Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

2.el Rehberi - En iyi Alternatiflerinden biri (NT700VA Deauville)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    2014 model STROM manevra himmmm hemen dene bence ...eski kasadan bahsetmiyorum ki eski kasa sida guzel makinadir

    Ta 700 vardi bende 130km hiza gelince baslar titresim yolda gezmeler ...tennere desen tek silindir icin titresim manyagi olursun ve cok para tek silindir icin....
    Ama yeni STROM FUZE ADAMI YOLDA ISSIRIR

    Devil midir doviz mi ne neyse iste o 50 hp dir makina bagla gir 50 hp cikar

    O 66 hp gecsen sen krank ta dir o kisaca agir bir makunadir ve tutul mamistir ve hemen sat


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    30 Aralık 2013
    Bu motor bende scooter hissi uyandırıyor nedense.Aslında almak istediğim bir motor fakat fiyatları gereğinden fazla yüksek geldi.
    overcloud ve matagp bunu beğendiler.

  3. #23
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Barkin bir kac hafta once iletmisti, ben de deneyimlerime dayanarak ona ekleme yaparak katilmak istiyorum Honda Deuville Honda'nin gelmis gecmis en kotu motosikletidir Allah yardimciniz olsun.

  4. #24
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    combine abs'li olması, yol bilgisayarı olması, grenajlara entegre orijinal yan çantaları ve herşeyden önemlisi şaftlı oluşu en büyük avantajı. bildiğim kadarıyla ön cam yükseklik ayarlı ve de opsiyon donanım olarak muzik seti honda servislerinden temin edilebiliyor. motoru da sağlamlığı ile kendisini ispatlamış transalp motoru.

    ama gel gör ki, transalp kullanıcısı olarak söyleyebileceğim şey, 5 vitesli ruhsuz transalp motoru bu modele yakışmıyor.

    kuru ağırlığı 236 kg olan bu harika motora, kuru ağırlığı 191kg olan (ortalama 250cc bir motordan sadece 25kg daha ağır) eski nesil motor ve vites kutusuna sahip olan transalp motorunu koyarken hondanın aklı neredeydi çok merak ediyorum.

    ve bahsedilen yakıt tüketimi akranları ile gazlama şekilde yapılan turlarda diğer motorlara göre daha yüksek (transalp için de aynı şey geçerli). 5500 devirde şahlanmaya başlayan motor bu devirden sonra yakıtı adeta emiyor (alet zaten 9500 - 10000 devir çeviriyor) ve bu devirden sonra sürüş zevki almaya başlıyorsunuz. 400km'ler olmaz ama 350 - 370km menzili görebilir 90 - 100km'yi geçmemek şartıyla...

    koysana şuna bi 4 silindir cbf 600 motoru yahu...

    bence honda'nın kullanıcılarına yaptığı en büyük ayıplardan biri.
    matagp bunu beğendi.

  5. #25
    matagp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO
    Alıntı HELLAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2014 model STROM manevra himmmm hemen dene bence ...eski kasadan bahsetmiyorum ki eski kasa sida guzel makinadir

    Ta 700 vardi bende 130km hiza gelince baslar titresim yolda gezmeler ...tennere desen tek silindir icin titresim manyagi olursun ve cok para tek silindir icin....
    Ama yeni STROM FUZE ADAMI YOLDA ISSIRIR

    Devil midir doviz mi ne neyse iste o 50 hp dir makina bagla gir 50 hp cikar

    O 66 hp gecsen sen krank ta dir o kisaca agir bir makunadir ve tutul mamistir ve hemen sat
    2014 v-strom için denemediğim için bişey söyleyemeceğim.

    Tabirinle döviz'in 50bg olacağını ben düşünmüyorum ki honda bu şekilde iş yapıyorsa elbet biri farkedip mahkemelik olurdu?
    Keza bunu Honda gibi dünya devi bir şirket de yapamaz.Açıkcası bu yorumunuza bi kanıt olmadan kaltılamayacağız.


