilir ama parçası ucuz karar sizin
    Wokiie bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önce gt250 kullandım.

    şuan 2007 regal sahibiyim.en baştan söyleyeyim regalin titreşim sorunu var.max hızı 135km civarı 100-110 km hız ile çok güzel yol alıyor.titreşimin en az rahatsız ettiği hızlar bunlar.düşük devirlerde ve 120 üzeri hızlarda titreşim had safhada.

    yakıtı uzun yolda 20 krş şehir içi 25 krş civarı.

    artılarına gelirsek sadece parçası gv ye göre çok çok ucuz,konjöktör 15 tl,ateşleme bobini 10 tl,sinyal 4 lü takım 30 tl,

    komple silindir piston işçilik vs 500-600 tl ye halledilebiliyor.

    gv cometle mekanik olarak aynı parçaları kullanıyor parçalarıda öyle aman aman ucuz değil.comette titreşim sadece 5800 devirde oluyordu 6000 de kesiyordu gv de durum nedir tam bilmiyorum.gv nin cometten daha oturaklı daha az problem çıkardığını duyuyorum.

    kısacası gv daha pahalı regal ucuz

    regal zırt pırt arıza çıkarabilir ama parçası ucuz karar sizin
    Yüksek modelleri balansörlü, titreşim yok (her motor bir miktar titrer). Regalin gaz teli kopmaz sadece, her motorunki kopar. O yüzden ben yılda bir değiştiriyorum. Gaz teli debriyaj teli para değil. Değiştirmek 15 dk sürüyor.

    Bastın mı tam gitsin derken, kocaman cruiser ve 250 cc motor bloğu, ne kadar gitmesini bekliyorsun ki? 135 civarı yapıyor düzde. Suzuki inazuma da 150 yapıyor. Dahasını yapmasını istiyorsan 250 ccde, gidip ninja falan alman lazım.
    Wokiie bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  11. #11
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    valla benim gaz telim 9 senedir kopmuyor
    AKREPP35 ve Wokiie bunu beğendiler.

  12. #12
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek modelleri balansörlü, titreşim yok (her motor bir miktar titrer). Regalin gaz teli kopmaz sadece, her motorunki kopar. O yüzden ben yılda bir değiştiriyorum. Gaz teli debriyaj teli para değil. Değiştirmek 15 dk sürüyor.

    Bastın mı tam gitsin derken, kocaman cruiser ve 250 cc motor bloğu, ne kadar gitmesini bekliyorsun ki? 135 civarı yapıyor düzde. Suzuki inazuma da 150 yapıyor. Dahasını yapmasını istiyorsan 250 ccde, gidip ninja falan alman lazım.
    balansörlü kullanmadığım için yorum yapamıyorum.ben motorun işletim maliyetine bakarım.regal bu konuda gv ye göre gayet ucuz.titriyo mitriyo ama memnunum
    Wokiie bunu beğendi.
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  13. #13

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla benim gaz telim 9 senedir kopmuyor
    Hocam kopabilir, kopmayabilir. Benim motorun benden önceki sahibi öyle yerlerden geçirmiş ki gaz telini, değiştirelim diye başladık, ucu nerde başı nerde zor bulduk. Arkadaşın bmw'yi ite ite tamirciye götürdük gaz teli diye. Gaz teli önemsiz bir teferruat. Yani hyosung'un gaz teli kopmaz 9 sene gider diyemeyiz. Seninki kopmaz başkasınınki kopar (gaz teli )

    Esas önemli olan daha ciddi arıza çıkartıyor mu, çıkartmıyor mu. Mesela garantisi olmayan regal sıkıntı, şanzumanlarında var kronik arıza. Marş motorlarında (birçoğunda) var kronik arıza. Bunlar garantisiz motorda cep yakabilir.
    Sizin motorda beyin arızası mesela cep yakabilir (enjeksiyonlu modelden bahsediyorum).

