Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Hyosung kalitesizliği üzerine

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    şöyle bir durumda söy konusu maalesef mesela bu bilinçsizler Kawasaki yide kötüler ama oda Japon.Türkiye de distribitörü tek elde olduğundan millet Kawa'dan soğumuş ve korkuyor nedense.yedek parça vs... sorun,e kardeşim diğer modellerde'de bir çok parçayı Japonya'dan 1 ay bekliyorsun zaten.en gözde marka Honda onunda tek artısı yaygın servis ağı...onun dışında bence diğer markalar çoğu şeyde üstün
    onun dışında Hyosung kullanmadım ama memnun olanda var olmayanda,bu durum her model için geçerli...
    UNdocab bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Hyosung'u Fransa'da bir ara tek tük gördüm.
    Fakat uzun zamandır görmüyorum.
    Sanırım pek tutulmadı.
    Sizin tartışmalarınızı okuyunca merak edip araştırdım.
    Firma satışa devam ediyor.
    Demek ki batmamış.

    Motosiklet forumlarında çok fazla kullanıcı yorumu bulamadım ama bulduklarım pek iç açıcı şeyler değil.
    Genel kanaat uzak durun şeklinde.

    Ben yine de tutulmama sebebinin fiyatlar ile de ilgili olduğunu düşünüyorum.
    Spor 125 modeline 3790 € yazmış.
    700€ daha verirsen yamaha alabiliyorsun hemde absli.

    Spor 650 modeli ise 5499€
    Diğer 600cc yarış motosikletlerin neredeyse yarı fiyatına,
    Fakat görünümüne rağmen yarışabilecek bir motosiklet değil.
    Burada kimse yarış motosikletine benziyor diye motosiklet almaz.
    Gezmek için motosiklet alıyorsa ona uygun, gazlamak için alıyorsa da ona uygun modellere bakar.

    İyi ama bütçe?!!
    5500-6000€ verdiğimiz zaman 2010-2011 modele kadar 20 bin km nin altında gayet temiz
    R6
    CBR600 RR
    ZX6R
    GSXR 600
    Gibi Japon yarışçıları alabiliyoruz.
    Siz olsanız o parayı imitasyon bir spor görünümlü motora verirmisiniz?

    Çıplak modellerde de aynı sorun var.
    650 modelinin üstüne 500€ eklerseniz Japon 600 lük nakedlerin herhangi birini alabiliyorsunuz.

    Hyosung'un Fransa'da tutmama sebebi sanıyorum öncelikle bunlar.

    Mesela enteresandır
    son zamanlarda bolca kymco görüyorum.
    Fena piyasa yapmadı bu marka.

    Türkiye'de motosiklet markaları çok enteresan bir fiyat politikası uyguluyorlar.
    Fransa'da tüm Japon markalarının 600 ve 1000 lik spor motosikletleri üç aşağı beş yukarı aynı fiyatlara satılırken Türkiye piyasasında enteresan fiyat farklılıkları görebiliyoruz.
    Bu da doğal olarak kafa karıştırıyor.
    Kafa karıştıran bir diğer etken de ikinci el piyasası.
    Motosikletlere sürekli zam geliyor.
    Bu durum ikinci el fiyatlarının da artmasına neden oluyor.
    Doğal olarak yukarıda bahsettiğim Fransa piyasasındaki bir takım avantajların Türkiye de maalesef karşılığı yok.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  3. #83
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung'u Fransa'da bir ara tek tük gördüm.
    Fakat uzun zamandır görmüyorum.
    Sanırım pek tutulmadı.
    Sizin tartışmalarınızı okuyunca merak edip araştırdım.
    Firma satışa devam ediyor.
    Demek ki batmamış.

    Motosiklet forumlarında çok fazla kullanıcı yorumu bulamadım ama bulduklarım pek iç açıcı şeyler değil.
    Genel kanaat uzak durun şeklinde.

    Ben yine de tutulmama sebebinin fiyatlar ile de ilgili olduğunu düşünüyorum.
    Spor 125 modeline 3790 € yazmış.
    700€ daha verirsen yamaha alabiliyorsun hemde absli.

    Spor 650 modeli ise 5499€
    Diğer 600cc yarış motosikletlerin neredeyse yarı fiyatına,
    Fakat görünümüne rağmen yarışabilecek bir motosiklet değil.
    Burada kimse yarış motosikletine benziyor diye motosiklet almaz.
    Gezmek için motosiklet alıyorsa ona uygun, gazlamak için alıyorsa da ona uygun modellere bakar.

    İyi ama bütçe?!!
    5500-6000€ verdiğimiz zaman 2010-2011 modele kadar 20 bin km nin altında gayet temiz
    R6
    CBR600 RR
    ZX6R
    GSXR 600
    Gibi Japon yarışçıları alabiliyoruz.
    Siz olsanız o parayı imitasyon bir spor görünümlü motora verirmisiniz?

    Çıplak modellerde de aynı sorun var.
    650 modelinin üstüne 500€ eklerseniz Japon 600 lük nakedlerin herhangi birini alabiliyorsunuz.

    Hyosung'un Fransa'da tutmama sebebi sanıyorum öncelikle bunlar.

    Mesela enteresandır
    son zamanlarda bolca kymco görüyorum.
    Fena piyasa yapmadı bu marka.

    Türkiye'de motosiklet markaları çok enteresan bir fiyat politikası uyguluyorlar.
    Fransa'da tüm Japon markalarının 600 ve 1000 lik spor motosikletleri üç aşağı beş yukarı aynı fiyatlara satılırken Türkiye piyasasında enteresan fiyat farklılıkları görebiliyoruz.
    Bu da doğal olarak kafa karıştırıyor.
    Kafa karıştıran bir diğer etken de ikinci el piyasası.
    Motosikletlere sürekli zam geliyor.
    Bu durum ikinci el fiyatlarının da artmasına neden oluyor.
    Doğal olarak yukarıda bahsettiğim Fransa piyasasındaki bir takım avantajların Türkiye de maalesef karşılığı yok.
    Abi dediklerinizin büyük çoğunluğuna katılıyorum.
    Benim dediğim şeyde Hyosung'un çoğu ülkede ucuz satış fiyatı ve ucuz yedek parça fiyatı ile tutulduğu ve bu fiyatlara göre ne veriyorsan onu aldığın ortalama bir motosiklet olduğu.

    Ülkelerin gelir düzeyi ve 2. elde aracın değer kaybı Türkiye'ye benzer ülkelerde anca tutar işte başka bişe olmaz
    ver gazı... ver çoşkuyu

  4. #84
    zealous - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2010
    Şehir
    izmir- hatay
    Motosikleti
    Honda nc750X
    arkadaşlar 32.000 km hyosung gv 250 tecrübem var. ilk gv mi 16k de aldım 35k da sattım. tık demedi. askere gittim geldim yine gv aldım 2k da aldığım motoru yine şuan 15.600 km de sadece marş motoru değişti.

    sorun yaşamadımmı? kişisel hata yüzünden yaşadım.

    japon alanlarda sorun yaşamıyormu? yaşıyor.

    yamaha majesty nin ön camına 1100 tl para isteyenide gördük.

    yine yamaha suzuki de parçan 1.5-2 ay sonra gelir denilenide gördük.

    italyanın yedek parçası yok. yedek parçası pahalı. kötü motormu?

    bu forumda park halinde kendi kendine alev alıp yanan cbr125r başlığıda okudum.

    hondada yedek parça çokmu ucuz?

    hyosung da da bağzı kişiler problem yaşamıs olabilir. ama genel anlamda hyo kalitesizmi?

    ben yine hyo alırım
    UNdocab ve leventgocukl bunu beğendiler.
    hyosung gv 250

  5. #85

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı zealous adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 32.000 km hyosung gv 250 tecrübem var. ilk gv mi 16k de aldım 35k da sattım. tık demedi. askere gittim geldim yine gv aldım 2k da aldığım motoru yine şuan 15.600 km de sadece marş motoru değişti.

    sorun yaşamadımmı? kişisel hata yüzünden yaşadım.

    japon alanlarda sorun yaşamıyormu? yaşıyor.

    yamaha majesty nin ön camına 1100 tl para isteyenide gördük.

    yine yamaha suzuki de parçan 1.5-2 ay sonra gelir denilenide gördük.

    italyanın yedek parçası yok. yedek parçası pahalı. kötü motormu?

    bu forumda park halinde kendi kendine alev alıp yanan cbr125r başlığıda okudum.

    hondada yedek parça çokmu ucuz?

    hyosung da da bağzı kişiler problem yaşamıs olabilir. ama genel anlamda hyo kalitesizmi?

    ben yine hyo alırım
    cbr 250 lerde statör yakanlarda gördük 500 tl cik ama hyo yapsa hemen dandik :D
    leventgocukl bunu beğendi.
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  6. #86
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    tarikatını kursak olurmuş be

  7. #87
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Honda cbr 125r ım var. Debriyaj balatasında hiçbir sorun yokken almıştım (ekspertiz ve usta onaylıydı) 1000 kmde herhangi bir aşırı kullanım vs. yapmadım ama o debriyaj bitti ve bana 300 lira masraf çıkardı. Hyosung orta düzey kaliteli olabilir dandik kıytırık vs. demeden önce Japon motorlarında sorun çıkarabileceğini ve bilmeden her motora dandik kıytırık gözüyle bakmamamız gerektiğini gösterir.

  8. #88
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Sen yine iyisin. Yıl 2011 4 motor İstanbuldan Çanakkaleye gidiyoruz. Abartı hızımız yok fiksledik 130 140 civarına. Benim gözümün önünde 2011 CBR 250 4000km de motor yatak sardı.Aynı gün başka birtane daha motorda olduğu haberi geldi. Motorların bloklarının büyük kısmı garanti kapsamında değiştirildi. AMA KİMSE DUYMADI BUNLARI.


    http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1028.html#post3370009

    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR250 nin maksimum gücünü verdiği devir 8.500 redline ise gereksiz yüksek 10 bin küsür. arada en az 1.750 devir var. Yani honda motor gücünü ve torkunu alt devirler dolu olsun diye nispeten düşük devirde tutmuş. Ama düşük devirde işin ruhuna aykırı olduğu için redline gereksiz yüksek tutulmuş gibi.

    Örnegin cbr125 e göre uzun stroklu olan YZF125 motoru 9.000 max güç devri ve 10.000 redline kullanmış. Arda 1.000 RPM var. Ve bir motorda sürekli max güç deverinde ve üzerinde gitmek motor ömrünü net olarak kısaltır ve motoru zorlayarak gitmek demektir. 1-2-3 te ise devirleri bitirerek vites deiştirmek ise söylediğinizin aksine daha zararlı değildir. Çünkü uzun süreleri kapsamaz saniyeliktir.

    CBR250 deviri çok seven bi yapıda değil. Ve bence CBR125 motoru üst devirlere çok daha dayanıklı ve sağlam bir yapıda. Motor indirme istatistikleri de bunu söylüyor CBR125 in motoruda zaten 2004 ten beri çok daha rüştünü ispatlamış ve cv si çok daha iyi.Zaten fizik kanunları itibariyle uzun stroklu cbr250 motoru 9.500-10.000 RPM de giderken CBR125 motorundan çok daha fazla yüke maruz kalıyor.

    Sorunun kaynaklandığı şeyse bu motorun 80-90 lardaki honda kalitesi ve amacıyla üeretilmemesi bence. Yani motorda daha düşük teknoloji değilde metal ve malzeme kalitesinin sonucu.
    Yeniköy bayisi 2013 te 27 tane cbr250 motounu rektifiye ettiğini söylemişti. Ben uyarmaktan bıktım ama 150-160 larda inat etmenin sonu bu diyor. Bence haksızda sayılamaz çünkü cbr125 için 130 cbr 250 için 140 üstü zararlı diyor ısrarla ve bu devirler max güç devirlerine denk geliyor.

    150-160 la gitmek her zaman motor indirmek anlamına gelmiyor ama risk taşıdığı da gerçek. Yani normal kullanım sollamalar ve kısa süreli max hız görme amacı dışında 140 üstüne çıkmamak. Yoksa 100.000 km ler zor gibi bu motorda.

    Belki 70.000 bini geçmiş tıkır tıkır giden cbr250 ler var Türkiyede ama malum türk piyasasında 30 binde alan adam 50 bine geldiğinde kimseye satamıyacam diye km yi 25.bine düşürüp sattığı için genelde biz bilemiyoruz

    Bunlar da GT 250 ile yapılanlar



    Fatihunak bunu beğendi.

  9. #89
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı ozrace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şöyle bir durumda söy konusu maalesef mesela bu bilinçsizler Kawasaki yide kötüler ama oda Japon.Türkiye de distribitörü tek elde olduğundan millet Kawa'dan soğumuş ve korkuyor nedense.yedek parça vs... sorun,e kardeşim diğer modellerde'de bir çok parçayı Japonya'dan 1 ay bekliyorsun zaten.en gözde marka Honda onunda tek artısı yaygın servis ağı...onun dışında bence diğer markalar çoğu şeyde üstün
    onun dışında Hyosung kullanmadım ama memnun olanda var olmayanda,bu durum her model için geçerli...
    Honda'nın yaygın servis ağı mesela benim için hiç bir anlam ifade etmiyor. Periyodik bakım geldiğinde yana yana "düzgün" servis önerisi arıyorum forumlarda, kullanıcılardan. Servislerin çoğundaki "çocuklar" ezbere iş yapıyor. Mahallemdeki 10 m2'lik dükkanı olan motosiklet tamircisi tüm İstanbul'daki Honda servislerini afedersiniz donunda sallar. Ama parça fiyatı konusunda Kawasaki tedirgin ediyor tabi ki potansiyel kullanıcılarını.

    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen yine iyisin. Yıl 2011 4 motor İstanbuldan Çanakkaleye gidiyoruz. Abartı hızımız yok fiksledik 130 140 civarına. Benim gözümün önünde 2011 CBR 250 4000km de motor yatak sardı.Aynı gün başka birtane daha motorda olduğu haberi geldi. Motorların bloklarının büyük kısmı garanti kapsamında değiştirildi. AMA KİMSE DUYMADI BUNLARI.


    http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1028.html#post3370009


    Hocam bu durum o zaman tek silindirli torku 20 Nm @ dev/dak üzerinde olan tüm makineler için geçerli ?? Yeni gelen Ninja250SL için de düşük devirlerdeki canlılığın r25'in çift silindirinde olmadığı yazılmıştı.

  10. #90
    CrosseR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak şu cümleyi atlamışım



    Zannediyorsun ki bunlar tüm motosikletler için geçerli değil sadece Hyosung da oluyor

    Doğru düzgün hareketlerle motosiklet kullanmayı öğrendiğiniz zaman. Sizde o "değme japon motorlarına" krank siparişleri verildiğini öğrendiğiniz zaman Ben mi sizi anlarım siz mi beni anlarsınız o değişir.
    En fazla bu kadar anliyorum diyorsun yani

    He ben japonlarda olmuyor diyorum bu mudur yani anlayabildiğin,tamam reis daha fazla zorlamayayim ben seni,amacın nedir anlamış değilim,sana sıfır hata motorunla mutluluklar bunu mu duymak istiyorsun,dedim gitti hadi..

    Şevkli kullandığımı canını aldığımı ima eden cümleler kurup arlasından hyonun tapagaz redline videolarını paylaşman da ayrı bir hoş olmuş

  11. #91
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Mobilet bile sollar bunu

  12. #92

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Hyonun kullanıcı kitlesi bu videolardada belli herif redline dan çıkmıyor sonra arıza verdi :D

  13. #93
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı CrosseR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En fazla bu kadar anliyorum diyorsun yani

    He ben japonlarda olmuyor diyorum bu mudur yani anlayabildiğin,tamam reis daha fazla zorlamayayim ben seni,amacın nedir anlamış değilim,sana sıfır hata motorunla mutluluklar bunu mu duymak istiyorsun,dedim gitti hadi..

    Şevkli kullandığımı canını aldığımı ima eden cümleler kurup arlasından hyonun tapagaz redline videolarını paylaşman da ayrı bir hoş olmuş

    Bak düşünen anlayan adamın anlaması gereken şeyi arkadaş aşağıda paylaşmış. Anlama durumlarını bi gözden geçirmekte fayda var ;)

    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyonun kullanıcı kitlesi bu videolardada belli herif redline dan çıkmıyor sonra arıza verdi :D
    ver gazı... ver çoşkuyu

  14. #94
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    konuyu 1-2 yorum dışında okumadım ama hyosung krank kırar diyorlar küfürü basıyorum içimden. 250cc ile 200'ü geçmeye çalışrsan krank kırar tabi sonra motoru alırsın eline salıncak gibi sallarsın
    telike bunu beğendi.
    Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar

  15. #95
    Fatihunak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul-Güngören
    Motosikleti
    Mondial 125 MG Classic
    Alıntı gokhanarslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağlıcakla kalın arkadaşlar, unutmadan Hyosung çok kalitesiz 13 bin devirde krank kırıyor namussuz :( Bir de depoya azcık fazla benzin koyunca türkü söylüyor o yüzden Japon'dan şaşmayın, tey allahım!


