Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

YBR 125 ESD YARDIM LÜTFEN !

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    burkanyavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    Arkdaşlar hepinize öncelikle merhaba motosikletim ybr 125 esd 2012 kullanıcısıyım
    motosikletimde 5 vites 7000 devir den yukarı çıkmıyor ve 95/kmh yukarı çıkmıyor
    sizce neden olabilir ?
    CEVAPLARINIZ İÇİN HEPİNİZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER KAZASIZ GÜVENLÜ SÜRÜŞLER


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Sado39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ktm Adventure & Ktm Duke
    7000 devirde 95 km/h gören bi ybr ye sahipseniz ve muhtemelen ilk sahibi değilsiniz. Dişlilerde oynanma olabilir.

  3. #3
    burhank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    (stunt bike) kawasaki ninja 250sl
    karbüratörün içi tıkanmış olabilir, aynı olay cbf kullanan bir arkadaşımın başına geldi içindeki benzinle yaklaşık 2 ay yatan motora bide energyden benzin koyunca oldu tahminimizce, motor 70 den yukarı çıkmıyordu, kısaca gitmiyordu motor. İki seçeneğimiz vardı ya karbüratör değişecekti yada iyice temizlendikten sonra düzelirse üzerindeki karbüratör kullanılacaktı. Allahtan temizlikle kurtardık işi, daha sonra depodaki tüm benzini boşalttık ve shellden almaya başladık artık benzini ve sürmeye devam....

  4. #4
    burkanyavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    Alıntı Sado39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7000 devirde 95 km/h gören bi ybr ye sahipseniz ve muhtemelen ilk sahibi değilsiniz. Dişlilerde oynanma olabilir.
    evet ilk sahibi değilim motosikletimde ön 15 arka 45 dişli var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

    Alıntı burhank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karbüratörün içi tıkanmış olabilir, aynı olay cbf kullanan bir arkadaşımın başına geldi içindeki benzinle yaklaşık 2 ay yatan motora bide energyden benzin koyunca oldu tahminimizce, motor 70 den yukarı çıkmıyordu, kısaca gitmiyordu motor. İki seçeneğimiz vardı ya karbüratör değişecekti yada iyice temizlendikten sonra düzelirse üzerindeki karbüratör kullanılacaktı. Allahtan temizlikle kurtardık işi, daha sonra depodaki tüm benzini boşalttık ve shellden almaya başladık artık benzini ve sürmeye devam.bi..
    karbüratörü temizletiyim deniyim ama ondan olcagını sanmıyorum 1 2 3 4 ünci viteslerde normal hızlanması normal ancak son hızda ve 5 vitesin devririnde sıkıntı yaşıyorum

  5. #5
    AydınOğlu09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Motoran, Tvs Apache, Mondial MCX 150 Road Racer
    5 vites zaten rahatlatmak için motosikleti hız yapamaz o vites'te anca yokuş aşağı

  6. #6
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Ben YBR orjinal ön dişlisinin 14T olduğunu biliyorum, senin ön dişlin 15T ise eğer sebebi budur.

    Yeterli tork üretemediği için motor çekişten düşüyor. 125 cc ve YBR gibi 8-10 beygirlik motorlarda dişliler ile oynamak böyle sonuçlar doğurur.

    14T ön dişli alırsan titreşim ve devir yükselik, çekişi düzelir.

  7. #7
    burkanyavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben YBR orjinal ön dişlisinin 14T olduğunu biliyorum, senin ön dişlin 15T ise eğer sebebi budur.

    Yeterli tork üretemediği için motor çekişten düşüyor. 125 cc ve YBR gibi 8-10 beygirlik motorlarda dişliler ile oynamak böyle sonuçlar doğurur.

    14T ön dişli alırsan titreşim ve devir yükselik, çekişi düzelir.
    evet doğru biliyorsunuz 14T ama antalyadaki ustaların %99 u 15 dişli takıyor hepsi öneriyo buğün bi karbüratör temizligi ve 14 dişli takıp denicem
    Zuzuuw bunu beğendi.
    KAYBETMEKTEN KORKMA...
    KORKARSAN KAYBEDERSİN

  8. #8
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı burkanyavuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet doğru biliyorsunuz 14T ama antalyadaki ustaların %99 u 15 dişli takıyor hepsi öneriyo buğün bi karbüratör temizligi ve 14 dişli takıp denicem
    Beni motorumun orjinali 15 T, mh 125 drift. Ben ona 16 T taktığım zaman kalkışından, hızlanmasına, yokuş çıkarkenki performansından rüzgarlı havada çevirebildiği evire kadar herşey çok değişiyor.

    zaten ne canı varki 125 cc motorun, dişli değişimine karşı çok hassas. Drift bile dişli değişiminde sapıtıyorsa, daha sakin bir motor bloğuna sahip YBR nin bayılması çok normal.

    Ne demişler, 90'ı aşma orjinalden şaşma.

  9. #9
    burkanyavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    cevaplarınız için herkeze teşekkür ediyorumbuğün ilk işim tekrar 14 dişliye çevirmek olucak


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)