Motor modifiyesiyle ilgili
-
Öncelikle herkese merhaba.
motor modifiyesiyle ilgili bilgisi olan arkadaşlara sormak istediğim bir kaç soru olacak.suziki drz 400 sm almak niyetindeyim ancak motorun cc si yükseltilmiş ve karbüratör kiti atılmış.bunları yapmak için motor bloğunu açmak gerekiyor mu ve yapılan işlem motorun ömrünü-sağlamlığını nasıl etkiler bunu öğrenmek istiyorum.
Reklamlar
-
Yıllarca okumuş etmiş, matematiği fiziği yalamış yutmuş mühendisler tarafından tasarlanan bir motorun yapısı; mahalle kenarında bisikletçiden bozma bir motosiklet tamircisinde, çarpma işlemini zor yapan bir 'usta' tarafından değiştirildiğinde ne kadar sağlam olur sen düşün. Motor bloğu açılsın açılmasın farketmez
-
Hiç bişey olmaz kardeşim yağ yakma yaparsa sıkıntı ayrıca silindir büyültmek için blok açılmasına gerek yoktur. Ancak yeni takılan silindirler yağ yakabilir adi çin malı falansa yoksa bi sıkıntı olmaz ayrıca köşe başında çarpım yapamıyor dediğiniz adamlar 4 silindirli mobilet yapıyor senelerin tecrübesi var adamlarda fazla söze gerek yok sadece okumakla adam olunmuyor nice okuyan adamlar var ellerinden bi iş gelmeyen bu ülkede
-
bahsettiğim motor ankara endo motor da yapılmış.orda bore piston kiti atılarak +35 cc eklenmiş.bu konuda da bilgim olmadığı için kararsız kaldım.
-
motosikleti çalıştırın egzozdan mavimsi bi duman atıyorsa yağ yakıyor demektir silindir büyülttüğümüzde en çok karşılaştığımız sorun bu oluyor ama yapan usta ve takılan silindir motosiklet için üretilmiş bişeyse bence sorun olmaz hatta yararı olur :D
-
O motorun fren sistemi, ağırlığı, aerodinamiği ona göre ayarlanmış. Hepsinin matematiksel bir hesabı olur ve ona göre tasarlanır her parça. 30 km daha hızlı gitmek istiyorsan git motorunu büyüt. Paran yetmiyorsa sabret. Canını riske atmaya değmez.
Yararı falan da olmaz ayrıca. Sana 3. ciğer, 2. kalp takılsa daha mı sağlıklı olursun bir düşün.
-
piston kiti motor bloğunun içine monte edilmiyor mu ?
"Edeple gelen lütufla gider"
-
doğru işe hiç frenleme açısından bakmamıştım
-
Hayır kardeşim silindir kiti için blok açılmaz ayrıca çokca yararı olur istersen deneyelim gel karamana orjinal bi cupa bin bende silindir kiti olan cupa bincem düz yolda bascaz arada ne kadar fark olduğuna inanamıcaksın
-
erensipahi adlı üyeden alıntı
Hayır kardeşim silindir kiti için blok açılmaz ayrıca çokca yararı olur istersen deneyelim gel karamana orjinal bi cupa bin bende silindir kiti olan cupa bincem düz yolda bascaz arada ne kadar fark olduğuna inanamıcaksın
gideceğin yere en fazla 2 dk önce varacaksın...
-
Son hızdan bahsetmiyorum ben 15 20 cc ile hız artmıyor zaten sadece o hıza gelme süresi kısalıyor motorun çekişi artıyor
-
kocateker adlı üyeden alıntı
doğru işe hiç frenleme açısından bakmamıştım
Olay sadece frenleme değil, soğutmasını da düşün. Sen daha yüksek hız yapmaya başlayınca motor da ona göre daha çok ısınacak ve yeteri kadar soğutamayacak. Her kalkışta, vites değişiminde, debriyajına daha fazla yük binecek. Aktarma sistemin daha fazla zorlanacak
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)