Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Apache RTR 180 cc

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Apache rtr 180 cc modifiye silindir almayı düşünüyorum fiyatı ise gaziantepde sadece 180 lira ve gebzede oturuyrum en iyi işçilik onda diye biliyorum onada işçilik 70 TL atmayı düşünüyorum o saten 50 dedi 70 verıyım daha temiz dikkatlı yapsın sıkıntı değil para ama sıkıntı olan 1-2 motorsıkletten iyi anlayan usta diyelim şunlara ''Motorunu perişan edebılırsın'' dediler yanı krank yetersiz gelip kol çıkarabılır tarzında bişiyler dediler krank krabılırsın gibi gibi birşeyler diyip gözümü korkuttular açıkcası yani siz degerli forum üyelerim sizinde fikirlerinizi almak istiyorum motorsıklet daha 890 KM ' de eger uygun gorursenız malzemeleri alıcam fakat yaptırmıcam motorsıklet 30 bin - 40 bin km ye gelınce yaptırıcam umarım bu yazımı dıkkate alıp bana birkac bilgi verirsin faydanız olur bana bu arada HERKESİN CUMHURİYET BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERIMLE KUTLUYORUM



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------

    Kimse yardımcı olmicak mi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    yabanci sitelerden rtr 180 in krank ve motor yapisini arastir google translate ile tercume edersin motor parcalari uah pompasi krank vs vs bunlar ayni sadece kafa degisikse gonul rahatligiyla ttak kullan

  3. #3
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    ben kullandım 3 senelik motoruma takmıştım
    ama benim taktıgım ürün biraz sıkıntılıydı ısınınca ses yapıyordu
    performans baya iyidi

  4. #4
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Pekala bir bakarım ama birşey anlamadım açıkcası siz bir yardımcı olurmusunuz koskoca forum kımse yardımcı olamadı gercekten cok yazık

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:13 ----------

    Alıntı tekoklava adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben kullandım 3 senelik motoruma takmıştım
    ama benim taktıgım ürün biraz sıkıntılıydı ısınınca ses yapıyordu
    performans baya iyidi
    APACHE motorunuza mı taktınız ?

  5. #5

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Forumda bu işi daha önce yapmış kaç tane adam var ki yardımcı olsunlar ? Türkiye'de arasan 10 kişi bulamazsın.

  6. #6
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    telefondan giriyorum suanda k yuzden ceviri yapamam ne yazikki

  7. #7
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    aynen
    ama işte benim taktıgım sıkıntılıydı
    çıkan ses motordan sogutmuştu
    ama performans güzeldi

  8. #8
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Sıkıntılı derken sıfır ürün alıp sıkıntılımı cıkmıs tam acıklamısınız

  9. #9
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı Özgürr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıkıntılı derken sıfır ürün alıp sıkıntılımı cıkmıs tam acıklamısınız
    aynen kardeşim sıfır aldık usta taktı herşey normal
    ama bi süre sonra motor ısınınca sübab sesinin 3 veya 4 katı gibi ses çıkarıyordu bi türlü çözememiştik olayı
    2 3 ay o şekilde kullandım bir sorun çıkarmamıştı
    yakıt konusundada bir degişiklik görmemiştim
    motoru satmadan eski silindiri taktım öyle sattım

  10. #10
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Alıntı tekoklava adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen
    ama işte benim taktıgım sıkıntılıydı
    çıkan ses motordan sogutmuştu
    ama performans güzeldi
    Hız olarak nasıldır 140 üstüne cıkıyordu sanırım değilmi ?

  11. #11
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı Özgürr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hız olarak nasıldır 140 üstüne cıkıyordu sanırım değilmi ?
    motorun torku baya bi artmıştı
    120 falan rahat çıkıyordu ıkınmıyordu
    ama zaten apache gibi bir motorda 120den yukarısı sakat
    o yüzden fazla zorlamıyordum

  12. #12
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Alıntı tekoklava adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun torku baya bi artmıştı
    120 falan rahat çıkıyordu ıkınmıyordu
    ama zaten apache gibi bir motorda 120den yukarısı sakat
    o yüzden fazla zorlamıyordum
    yav sence bendede o ses cıkarma sorunu cıkarmı benım ıcın bı ınternette ufak bir arastırma yaparmısınız lutfen ? , o ses çıkarıyo dedın benım ıcımdekı heyecan söndüü

  13. #13
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Ne gerek var böyle atraksyonlara?

