Feyizoğlu çok beğendiğim bir mağaza.Ama!
-
Merhaba,
Ben 2 defa Feyizoğlu'ndan topluca tüm kış ihtiyaçlarımı aldım.Gerek güzelce ilgilenmeleri,gerek anlayışlı iade almaları, gerek süper hızlı kargolarıyla beni ve birçok motosiklet severi memnun ettiler.
Ama, ben bir ürünü aldıktan sonra düzgün bir dil ve herhangi argo kullanmadan, kibarca ürünün en ufak eksikliği ile ilgili yorum yazarsam yayınlanmıyor.Fakat çok beğendiğim bir üründe övücü birşey yazarsam hemen yayınlanıyor.
'
Açıkçası benden sonra alacak olan arkadaşların mesela 'çırt çırtı kısa kalıyor', 'yağurluğun bacak arası biraz daha kalın malzeme olabilirdi' gibi bu konuda bilgi sahibi olarak almalarını canı gönülden isterdim.
Yetkili merciye duyrulur,
Saygılarımla.
Herkese iyi formlar.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
Reklamlar
-
-
Olumlu olumsuz her türlü yorumlara açık olması gerek tabii karalama artniyet yorumları hariç.
-
Biraz daha devam edelim bakalım konu kitlenecek mi
-
hocam bunu duyduğum iyi oldu..
konu kitlenmese süper olur ki, bundan sonra bu gibi olumsuzluklar yayınlanır..yoksa ben birdaha hiçbirşey almam bu zamana kadar 6 ürün almış olsam bile..
sorun yaşamadım bnede ama yaşaya da bilirdim..belki daha önce biri yazmıştı ben görmeyecektim..
-
Garip1701 adlı üyeden alıntı
hocam bunu duyduğum iyi oldu..
konu kitlenmese süper olur ki, bundan sonra bu gibi olumsuzluklar yayınlanır..yoksa ben birdaha hiçbirşey almam bu zamana kadar 6 ürün almış olsam bile..
sorun yaşamadım bnede ama yaşaya da bilirdim..belki daha önce biri yazmıştı ben görmeyecektim..
Arkadaşlar ben memnun kaldım açıkçası.Ama ufakta olsa tüketici olarak eleştiri görmek isterim.Yoksa ben başka yerden alışveriş yapmam.
Yetkili merci görür umudu ile konuyu açtım
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
-
feyizoğlu bu sektörün en güvenilir,müşteri memnuniyetini ön plana almış bir firmadır bence.
ama yorumlar la ilgili sıkıntıyı kendilerine iletmek lazım.
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
-
Alışveriş yaptığım bir kaç firmadan biridir. Gerçekten çok ilgili ve kibar bir firma,hızlı kargo ve ürün değişimi mükemmel.
Bugüne kadar yorum yapma gereği sitelerinde gerek duymadım. Ama yorumları olumlu yada olumsuz bırakmaları lazım.
Argo ve gereksiz yorumlar hariç, gerçekten şurası biraz kısa kalıyor. ilave yapılırsa sorun yok. ancak dikkate almak gerekir gibi bir yorumu da silerlerse.
çok ama çok ayıp ederler. Önemli olan müşteriyi kazanmaktır.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
Feyizoğluna nedense yönetimin garezi var, yanlış hatırlamıyorsam eski reklam verenlerden. Ama motomax konusu tam türk işi, sponsor olduğu için olumsuzluk, memnuniyetsizlik belirten her mesaj ne kadar kibar olsa da ya yayınlanmıyor yada siliniyor.
-
12 Aralık 2012, 02:37
#10
Forumların sporsor firmalarla ne türlü bir anlaşması olur , inanın gerçekten bilmiyorum. sponsor veya reklam veren firmalara imtiyaz yapılması veya eleştirel yazılan sansürlenmesine , tüketiciyi yanıltması söz konu olduğu için her zaman karşıyım.Bu yüzden hangi firma olursa olsun eğer , ne kadar büyük veya ne kadar çok şubesi olursa olsun , sattığı ürünün arkasında duramıyor veya bizzat kendisine yapılan gelen şikayeti çözemiyorsa, forumlarda yapılan eleştirelerede katlanmak zorundadır.
Feyizoğlu , bu piyasada hakikaten nadir bulunan dürüst firmalardan. Bir sıkıntınız olduğunu vakit direkt kendileriyle irtibata geçerseniz , Şikayet konusu ürünü kullanıp kullanmadığınıza bakmaksızın, istediğiniz ürünle değiştiriyor. Evime yakın olduğu için yerlerine bizzat giderim. Mekanlarında da , müşterine karşı oldukça ilgili ve saygılılar. Hatta şöyle söyleyeyim. Oradayken denk geldiğim ve müşteri olduğum halde beni bile çıldırtan taleplerde bulunan veya değişik jargon kullanan müşterilerie bile güler yüzle davranırlar.