    Birde şu yanlış algı var, bir şey eskimiyor, demekki iyi diye bir kavram yok. Benim motorun arka lastik eskimiyor. Uğraşıyorum, genede eskimiyor. Çok da kötü aslında lastikler, o kadar tutunmuyor ki eskimiyor meret (10 bin kmyi geçtim, geçen kumpasla ölçtürdüm, orjinali ile arasındaki farka bakarsak, 50 bin km yapar o lastik dedi lastikçi
    Wokiie bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  14. #14
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam kopabilir, kopmayabilir. Benim motorun benden önceki sahibi öyle yerlerden geçirmiş ki gaz telini, değiştirelim diye başladık, ucu nerde başı nerde zor bulduk. Arkadaşın bmw'yi ite ite tamirciye götürdük gaz teli diye. Gaz teli önemsiz bir teferruat. Yani hyosung'un gaz teli kopmaz 9 sene gider diyemeyiz. Seninki kopmaz başkasınınki kopar (gaz teli )

    Esas önemli olan daha ciddi arıza çıkartıyor mu, çıkartmıyor mu. Mesela garantisi olmayan regal sıkıntı, şanzumanlarında var kronik arıza. Marş motorlarında (birçoğunda) var kronik arıza. Bunlar garantisiz motorda cep yakabilir.
    Sizin motorda beyin arızası mesela cep yakabilir (enjeksiyonlu modelden bahsediyorum).

    Birde şu yanlış algı var, bir şey eskimiyor, demekki iyi diye bir kavram yok. Benim motorun arka lastik eskimiyor. Uğraşıyorum, genede eskimiyor. Çok da kötü aslında lastikler, o kadar tutunmuyor ki eskimiyor meret (10 bin kmyi geçtim, geçen kumpasla ölçtürdüm, orjinali ile arasındaki farka bakarsak, 50 bin km yapar o lastik dedi lastikçi
    dostum ben zaten işin şakasındayım, mesela debriyaj telim koptuğundan dolayı şehirlerarası yolda kalmışlığımda var
    ben mesela iki motoruda sürdüm, hatta regalin 2 çeşit motorunu sürdüm inan bana plastik oyuncak gibi geldi bana. ha şekil var mı evet var, memleket şekilci adam dolu olduğundan alıcısı oluyor.

    ben hep derim bu iki motorun kıyaslanması sırasında; regal eğlenilecek hatun, hyo evlenilecek hatun olay bu kadar basit aslında..

    kısmetse salı günü ege akdeniz turuna çıkıyorum döndüğümde motor 50 bin km de olucak, 50 binde regal varsa görmek isterim ben mesela..
    Wokiie bunu beğendi.

  15. #15

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum ben zaten işin şakasındayım, mesela debriyaj telim koptuğundan dolayı şehirlerarası yolda kalmışlığımda var
    ben mesela iki motoruda sürdüm, hatta regalin 2 çeşit motorunu sürdüm inan bana plastik oyuncak gibi geldi bana. ha şekil var mı evet var, memleket şekilci adam dolu olduğundan alıcısı oluyor.

    ben hep derim bu iki motorun kıyaslanması sırasında; regal eğlenilecek hatun, hyo evlenilecek hatun olay bu kadar basit aslında..

    kısmetse salı günü ege akdeniz turuna çıkıyorum döndüğümde motor 50 bin km de olucak, 50 binde regal varsa görmek isterim ben mesela..
    Fazlasını yapmış regal gördüm, inan görsen inanmazsın o kadar km yaptığına. 45 binde GV gördüm ben, bildiğin pas yığınıydı. Nasıl baktığın ve nasıl bindiğin ile alakalı bir mevzu tamamen. Ben ayda bir yıkadığım motorumun her yanına wd40 sıkarım. İlk aldığımda ufaktan pas tutmuş motor saplamasının somunu bile paslanmadı. Aldığım zaman ne kadar pas vardıysa o somunda, inan öyle duruyor. Arkadaşta regal var, son 2 bin km'dir yağ değiştirecek (2 bin km önce değişmesi gerekiyordu). Soğutma sıvısı eksikti, ben tamamlattırdım zorla. Öyle binince elbet bir yerde motor büyük arıza açar. GT250R kullanan bir arkadaş var, motor tamircide yatıyor. İki silindirde de yağ kaçağı vardı elemanın. Contalar değişecek dendi, önemsemedi. Bakmamış, motor yağsız kalmış. Acayip sesler çıkmaya başladı motordan Sonra da fazla yağ göz çıkartmaz mantığı ile yağ koyarken fazla koymuş. Bu sefer de hiç çalışmamaya başladı motor. Getirdik tamirci arkadaşın atölyeye, söküldü motor komple. Bir baktık eski onarımlara;
    Eksantrik zinciri uzamış, eksantrik gergisine lehim yaparak gergiyi uzatmışlar.
    Daha önce açılmış motor, komple sıvı conta kullanılmış, birleşim yerlerinin içi dışı hep conta fazlası.
    Yağ filtresi bildiğin dolmuş, katılaşmış, yağı geçirmiyor doğru düzgün.
    Arka maşada boşluk var,arka teker doğru konumun 3 cm sağına ve 3 cm soluna oynayabiliyor.
    Krank kolunda 1 santime yakın boşluk var.

    Kötüymüş abi bu hyosung diyor eleman. Lan sana uzay teknolojisi ile titanyum işleyip motor yapsalar dayanmaz diyecektim, demedim. Gidip vaktinde contaları değiştirse yağsız kalmayacak. Filtreyi değiştirse yağlama tam olacak. Eksantrik zincirini değiştirse eksantrik ayarı kaçmayacak. Bunların hepsini toplasan 300 tl tutmaz, şimdi krank, krank kolları, pistonlar, silindirler, subaplar, eksantrik zincirleri, klavuzları ve gergileri, arka mil, contalar, filtreler falan hep değişecek.
    Wokiie bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  16. #16
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    bikaç yerden gv nin motoru Suzuki diye duydum bilmiyorum ne kadar doğru...yalnız bildiğim tek şey elektirik aksamında sorun var gv nin, motorundan şikayetçi olan duymadım okumadım...
    Wokiie bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı natila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bikaç yerden gv nin motoru Suzuki diye duydum bilmiyorum ne kadar doğru...yalnız bildiğim tek şey elektirik aksamında sorun var gv nin, motorundan şikayetçi olan duymadım okumadım...
    Daha önce de bu konuyla ilgili yazdım Yanlış anlamayın gv kötü demiyorum da arkadaş rks diyor suzuki motoru, hyosung diyor suzuki motoru, toplamda gördüğüm çin kore mallarının hangisine sorsanız suzuki motoru diyorlar. Merak ediyorum bu suzukinin başka işi gücü yokmu da millete motor üretiyor.
    250cc sınıfı çokça araştırdım, suzukinin bu motoru kullandığı herhangi bir model bulamadım. Varsa paylaşılırsa sevinirim.
    GT250R motu kullanılan gv GT250R'a göre daha düşük devirli kullanıldığından (cruiser maksimum tork çizgisinde kullanılır, ss maksimum hp çizgisinde) bakımları da yapıldığında blok uzun süre problem çıkartmayacaktır. Sonuçta kaliteli bir bloğa sahip. Elektrik tesisatını bilmiyorum da beyin arızasını çok duydum hyosung enjeksiyonlu modellerde, ve bildiğim kadarı ile beyin pahalı bir parça. Ama arıza parça kaynaklı mı yoksa kullanımda mı hata var (herkes eline geçirdiği her abidik gubidik elektrikli zırvalığı motoruna takmaya çalışıyor geçen tanesi 55watt olan sis lambalarından 4 tane takılmış motosiklet gördüm) bilemiyorum.
    Wokiie bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  18. #18
    Wokiie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2015
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Şimdi gv ile regal için puanlama yaparsak ? Kullanan regali seç iyidir diyor kimisi gv ezer geçer diyor .... Baya şaşırdım

  19. #19

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Wokiie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi gv ile regal için puanlama yaparsak ? Kullanan regali seç iyidir diyor kimisi gv ezer geçer diyor .... Baya şaşırdım
    Açık konuşcam, gv daha kaliteli ama öyle aman aman da değil. Burada mesele şu, regal cruiser ruhuna daha uygun bir motor. Yahu elektrik süpürgesi sesi çıkartan cruiser mi olur? Puanlama yaparsan kıstas önemli. Ama biri çok kaliteliyken öbürü çöp değil. Git ikisinin de üzerine otur, çevrende bulabilirsen rica et, az da olsa bir kıpırdat yerinden, hangisi içine sinerse tercihini o yönde yap.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  20. #20
    eek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 9
    Çok kafana takma, ben de ikisi arasında kalmıştım Regal aldım mutluyum, aynı zamanda Hyosung alanları tanıyorum onlar da mutlu Aynı şeyin laciverti işte birini al binmeye başla
    ogzcngdk bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)