Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Klasik Model BMW Kullanıcıları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    15 Ağustos 2006
    Şehir
    İzmir
    Her zamn böle bir konunun acılmasını beklemişimdir @arbetus.
    BMW hastalıgım babamdandır.Ve emekli oldu ilk işi alp_tunay abinin dedigi gibi unal ustanın mekanına gittik.
    Babamın hayalini süsleyen en hoşuma giden şey çift silindir beşik amort. BMW nin sesini dinleyerek çayını yudumlamasıdır.
    İnşallah hiç beklemeksizin seneye 53 model çift silindir beşik amortisör bir canavarı alıcaz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    roadmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2007
    Şehir
    ist kadıköy
    Motosikleti
    TRANSALP
    Nedenini bilemediğim eskiye olan bi sevgi bendeki ama bmw eskimiyor her yaşta her koşulda gidiyor yolda bırakmıyor prblem çıkartmıyor çıksada onarımı kolay işçiliği basit kendisine verilen emeği inkar etmiyor. Sesi bana keyif veriyor ben seviyorum onlarla uğraşmasını arkadaşlar. Bu motorları toparlıyıp yeniden yollara çıkmalarına yardımcı olan bütün arkadaşlarımın ellerine sağlık.Mekanik le ilgili prblem yaşayan arkadaşlara elimden geldiğince bilgim dahilince yardımcı olmak isterim. Herkese kolaygelsin
    TECRÜBE GÜZELDİR AMA PAHALLIYA MALOLUR

  3. #23
    Gunes_Taner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    BMW r26 1957 MODEL
    Selamlar arkadaşlar ben de BMW r26 sahibiyim. Dedemden yadigarıma titizlikle bakıyorum. 6 volt şarj ve 6 amp. 18 volt aküyle sorunlar yaşasada, o benim harikam.bilmiyorum anlatabiliyormuyum. Arkadaş vibrasyon var demiş. ben senelerdir bu motora biniyorum. Alışmak bir yana salıncaklı ön amortisör sisteminin benzeri yok. Titreşimi tek silindirli motorlarda heleki dik piston koluna bir piston başının sertçe vurduğunu düşünürsek ve piston kolunu tutan burçların üzerine binen basıncı da hesaplarsak karşı basıncıda krank milindeki kütlesel de-vibro ların ne kadar tutacağına kanaat getirsek ve o zamanki teknoloji 1597. bence önemsenecek bişe değil.Bir kaç geziye katıldım. Rampalarda arkamda kalan değişik tipte motorların sesleri yavaşça duyulmaz hale geliyordu. Şişme dedikleri olay yok yane. Yucika çok iyi bilir bu motorları. CDI teknolojisi olduğu süre içerisinde bu motorlar bitmez.BMW kalitesi senelerce süreceğe benziyor.r26 lar şimdiki bir çok motorun sağlamlık öncüsü. Aklımdayken yazayım. Gezilerimden birinde ön lastiğim patladı. Gayri ihtiyari şu mile bir bakayım dedim.aldım elime bir üstübü sildim yağını. 1957 senesinden beri dönüyorsun, yıpranda çizildiğini görelim dedim içimden. Evet arkadaşlar altı karbonlu saf çelik. çizilmemişbile. ve yaklaşık 2 sene oldu bir daha o tekeri sökmedim. çizildiğinide sanmıyorum. Şimdi evimin salonunda motorumla pozlar veriyoruz BMW camiasına. sağlamlık dediğimiz yıpratamamak ise buyrun birde r26 dan dinleyin Parça konusuna gelince zevk meselesi olduğundan vede üretim yapılmadığından sele (r26/r27 199 / 199 euro), Ön amortisörler 256 euro, transmisyon 810 euro, filan işte çok pahalı yane tamir mümkün ama almanlar gibi bir vidayı ısıtırken diğer sonumu soğutup yerine monte edemiyoruz.bu tür motorları tamir ederken de bir alman gibi düşünmek lazım. Örneğin almanlar somunu kırma derecesinde sıkarlar. ve kırılma derecesini akıllarında tutup son noktasına kadar sağlamlaştırırlar. ya ellerinde kırılcak yada hiç kırılmayacak kadar sağlam yaparlar.yoksa bu motorlar bu zamana kadar nasıl gelirler.kısacası yok olmayacak bir naziklikte bakımları yapılırsa ölümsüzleşirler. vasiyetim oğluma bırakacağım bu motoru eğer devamı olursa o da çocıklarına teknik konuda r26 nın sorunlarını paylaşmak isteyen olursa oguzhantiryaki@hotmail.com beklerim.saygılarımla.

