Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

motorlara zam yolda

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    piaggio x8 250 premium
    arkadaşlar piyasaların çalkantısı ve dövizin artışı nedeniyle motor fiyatlarına zam geliyormuş. fiyat ayarlaması yapılacakmış, bu sağlam bir arkadaşımdan geldi. Artık başkasının yalancısıyım. Ve şu anda motor satışları dibe vurmuş durumda olmasına rağmen bunu yapmak zorunda kalıyorlarmış.

    Artık bu iddia kulağımızın bir köşesinde dursun yarar var...


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    necdet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İST.MECİDİYEKÖY/VE ÖĞÜMCE
    Motosikleti
    honda cbr1100xx süperblackbird
    gelsin zam gelsin belki satışlar dibe vurursa hükümet yaptığı ötv zamını
    geri çeker başka laftan anlamazlar zaten

  3. #3
    roadcarver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF 600
    keeway lere geldi bile
    rüzgarınla sarıl bana hayallerim üşümeden

  4. #4
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    zam zam zam zam..
    zaten borsada da dibe vurmuşuz..ulan bikaç olaylagene dumeye basıldı memleketimin güzel gidiş hatı bozuldu bazen siyasi rant için yapılan komplolarmı bunlar diye ciddi ciddi düşünüyorum. olan gene halka esnafa oluyor..

    delirdim zammmmmmmmmmm istiyorum zam..ama adam gibi şöle kalın olsun..
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden*** şam piiii yonnn ***

  5. #5
    Hurricane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul-Kavacık
    Motosikleti
    Zealsun Zs150-19 Cruiser
    Doğrudur arabalara yüzde 8 falan geliyor diye duydum.
    Önemli olan nereye gittiğin değil, nasıl gittiğindir...

  6. #6
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Yamaha da kampanyalı fiyatları bırakıp, liste fiyatına geri dönecekmiş.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  7. #7
    fly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    Tabiki "YOLDA" Benzine hergün zam geliyor. Yolda gidilirmi :D

  8. #8
    cbrhalil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul/çamlıca/yenibosna
    Motosikleti
    Regal Raptor siyah inci 34 AZ 6983
    Motor alacam ya kesin bizim hanımın parmağı var bu işte
    YOLCULUĞUN ERKENİ MAKBULDUR 0rh+

  9. #9
    MeTaL_MoRguE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2006
    Şehir
    Artvin\Istanbul
    Motosikleti
    Gsx-r 1300 Hayabusa
    abi zam zam nereye kadar yetmedimi sömürdüğünüz yemediği helal paralarla göbek kocalttığınız ya arkadaşlar deli oluyorum herhalde!!!
    ''her şey zehirdir,mühim olan dozdur.'' kızıldereli atasözü
    Alttan Motorgaçli Çifttekersel Dengelik Götürgeci.

  10. #10
    f-ender - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2005
    Şehir
    bursa-denizli
    Motosikleti
    hyosung gv 250--haojin as150
    gelsin tabi ne diyeyim ötv artsın benzin zamlansın motorlarda zamlansın dünyanın en pahalı benzinini biz kullanalım,en pahalı fiyatlarla motora biz binelim yada binemeyelim faizlerde artsın artsın artsın...içimden geçenleri buraya yazsam eğer içeri atarlar beni onun için yazmıyacam ama nasıl okuduğumu siz düşünün... eşşek gibi vergi ödüyoruz yine yaranamıyoruz anlamıyorum yaa.

  11. #11
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    verginin verigisini öderken bu gelen zam bence normal alıştık artık ya benzin ya ötv ya motor zamlanır yok dolar düştü yok yükseldi borsa düştü bilmemne yeter yav biryere kadar dur denmeli artık

  12. #12
    ceko35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    KSK but live in İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO & Ducati Monster
    bu ülkeyi terkedip artık hayatı yaşıycam.. başka caresi yok sanırım.. bakıyorumda avrupadaki veya amerikadaki yakınlarıma çalışıyorlar ve insan gibide yaşıyorlar, tatillerini yapıyorlar alım gucleri oldukca fazla ve ne bileyim ya daha rahatlar daha kolaylar, devlet idaresi olsun ulke yonetimi olsun bambaşka..
    ülkeme bakıyorum yollar berbat , egitim duzeyi ile alakalı trafikte bi suru ayıyla heryerde bi suru insan olmayı basaramamıs hayvanlarla ugrasıyosun.. çalışıyosun çalıstıgın eline gecmeden ay sonunu dusunuyosun... anlamıyorum ben bu işleri herkes yolunu bulmuş dolandırıcılıkla pislikle kral oluyolar adam gibi calısan sürünüp duruyo...
    yok oyle artık.... ne bileyim yaa yinede halime şükürler olsun ama yinede cevremdeki bi suru olumsuz şeyleri gordukce bu ülke hakkında ümidim gittikçe bitiyor... :(
    KSK FOREVER ... 35½

  13. #13
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    kawasaki zammını fiyatrlarını euroya dönüştürerek yaptı. bundan sonra euroya gelen her yükseliş zam demek olacak kawasakide.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  14. #14
    fly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    Üzerimize çok geliyorlar. Tek korkum ya artık bütün bu olanlardan zevk almaya başlarsak

  15. #15
    ryan82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2006
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    hero pleasure
    soyledıklerıne gore hukumetın her yer gunluk gulıstanlık ya bende bı sorun var yada bunlar bızı keklıyor

  16. #16
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı ryan82 adlı üyeden alıntı
    soyledıklerıne gore hukumetın her yer gunluk gulıstanlık ya bende bı sorun var yada bunlar bızı keklıyor
    her hükümet iyi gösteriyor durumu. zamları çöken sektörleri değil iyi şeyleri anlatırlar.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  17. #17
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Cem Yılmaz'ın dediği gibi bunların görevi bizi "Düzeltmek",Adamın işi bitince kaçıcan.Eğer sende duruyosan o zevke giriyomuş.Denildiği gibi asıl problem alışkanlık yaparsa!

  18. #18
    Carcharoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Alıntı ceko35 adlı üyeden alıntı
    bu ülkeyi terkedip artık hayatı yaşıycam.. başka caresi yok sanırım.. bakıyorumda avrupadaki veya amerikadaki yakınlarıma çalışıyorlar ve insan gibide yaşıyorlar, tatillerini yapıyorlar alım gucleri oldukca fazla ve ne bileyim ya daha rahatlar daha kolaylar, devlet idaresi olsun ulke yonetimi olsun bambaşka..
    ülkeme bakıyorum yollar berbat , egitim duzeyi ile alakalı trafikte bi suru ayıyla heryerde bi suru insan olmayı basaramamıs hayvanlarla ugrasıyosun.. çalışıyosun çalıstıgın eline gecmeden ay sonunu dusunuyosun... anlamıyorum ben bu işleri herkes yolunu bulmuş dolandırıcılıkla pislikle kral oluyolar adam gibi calısan sürünüp duruyo...
    yok oyle artık.... ne bileyim yaa yinede halime şükürler olsun ama yinede cevremdeki bi suru olumsuz şeyleri gordukce bu ülke hakkında ümidim gittikçe bitiyor... :(

    Abi ne güzel söylemişsin. Babam bi yandan hükümet bi yandan. Telefonumu satıyorum motor alabilmek için şimdide zam diyorlar. Ağlamak istiyorum ben yaaa

    Alacam ulan size inat alacam
    Okan ACAR

  19. #19
    Rüzgarın Oğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni HuSSaR

    Kanuni Racer a zam geldimi????

    kanuni racerada zam geldimi arkadaşlar bileniniz varmı???
    KONTROL EDEBİLDİĞİN GÜÇ HER ZAMAN GÜLDÜRÜR, KONTROL EDEMEDİĞİN GÜÇ ELBET BİR GÜN ÖLDÜRÜR. ÖLMEK İÇİN DEĞİL ÖLENE KADAR MOTOSİKLETE BİNİN, MUTLU OLURSUNUZ İNANIN...

  20. #20
    aidikurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki intruder C800
    valla motorlara zam yolda degıl geldım bılem motomax acıkladı yenı fıyatları sıtede


    ANES MOTOR
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler