Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

CR9EIX İridyum Buji FAYDALARI ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Arkadaşlar merhabalar , İridyum buji faydalari nelerdir ne bir extrasi vardir hiz konusunda cekis konusunda bir faydasi olurmu ?
    mehmetenis bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    hız konusu ticeret yapmak için söylenen güzel bir hikaye en bilindik faydası normal bujıde oluşan kurum bağlama olmuyor o da bakım için iyi

  3. #3
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    DRAG BUJILERI ISE YARAR MI 165 TL CIVARI ?

  4. #4
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Hocam iridyuma vereceğiniz para farkı ile sadece normal bujiye göre 2-3 kat daha uzun ömürlü bir buji almış olursunuz. Sadece buji ile hiç bir şey değişmez malesef

  5. #5

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Motorun dakıka da 10 000 + devir çeviriyorsa %15 e kadar performans veriyor gerisi sadece psıkolojık . Caracal 200 de heves edıp almıstım birde 2010 yılında tamirhane de salak usta iridyum bujıyı elektrotu erımıs dıye çöpe atmıstı . cr7e tam vn ye gore , 3 hafta once motorun bujılerını öldü . 2 bujıye 35 tl vermeyeyım dıye onları taktım gezıyorum . Umarım anlatıcı olmustur .

  6. #6
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Motora 5 Km/H gibi bir sürat kazandirmak için ne yapmam gerek drag bujiler işimi görürmü yada dişli ile oynasam

  7. #7
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Sadece buji işe yaramaz. Kalın İndiksiyon bobini de lazım. Bana sorarsan çok gereksiz. Madem o kadar performansa ihtiyacın var 180lik silindir taktır. Krank ne kadar dayanır bilmem, 180lik silindire krank dayanmadı diyen duymadım daha.
    jakabo_ist bunu beğendi.

  8. #8
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    dostum motorun enjecsiyonlu ise full sistem modifiye etsen power commander ayarsız hiç bir işe yaramaz.sen en iyisi ucuz yoldan motorun için üretilen performans dişlilerine bak ancak ondan da çok bişey bekleme bunun kesicisi var sonra çekişten düşmesi var power commender ayarsız birşeye benzemez.O da çok iyi bir usta ve gereksiz para demek

  9. #9
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Ben de bir hevesle aldım, ama hiç bir faydası yok arkadaşların dediği gibi motor için ekstra ayarlar yapılmadıysa hiç bir faydası yok(uzun ömrü haricinde)
    Aksine motorda yakıt tüketimi arttı ve daha hararetli çalışmaya başladı. En iyisi motorunuza uygun buji takılması.

  10. #10
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    180 CC Modifiye silindir taktiricaktim bizim burada cok guvendigim bir usta var o dediki faydasindan cok zarari olur diyince biraz sogudum acikcasi sizin gorusleriniz nedir ?

  11. #11
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı Özgürr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    180 CC Modifiye silindir taktiricaktim bizim burada cok guvendigim bir usta var o dediki faydasindan cok zarari olur diyince biraz sogudum acikcasi sizin gorusleriniz nedir ?
    Dostum yanlış anlama da, 150lik bir motorda nasıl bir performans farkı bekliyorsun hani 150cc lik yarış organizasyonu flan mı var katılman gereken ? Adamlar 600-1000cc lik makinalara bir dünya para harcayıp 10-15 hp fazladan güç alıyorlarken, 150cc motosiklet için değermi uğraşmaya
    jakabo_ist bunu beğendi.

  12. #12
    Ahmet Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2009
    Şehir
    Kartal-İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA PCX
    Motosiklet mühendislik ürünüdür, usta lafıyla hiç bir şey yapılmaz. İstediğin özellikte motor almak tek yoldur.

  13. #13
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Alıntı Ahmet Orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet mühendislik ürünüdür, usta lafıyla hiç bir şey yapılmaz. İstediğin özellikte motor almak tek yoldur.
    Kesinliklikle katılıyorum, 250 cc olup 50 60 hp güç üreten motorlar var, ama ömürleri çok kısa.

    Aynı şey ralli otoları için geçerli. Adamlar sıkıştırma oranları turbo ayarları, bujiler v.s. aklına ne geliyorsa limitine kadar oynuyor.

    Fakat o motorlar en fazla 2 yarış yapıyor. Sonra yeni araç veya yeni motor.
    İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN

  14. #14
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Kendi çapımda şöyle düşünüyorum arkadaşlar 180 CC modifiye silindir + ön dişli 13 ise 14 yapıcam elimden bukadar gelır , sizce bir faydası olurm yoksa originalini bozmuyum böylece mı kullanıyım ?

  15. #15
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200

  16. #16
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Sanırım Modifiye silindir takarsamda pek fayda görmicegim bunu anlıyorum ? ? ?

  17. #17

    Üyelik
    09 Ekim 2014
    Alıntı Özgürr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım Modifiye silindir takarsamda pek fayda görmicegim bunu anlıyorum ? ? ?
    motor söküp toplamak her ustanın harcı değildir.herhangi bir ustaya gittiğin zaman motor civatalarını tork anahtarı kullanmadan sıkıp yada acıyorsa o usta usta değildir benim gözümde buna herzaman dikkat ederim motosiklet kullanma klavuzunda bile yazar kac kg lık yükle cıvata yada somunların sıkılacağı.

    bir keresinde arka lastiğim patlamıştı lastikci yerine motor servisine götürmüştüm anahtarla lastiği söküp tamir edip takarken tork anahtarı yerine normal anahtarla sıkması helede arka çatalın somunu sıktıkça catırdadığını duymamla dur kardeş napıyosun çatalı eğiyosun dedim bukadar sıkılırmı tork anahtarın yokmu o neki deyince tamam bu mal dedim ve kendimce sıkıp geldim iş yerine tork anahtarıyla somunu fabrika verisine göre ayarlayıp bıraktım 3000 km yol yaptım gevseme sorun yok.
    yani demek istediğim oki tork anahtarınız yoksa bile cıvata yada somunun üstüne asetatlı kalemle bir cizgi çizin sökerken kaç tur açtığınızı ve işlemi bitirdikden sonra kaç tur sıkmanız için referans noktanız olmuş olur.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)