    Kullan olduğu gibi.
    Bune bunu beğendi.

  14. #14
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    aynen sanırım en dogrusu o sanırım ama bakıcaz

  15. #15
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    pek sorun olacağını sanmam. eğer alacağınız silindir kaliteliyse, zaten krank, dişli rulman gibi parçalar çok daha fazla güce dayanabilecek şekilde yapılıyor. önemli olan sıkıştırma oranını iyi ayarlamak. gücü iyi olsun diye sıkıştırma oranını çok arttırırsa usta o zaman krank dişli dağılabilir tabiki. sıkıştırma düşük tutulursa da motorun gücünde pek bir değişim olmadığı gibi yakıt tüketimi artabilir. sıkıştırma oranını iyi ayarlamak altın nokta

  16. #16
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pek sorun olacağını sanmam. eğer alacağınız silindir kaliteliyse, zaten krank, dişli rulman gibi parçalar çok daha fazla güce dayanabilecek şekilde yapılıyor. önemli olan sıkıştırma oranını iyi ayarlamak. gücü iyi olsun diye sıkıştırma oranını çok arttırırsa usta o zaman krank dişli dağılabilir tabiki. sıkıştırma düşük tutulursa da motorun gücünde pek bir değişim olmadığı gibi yakıt tüketimi artabilir. sıkıştırma oranını iyi ayarlamak altın nokta
    Motoru güclendirelim dedik mi sonra motoru bozmayalım yanı bundan kastım motorsıklet seslı calısmaya baslamasın subab vururmuş gibi :D , suanda melek gibi vallahi motorsıklet bayır asssagıya 140 km hızla iniyor gram subab sesi gelmıyor eski falcon makınam vardı 120 km hız yaptımı şangır şangırrr başlıyodu :D

  17. #17
    t.madde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    izmir-buca
    Motosikleti
    mondial 151 rs gitti tvs apache rtr 150 geldi =)
    motorun daha rodajda 890 km de sen bu parcaları alıp en az 30 bın km de takmayı dusunuyorsun bence hıc bulasma motorun daha 30 bın km yı gormeden satarsın satmasan bıle ust kapak orhınal olcak krank orjınal olcak sadece pıstonla gomlek buyumuk olcak oda sadece ısım olarak 180 cc olur o pıston krankını kırmana sebeb olabılır arkadasın kı gb ayar tutmazsa ısınınca ses yapabılır bu tur seylerle ekserı koylu sahıplerı ugrasıyo 150 lık koyluyu 200 luk yapıo sonra motoru kucagına alıyo

  18. #18
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Alıntı t.madde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun daha rodajda 890 km de sen bu parcaları alıp en az 30 bın km de takmayı dusunuyorsun bence hıc bulasma motorun daha 30 bın km yı gormeden satarsın satmasan bıle ust kapak orhınal olcak krank orjınal olcak sadece pıstonla gomlek buyumuk olcak oda sadece ısım olarak 180 cc olur o pıston krankını kırmana sebeb olabılır arkadasın kı gb ayar tutmazsa ısınınca ses yapabılır bu tur seylerle ekserı koylu sahıplerı ugrasıyo 150 lık koyluyu 200 luk yapıo sonra motoru kucagına alıyo
    sadece 180 lik olmaz adı sadece biraz sakat olur okadar 125 cc lik motorsıkletım vardı 110 anca yapıyordu 150 lik ypmıstık 130 yapıyordu fakat tek sıkıntısı durmadan subab kesiyordu bu nedenle artık sıkılmıstım ve sattım neden subab kestıgı hakkındada bır bılgım yoktu belkıde geregınden cok zorluyodum motoru.

  19. #19
    t.madde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    izmir-buca
    Motosikleti
    mondial 151 rs gitti tvs apache rtr 150 geldi =)
    demek ıstedıgım 180 cc verımı alamazsın ondan adı 180 lık olur dedım ust kapagı degıstırdın mı ? bole bısey yapcagına motoru kullan motor senı kesmemeye basladıgında durumun olursa 200 ya da 250 cc ye gecıs yap

  20. #20
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    30-40 bin mi o kilometrelere gelene kadar ya evlenip çoluk çocuğa karışır motosikleti bırakırsın ya da satarsın motoru. Daha 1k kilometre olmadan sıkılmışsın baksana...
    t.madde bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)