  4. #24

    Üyelik
    18 Eylül 2007
    arkadaşlar bir kere klasik bir bmw ye bindinizmi gözünüz en yeni modelleri bile görmez bende 15 yıldır klasik bmw r25 53model hayla onla uğraşıyom yinede bıkmadım adam gibi dürüst temiz işçiliği orjinaL yedek parçada temin edebilecek olan bir usta tavsiye ederseniz sevinirim (ankara ostim deki hariç)

  5. #25

    Üyelik
    28 Mayıs 2007
    Şehir
    Gölcük/Kocaeli
    Motosikleti
    Ducati
    Alıntı rince adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bir kere klasik bir bmw ye bindinizmi gözünüz en yeni modelleri bile görmez bende 15 yıldır klasik bmw r25 53model hayla onla uğraşıyom yinede bıkmadım adam gibi dürüst temiz işçiliği orjinaL yedek parçada temin edebilecek olan bir usta tavsiye ederseniz sevinirim (ankara ostim deki hariç)
    Alo,
    nerede oturudugunuzu göremiyorum, ama yardimci olurum! ve tekniginide iyi taniyorum! Gunes_Taner umutsuzlanmasin Ustalar gökten düsmezlerr hic..
    kolaygelsin

  6. #26

    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Devrek-Zonguldak
    Motosikleti
    BMW R27
    Merhaba, ben Zonguldaktan İlhan Aydınlıoğlu, yaşım biraz geçkince (53) yani "ihtiyar delikanlı" denilenlerdenim, bende de BMW R27 var, ruhsatında 1952 model yazıyor ama motoru revizyondan geçirttiğim Düzcede Tahsin usta motorun 1966 model olması gerektiğini söylüyor, çünkü beşik amortisör, ben teknik konulardan pek anlamam ama çocukluğumdan beri BMW hastalığı vardı, ancak birkaç sene önce bu motoru aldım, emekliyim, motoru geçtiğimiz yıl komple revizyondan geçirttim, ancak yaza yetişmediği için doya doya binemedim, inşallah bu yazda binmeyi düşünüyorum, bu tür siteleri internette çok aradım ancak bu siteyi yeni buldum, demekki yanlış arıyormuşum. Sizlerden motosiklet hakkında çok şey öğreneceğimi düşünüyorum, hepinize kazasız sürüşler diliyorum, biraz başınızı ağrıttım kusura bakmayın, siteye yeni üye oldum.

  7. #27

    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Devrek-Zonguldak
    Motosikleti
    BMW R27
    Arkadaşlar şu 'klasik BMW' başlığı altındaki konuyu ana menüye taşısakta ulaşmak daha kolay olmazmı ben biraz yaşlı olduğum için mi blmiyorum her seferinde bulana kadar bayaa uğraşıyorum bu işten anlayan arkadaşlara sesleniyorum lütfen yardımcı olun

  8. #28

    Üyelik
    15 Ağustos 2006
    Şehir
    İzmir
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ankarada parça Ostimde Ünal usta da bulunuyor...Zaten işi de BMW leri toplayıp almanyaya ihraç etmek....
    iki üç ayda bir ugruyorum ünal ustaya :d kanki oldum unal abiyle resmen.
    daha onceki konularda da solemiştim peder en kısa zamanda toplatıcak ordan bakalım 53 -54 yaşında bi nostaljiyi

    En son gittigimde sagolsun kırmadı beni çok az bir yakıt koyarak o sesi dinledim harbi saglam .gerçi ilk bakışta bu çalışmaz diye içimden demedi degil .

  9. #29

    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İZMİR-MENEMEN
    Motosikleti
    HACI MURTAZA (BİSİKLETİM)
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    waay bee ne kadar zaman önce açmışım bu topici unutmuşum açtığım konuyu. açıkcası ben bir r60 düşünüyorum en eski olanlardan birebir orijinal değilde kendimden de birşeyler katıp toplamak istiyorum.
    işallah bulur toplarsın abi ben tez canlıyım biraz toplamaya heycan kapasitem yetmiyo :
    herkez kapmış motorunu iyi ama ben nasıl motor sahibi olucammmm.Ağlamak istiiiyomm ya motorum yokkkkkkkkkk

  10. #30

    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BMW
    merhaba arkadaşlar ben yeni üyeyim 60 model bmw r27 kullanıcısıyım motor yaklaşık 30 senedir bizde daha öncede r25 vardı bu yaz inşaallah bi bmw daha almayı düşünüyorum istediğim model r90/s ,r60/6,r100/7t,r75/6,k100,k75,r80/7,r80 bu modellere hastayım saygılar..........