  16. #96

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    20 yılın üstünde sele üstündeyim yüksek oranda hep yüksek hacim motorlar kullandım silverwingler en500 ler en son tdm850 im vardı küçük hacimde arada alır sürerim hacim ayırt etmem asla.. mesela regalim de vardı bir ara.. hyo da sürdüm.. hayatta markacı biri olmadım olmamda..
    herzaman bir kardeşim yada büyüğüm benden motor tavsiyesi istese tarafsız yorum yaparım .. neticede o firma beni ne maaşa bağlamış ne karnımı doyuruyor..

    hysounga gelince bir kardeşim bursadan motor almış uzun yol tecrübeside yok abi sen alırmısın dedi kırmadım kardeşimi gittim aldım Gv250 ile bursadan istanbula geldim o arada uzun yol yapma fırsatıda buldum.. gt250 de kullandım gv650 de kullandım...

    hysounga dandik parçası şöyle böyle diyen insanın motor bilgisini sorgulayın arkadaşlar.. bunu açık açık söyliyim.. çinliyle karıştıran adamla aynı masada oturmayın onun hem motor hem dünya bilgisi yoktur kaçın ordan.. çünkü çok samimiyim çin ile koreyi karıştıran adam .. amerika ile jamaikayıda karıştırır.. fasulye ile nohutu bile karıştırır bence..

    kore demek samsung,Lg ,Kia,hyundai,şu anda GM Kore (general motors)eski daewoo. yeni adıyla chevrole avrupa demek..

    bu markaların hangisi dandik.. herkesin elinde samsung teller evlerinde LG tv ler .. aldığınız iphoneların ipadlerin panel tedarikçisi bile LG ... Aplle Lg den alıyor panellerini.. Hyundai kia dünya devi oldular satış rakamlarında dünya devleri olan pek çok markayı geçdiler.. bu gün yollarda gördüğünüz chevrole captivalar yada diğer binek araçlarda kore üretimi..

    Hysoung niye kötü olsun.. yada daelim..

    Hysoungun leşi yokmu var bütün kullanıcı kesmini katmıyorum tabiki güzel kullanan kardeşlerimi tenzih ederim bazen alıyor çoluk çocuk ne bakım yapıyor ne başka bir şey birde abidik gubidik şeyler takıyor kesiyor biçiyor kablolarını parçalıyor şase yapıtırıyor motoru yan yatırıyor grenajı çatlatıyor kırıyor çalıyor macunu atıyor ucuz yollu boyayı sonra satıyor.. Alan adamın elinde bütün bu arızalar sıkıntılar patlayınca yandım anam ne dandik.. o motor dandik değil sen fırsatçılık yapıp kelepire ucuza aldığın için çekiyorsun o dandikliği..

    Eğer hysoung kalitesini anlamak istiyorsanız bu forumda Gv250 konusu var 60-70 bin km yapmış insanlar var GV250 ile .. Adam satmış gv250 i almış 650 lik 750 lik motor ama hala gv 250 konusuna gelip ne kadar memnun kaldığını anlatıp motoru yere göğe sığdıramıyor.. işte hysoung kalitesi burda yatar.. kullanıcı memnuniyeti.. Eğer bir motor büyük bir sıkıntı arıza çıkartmadan 50-60 bin km gidiyorsa o benim kafamda kalite çıtası en üst seviyededir..

    tabiki bazı malzemeler maliyetler düşsün diye ikinci kalite plastik v.b kullanılabilinir parça kırılmadıkdan sonra bunlar o kadarda mühim değil.. her şey neticede fiyat performans orantısında satılıyor..

    bu forumda yazıp çizen çok arkadaşlar var ben fazla yazmıyorum okuyorum susuyorum bazen gülüp geçiyorum.. yazdığından az çok çünkü yaşını tahmin edebiliyorum.. benim kardeşlerime yada büyüklerime lafım şudur bu forumda çok bilgili insanlar var.. az çok anlarsınız foruma katılım tarihlerinden gördükleri saygıdan v.b.. bu insanların yazılarını kaale alın.. çin ile kore yi bile ayırt edemeyen insanların yazılarını kaale bile almayın..

    saygılar sevgiler..
    Mertcan39, ogzcngdk, CrosseR ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  17. #97

    Üyelik
    04 Mart 2014
    Arkadaşlar hyosung çin den bezip japona da pek para yetiştirmeyenin imdadına yetişiyor.

    Motor alma niyetlisiyim. 250 Cruiser dedim gv 250 dediler, lan naked mi alsam dedim gt 250 dediler dual purpose? Rt 125 dediler...

    Bu arada bu hyo önerileri hep kalburüstü motorlarla birlikte geldi.

    Bu da bana hyo kalitesi hakkında fikir verdi.

  18. #98
    CrosseR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak düşünen anlayan adamın anlaması gereken şeyi arkadaş aşağıda paylaşmış. Anlama durumlarını bi gözden geçirmekte fayda var ;)
    Ne olur anla beni yalvarırım

    K.bakma ama hyoya çin malı muamelesi yapan adamlardan ''bu konuda'' 5kuruş fazlan yok kardeş,tek farkın aynı cahillikle tam tersini savunman..
    Hatta o çin malı muamelesi yapanların yarısının derdi hyosungla değil,senin gibi vatan toprağı savunur gibi savunanlarla,o yüzden o muameleyi yapıyorlar,artık yem atıp hyocu kızdırma oyununa dönüyor..

    Yazdıklarımın sonunda hyosung hakkındaki düşüncelerim dışında heryerinden alıntı yapmışsın ama eleştirmem okadar batmış ki sana o kısmı umrunda bile değil,nereden vuracağını nereye çekeceğini şaşırmışsın..

    Konuya girdim objektif olarak sadece gt250r ile ilgili yorum yaptım,ne hyosunga bok attım ne japon övdüm ne de kızdırmak için yazdım..

    Ama sen böyle en ufak eleştiriye bile tahammül edemeden bukadar antipatik davranmaya devam ettiğin sürece verirler gazı verirler coşkuyu 2 lafla köpürüp millete eğlence olursun haberin olmaz..
    Daha da davosa gelmem hadi eyvallah..

  19. #99

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorum 39 bin km de geçtiğimiz günlerde performans düşüklüğü ve fazla yakmasından dolayı bakıma soktuk karbratör temizlendi, üst kapaklar açıldı bir sorun varmış giderilmiş şuanda canavar gibi. parayı gezip tozmaya ayırdığımdan bu motoru 80 binlere kadar kullanacakmışım gibime geliyor o yüzden gözüm gibi bakıyorum. bugüne kadar bir yamuğunu görmedim, 2 kere sorun yaşadım konjektör yaktı ve debriyaj teli koptu.

    frenlere gelirsek bende çok memnunum özellikle ön frenden, sıktınmı duruyor arkayı lastiğim iyi olmasına rağmen kaydırıyorum yanlız panik fren esnasında. onu anlayamadım


    Benim de debriyaj telim değişti,değiştireceklere tavsiyem var,orjinali almayın metali iyi değil,ömrü 30000 kadardır tahminim,ben 38000 deyken değiştir diye yalvarıyordu adeta,bir tane muadili var maaşallah traktör hortumu gibi,istesen koparamazsın

  20. #100
    Taner YILMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Sırasıyla: Hyo GT250R, YAMAHA R1, HONDA 1000 RR,
    Benim ilk motorum Hyosung gt250r'dı. Motoru aldım iki sene içinde iki kere sübap kesti.
    Satmaya çalıştım aldığım fiyatın çok altında fiyat yazmama rağmen satamadım.

    En sonunda 10 taksitle senet yaparak birine sattım.
    Sattığım adama senet yaptığım için devamlı bağlıntıda kaldığımdan biliyorum aynı sorunu oda yaşamış.

    Vücudunuzdaki kan dolaşımını hızlandıran vibrasyonuda unutmamak gerekir.

    Bence KALİTE göreceli bir kavram. Kişiden kişiye değişiyor. Kişinin beklentilerine göre de değişiyor.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)