Baslangic Icin Chopper Tavsiyesi
-
Merhaba, su anda ehliyeti alabilmek icin surucu kursu masraflari birikimi yapiyorum, hayirlisiyla Hazirandaki sinava yetisicem. Daha once trafik tecrubem ya da motor kullanmisligim yok ama chopper sevdalisiyim. Gerek ogrenci oldugum icin maddiyat olsun gerek de yeni basliycak olmanin verdigi deneyimsiikten oturu Kuba 200 SL dusunuyorum, var midir bu motorun fiyatlarinda seyiren onerebileceginiz baska chopper tarzi motorlar?
Reklamlar
-
regal raptor spyder a bi bak şekilen daha iyi
bende kendime alacaktım. ama genellikle şehir içi ve dağ taş köy gezdiğim ve yakıtı düşündüğüm için vazgeçtim...
-
Falcon Freedom 250 bakmani tavsiye ederim.Hatta konusu taze acilmisti.
-
Performans olarak daha iyi anladigim kadariyla Kuba'ya gore ama sanki durus, sekil acisindan Kuba daha sempatik gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------
Tamamdir hocam secenekler listesine ekledim onu da ilgilendiginiz icin sagolun.
-
kuba sl 200 kullanıcısıyım.
dün yağmur çamur altında,arkadaşlarla levent-şile arası gittik geldik.şile tarafında güzel bir mekan var yemeğe gitmişdik ama her türlü kötü hava şartında motorları kullandık.şunu söylemeliyimki o yolda bu makine beni yarı yolda bırakmadıysa artık bilmiyorum nerde bırakabilir? motorun limitlerini epeyce zorladım diyebilirim dün.
iyi kullanılan her makine gider,bunu bilir bunu söylerim.
kuba sl 200 5500tl fiyatta satılıyor
yeni çıkan "makyajlı" falcon freedom 250cc ise 7000-7500 tl arası fiyatı var.
regallere gelince... şekli iyi olan bu makinelerin 250 cc olanları 10800 tl,350 cc olanları ise 13000 tl civarı fiyatları var şuan (daytona ve spader farketmiyor).
başlangıç için kuba sl 200 iyidir,ben çok memnunum şahsen.
bu arada ek bilgi olarak, 14 lt deposu olan bu makine 100 km de 2.5 lt benzin yerken,maksimum 110 km yapmakdadır.
-
Falcon freedom konusunu merak edip baktım. Sitesindeki bilgiler safsata. 12 kw 18 hp etmez. 16 hp eder ki Kuba SL 200 kaç hp, iyi değerlendirmek lazım.
Ağırlıklarına, malzemenin ve boyanın kalitesine, servisine, parçasına, titreşimine falan bakmak lazım.
-
Çok sagolun hocam bilgi icin, gerek motor sahibi arkadaslarla yaptigim muhabbetler gerek de kendi arastirdigim kadariyla Kuba'yi bende istiyorum acikcasi diger seceneklere gore de 1-0 onde gidiyo benim icin. Tip olarak da zaten Harley'in sportster kasa Iron883 modeline benzetildigi oluyormus, biraz detayli bakinca motora, gorebiliyosun tabi ufaktan bi Harley edasi. Motora dair boyle olumlu yorumlar almak sevindirdi hocam tekrardan sagolun, kazasiz belasiz surusler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
Bildigim kadariyla Kuba 200 zaten Keeway 150' de olan titresim vb. sorunlarin duzeltilmis olarak yeniden piyasaya surulmus hali, tabi ayrica marka Cin olmaktan cikmis diye de biliyorum bu restorasyon sonrasinda.
-
Duruma göre benimde kuba superlight 200 alma şansım var blackghost sağolsun aklıma girdi :D
-
Valla ne diyim hocam bence de blackghost bayagi bi guzel ve net acikladi :D simdiden hayirli ugurlu olsun...
-
Blackghost sayesinde sokaklarda sl200 görcez :D
-
-
Motor yağmurda yolda kalmadı diye çok iyi damgası yiyorsa durum vahim
Ben lifan v250 oneririm.
-
Regal 250 benım başlangıç motorumdu.Hiç bir problem yaşamadım.
Ölmek için değil ölene kadar Sür..
-
Tamamdir hocam aklimda lifan'da
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------
Tamamdir hocam degerlendiricem regal i de
-
-
Almisken direk 200 ya da 250 cc lik bir motor almak sonrasi icinde daha faydali olmaz mi?
-
Ben farklı bir tavsiyede bulunayım, Mini Chopper+ Scooter:
-
Dostum eğer cruiser konuşucaksak burada başlangıç için 250cc bir makina ile başlaman en doğrusu.Nedeni ise;yol tecrübesi ve cruiser makinaların ağırlığından dolayı senin makinaya hakim olma becerisi.Doğası gereği tork ön planda olan ağır makinalardır.Hemen ivmelenmezler bu yüzden 250 dememdeki sebeb sana yukarıda ki yazdığım unsurlardır.Ben 2 sene bindim sonra c800 biniyorum şu anda.Mutlaka arada dağlar kadar fark var fakat artık cruiser makinaların nasıl tepkiler verbileceğini kestirbiliyorum az çok.Sen sonuçta supersuport bir makina sürmeyeceksin 250cc ila 600cc arasında uçurum olsun.Benim şahsi tavsiyem çin ile başlaman sonra japona geçmen.Tabii ki bu bütçe meselesi fakat japonun verdiği hazzı diğerleri vermez.Şimdiden kazasız belasız.
Ölmek için değil ölene kadar Sür..
-
Sagolasin hocam, bende ayni sekilde dusunuyorum basta 200 ya da 250 cc lik bi aletle baslayip sonrasinda yukselirim herhalde
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------
Hocam direk chopper ya da cruiser dan baslamayi dusunuyorum duse kalka bi' turlu yolumu bulurum herhalde :D
-
Düşüp kalkmak ecet bende c800 aldığımın 2.gününde düşürdüm fakat şu an aramız inanılmaz iyi.Fakat 250cc motor en fazla 140 kg ağırlığında olucaktır.Cc yükseldikçe ağırlık ta aynı orantıda artıyor ama alışıyorsun.Dediğim gibi ufak cc al kilometre yap sonra zaten beynın hazır olduğunda sana sinyal gönderecek haydi yükselt bunu diye..) Sonra yollar senin.Bak c.tesi sabah kısmetse yola çanakkaleye gidiyorum izmirden çocuk gibi heyecanlıyım.İnşallah sanada bunları yaşatır Rabbim.
Ölmek için değil ölene kadar Sür..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)