Feyizoğlu üretici firma olmadığı için , tahminimce 'çırt çırtı kısa kalıyor', 'yağmurluğun bacak arası biraz daha kalın malzeme olabilirdi' tarzında ,eleştirilerin, sebebin feyizoğlundan kaynaklanıyor olmadığından yayınlanmıyor.
"“Kişinin namazına, niyazına değil; dinar ve dirhemle olan arkadaşlığına bakın”. Hz Muhammed ( S.A.V)
"İnsanların en cahili, ahiretini başkasının dünyası için satandır." Hz.Ömer
-
12 Aralık 2012, 02:53
#11
bizde kullanan herkes memnun sanıyoduk...
-
12 Aralık 2012, 02:55
#12
Deli Çerkes adlı üyeden alıntı
Feyizoğlu üretici firma olmadığı için , tahminimce 'çırt çırtı kısa kalıyor', 'yağmurluğun bacak arası biraz daha kalın malzeme olabilirdi' tarzında ,eleştirilerin, sebebin feyizoğlundan kaynaklanıyor olmadığından yayınlanmıyor.
Zaten yorum bölümünün asıl amacı da o. Üretici feyizoğlu olsa bu yorum değil şikayet olur, bunu da yorum bölümüne değil firmaya mail/telefon ile uluşarak iletmek gerekir ki kusur giderilsin. Yorum bölümü ürünü görmeden alacak insanların, o ürünün kullanıcılarının iyi ya da kötü deneyimlerini okuması buna göre hangi ürünü alacağına karar vermesinde yardımcı olmak amacıyla vardır. Mesela forumda şu eldiveni alayım mı diye konu açılıyor. O eldivenin satıldığı sitede eldiven hakkında 20-30 tane yorum olsa o konuyu açmaya gerek duymayacak. Asıl Feyizoğlu eleştirilerinin yeri orası değil, çünkü orası ürünün yorum sayfası satıcı firmanın değil.
-
Feyizoglu.com güvendiğim bir alış veriş sitesi. Buradan bolca alış veriş yapmışlığım var. 1 Haziran 2014 tarihinde de TCX X-Five Goretex Motosiklet Çizmesi aldım. 606.10 TL. Bu çizmeden önce de aynı modelin goretex olmayan versiyonunu kullanıyordum. Memnundum. Eskiyince buna geçtim.
6 aydır kullandığım çizmenin fermuarı bir gün diş atladı ve fermuar geri çekilemez bir hal aldı. Etrafımdaki kadınlara sorduğumda elbiselerde benzeri durumlarla karşılaşıldığında fermuarın değiştirildiğini söylediler. Ancak bu modifikasyonun motosiklet malzemelerine ne kadar genellenebilir olduğuna dair şüpheler vardı. Mesela bir motosiklet montuna özel dikişleri ve yapısı sebebiyle belinden, kolundan filan tadilat yapılamıyordu. Bu motosiklet çizmesine de tadilat yapılınca su geçirmezlik ve benzeri öselliklerinin kaybolması veya tadilatın hiç yapılamaması gibi bir durum olabilirdi.
Bir hafta kadar önce Feyizoğlu'na bu konuda bilgi verdim. Fotoğraflarını istediler. Aradan bir hafta geçtikten sonra kendilerini aradığımda ise herhangi bir servis gibi bir durumun olmadığını öğrendim. İsterseniz siz bize gönderin. Biz bu ürünleri getiren firmaya iletelim. Onlar da bir ayakkabıcıda yaptırsınlar. Ücretini sizden alalım. Ama ürünün fermuarı aynı şekilde olmaz, aynı yere oturmayabilir. Bunu kabul ediyorsanız yollayın." dediler.
Bir ayakkabı tamircisine garanti beklentisi olmadan yaptırmak için, ücretini de ben ödeyeceğime göre, onlara göndermeye gerek olmadığı kanaatine vardım. YAşadığım şehirde -Ankara'da- pek ala bir ayakkabı tamircisi bulunabiilir diye düşündüm.
Şimdi ise kararsızım. İki yıl garanti ile satılmış olan bu ürün benim hiç bir hatam olmadan kullanılamaz hale geliyor ve ne bunu bana satan firma ne de bu ürünü ülkeye getiren firma bir şekilde zararımın karşılanması, ürünün eski haline getirilmesi, getirilemeyecekse muadilinin tarafıma verilmesi gibi bir çözüm üretmiyor. Bu işin böyle olmaması lazım. Hakem Heyetiydi, Sanayi Bakanlığıydı uğraşmalı mıyım emin değilim.
-
Uğraşın bence, vakti ve gücü olan herkes uğraşmalı ki daha iyi hizmet alalım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)