Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Motorum ve Ben (Fotoğraf paylaşım başlığı)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı srknbdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kopya la o resim biraz orcinal ol [COLOR="Silver"]
    banane banane ben senden görmedim bu resmi halla halla
    ben tigerlı resmimi korum ozman


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    srknbdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2009
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    kawasaki kle 500
    benim tiger seninkinden güzelmiş la. hem benim kle de seninkinden güzel zaten

  3. #23
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı srknbdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim tiger seninkinden güzelmiş la. hem benim kle de seninkinden güzel zaten
    herkesin malı kendine güzel gözükürmüş bu laf böle değildi ama neyse senin klen benim klemin önünde diz çöker tövbe eder
    srknbdm bunu beğendi.

  4. #24
    Rider95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2013
    Şehir
    Osmangazi/Bursa
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F



  5. #25
    srknbdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2009
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    kawasaki kle 500
    Alıntı canerol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkesin malı kendine güzel gözükürmüş bu laf böle değildi ama neyse senin klen benim klemin önünde diz çöker tövbe eder
    sendekide aynı nihat doğan kafası zaten
    bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın

  6. #26
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

    tr_select ve Blackeagletr bunu beğendiler.

  7. #27
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    buda benden gelsin

    İhtiyarbebe ve OFG bunu beğendiler.

  8. #28

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Ghost rider
    OFG bunu beğendi.

  9. #29
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    oo burası baya renklenmiş ya bensiz olmaz


    khayyam ve Apices bunu beğendiler.

  10. #30

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı İhtiyarbebe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birader sana dava acicam haberin olsun !
    Kıskandım yav benim gibi hobisi sadece fren yapmak olan birinin korkudan stoppie yapmaya cesaretim yok.bana yardim edersen stoppie konusunda dava acmaktan vazgecerim.

  11. #31
    kemboo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova-Muğla/Dalaman
    Motosikleti
    ybr>wolf>mt-07>xmax>inazuma>tenere660
    eski motorum yenisiyle resmim yok henüz


  12. #32
    OFG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2013
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    Güzel kareler geliyor,gösterin sanatsal yönünüzü yarın bende 1-2 foto daha ekliyebilirim.

  13. #33
    İhtiyarbebe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    06-71 arasındaki tire işareti
    Motosikleti
    Kawasaki KLE 500
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birader sana dava acicam haberin olsun !
    Kıskandım yav benim gibi hobisi sadece fren yapmak olan birinin korkudan stoppie yapmaya cesaretim yok.bana yardim edersen stoppie konusunda dava acmaktan vazgecerim.
    Demek öyle hakim delil yetersizliği demesin bari buyrun!!







    yazarak ne kadar anlatılabilirse anlatmaya çalışayım, sizde hiç adliye mahkeme uğraşmayın
    öncelikle motorunuzu gördüm her motorla yapılabilir ama birkaç yardımcı unsur lazım. Yumuşak hamurlu lastik (benimkiler michelin) ve resimdende anlaşıldığı gibi yıpranmamış güzel zemin.
    hızım 20-35 arası bir yerlerde giderken debriyajı çekiyorum, ön freni hafiften serte doğru sıkarak düz ve dik olduğundan emin olduğum anda zaten yarıya inmiş olan ön amortisörleri ani bir fren şokuyla dibine indiriyor frenle aynı zamanda ayaklıklardan hafifçe zıplayıp yükü alıyorum. Ayaklıklardan ayaklarım tamamen kesilmeden motoru ayak içi topuklar ve dizlerimle bütün gücümle sıkıyorum. O andan itibaren havalanmış bulunuyorsunuz ve bütün odağınızı ön fren manetine veriyor yükseliş ve gidişe göre ayarlıyorsunuz. pekte zor birşey değil aslında, adaptasyon, uygun zemin ve ani fren ile hafif zıplama işini aynı anda yapmayla alakalı. ufak ufak kaldırmaya başlayıp ilerletebiliyorsunuz.
    Yalnız düşme kalkma olabiliyor şekil a;

    Ayaklarım durması gereken yerde değil, anlaşıldığı üzere mutlu sonla bitmedi, motoru üzerime devirdim
    Asfalta bakarsanız fren izi var, sebebide tam dik değilmiş frenleme esnasında haliyle teker, kaydı gidon döndü yaklaşık 2 metreden çakıldım;

    yapmaya niyetliyseniz mont, dizlik, dirseklik gibi kaska ek korumalarınız olsun, motora birşey olmuyor.
    Sadece sürerim

  14. #34
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    Valla bi kere denedim şu stoppie'yi onda da deponun üstünden kayıp ön çamurluğun üzerine düştüm daha da tövbe
    shooter1 bunu beğendi.

  15. #35
    İhtiyarbebe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    06-71 arasındaki tire işareti
    Motosikleti
    Kawasaki KLE 500
    Alıntı lickup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla bi kere denedim şu stoppie'yi onda da deponun üstünden kayıp ön çamurluğun üzerine düştüm daha da tövbe
    bacakların içiyle kavramayı unutmuşsun
    Sadece sürerim

  16. #36
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/MYr1E7.jpg

    http://i.hizliresim.com/zRbGVg.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

    http://i.hizliresim.com/59BNMq.jpg
    Selam yakisikli
    ferhatkars bunu beğendi.
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  17. #37

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı İhtiyarbebe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Demek öyle hakim delil yetersizliği demesin bari buyrun!!

    http://i.hizliresim.com/8nJL7n.jpg

    http://i.hizliresim.com/DXa50o.jpg

    http://i.hizliresim.com/YPAE72.jpg

    yazarak ne kadar anlatılabilirse anlatmaya çalışayım, sizde hiç adliye mahkeme uğraşmayın
    öncelikle motorunuzu gördüm her motorla yapılabilir ama birkaç yardımcı unsur lazım. Yumuşak hamurlu lastik (benimkiler michelin) ve resimdende anlaşıldığı gibi yıpranmamış güzel zemin.
    hızım 20-35 arası bir yerlerde giderken debriyajı çekiyorum, ön freni hafiften serte doğru sıkarak düz ve dik olduğundan emin olduğum anda zaten yarıya inmiş olan ön amortisörleri ani bir fren şokuyla dibine indiriyor frenle aynı zamanda ayaklıklardan hafifçe zıplayıp yükü alıyorum. Ayaklıklardan ayaklarım tamamen kesilmeden motoru ayak içi topuklar ve dizlerimle bütün gücümle sıkıyorum. O andan itibaren havalanmış bulunuyorsunuz ve bütün odağınızı ön fren manetine veriyor yükseliş ve gidişe göre ayarlıyorsunuz. pekte zor birşey değil aslında, adaptasyon, uygun zemin ve ani fren ile hafif zıplama işini aynı anda yapmayla alakalı. ufak ufak kaldırmaya başlayıp ilerletebiliyorsunuz.
    Yalnız düşme kalkma olabiliyor şekil a;
    http://i.hizliresim.com/lYVNaB.jpg
    Ayaklarım durması gereken yerde değil, anlaşıldığı üzere mutlu sonla bitmedi, motoru üzerime devirdim
    Asfalta bakarsanız fren izi var, sebebide tam dik değilmiş frenleme esnasında haliyle teker, kaydı gidon döndü yaklaşık 2 metreden çakıldım;
    http://i.hizliresim.com/mlnNOP.jpg
    yapmaya niyetliyseniz mont, dizlik, dirseklik gibi kaska ek korumalarınız olsun, motora birşey olmuyor.
    Ben yardimci ol derken motor ustunde sicagi sicagina canli yayin ile demek istedim ins istanbuldasindir .ekipmanlar da sikinti yok cifter cifter var .
    Ben bi anda zink diye ogrenmek deyilim niyetim .once cok hafif arka teker kalsin yeter mesela 5 cm ilk asamada. Sonra 10 15 cm vs.amacim ani panik fren yaptigimda ön freni son limitinde kitlemeden minumum mesafede motoru durdurabilmek.cunku ön freni siz maksimum kullaniyorsunuz ve bence stoppiyeyi herkes ögrenip tecrube edinmeli.

  18. #38
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    Bu da benim cbf
    Büyüyüp mt07 olacak :D



  19. #39
    İhtiyarbebe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    06-71 arasındaki tire işareti
    Motosikleti
    Kawasaki KLE 500
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yardimci ol derken motor ustunde sicagi sicagina canli yayin ile demek istedim ins istanbuldasindir .ekipmanlar da sikinti yok cifter cifter var .
    Ben bi anda zink diye ogrenmek deyilim niyetim .once cok hafif arka teker kalsin yeter mesela 5 cm ilk asamada. Sonra 10 15 cm vs.amacim ani panik fren yaptigimda ön freni son limitinde kitlemeden minumum mesafede motoru durdurabilmek.cunku ön freni siz maksimum kullaniyorsunuz ve bence stoppiyeyi herkes ögrenip tecrube edinmeli.
    Ankaradayım malesef, asliye hukuktan açın bari davayıda çok uğraşmayalım
    Tekrar ve odaklanma isteyen bir iş, dediğiniz çok doğru ön freni maximum performansta kullanmabilmek, nerde nasıl tepki verdiğini bilmek insanı ölümden kurtarır. Bence biraz deneyin, sizin motorun ön frenleri benimkinden daha güçlü, ön arka teker mesafesi daha yakın, ağırlık merkezi kısalıktan dolayı önde. Daha kolay ve düşmeden yapabilirsiniz.
    Başlangıçta tavsiyem dirseklerinizi kırıp belden yukarı ağırlığını depoya yükleyin, frenleme işini yaparkende ayaklarınızla motoru sıkıca kavrayıp öyle deneyin. Racingte ayaklıktan zıplayıp motoru kavramak hakkaten biraz zor, enduroda dizler o denli dik açıda kıvrılmıyor, daha dik.
    Şimdi söylediklerimden etkilenip kendinize vereceğiniz olası bir zarardan müessesemiz sorumlu değildir, bir dava tehdidi de burdan almayalım
    barodi bunu beğendi.
    Sadece sürerim

  20. #40
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam yakisikli
    sana da selam hacııı


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)