Herkese iyi günler,
Başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. motosikletimi bu sene modifiye derdine düştüm ve varyatör, kayış, debriyaj derken hava filtresi arayışına geçtim. Benim motora uygun DNA marka bir hava filtresi buldum. Web sitesi, her ürün için yapılan orjinali ile karşılaştırmalı testleri falan derken Yuananistan menşeyli bir firma da olunca yakın diyerek kendi motoruma uygun bir filtre sipariş verdim. Tabi ki paypal aracılığı ile.

Siparişi verdikten 6 gün sonra halen siparişim kargolanmayınca paypalı aradım ve paypal aracılığı ile bir uyarı mahiyetinde bir mail atıldı. Ertesi gün bir de baktım bir mail eşliğinde para tekrar benim hesabımda. Efendim neymiş benim mail attığım gün kargodan ürün geliyormuş ta gönderecekmiş. Bende madem ürün elinizde ben ürünü hatta temizleme kitini de istiyorum gibi bir mail attım. Gene bir mail dönüş oldu. Yok efendim benle bir daha iş yapmak istemiyorlarmış. Nasıl bir ticaret mantığı ise... Neyse bende sinirlendim ve siz kaybedersiniz diyerek güzel bir mail patlattım.

Bu yazıyı da benim gibi mağduruiyet demiyeyim ama heveslenip motoru için bu markadan sipariş verip ürüne gelmeyen arkadaşlar olursa diyerek yazıyorum. O ilk kurumsal duruşları bir anda sönüverdi. Hani ilk defa yurtdışında üründe getiriyor değilim, mesela malossinin web sitesinden de alışveriş te yaptım ve tıkır tıkır sipariş geldi evime...

Herkese keyifli, emniyetli sürüşler