    Bu sözlerim size değil(sn.Hellas) geneldir;
    TA ve Tenere veya diğer motorlar için benim bu forumda bahsettiğim bişey yok.
    Lütfen Kullandıysanız yada biliyorsanız Deauville üzerine yazın, konuşun.
    Ben burda Deuaville'i anlattım fikirlerimi deneyimlerime istinaden paylaştım.
    Bunu da birilerine örnek olsun bilsin diye yazdım.
    Gördüğünüz üzere konu nerden nereye geldi,
    Bu yüzden kimse bir motor hakkında bişeyleri doğru öğrenememekte.

    Saygılar.
    benhasan bunu beğendi.
    Old machines
    PGO Star-50,Yamaha FLY-ONE 150,Peugeot Vivacity-100,Piaggio TPH125XR,Daelim S2-250 FreeWing Lc,Honda CBR600F,Honda NT700V Deauville,Yamaha XVS1100 DragStar Classic..

  6. #26
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    üreticilerin verdikleri güç bilgileri kranktaki güç olarak belirtiliyor. Ancak, tekerdeki güç dyno testine sokarak anlaşılıyor. Deuville şaft aktarmalı bir motor dolayısıyla kranktaki beygir ile teker beygiri arasında zincirli motorlara göre daha da çok fark olur. (ör monster 696 80bg gözüküyor ama tekere verdiği 60bg, varın deuville'i siz düşünün)

    eminim kullanım amacına göre düşünüldüğünde mantıklı gelebilecek, pratik bir motosiklettir. Ama o ağırlığa (ıslak ağırlığı sanırım 250kg civarına geliyor) ve seyahat motoru olma iddiasına kıyasla gücü bazılarına az gelebilir. Bence mantıklı bir motosiklet ama "tutku" unsuru içerisinde hiç yok.
    matagp bunu beğendi.

  7. #27
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Vay be,

    Konu sahibi deauvilleden bahsediyor , versysler , v-stromlar, cbr lar girmiş araya
    Arkadaş deauvilleyi almak isteyen adam diğerlerini pek düşünmez zaten , ayrı dünyanın motorları çünkü onlar.

    Davul dengi dengine , gidipte cbr ile karşılaştırıp yavaş demekte ayıp olur , tenere ile karşılaştırıp araziye giremiyor demekte.

    Gayet güzel bir touringtir bence ,zaten touring aletlerde aşırı güç aramak yanlış olur bence.Konfor aranır. Ki oda var.
    Zincir derdide yok uzun yol yapacak adam için.
    Bence gayet güzel motor bu tip bir motor arayan insan için.

  8. #28
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Alıntı matagp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2014 v-strom için denemediğim için bişey söyleyemeceğim.

    Tabirinle döviz'in 50bg olacağını ben düşünmüyorum ki honda bu şekilde iş yapıyorsa elbet biri farkedip mahkemelik olurdu?
    Keza bunu Honda gibi dünya devi bir şirket de yapamaz.Açıkcası bu yorumunuza bi kanıt olmadan kaltılamayacağız.
    Deauville ile ilgili, hic ilgimi ceken bir motor olmamasina ragmen, yerden yere vurdugunu bildigim icin ozellikle Barkina sormustum, niye sevmiyosunuz diye, cok fazla detaya girmedi ama genel olarak, bassan gitmez, bassan durmaz, agir, yakit tuketimi fazla gibi elestiriler getirmisti.

    Kullanmadim, kullanmayi da dusunmuyorum cunku ilgimi cekmiyor ama genel olarak sizin soylediginiz kadar iyi seyler duymadim motor hakkinda.

    650 ligi 55, 700 lugu de 65 beygir olarak geciyor. Muhtemelen Barkinin hic gitmiyor ve yakiyor dedigi 55 beygirlik modeldi, 233 kg kuru agirligi olan bir motora 55 beygir ki kranktan olcumdur muhtemelen, tekerde 50 beygirin bile altinda cikar buyuk olasilikla, biraz az bence de, bu konudaki elestirisi bence haksiz sayilmaz. Kaynak olarak Wikipedia da buldum, bakabilirsiniz.

    Sport touring ya da hadi sport kismini gectim sadece touring bile olsa insan biraz guc ister elinin altinda, ufak bir gaz hareketiyle sollama yapabilmek, elinizin altinda rezerv guc bulunmasi her zaman icin iyidir ve bence neredeyse ust sinif sport touringler kadar agir olan bir alette bu motor biraz gucsuz kacmis.

    Size tepki gelmesinin ya da insanlarin sizin yazdiklariniza karsi birseyler yazmalarinin sebebi bu motorun genel olarak cok sevilmemesi, tutulmamasidir bence. Yani genel olarak pek tutulmayan bir motoru tabiri caizse ballandira ballandira anlatmissiniz, o yuzden de biraz tepki gelmesi normal
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  9. #29
    matagp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deauville ile ilgili, hic ilgimi ceken bir motor olmamasina ragmen, yerden yere vurdugunu bildigim icin ozellikle Barkina sormustum, niye sevmiyosunuz diye, cok fazla detaya girmedi ama genel olarak, bassan gitmez, bassan durmaz, agir, yakit tuketimi fazla gibi elestiriler getirmisti.

    Kullanmadim, kullanmayi da dusunmuyorum cunku ilgimi cekmiyor ama genel olarak sizin soylediginiz kadar iyi seyler duymadim motor hakkinda.

    650 ligi 55, 700 lugu de 65 beygir olarak geciyor. Muhtemelen Barkinin hic gitmiyor ve yakiyor dedigi 55 beygirlik modeldi, 233 kg kuru agirligi olan bir motora 55 beygir ki kranktan olcumdur muhtemelen, tekerde 50 beygirin bile altinda cikar buyuk olasilikla, biraz az bence de, bu konudaki elestirisi bence haksiz sayilmaz. Kaynak olarak Wikipedia da buldum, bakabilirsiniz.

    Sport touring ya da hadi sport kismini gectim sadece touring bile olsa insan biraz guc ister elinin altinda, ufak bir gaz hareketiyle sollama yapabilmek, elinizin altinda rezerv guc bulunmasi her zaman icin iyidir ve bence neredeyse ust sinif sport touringler kadar agir olan bir alette bu motor biraz gucsuz kacmis.

    Size tepki gelmesinin ya da insanlarin sizin yazdiklariniza karsi birseyler yazmalarinin sebebi bu motorun genel olarak cok sevilmemesi, tutulmamasidir bence. Yani genel olarak pek tutulmayan bir motoru tabiri caizse ballandira ballandira anlatmissiniz, o yuzden de biraz tepki gelmesi normal
    Bülent bey haklısınız saygı duyarım,
    Kimse bi şeyi sevmek zorunda değil tabiki de.
    Ben bu makinayı hayatımda ilk defa kullanıyorum ve bende ilgisizdim.
    Ballandıra ballandıra dediğiniz benim kullanıp yazdığım gerçek yorumlardır.
    İsterseniz gelin misafirim olun vereyim motoru size kullanın, yazdıklarımla aynı çıkmayan birşey olursa konuşalım anlatalım herkeze?
    Bunu sizi yalanlamak adına değil lütfen yanlış anlamayın, neler görerek bunları yazdığımı görün diye söylüyorum.

    Teşekkürler.
    Old machines
    PGO Star-50,Yamaha FLY-ONE 150,Peugeot Vivacity-100,Piaggio TPH125XR,Daelim S2-250 FreeWing Lc,Honda CBR600F,Honda NT700V Deauville,Yamaha XVS1100 DragStar Classic..

  10. #30
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Deauville'in kullanıcı kitlesi aslında belli.

    Gezmeyi seven kullanıcılara hitap eden bir motor, hız yapmayı sevenlere değil.

    600 - 800cc klasmanında alternatifsiz ve şaftlı olması gerçekten büyük kazanç bana göre. Yılda 25bin km yol yapan biri olarak açıkçası her sene işçilikle birlikte 400 - 600tl arası zincire masraf etmekten bıktım.

    Yakıt ve performans konusu ise kullanıcının beklentisi ve tercihiyle ilgili. 90 - 100 - 110 gibi hızlarda gidersen tatmin edici olur. en kötü ihtimalle 1.6 benzinli bir otomobil gibi performans verir.

    Aslında makineyi değil, hondayı yerden yere vurmak lazım.

    Son derece dengeli ve akıcı sürüşü olan bir motor aslında.

    Dediğim gibi keşke cbf600 motor koysalarmış. Ara ara gözüm kayıyor bir ara almayı çok istemiştim ama fiyatları yüksek geldiği için vazgeçtim.

    V-strom'la - versys'le falan kıyaslancak motor değil, bu modelin segmenti bmw'nin 1000cc üzeri RT serisi (1100 - 1200). V-strom'u, versys'i bu segment'teki motorlarla kıyaslayabilir misiniz?

    AEA NC750'yi de yerden yere vurdu mesela gitmiyo ruhsuz vs. diye, ben bu tür görüşlere pek katılmıyorum evet ruhsuz motor ama sonuçta kötü motor diye bir şey yoktur, her kullanıcının kendi ihtiyacına göre tercih ettiği bir model vardır.
    benhasan bunu beğendi.

  11. #31
    matagp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deauville'in kullanıcı kitlesi aslında belli.

    Gezmeyi seven kullanıcılara hitap eden bir motor, hız yapmayı sevenlere değil.

    600 - 800cc klasmanında alternatifsiz ve şaftlı olması gerçekten büyük kazanç bana göre. Yılda 25bin km yol yapan biri olarak açıkçası her sene işçilikle birlikte 400 - 600tl arası zincire masraf etmekten bıktım.

    Yakıt ve performans konusu ise kullanıcının beklentisi ve tercihiyle ilgili. 90 - 100 - 110 gibi hızlarda gidersen tatmin edici olur. en kötü ihtimalle 1.6 benzinli bir otomobil gibi performans verir.

    Aslında makineyi değil, hondayı yerden yere vurmak lazım.

    Son derece dengeli ve akıcı sürüşü olan bir motor aslında.

    Dediğim gibi keşke cbf600 motor koysalarmış. Ara ara gözüm kayıyor bir ara almayı çok istemiştim ama fiyatları yüksek geldiği için vazgeçtim.

    V-strom'la - versys'le falan kıyaslancak motor değil, bu modelin segmenti bmw'nin 1000cc üzeri RT serisi (1100 - 1200). V-strom'u, versys'i bu segment'teki motorlarla kıyaslayabilir misiniz?

    AEA NC750'yi de yerden yere vurdu mesela gitmiyo ruhsuz vs. diye, ben bu tür görüşlere pek katılmıyorum evet ruhsuz motor ama sonuçta kötü motor diye bir şey yoktur, her kullanıcının kendi ihtiyacına göre tercih ettiği bir model vardır.
    Selam hocam,

    Görüşlerimize Katılıyorum keşke cbf600 motoru koysaydı çok iyi olurdu ama bence Honda o sıralarda PanEurophan da vardı diye bu hatayı yaptı galiba.
    Aslına bakılırsa bu hata değil belkide daha ucuza insanlara bu Tarzı nasıl veririz in karşılığı olmuş olabilir.
    Çünkü grubundaki motorlar çok farklı ve genelde büyük hacimli!
    Örn; PanEurophan,GoldWing,BMW GT ler, Yamaha Fj serisi vs gibi

    Teşekkürler.

  12. #32
    babo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2005
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    honda deauvillle
    Sayın matagp; nazik uslubunuz, objektif yorumunuz için teşekkür ederim. Kazasız keyifli sürüşler temenni ederim. Stabil, atraksiyon sevmeyen bir NT700 kullanıcısı olarak yorumlarınıza ve değerlendirmenizin hepsine katılıyor, sağlıcak ve esenlikle.
    benhasan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)