  11. #31

    Üyelik
    18 Eylül 2007
    arkadaşlar böyle bi bölüm açan kimse çok makbule geçti çok sevindim sizleri görmekle. bende KLASİK BMW meraklısıyım elimde 2 tane var 1966 R27 ve 1964 R60/2 olmak üzere onlarla uğraşmaktan zevk alıyorum resmen yukarıda söylenenlere aynen katılıyorum benimkiler 44 ve 42 yaşında olmalarına rağmen şimdiki motorlar onların yanında gerçektende oyuncak gibi kalıyorlar BMW' nin sesi yeter diyorum başkada bişey demiyorum :D hepinize saygılar sevgiler aynı yolda ilerliyoruz :D

  12. #32

    Üyelik
    17 Şubat 2008
    abi adı var BMW ısım yeter..

  13. #33

    Üyelik
    30 Nisan 2008
    1952 model BMW kullanıcısı aynı zaman hastasıyım kendi modifiye ve tamirimi kendim yapıyorum özellikle orjinal karburatör olmaması nedeniyle yeni vakumlu tip karbüratörler çok daha randumanlı oluyor adaotasyon biraz zaman alsada mükemmel bir yakıt seviyesi ve performans yakaladım

  14. #34
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Açıkcası BMW lerin özellikle eski model BMW lerin yeri benim için apayrıdır.
    Bu resimler de. Bizim abilierimizden bir tanesinin kendi özel yaptığı R50 fotolar geçens ezondan kaldılar. Ancak yeni fotolarını da ekleyeceğim. Şimdiki hali daha uzun şase 2,60 m motor uzunluğu ile tam bir chopper oldu. heleki sesi tartışılmayacak kadar güzel.






























    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  15. #35
    ferdagulbenli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    arkadaşlar herkese selamlar bende bir bmw r51/2 kullanıcısı olarak bu forumda olmaktan mutluyum resim ekleme tekniğini daha çözemediğim için motorumu size gösteremiyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim
    benim motorumla ilgili tek sorunum motorun ruhsat sahibi olacak vatandaş sormadan etmeden gidip motora hurda belgesi almış ben manisa saruhanlıda oturuyorum
    burada sorun olmuyor ama ilçe dışına çıkamıyorum gerçektende 58 yaşında ama tek pedal marş ile çalışıyor birde şarz dinamosu yok aküyü şarj edince bir saat falan gezebiliyorum eğer ilgilenenler olursa satabilirim çünkü bizim burada bu motorun dilinden anlayan yok kendim bir kez komple revizyondan geçirdim ama nikelajları yapan kişi özen göstermediği için nikelajlar soldu ve yer yer attı
    meraklı olan ve bu motorun kıymetini bilecek olan bir bmw sevdalısına uygun fiyata verebilirim ferdagulbenli@hotmail.com msn adresim
    ferdagülbenli

  16. #36

    Üyelik
    20 Eylül 2007
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    kuba 150-9

    bmw r25 veya r26 arıyorum

    arkadaşlar yaklaşık 6 yıldır falan vitesli motor kullanıyorum ilk motorum java 250 cc ikincisi bajaj ve son olarak ta kuba 150-9 motor aldım geçen ay ama nedenini bilmiyorum ama bu motorlar çok hoşuma gidiyor eğer temiz çalışır durumda bir bmv r25 r26 veya r27 bulabilirsem alacağım satmak isteyen varsa lütfen bana ulaşşın

  17. #37
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    ankarada ünal war, 5000 lira diyo bunlara. çok tatlı makinalar.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  18. #38
    burak..01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2006
    Şehir
    DÜZCE/Akçakoca
    Motosikleti
    jinlun 150 chopper, bmw R69 & hero honda

    Burak..01

    bende bmw r69 var 1958 model...
    Sür ya da öl ...

  19. #39
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı burak..01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende bmw r69 var 1958 model...
    kıymetini bil. iyi bak ona, çok para eder orjinalse ayrı konuda, bide keyiflidir yani onla gezmesi.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  20. #40
    burak..01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2006
    Şehir
    DÜZCE/Akçakoca
    Motosikleti
    jinlun 150 chopper, bmw R69 & hero honda

    Burak..01

    Ahan da bnm alaman panzeri =))



    Sür ya da öl ...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler