Klasik Model BMW Kullanıcıları
-
Eski model yazacaktım hakaret gibi geldi yada tarih aralığı belirteyim dedim ayrımcılık olur diye vazgeçtim. Bu sitede kaç kişiyiz diye merak ettim. Evet arkadaşlar bakalım kaç kişide bu tür Yaşlı genç motorlardan var.
İlk ben başlıyorum; bende 1956 model BMW R26 var. Ben ona BüyükBaba diyorum. mahallede herkes oolum delimisin buna harciican paraya git 0 motor al diyor ama ben bu motorla uğraşmayı seviyorum. Şu an zaten maddi sıkıntım var ama yinede bırakamıyorum artık bir şekilde ayağa kaldırıcam.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
-
benim henüz olmasa da gönlümdeki motor temiz bir '54 r-25, seneler sonra bir arkadaşımın R-26 sına bindim dünyalar benim oldu.
şu an yok ama bir gün aranızda olacağım, birlikte süreriz insallah ;)
-
@gabe
http://www.motosiklet.net/forum/show...t=12608&page=3
Burayı bi incele istersen bi arkadaş satıyodu temize benziyor. İnş. alırsın da gezeriz beraber nostalji yaparız
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
BMW çok sağlam ve basit bir mekaniğe sahiptir. 1938 modelleri bile yürür durumdadır. Aynı şekilde Triumph ve BSA dünya çapına en sağlam motorlardandır. BSA artık üretilmiyor ama eski modelleri sanat abidesi gibidir. Benim gözümde BMW'nin yeri apayrıdır. Triumph ise hastası olduğum motorları üretir. Hem eski modellerini yeni teknolojiyle üretir hemde yeni motor üretmeye devam eder.
Eski BMW'lerden korkmayın arkadaşlar. İyi toplanmış temiz bir BMW yeni motorlardan bile daha sağlamdır. Her tarafı demirdir. Tüm yedek parçalarıda bulunur.
Görüşmek üzere.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
freexander > saol dostum ama daha yeni motor aldım, onumuzdeki sene gibi düşünüyorum bir BMW almayı.
-
Makine adlı üyeden alıntı
BMW çok sağlam ve basit bir mekaniğe sahiptir. 1938 modelleri bile yürür durumdadır. Aynı şekilde Triumph ve BSA dünya çapına en sağlam motorlardandır. BSA artık üretilmiyor ama eski modelleri sanat abidesi gibidir. Benim gözümde BMW'nin yeri apayrıdır. Triumph ise hastası olduğum motorları üretir. Hem eski modellerini yeni teknolojiyle üretir hemde yeni motor üretmeye devam eder.
Eski BMW'lerden korkmayın arkadaşlar. İyi toplanmış temiz bir BMW yeni motorlardan bile daha sağlamdır. Her tarafı demirdir. Tüm yedek parçalarıda bulunur.
Görüşmek üzere.
Bende 64 triump bonneville vardı. Fakat kesinlikle BMW R80rt(bu da var ) le boy ölçüşemez. Tabiki aralarında yıl farkı var am ingilizlerin hem çoğu aksamları terstir(Vites, Fren...) Hemde genelde yağ damlatma sorunları vardır. Triump la BSA nın %70 aksamı aynıdır zaten. Ama BMW deki sağlamlık kesinlikle ingilizlerde yoktur.
-
bindiğiniz motorların yakıtları ne acaba? eski teknolojiler sağlam ama genelde fazla yakıyorlar.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
ylmzzz adlı üyeden alıntı
bindiğiniz motorların yakıtları ne acaba? eski teknolojiler sağlam ama genelde fazla yakıyorlar.
evet çok yaktığı doğrudur. henüz deneyemedim -yürümüyoki öksürüyo- toplansın bi adapazarı yapıcaz o zaman bakarız
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
yo okadar deil ustasını buldumu o kadar yakma z hatta bi mondial kadar anca yakar
ama ustasını bulamsını lazım
ben uğrastığımiçin blyom nasip olursa ben de alıcam bi tane bmw
aradaslar satılık bmw warmı acaba eski modelşöle adamolabilecek cinstenbi şiler diyom hani
-
r 26 ya bindim a da z ye kendim topladım keyifli ama vibrasyon var çünki motor direk bağlı ama yine söylüyorum keyifli
TECRÜBE GÜZELDİR AMA PAHALLIYA MALOLUR
-
Ankarada parça Ostimde Ünal usta da bulunuyor...Zaten işi de BMW leri toplayıp almanyaya ihraç etmek....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
selam..
bir donem R51/3 İle başlamıştım motorculuga..ve 4 yıl kahrımı çekti uzun yol 500 km gıkı cıkmadan gıderdı..kendısı de 53 modeldı..ondan sonrası R75/5 bir canavar gibi gelmisti ancak bir ıkı yılda yatak sorunu çıkarırdı(hala bende duruyor)sonra bir 63 model R69/S kullandım 4 yıl fılan hıc satmayı dusunmedıgım halde sattım sonra
sımdılerde 52 model bır ıng. BSA var elimde 500 cc ..
BMW ler ıcın soyleyecegım su eskı çift silindirler manyetolu ve tum yataklar bilyeli oldugu icin mukemmel makınelerdı..R26 ve 27 ler maalesef atesleme sorunu cok cıkarırlar manyeto yoktur ve gucu azdır
Klasik BMW R51/3--R50/S--R69/S en ıyılerıdır perfonmans acısından fılan
-
waay bee ne kadar zaman önce açmışım bu topici unutmuşum açtığım konuyu. açıkcası ben bir r60 düşünüyorum en eski olanlardan birebir orijinal değilde kendimden de birşeyler katıp toplamak istiyorum.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
evet bir r60 da bana lazım bende alacağım ama aradiğım birkaç satıçı motorlarında java karbüratör olduğunu söyledi java 2 zamanlı değilmi yada biz bir karbüratör uyduramazmıyız böyle bi motor alsak acaba
-
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
Tabi bende de bitane R26 var 1956 model. Çok sağlam çok kaliteli makinalardır klasik BMW ler. Karbüratörüm Jawa ama hiç sorun çıkarmaz 100kmde 3.5 lt benzin yakar. 140 kadran vardır çok rahat 120 yapar. Ateşleme biraz sorunludur bu doğru ama şu anda modfiye etmek mümkün. Komple elektroniğe çevirebilirsiniz yada meksefeye yerine transistörlü ateşleme modülü koyabilirisniz konjektörünü elektronik yapabilirisiniz. Hatta 12 volta bile çevirebilirisiniz.
Bu motor uzun zamandır bende eskiden full orijinal toplamayı düşünüyodum ancak zaman içinde fikrim değişti. Artık ateşleme boya gibi konularda orijinaline sadık kalmayı düşünmüyorum. Almanlarda zaten birsürü orijinal toplanmışı var. Onlar müzede saklamak için topluyolar biz binmek istiyoruz. O halde eski teknolojinin getirdiği dezavantajları ortadan kaldırabiliriz diye düşünüyorum.
-
-
@ pompellmo çok güzel toplamışsın eline sağlık. Kadroya komple kromaj yaptırmışsın çok güzel durmuş. Bütün parçaları tammıydı yoksa parça temin ettin mi? Parça aldıysan nerden aldın söylede bizimde bilgimiz olsun. Selamlar güle güle kullan.
-
parca bakımından eksikleri vardı ve genelde cok kotu durumdaydı...
istanbul edirnekapı'da klasik BMW parcaları satan bi yer var bir kacını oradan temin ettim...daha başka yerlerde var tabiki
-
arkadaşım eline sağlık gerçekten güzel olmuş . Bmw o bi ayrıcalıktır bence
TECRÜBE GÜZELDİR AMA PAHALLIYA MALOLUR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler