Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250SL, Z250 SL, Z300 Fiyatları Belli Oldu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı ümitfidan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    z300 mu duke 390 mi muhabbeti baslar yakinda :Ddd
    duke 390 tabiki. 44 beygir makina.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    Her iki modelin de abs li fiyatlarini soyledim.duke 5500 euro,o da yaklasik 15 200 TL civari yapiyor.

  3. #23

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    Şehir
    Konya
    SL250 ortalama 12-13 bin civarı ama burası Türkiye.Fazla kazanmak isteyen çok bu yüzden cbr 250 13.500'ken kawasakiyi 14-15 bin yaparlar gibi.Acımasız vergiler ve daha fazla kaar etmek isteyen distirbütör ve satıcılar...

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    250 lik motorda ABS mi olur, ne kadsar gidiyorki ABS ye ihtiyaç olsun?
    Çok acemi işi, 250 lik motoru ABS li alan ağır acemidir, hatta motosiklete binmesin mümkünse özrü falan olmayan normal bir insansa

  5. #25
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    z300 4.400 euro idi avrupada sanırım.

  6. #26
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 lik motorda ABS mi olur, ne kadsar gidiyorki ABS ye ihtiyaç olsun?
    Çok acemi işi, 250 lik motoru ABS li alan ağır acemidir, hatta motosiklete binmesin mümkünse özrü falan olmayan normal bir insansa
    Bu kafanın devamı şu şekilde yorum getirir,

    Abi alacaksın o 250' lik makinayı bi taygır eksoz bi zalımsın sitıkırı, arkaya çok daha kalın lastik bir de zenon far taktımmı işte o zaman bu motor adam olur.



    Beklenmedik şekilde düşük gözüktü z250' nin fiyatı gözümde bunlar zmoto' nun satış fiyatları mı?
    computeus bunu beğendi.

  7. #27
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı mephamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Z300 ü ikinci elde 13 bine düþtüðünde alacaðým.
    Hocam begendiysen hiç bekleme. Zaten 15750 civarı bişey yapıyor. Senin honda yı okutalım hemen
    mephamd bunu beğendi.

  8. #28
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Alıntı rebel_punto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam begendiysen hiç bekleme. Zaten 15750 civarı bişey yapıyor. Senin honda yı okutalım hemen
    Beğenmek ne kelime. Dıbım düştü. Gücü beygırı de tam benim tecrubeme uygun.

  9. #29

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 lik motorda ABS mi olur, ne kadsar gidiyorki ABS ye ihtiyaç olsun?
    Çok acemi işi, 250 lik motoru ABS li alan ağır acemidir, hatta motosiklete binmesin mümkünse özrü falan olmayan normal bir insansa
    2 senedir piyasada olan duke 200 un,seneye cikacak olan mt-125 in abs li modellerinden haberiniz yok sanirim.Artik butun ureticiler abs li modellerini piyasaya surmeye basladilar.250 lik motoru abs li alan agir acemidir demissiniz,ayni mantikla absli araba kullanan,emniyet kemeri takan insanlarda agir acemidir ve arac kullanmamasi gerekir.Neyse ki insanlarin cogu kendi guvenliklerini dusunebilecek kadar akli selim kisilerden olusuyor.
    Siyah&Beyaz, m1t0 ve mustang53 bunu beğendiler.

  10. #30
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 lik motorda ABS mi olur, ne kadsar gidiyorki ABS ye ihtiyaç olsun?
    Çok acemi işi, 250 lik motoru ABS li alan ağır acemidir, hatta motosiklete binmesin mümkünse özrü falan olmayan normal bir insansa
    afedersiniz ama bu zihniyet ile çok yaşamazsınız. alalım size 250lik bir motor 180 ile girin bariyerlere bakalım sonuçlara?
    Siyah&Beyaz, Deeplord ve mustang53 bunu beğendiler.

  11. #31

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 lik motorda ABS mi olur, ne kadsar gidiyorki ABS ye ihtiyaç olsun?
    Çok acemi işi, 250 lik motoru ABS li alan ağır acemidir, hatta motosiklete binmesin mümkünse özrü falan olmayan normal bir insansa
    Yaklaşık 1 Yıldır Yazmıyordum MT ye Sırf Bu Yorum İçin Yazmak zorunda kaldım.
    Ulan Güzel Kardeşim O 250 Lik Dediğin 180 Basıyor 180, Hemide Önde Kaput Olmadan Üstu Açık Şekilde.
    Yani Bir Honda Civic, Reno Megane, WW Passat Gibi. Bu araçlar için bile çok yüksek bir hız 180, Sen Şimdi 180 le giderken panikle Frene Abanırsan Disk Lastik Kitler ve 180le
    Bariyer, Otomobil, Tır, Vb Girer Kawanın Meşhur cümlesi Kol Çıkardı olursun yani kolun bacağın Kopar
    İşte bu gibi durumlarda ABS Devreye giriyor Kaydırmadan sık bırak sık bırak Daha Güvenli bir şekilde Duruyor ve Direksiyon,Gidon Manevraya,harekete devam edebiliyorsun Kapiş



    Yazım ve imla kuralları için üzgünüm bir hışımla yazdımmmmm.....

  12. #32
    xbuky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2014
    Şehir
    İZMİR
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 lik motorda ABS mi olur, ne kadsar gidiyorki ABS ye ihtiyaç olsun?
    Çok acemi işi, 250 lik motoru ABS li alan ağır acemidir, hatta motosiklete binmesin mümkünse özrü falan olmayan normal bir insansa
    Millet diyeceğini demiş bana bir şey kalmamış :D
    Mutluluk iki bacak arasındadır.

  13. #33
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    beyler bugün Z Motoyu arayıp bu fiyatları sordum ve istediğim fiyat buydu..inşallah çakallık çukallık yapıp mini bir zam çakmazlar..bence naked 250 için uygun fiyat bu...

    4,200.00 EUR = 11,603.71 TRY

    ben 1.5 sene önce ınazumaya bu parayı vermiştim...plakasız 11800 dü galiba...

    Z Moto ilk defa şaşırttı beni..ergonomik açıdan bakıcam son olarak ...

    nasipse aldım gitti...


    z300 abssiz 16 bin çılgın bir fiyat...artık seneye ikinci elde kaparsanız

  14. #34
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Yamaha r25 in fiyatıda belli olsa rahatlıycam.
    mete_han ve Bune bunu beğendiler.
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  15. #35
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bugün Z Motoyu arayıp bu fiyatları sordum ve istediğim fiyat buydu..inşallah çakallık çukallık yapıp mini bir zam çakmazlar..bence naked 250 için uygun fiyat bu...

    4,200.00 EUR = 11,603.71 TRY

    ben 1.5 sene önce ınazumaya bu parayı vermiştim...plakasız 11800 dü galiba...

    Z Moto ilk defa şaşırttı beni..ergonomik açıdan bakıcam son olarak ...

    nasipse aldım gitti...


    z300 abssiz 16 bin çılgın bir fiyat...artık seneye ikinci elde kaparsanız
    Al abi,artık cbfte rahat etsin sende.

    Ama inşallah inazumada izlediğin yolu izlemezsin bu motoru alınca
    mete_han bunu beğendi.

  16. #36
    xbuky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2014
    Şehir
    İZMİR
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bugün Z Motoyu arayıp bu fiyatları sordum ve istediğim fiyat buydu..inşallah çakallık çukallık yapıp mini bir zam çakmazlar..bence naked 250 için uygun fiyat bu...

    4,200.00 EUR = 11,603.71 TRY

    ben 1.5 sene önce ınazumaya bu parayı vermiştim...plakasız 11800 dü galiba...

    Z Moto ilk defa şaşırttı beni..ergonomik açıdan bakıcam son olarak ...

    nasipse aldım gitti...


    z300 abssiz 16 bin çılgın bir fiyat...artık seneye ikinci elde kaparsanız
    Z300 yüksek ötv'ye girdiği için coşuk fiyat var ama benimde gönlüm onda
    mete_han bunu beğendi.
    Mutluluk iki bacak arasındadır.

  17. #37
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Uğurcum şimdi bende 5 bin var cbfyi satamazsam zaten istesemde alamam

    cbfyi sattıktan sonra bir daha ardıma bakmam bi gelsinde üzerine binak

    cbf bizimla diğılsın...

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Susun acemiler, Yok 250 lik motor 180 basarmış, Lan kaç beygirde 180 basacak?
    Tecrübenüzün az, yaşınızında genç olduğunu anlıyorum bu yorumlardan, Şimdi hepinizden hem yaşça hemde tecrübece hemde kullandığı motosiklet sayısı ve modeli bakımından hatta 2008 de bir sezon yarışmış biri olaraktan bazı tavsiyelede bulunayım.
    250 lik motora ABS gerekli görmüyorum, zaten hafif ve kolay hakim olunabilir bir motor, Hızlanması yavaş , üzerinde adam gibi bir takım lastik var ise ve üzerindeki pilotta sizin gibi acemi olmayan birisi ise ABS kesinlikle gereksizdir. Boşuna maliyettir, ağırlıktır, arıza çıkaracak parçadır.

    Spor motosikletlerdede ABS gerekli değildir. Ancak yaşça , yaşlanmaya başlamış, kilo almış refleksleri zayıflamaya başlamış bir pilot güvenlik açısından ABS tercih edebilir spor motorda.

    ABS nin en iyi uyduğu tarz ağır touring motorlarıdır. Bu makinalar spor makinalar gibi lastik, süspansiyon, yol tutuş, fren ..vs güvenilir değildir. O yüzden pilotaj harici makina zayıflıklarını kapatacak bir ABS sistemi çokta gerekli olmamakla birlikte olabilir.

    Heleki Güç modları yada çekiş kontrol sistemi gibi zırvalıkları anlamak mümkün değil. Sonuçta profosyonel olarak bu işi yapmıyoruz pistte saliseler önemli değil bizim için, hepimiz hobiciyiz. Bu yüzden Motosiklette güç moduda, çekiş kontrolüde insanın elinin altındaki gaz koludur. Heleki 600cc supersportlarda kullanılan çekiş sistemleri , yarışçılar hariç kimseye gerekli değildir.

    Son sözüm, klavyeden atacağınıza gidin biraz motosiklet sürün, antreman yapın, fren yapın bol bol, altınıza adam gibi bir lastik alın yağmurda özellikle sürüşe çıkın ıslak zeminde fren antremanı yapın. Biz 90 lı yıllarda 125 lik 2 zamanlı Gilera, Aprilla larımızla yağmur yağsada çıkıp ıslak kondüsyon yapsak diye beklerdik. ABS falan aramazdık.

  19. #39
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Ninja250 kullanıyorum önümüzdeki yaz'ı geçirip 636ya geçmeyi düşünüyordum ufaktan z300 ü aklımdan geçiriyorum yaz için mantıksız dimi

  20. #40
    xbuky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2014
    Şehir
    İZMİR
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Susun acemiler, Yok 250 lik motor 180 basarmış, Lan kaç beygirde 180 basacak?
    Tecrübenüzün az, yaşınızında genç olduğunu anlıyorum bu yorumlardan, Şimdi hepinizden hem yaşça hemde tecrübece hemde kullandığı motosiklet sayısı ve modeli bakımından hatta 2008 de bir sezon yarışmış biri olaraktan bazı tavsiyelede bulunayım.
    250 lik motora ABS gerekli görmüyorum, zaten hafif ve kolay hakim olunabilir bir motor, Hızlanması yavaş , üzerinde adam gibi bir takım lastik var ise ve üzerindeki pilotta sizin gibi acemi olmayan birisi ise ABS kesinlikle gereksizdir. Boşuna maliyettir, ağırlıktır, arıza çıkaracak parçadır.

    Spor motosikletlerdede ABS gerekli değildir. Ancak yaşça , yaşlanmaya başlamış, kilo almış refleksleri zayıflamaya başlamış bir pilot güvenlik açısından ABS tercih edebilir spor motorda.

    ABS nin en iyi uyduğu tarz ağır touring motorlarıdır. Bu makinalar spor makinalar gibi lastik, süspansiyon, yol tutuş, fren ..vs güvenilir değildir. O yüzden pilotaj harici makina zayıflıklarını kapatacak bir ABS sistemi çokta gerekli olmamakla birlikte olabilir.

    Heleki Güç modları yada çekiş kontrol sistemi gibi zırvalıkları anlamak mümkün değil. Sonuçta profosyonel olarak bu işi yapmıyoruz pistte saliseler önemli değil bizim için, hepimiz hobiciyiz. Bu yüzden Motosiklette güç moduda, çekiş kontrolüde insanın elinin altındaki gaz koludur. Heleki 600cc supersportlarda kullanılan çekiş sistemleri , yarışçılar hariç kimseye gerekli değildir.

    Son sözüm, klavyeden atacağınıza gidin biraz motosiklet sürün, antreman yapın, fren yapın bol bol, altınıza adam gibi bir lastik alın yağmurda özellikle sürüşe çıkın ıslak zeminde fren antremanı yapın. Biz 90 lı yıllarda 125 lik 2 zamanlı Gilera, Aprilla larımızla yağmur yağsada çıkıp ıslak kondüsyon yapsak diye beklerdik. ABS falan aramazdık.
    Valla benim görüşüm teknoloji gelişti. Adamlar ABS'li motorlar üretiyorlar. Yeni başlayan adamlar neden tercih etmesin ki. Adam ilk kez motor alacaksa ve bu z250 ise heleki de ABS'li ise motor sürmek onun için zevk haline dönüşecek ilk motor için hem güçlü hemde güvenli olacak. Belki ABS olmazsa daha tedirgin daha panik olacak. Benim görüşüm tabikide. Bende üç motor değiştirdim. İlkini motordan saymasamda pek hiç birince ABS yoktu kaza da yapmadım. Dediğiniz gibi sürücü de bitiyor. Ama neden daha güvenli rahatı varken yeni başlayanlar bu seçeneği beğenmesin.
    Mutluluk iki bacak arasındadır.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)