Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

2015 R6'dan 2015 CBR 1000RR' a transfer

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın Cem; Haklısınız beklenti meselesi tamamen, pilot gelir İzmir pistinde 250'likle benim 1000'liğime tur bindirir.
    Ama önceden alışkanlıklar var geçmişte FZ6 fazer, GSXR600, CBR600F, ZX636,R6,CBR1000RR sahibi olunca, 2008 de bir sezon yarışınca 600 lere bir aşinalık oluyor, gazı çevirdiğinizde yürümüyorlar, farklı tarz çekişli motosikletler sahibide oldum KTM 690SMC gibi kiloca çok hafif torkta çekişte yüksek motosikletimide uzun süre kullandım. ama 600 ler harbiden yürümüyor, yaş geçti artık alışkanlıklar kırılmıştır dedik, kırılmamış aşinalık resmen yetmedi olay tamamen bundan ibaret polemik değil sakın yanlış anlamasın arkadaşlar.
    Hayırlı olsun. Neyse kawasaki alamadım diye canını sıkma, 6 aya 1000rr ı satar alırsın.
    Shamy bunu beğendi.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Hangi ara aldinizda 1000 km yapip rodaji tamamladiniz?
    Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin

  3. #63
    kittyhawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Keşke o "yürümeyen" R6 ile kırılmış istanbul Park pist rekorunu, "delip geçen" 1000'liklerle daha da geliştirebilseler..

    Hayat bir pist değil, tekeriniz hep düz bassın, allah kaza bela vermesin.. Hayırlı olsun...
    When the world is messed up and you can't make sense of it, Go out and ride!

  4. #64
    Hondolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2015
    Olsun, boşver iyi yaptın.
    halilom bunu beğendi.

  5. #65
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Alıntı 2move adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi ara aldinizda 1000 km yapip rodaji tamamladiniz?
    Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin
    Rodaj 500km,ve herkesin zannettiği gibi belirli bir devri geçmeme diye birşey yok, sadece , uzun süre yüksek devirde gidilmemesi iberesi yer alıyor ayrıca ilk hayati önem taşıyan esas rodaj denebilecek 30km olan kısmını çok hassas yaparım, Zaten rodaj denen şey 2-4 cü vitesler arası ani hızlanarak ve kompresyona bırakarak segmanların üst ve alt ölü noktalara tam olarak temas edip yuvalanmasını sağlamak. yoksa Makina içinde rodaj falan olmaz ısıl işlem görmüş birbiriyle bağlantılı metallerin rodajı olmaz yani bir krang milinin ,subapların, rulmanların, pistonun, silindirin, zincirlerin millerin rodajı olmaz sadece segmanların rodajı vardır oda silindir üst ve alt ölü noktalarda yer yapması için. Makina dışında lastiklerin ve fren balatalarının üstündeki üretim kalıntılarını atması için kısa bir süre rodajı olur okadar. ilk baştadebriyaj balatasına bir miktar kalıntı bırakır, zaten motosikletin içinde gelen yağı filtre ile beraber 100km de değiştirirsiniz, 1000km ye kadar beklenmez.
    santo78 bunu beğendi.

  6. #66
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Konuya yazılanları okuyunca dayanamayıp yazıyorum tekrardan. 600 cc ile delip geçenler, pistte rekor kıranlardan bahsedenler kendileriyle çelişiyor. Hayat bir pist değil, evet.
    İşte tam da o yüzden 600 cc yürümüyor. Pistlerde red line dan inmiyorlar, kilometrelerce düzlükler yok. yolda 600 cc için konuşursak, 6. Vites 110-120 giderken tam güçle ivmelenebilmek için en az 3 vites düşürmek gerekir. Hatta 4... Yoksa çok beklersiniz gitsin diye... 1000 cc kullanmadım fakat aralarındaki tork farkının yarı yarıya olduğu düşünülürse hızlanma çok daha tatmin edici olur.
    Cem de demiş, pistte 250 CC ile bazı 600 lerden daha iyi dönüyorlar diye. Demekki 250 CC de yürüyor, 600 é gerek yok
    Maslak bunu beğendi.

