Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

HONDA 1000RR SP nin Ülkemize geleceğini dün Honda Moto Tal dan öğrendim.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKI gsx r 1000
    Moto Tal yetkilileri Honda 1000rr sp nin Ülkemizde bu yıl satışa sunulacağını söylediler.Fiyatınında lansmana özel olarak 53000_60000 tl aralığında olacağını bildirdiler.Bu sp modelini geçen sene Avrupada fuarlarda gördük, bizim ülkemize de gelmesi bu seneye imiş.Bu fiyat aralığında bir SS Makina almayı düşünen arakadaşlar a duyrulur.
    mete_han bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Zevkler tartışılmaz ama bana hitap etmedi.bmw s 1000 rr dan yana tercihimi kullanırdım sanırım.

  3. #3
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    bilgi amaçlı abs dışında ne ekstra sı vardı bilen varsa yazsın lütfen

    600 rr da seneye abs li gelecekmi acaba
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den

  4. #4
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    50bin civarına zx10r varken gerisi teferruat.
    Macit250 bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKI gsx r 1000
    Google a Honda 1000RR SP dersen,gerekli bütün bilgileri,görsel ve teknik bilgilerine ulaşabilirsin.Başlıca özzelikleri;Brembo frenler,Öhlins ön arka amortisörler,Traction control,gibi özzelikler aklıma gelenler.

  6. #6
    krd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Yeryüzündeki hiçbir sıfır honda motosiklet 25bin tl den fazla etmez benim paramla.

  7. #7

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı krd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeryüzündeki hiçbir sıfır honda motosiklet 25bin tl den fazla etmez benim paramla.
    Buna GL 1800 Goldwing de dahil mi?...
    The Power of The Dreams.

  8. #8
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    1 daytona r parası ıle 2 goldwıng alırız bu mantıkla
    yanlıs hatırlamıyorsam bır oncekı motoru da honda idi arkadasın

  9. #9
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    f4 el yapımı olarak üretilmekte ilk çıktığında 150 kusurlardaydı şimdi 200 hp ama honda hrc,sp,replika derken 180 baraj sınırını geçeyip o motora koyamadığı hp leri motogp motoruna entegre ediyor galiba

  10. #10
    94CanRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul / Suadiye
    Motosikleti
    Honda cbr 250r
    Ekstra olarak öhlins ön maşa ve brembo monoblok kaliper bir de beyin yazılımı geliştirilmiş sanırım şasi de ufak oynamalar mevcut hafiflemek adına

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    f4 el yapımı olarak üretilmekte ilk çıktığında 150 kusurlardaydı şimdi 200 hp ama honda hrc,sp,replika derken 180 baraj sınırını geçeyip o motora koyamadığı hp leri motogp motoruna entegre ediyor galiba
    size bi mühendis adayı olarak bazı şeyleri açıklamak zorunda hissettim kendimi yoksa 3-5 beygirde takılıp gideceksiniz. Bi motosiklet firması 1000 lik bi superbike yaparken; maliyet(sonunda fiyat etiketini etkileyecek ) - kullanılabilirlik ( çoğu insan bu motoru günlük hayatında kullanıcak ) - performans ( güç, hafiflik, handling) - dayanıklılık ( sıkıştırma oranına ve limit toleranslara bağlı ters orantılıdır yani moto gp motorunun o kadar pahalı ve üstünde uğraşılmasına rağmen çok sık arıza çıkarması toleransların çok düşük olmasından kaynaklı ) gibi bi çok faktörü göz önünde bulundurur. Şimdi konuya gelince her baba motosiklet firması 1000cc den 230 -250 beygir üretecek motorlar üretebiliyor ( bkz moto gp - sbk ). Neden üretmiyolar dersen yukarda saydığım farktörlerin etkisinden. Mesela cbr ve r1 diğerlerine göre daha yavaş ( bu arada kim o daha yavaşın hakkını verebiliyor ayrı mesele ) ama dayanaklılık fiyat etiketi ve kullanım kolaylığı açısından bir adım önde. Mesela mv agusta dimi beygiri daha yüksek daha yüksek performanslı parçalar mevcut ama toleransı daha düşük ve fiyatıda daha fazla. Bunlar hep üretilecek makinanın faktörlerinin denge dağılımı. Umarım bunu okuduktan sonra hala "oo yamaha 180 beygir suzuki 185 oha suzuki yamahı yı" dövdü algınızdan kurtulursunuz. İyi forumlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

    Hayır sen buna inanıyor musun bi de : - Takaşi şu 180 beygiri bi tülü aşamadık dükkanı kapatıp gidicem valla - Dur makata bulacaz bi çaresini 1.6 beygir kaldı ha gayret
    ''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL

  11. #11
    krd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 daytona r parası ıle 2 goldwıng alırız bu mantıkla
    yanlıs hatırlamıyorsam bır oncekı motoru da honda idi arkadasın
    Evet daha önce iki honda motorum oldu 9bin tl lik cbf500 ve 22400 tl lik 600F.

