Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Rolanti ayarı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    mertekina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul / Küçükyalı
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Merhabalar

    CBF 150 motosikletimi ilk çalıştırdığım andan 2 3 sn sonra hemen istop ediyo bi türlü rolantide çalışmadı meret nasıl bir yol izlemek gerekir

    Saygılar
    Mecnun bilseydi HONDA sevgisini
    Severmiydi LEYLA zillisini


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serseric - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2012
    Hocam genellikle ne zaman yapıyor bunu?

    Mesela sabahları ilk motoru çalıştırırken soğuk olduğundan arada yapabilir veya bujin kötüyse yapabilir veya rölantin düşükse yapabilir. Biraz daha açman gerekir.Bilgili abiler yardımcı olacaktır.Ayrıca motor sıcakken de oluyormu bu durum?

  3. #3
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    rolanti ayarını bilmem ama aküne bir baktır bakalım bir problem varmı benım ybr'de aynı sorunu yapardı sonuçta yeni sayılabilecek akü akım tutmuyordu değiştirmek zorunda kaldım sübab ayarlarındanda olabilir.

  4. #4
    mertekina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul / Küçükyalı
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Alıntı serseric adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam genellikle ne zaman yapıyor bunu?

    Mesela sabahları ilk motoru çalıştırırken soğuk olduğundan arada yapabilir veya bujin kötüyse yapabilir veya rölantin düşükse yapabilir. Biraz daha açman gerekir.Bilgili abiler yardımcı olacaktır.Ayrıca motor sıcakken de oluyormu bu durum?


    özellikle bunu dün daha çok hissettim ilk çalıştırdım motoru soğuktu tabi gaz vermeyince istop ediyo, 300 metre ilerledim durdum gene istop etti.

    rölantiyi güya motoru bakıma götürdüğümde ayarlarttırdım ama gene aynı şey oldu

    sübab ayarınıda biz anlayamayız heralde bir ustaa göstermek gerekir dimi


    buji yeni değişti aküden haberim yok açıkcası


    Alıntı serseric adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rolanti ayarını bilmem ama aküne bir baktır bakalım bir problem varmı benım ybr'de aynı sorunu yapardı sonuçta yeni sayılabilecek akü akım tutmuyordu değiştirmek zorunda kaldım sübab ayarlarındanda olabilir.
    sübab ayarını ustaya göstermek lazım dimi.


    peki şöyle yapalım cahilliğimi maruz görün bu cbf 150 nin aküsü ve rolenti yeri neresinde acaba
    Mecnun bilseydi HONDA sevgisini
    Severmiydi LEYLA zillisini

  5. #5
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    cbf ım yok ama büyük ihtimal gri kapak'ın altında'dır

  6. #6
    mertekina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul / Küçükyalı
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    bakıcam artık olmadı bı rolantı ayarı yaptırırım ustaya ama yanında dikilirim artık
    Mecnun bilseydi HONDA sevgisini
    Severmiydi LEYLA zillisini

  7. #7
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    karburatör hava ayarıda fazla ise, bozuk ise rolantide durmayabilir, zor çalısır
    caferacer21 bunu beğendi.

  8. #8
    caferacer21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Bisan toprak wrc 125
    karbüratör ün hava ayarına bakın bence..

  9. #9
    numangokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara Sincan
    Motosikleti
    "Bade" bajaj discover 125st
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karburatör hava ayarıda fazla ise, bozuk ise rolantide durmayabilir, zor çalısır
    supap ayarından da olabileceğini düşünüyorum.

    aküden olmaz. çünkü akünün işi motor çalışınca biter.

    sabahları ilk çalışmada az gaz vermeyince motorun durması olasıdır. yeterince ısınmasını beklemeden hareket ettiyseniz 300 metre gibi bir mesafe motorun uygun sıcaklığa ulaşması için yeterli mesafe değil.
    image is nothing without power, power is nothing without control.

  10. #10
    ///MPOWER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBR 250R
    Çok teknik bilgim yok ama servislerde kulaktan kulağa duyduğum CBF 150 lerin çoğunda subap ayarının sıkıntılı olduğu konusu
    Being bunu beğendi.

  11. #11
    Being - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul/Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Ben ve tanıştığım 5 CBF 150 sahibinin ortak iki sorunu var;
    1. İlk çalışma sıkıntılıdır, tek seferde marş alsa dahi birinci vitese geçişte stop ediyor. Ya da geçiyor fakat hareket edip biraz durunca ediyor. (Ben bu sorunu müşürü iptal ederek çözdüm artık tüm viteslerde motosikletim çalışıyor. 1 viteste çalıştırıp, stop etmemesi için de bir 100 M. kadar yavaş ve biraz yüksek devir de gidiyorum.)
    2. Farları göstermiyor anasını satayım :D

    Bir arkadaşım rölanti ile bu sorunu çözmüş fakat yakıtta ufak bir oynama sezmiş (Miş- zaman kiplerine dikkat edelim lütfen)

  12. #12
    mertekina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul / Küçükyalı
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    atsan atılmaz satsan satılmaz gibi oluyo bu :D olsun napalım artık öyle yada böyle idare edicez motorumuzu ama ben genede bi göstereyim
    Being bunu beğendi.
    Mecnun bilseydi HONDA sevgisini
    Severmiydi LEYLA zillisini


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)