  7. #67

    Üyelik
    31 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuya yazılanları okuyunca dayanamayıp yazıyorum tekrardan. 600 cc ile delip geçenler, pistte rekor kıranlardan bahsedenler kendileriyle çelişiyor. Hayat bir pist değil, evet.
    İşte tam da o yüzden 600 cc yürümüyor. Pistlerde red line dan inmiyorlar, kilometrelerce düzlükler yok. yolda 600 cc için konuşursak, 6. Vites 110-120 giderken tam güçle ivmelenebilmek için en az 3 vites düşürmek gerekir. Hatta 4... Yoksa çok beklersiniz gitsin diye... 1000 cc kullanmadım fakat aralarındaki tork farkının yarı yarıya olduğu düşünülürse hızlanma çok daha tatmin edici olur.
    Cem de demiş, pistte 250 CC ile bazı 600 lerden daha iyi dönüyorlar diye. Demekki 250 CC de yürüyor, 600 é gerek yok

    İşte gerçektende çok mantıklı bir mesaj abi kullanan kullanmayan cg ciler bile yorum yapmış ne kadar çok biliyoruz (buna bende dahilim) bilmediğimiz yok massaallah, kulaktan dolma şeyleri bırakın arkadaŞ. Adam r6 gitmiyor derken 1000 cc bir makineye göre demek istemiş yoksa r6 yavaş bir makine demiyor .. 600 cc makinelerin içinde en hızlısı olabilir ama ara hızlanmaları yüksek viteste bir 1000rr değildir

    birde arkadaşlar ss le kilometre yapmayan adam kafasına göre sallamasın lütfen

  8. #68
    santo78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2013
    Şehir
    Bangkok
    Motosikleti
    CBR 650F
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rodaj 500km,ve herkesin zannettiği gibi belirli bir devri geçmeme diye birşey yok, sadece , uzun süre yüksek devirde gidilmemesi iberesi yer alıyor ayrıca ilk hayati önem taşıyan esas rodaj denebilecek 30km olan kısmını çok hassas yaparım, Zaten rodaj denen şey 2-4 cü vitesler arası ani hızlanarak ve kompresyona bırakarak segmanların üst ve alt ölü noktalara tam olarak temas edip yuvalanmasını sağlamak. yoksa Makina içinde rodaj falan olmaz ısıl işlem görmüş birbiriyle bağlantılı metallerin rodajı olmaz yani bir krang milinin ,subapların, rulmanların, pistonun, silindirin, zincirlerin millerin rodajı olmaz sadece segmanların rodajı vardır oda silindir üst ve alt ölü noktalarda yer yapması için. Makina dışında lastiklerin ve fren balatalarının üstündeki üretim kalıntılarını atması için kısa bir süre rodajı olur okadar. ilk baştadebriyaj balatasına bir miktar kalıntı bırakır, zaten motosikletin içinde gelen yağı filtre ile beraber 100km de değiştirirsiniz, 1000km ye kadar beklenmez.
    Buna birseyde ben ilave edeyim. Ilk 1500 kmde ki yagin mineral yag olmasi onemlidir. Sentetik yag rodaj icin tavsiye edilmez. Fabrika cikisi sentetik yag ise rodaja baslamadan once mineralle degistirilmesi tavsiye edilir.
    Shamy bunu beğendi.
    MOTOiNMAN - Tayland'daki motovlogger
    https://www.youtube.com/channel/UCY4qgFgHbDDtzPG7P3oZPyQ

  9. #69
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    R1 için zx10r ın arkasından nal toplar diyen arkadaşım. İsterseniz yeni r1 in ve zx10r ın aynı anda bulunduğu test videolarına bakın. 200 beygirlik yeni r1 in ivmelenme ve son hızda zx10r dan daha iyi olduğunu kendiniz görün.
    Bu arada 1000rr kullanıcısıyım, yani yamaha ile bir bağım yok. Objektif olarak konuşuyorum.
    halilom bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)