    2 X goldwing 1 daytona edebilir belki benim paramla.

  12. #12
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı 94CanRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekstra olarak öhlins ön maşa ve brembo monoblok kaliper bir de beyin yazılımı geliştirilmiş sanırım şasi de ufak oynamalar mevcut hafiflemek adına


    size bi mühendis adayı olarak bazı şeyleri açıklamak zorunda hissettim kendimi yoksa 3-5 beygirde takılıp gideceksiniz. Bi motosiklet firması 1000 lik bi superbike yaparken; maliyet(sonunda fiyat etiketini etkileyecek ) - kullanılabilirlik ( çoğu insan bu motoru günlük hayatında kullanıcak ) - performans ( güç, hafiflik, handling) - dayanıklılık ( sıkıştırma oranına ve limit toleranslara bağlı ters orantılıdır yani moto gp motorunun o kadar pahalı ve üstünde uğraşılmasına rağmen çok sık arıza çıkarması toleransların çok düşük olmasından kaynaklı ) gibi bi çok faktörü göz önünde bulundurur. Şimdi konuya gelince her baba motosiklet firması 1000cc den 230 -250 beygir üretecek motorlar üretebiliyor ( bkz moto gp - sbk ). Neden üretmiyolar dersen yukarda saydığım farktörlerin etkisinden. Mesela cbr ve r1 diğerlerine göre daha yavaş ( bu arada kim o daha yavaşın hakkını verebiliyor ayrı mesele ) ama dayanaklılık fiyat etiketi ve kullanım kolaylığı açısından bir adım önde. Mesela mv agusta dimi beygiri daha yüksek daha yüksek performanslı parçalar mevcut ama toleransı daha düşük ve fiyatıda daha fazla. Bunlar hep üretilecek makinanın faktörlerinin denge dağılımı. Umarım bunu okuduktan sonra hala "oo yamaha 180 beygir suzuki 185 oha suzuki yamahı yı" dövdü algınızdan kurtulursunuz. İyi forumlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

    Hayır sen buna inanıyor musun bi de : - Takaşi şu 180 beygiri bi tülü aşamadık dükkanı kapatıp gidicem valla - Dur makata bulacaz bi çaresini 1.6 beygir kaldı ha gayret
    yalnız soyle bı ekleme yapayım. f4 - pani - rsv gibi italyanlar daha guclu ve kırılgan oldukları ıcın degıl japonların malıyetınden kactıkları cogu parcayı-ıscılıgı standart olarak sundukları ıcın pahalılar. elbette aradakı farka belkı ohlıns amortısor alırsınız ama fabrıka cıkıslı bır makıne her zaman aftermarket modlu makıneden sorunsuz olur.

  13. #13
    94CanRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul / Suadiye
    Motosikleti
    Honda cbr 250r
    " Mesela mv agusta dimi beygiri daha yüksek daha yüksek performanslı parçalar mevcut ama toleransı daha düşük ve fiyatıda daha fazla ". Aynı şeyi dedim. Kötü veya iyi diye bi yorum yapmadım bi yerden alıyorsanız diğer yerden kısarsınız o da maliyet oluyor mesela sizin motorda( ve daha bir çok italyan da )Japon motorların italyanlardan daha dayanıklı olduğu zaten bilinen bi gerçek bütün camiada. Üstelik hangi avrupa testini okuduysam o maliyetten kaçan japon motorlar pek bi övüldü, hem de italyan ve pistte geçen testler dahil. Mesela size göre brembo değil nissin takmak maliyetten kaçış ama bmw için öyle olmamış ki yeni 1200 gs adv de nissin fren var. Bu demek değil ki nissin brembo dan daha iyi ama bi motorda öhlins olmaması illa maliyetten kaçtığı için olmuyor

  14. #14
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    toleransı kırılganlık olarak algılamıstım.
    benım master sılındırlerım de nıssın bu arada sadece parca degıl ıscılıgı de soylemıstım ki yenı kasa hondaların ıscılıklerı ortada. neyse marka fanatıklıgı yapmak amacında degılım, olamam da (3 honda cbr serisi eskittim(250r-600rr-600fa) agustadan once). hondanın ve dıger bazı markaların malıyetten kacmak ıcın nelerı kıstıgını dıger baslıklarda cokca tartıstık. her marka her kesıme hıtap edemez, hondanın ve agustanın satıslardan beklentılerı cok farklı.
    ohlıns konusuna kesınlıkle katılmıyorum. top sevıyede kendını kanıtlamıs bır markanın kullanılmaması kesınlıkle maddıyattandır.

    *


    1000rr sp ye gelırsek. cok guzel doldurulmuş.lakın o fıyat bandında kı japonlardan kawa kesınlıkle 1.l tercıhım olurdu.

  15. #15
    94CanRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul / Suadiye
    Motosikleti
    Honda cbr 250r
    Tolerans değerleri azaldıkça üretim daha maliyetli ve daha hassas ondan bahsettim. Zaten sizin motorun işciliği bariz 50 metre öteden farklı. Ben de marka fanatikliği yapmıyorum yanlış anlaşılmasın superbike ların hepsine bayılırım. Demek istediğim markaların politikasının ürününe yansıdığı ve müşteri profiline göre üretim - maliyet dengesi, siz anladınız zaten demek istediğimi. İyi sürüşler
    wolrath bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)