Arkadaşlar
honda cbr250r yan çanta takılır mı sizcen nasıl durur? Takanlar varsa foto paylaşabilir mi rica etsem.
herkese teşekkürler..
Arkadaşlar
honda cbr250r yan çanta takılır mı sizcen nasıl durur? Takanlar varsa foto paylaşabilir mi rica etsem.
herkese teşekkürler..
Bence motorun racing görüntüsü hiç bozma kardeşim.
Güzel durur fakat çanta demiri bulunmuyor. Soft yan çanta takarak uzun seyahatlere çıkan bir abi vardı forumda çok da güzel olmuştu.
Ben kötü duracağını zannetmiyorum.
Tam süpersport gibi bir duruşu yok zaten.
Soft yan çanta kullanıyorum ben, seyahatlerde iyi oluyor (sıkıca bağlarsan). Gündelik kullanım için depo üstü çanta veya sırt çanta tavsiye ediyorum. Bağlaması, sökmesi, kirlendiğinde temizlemesi biraz sıkıntı veriyor. O yüzden sadece seyahatler için tavsiye ediyorum.
yakın zamanda aklıma düşeni arkadaşımız sormuş. sportouring tarzında bişi olabilirmi. gidonu ve ön camı biraz yükseltip yan ve arka çantalarla güzel bir duruşu olacağını düşünüyorum. inazuma f 2015 te gelecek , istediğim tarz budur diyorum ancak ağırlığı canımı sıkıyor. 2 silindir oluşu avantaj. son hızı zayıf (cbr250 ye göre) 14000 ona vereceğime 8-9 bine 2011-2012 cbr alıp aklımdaki şeyleri yapmak daha mantıklı geliyor. farklı bir motora sahip olurum hiç olmazsa. aradaki farkada lastik , çanta belki bir eğitim ... hepsini rahat rahat yaparım.
cbr 250 ve çanta deyince aklıma gelen forumda motokurt abimiz var http://www.motosiklet.net/forum/memb...urt-82779.html arka da topcase , yanda soft çantayla hatta artçıyla uzun gezileri var inceleyebilirsin http://www.motosiklet.net/forum/etki...nsorunden.html
http://www.motosiklet.net/forum/etki...nsorunden.html
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
cbr 250 sahibi abimizin gezisini okumuştum. birazda ordan feyz aldım denebilir.
daha az rüzgardan etkilenmek istiyorum. biraz grenajlı bişey olsun derdindeyim. inazumanın 2 silindir olması avantaj. kilo dezavantajı var. tüketimi ve son hızı kıyaslandığında mantıklı değil. hızlı gitmeyi sevdiğimden değil ama ş.dışına çıktığımdada 130-140 yaparken limitlerinde olsun istemem motor. kendimce farklı bişiler yapma isteğide var. yoksa inazuma f e aşık oldum. onun dişli oranlarını değiştirip ömürlük bir motor sahibi olmakta mantık olabilir.
cbr 250 ye yan çanta takınca vfr 800 e benziyor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)