Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Honda cb650f alan varmı????

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Camo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    CBR 650 F
    CBR versek


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(maltepe-agva)
    Motosikleti
    2014 mt-07 - 2016 xmax 250 abs
    dün bir tane daha sarı gördüm. caddebostan'daki buluşmada. tam olarak taksi sarısı. direkt aklıma çiçek taksi'nin iğrenç müziği geldi.

  3. #23

    Üyelik
    25 Eylül 2014
    Ben aldım şu anda 500km oldu...

  4. #24

    Üyelik
    13 Temmuz 2014
    Şehir
    IĞDIR
    Motosikleti
    Honda CB650F hayat onda
    Yaklaşık 1 ay önce almış olduğum Motorum 8 yıllık motor tecrübem içerisinde en hoşuma giden motor oldu... Daha önce ağırlık olarak naked motor kullanmışlığım oldu CBF1000 cb600F hornet gsr 600 FZ6 Fazer Kawasaki z1000 kullanmış olduğum Naked motorlar idi...
    Gelelelim Çok Hoşuma giden taraflarına.

    1- 35 Derece sıcaklıkta yaklaşık 2 saat şehir içi turunda Yoğun dur kalk da Arkadaş hiç mi ısınmaz bi motor. Daha önceki 4 silindirli motorlarımın tamamında alttan gelen sıcaklık yüzünden stop etmek zorunda kalıyordum motoru... Ama bunda motor buz gibi. hornet bile yanıyordu Hornetin 63 NM tork 10500 rpm hız bunda ise 63 nm Tork 8000 rpm lik motorları arasında güç kesinlikle aynı ama ısınma %50 daha düşük...
    2- 90 km sabit hızla 1 saatlik yolu 4.1 litre yakıt ile tamamladım. Şakamı bu Tek silindir mi bu makine ?


    3- Gelelim Konforuna Cb650F imiz süspansiyonları bulunduğum şehrin berbat yollarında gayet konforlu ve rahat bi sürüş sağlıyor. ön amartisörleri ters ve ayarlanabilir değil ama... Gayet başarılı.

    4- Fren sistemini test ettiğimde cb600f hornetin combine abs sisteminden daha başarılı bir tutuş sağlıyor. Neden combineyi çıkardıklarını daha iyi anlıyorum. Abs ve fren sistemi 10 numara...

    5- Kesinlikle Masrafsız bi motosiklet. Yakıt sağlamlık yedek parça ve servis ücreti harika.

    6- Şehir içi 10 numara şehirler arası ise 130 km hıza kadar gayet güzel 130km hızdan sonra biraz rüzgar etki etmeye başlıyor. Ön cam sparişi verdim takıp tekrar kontrol edecem... max 235 km hızı gördüm yol bitti 240km hızı rahat görürdüm yol bitmese idi eğilerek tabi...

    Sormak istediğiniz her türlü soruya açığım



    cece89, VlknDnmz, atgatt ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #25
    EmirhanCoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-10
    Alıntı wildrunner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hornet bile yanıyordu Hornetin 63 NM tork 10500 rpm hız bunda ise 63 nm Tork 8000 rpm lik motorları arasında güç kesinlikle aynı ama ısınma %50 daha düşük...

    Hayırlı olsun hocam cb650f yakışıklı makina bende horneti almadan önce bunu beklesemmi beklemesemmi diyordum ama aradaki ufak tefek teknik farklardan dolayı hornet daha cazip gelmişti ben şu şekilde kıyaslamıştım aslında

    Honda Hornet 600
    Max Power
    102 hp / 75 kW @ 12000 rpm
    Max Torq
    63.5 Nm @ 10500 rpm

    Ağırlık;
    193kg

    Cb600f Hornetin Ön amortisörleri ters maşa dır tabiri caizse..(racing motosiklet amortisörleri gibi )..ön ve arka amortisörler showa markadır.(ek bilgi 2008 cbr1000RR amortisörleri showa markadır)...ve üzerinde naked a göre uyarlanmış 2008 600rr motoru vardır


    Honda CB650F
    Max PoWER
    87Hp /64kW 11,000 rpm @ (95/1/EC)
    Max Torq
    63Nm 8.000 rpm

    Ağırlık;
    210KG

    cb650f ise ön amortisör sistemi normal yani düz maşa'dır markaları nelerdir bilemiyorum......
    iklemde bırakıp hornet almamdaki büyük sebeblerinde birisidir..

    hornet gerçekten agresif makina..ben hep derim çevremdeki arkadaşlarıma..honda horneti yanlışlıkla canı sıkılıpta üretmiştir diye..
    benimde en anlamadığım nokta honda yeni model çıkartıp beygir yükseltip motoru hafifleteceğine..gücü düşürüp motoru ağırlaştırıyor anlam veremediğim honda zihniyeti...
    Bulent78 ve dyavol-77 bunu beğendiler.

  6. #26
    Kargaburun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Motosikleti
    '15 MT-07 ABS Race Blu
    Honda muhtemelen daha düşük maliyete üretilip daha az yakıt sarfeden bir motosiklet üretmeyi amaçlamış. Bunu yaparken de bence Hornet ruhunu kaybetmiş. Almak istediğim, takip ettiğim bir motosiklet ama Hornet'in yüksek ikinci el fiyatları beni yine de CB 650F'ye itiyor.
    Bulent78 bunu beğendi.

  7. #27
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Alıntı wildrunner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 1 ay önce almış olduğum Motorum 8 yıllık motor tecrübem içerisinde en hoşuma giden motor oldu... Daha önce ağırlık olarak naked motor kullanmışlığım oldu CBF1000 cb600F hornet gsr 600 FZ6 Fazer Kawasaki z1000 kullanmış olduğum Naked motorlar idi...
    Gelelelim Çok Hoşuma giden taraflarına.

    1- 35 Derece sıcaklıkta yaklaşık 2 saat şehir içi turunda Yoğun dur kalk da Arkadaş hiç mi ısınmaz bi motor. Daha önceki 4 silindirli motorlarımın tamamında alttan gelen sıcaklık yüzünden stop etmek zorunda kalıyordum motoru... Ama bunda motor buz gibi. hornet bile yanıyordu Hornetin 63 NM tork 10500 rpm hız bunda ise 63 nm Tork 8000 rpm lik motorları arasında güç kesinlikle aynı ama ısınma %50 daha düşük...
    2- 90 km sabit hızla 1 saatlik yolu 4.1 litre yakıt ile tamamladım. Şakamı bu Tek silindir mi bu makine ?
    https://imagizer.imageshack.us/v2/12...745/8NUV3x.jpg

    3- Gelelim Konforuna Cb650F imiz süspansiyonları bulunduğum şehrin berbat yollarında gayet konforlu ve rahat bi sürüş sağlıyor. ön amartisörleri ters ve ayarlanabilir değil ama... Gayet başarılı.

    4- Fren sistemini test ettiğimde cb600f hornetin combine abs sisteminden daha başarılı bir tutuş sağlıyor. Neden combineyi çıkardıklarını daha iyi anlıyorum. Abs ve fren sistemi 10 numara...

    5- Kesinlikle Masrafsız bi motosiklet. Yakıt sağlamlık yedek parça ve servis ücreti harika.

    6- Şehir içi 10 numara şehirler arası ise 130 km hıza kadar gayet güzel 130km hızdan sonra biraz rüzgar etki etmeye başlıyor. Ön cam sparişi verdim takıp tekrar kontrol edecem... max 235 km hızı gördüm yol bitti 240km hızı rahat görürdüm yol bitmese idi eğilerek tabi...

    Sormak istediğiniz her türlü soruya açığım

    https://imagizer.imageshack.us/v2/12...538/klOtew.jpg
    https://imagizer.imageshack.us/v2/39...537/dYLVWO.jpg
    https://imagizer.imageshack.us/v2/39...902/n17hkg.jpg
    Oncelikle sunu soyleyeyim ki mantikli ve guzel bir motor kesinlikle, tamamen kagit uzerinde ve internette gorduklerimden yola cikarak bir iki sey yazmak isterim.

    Ben 102 beygirlik Hornet kullaniyorum, tork ile ilgili olarak, cb650 ile ayni beygir gucundeki gsx650f i kullandim ve aralarinda alt devirlerde ciddi bir fark vardi, sizin motorda da oyle oldugunu dusunuyorum ama ayni torku vermeleri, ayni gucte olduklari anlamina gelmiyor, 15 beygir fark kucumsenicek bir fark degil bence. ER6 7bin devirde 66 nm tork veriyor, onu da kullandim ama devirli kullanildigi takdirde Hornetin yanina kolay kolay yaklasamaz oyle soyleyeyim.

    Amortisorleri kesinlikle daha ucuz, klasik teleskopik amortisorler, kotu demiyorum ama 600 Hornete gore esneme payi daha fazla, o esneme de gerek sert virajlarda, gerek sert frenlemelerde kendini belli eder. Tabii ki burda amac belli, daha uygun maliyetle bir motor yaratmak. Yine soyluyorum kesinlikle kotu oldugunu dusunmuyorum ama bu kalitede bir motora duz teleskopik amortisorleri ben yakistiramiyorum.

    Frenleme konusunda soylediklerinize kusura bakmayin ama gozumle gormeden inanmam. Birgun ayni lastiklere sahip 600luk bir hornet ile panik fren yapip olcebilirseniz ve buraya koyarsaniz heralde ancak o zaman inanirim, cunku ben Hornetin frenlerinden ozellikle cok memnunum, daha once de yazdim bir iki yerde, islak zeminde, diger abs li motorlar bile panik frende cizgilerini koruyamiyorken, ben sadece panik arka fren ile bile, one hic dokunmadan, duz cizgide, gayet kisa mesafede durabiliyorum, one dokunmadan dedigim, on fren manetini kullanmadan, yoksa kombine sistemde, arka frene basildiginda ondeki uc pistondan ortadakinin calistigini biliyorsunuzdur.

    Son hizla ilgili olarak da biraz abartili bir rakam oldugunu dusunuyorum ulastiginiz hizin, belki gostergede gormus olabilirsiniz ama biliyorsunuz ki son hiz beygir gucu ve aerodinamik ile direk baglantili bir konu, ciplak 87 beygirlik bir motorun ki arka tekerde bu en fazla 80 beygir cikar, 235-240 duz yolda gormesi biraz zor. Benim motorda bile olacagini sanmiyorum. Dedigim gibi gosterge biraz comert davraniyor son hiz konusunda.Belki ondan olabilir sizin 235 gormeniz de.

    Parcalari genel olarak saglamdir umarim, sonucta orta sinif bir Honda eski Hornet gibi, benim de motorumdaki iscilikten ya da parca kalitesinden yana sikintim yok ama umarim dediginiz gibi ucuzdur. Eski Hornet parcalari hic ucuz degil cunku.

    En buyuk artisi yakit tuketimi ve sicaklik belirttiginiz gibi, Hornet trafikte hemen fan acan bir motor. 90 degil ama 100-110 gibi sabit hizla 5 litre yakmistim katalitik konvertor iptal edilmis egzozlu motorumla, biraz yuk de vardi ama yine de sizin ulastiginiz rakama ulasmasi mumkun degil tabii, dedigim gibi, yaptiklari kisintilarin bir getirisi olacak illa ki, o da yakit da ortaya cikmis.

    Diger arkadaslarin soyledigi gibi, daha az yakit tuketen, daha sakin, alt devirleri daha kuvvetli, daha dusuk maliyetli bir motor ortaya cikarmislar, ciplak motor seven biri olarak, kesinlikle hosuma gitti ama benim tercihim halen eski Hornet ten yana.
    EmirhanCoskun bunu beğendi.
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    650f sahipleri sallamis yine, yok frenler supermis, yol tutus supermis, birkere 650f in hem yurtici hemde yurtdisi forumlarda en cok elestirilen ozelliklerinden birisi frenleridir, kafadan atmadan once yurtdisi forumlarini arastirin, insanlari yanlis yonlendirmeyin, sonra on suspansiyonlar konforlu ama ucuz maliyete kacilmis, ayarsiz, klasik tele catal, 1980 den kalma teknolojili kimse cikipta hornetten iyi suspansiyonu var demesin, yurt disinda uzun yol testinde 4.9-5.2 arasi yakarken bu arkadas 4.1 yakmis. naptin yakit aliken depoya okuyup ufledinmi ?yok obur motorlar %50 fazla hararet yapiyormus, olcum vermis bide ne yani diger 4 silindirliler 90 derecede gezerken sen 60 derecedemi geziyorsun?

    Okadar amator bir yorum ki alelen benim yogurdum eksi demiyor, kendi yogurdugunuda biraktim baska modellere camur atiyor arkadas.

    Sakin itimat etmeyin, inanmayin boylelerine
    2move, krd ve dyavol-77 bunu beğendiler.

  9. #29
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    Şimdi ne desem bilemedim hornet600 sahibu olarak. 650 ftw iyidir kimse kötü demez. Ama sen resmen 650 candir. 600 hornet patlıcandir demissin hocam el insaf !!! Biraz objektif olalım lütfen. Insanlar yazdıklarımizi okuyup alacakları motorlara karar veriyor
    dyavol-77 bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    13 Temmuz 2014
    Şehir
    IĞDIR
    Motosikleti
    Honda CB650F hayat onda
    horneti kesinlikle kötülemiyorum. Gayet başarılı ve tutulan bir model hornet.
    aralarındaki farkları yazmaya çalıştım.
    hornet kullanıcılarının cb650f e binmelerini tafsiye ederim sadece denemek amaçlı... sizin gözünüzde farkları buraya yazarsanız sevinirim.

  11. #31
    VlknDnmz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    crf 250l>cbr250r>Tvs apache150>Wind hunter150
    Taksit konusunda merak ettiğin ne var hocam ben son 4-5 yılda iki kere taksitle aldım bi kere kuzenim aldı birde arkadaşa aldırdık...
    Koç finans kredisi kullandırtıyorlar 250cc 24 taksit 250cc üzeri 36 taksit oluyor faiz oranları çoğu bankaya göre düşük ruhsat plaka ücretini peşin alırlar 650 tl filan ilçeden ilçeye farklılık gösterebilir...
    Şuradan motosiklet kredisini seçerek taksitlerini hesaplayabilirsin
    http://www.kocfinans.com.tr/hesapmatik.aspx?pageId=70
    kasko zorunluluğu yok fakat ruhsatında rehin oluyor taksitin bitince kaldırtıyorsun....
    Bu arada bende beğeniyorum cb 650'f i...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    650f sahipleri sallamis yine, yok frenler supermis, yol tutus supermis, birkere 650f in hem yurtici hemde yurtdisi forumlarda en cok elestirilen ozelliklerinden birisi frenleridir, kafadan atmadan once yurtdisi forumlarini arastirin, insanlari yanlis yonlendirmeyin, sonra on suspansiyonlar konforlu ama ucuz maliyete kacilmis, ayarsiz, klasik tele catal, 1980 den kalma teknolojili kimse cikipta hornetten iyi suspansiyonu var demesin, yurt disinda uzun yol testinde 4.9-5.2 arasi yakarken bu arkadas 4.1 yakmis. naptin yakit aliken depoya okuyup ufledinmi ?yok obur motorlar %50 fazla hararet yapiyormus, olcum vermis bide ne yani diger 4 silindirliler 90 derecede gezerken sen 60 derecedemi geziyorsun?

    Okadar amator bir yorum ki alelen benim yogurdum eksi demiyor, kendi yogurdugunuda biraktim baska modellere camur atiyor arkadas.

    Sakin itimat etmeyin, inanmayin boylelerine
    Hocam bende motor seçme aşamasındayım granajlı olanı cbr 650f'i 3-5 km civarı kullanma şansı buldum gayet rahat geldi yani gözüme batan birşey bulamadım...
    Yakın zamanda denediğim fazer 8 ile kıyaslayabilirim fazera göre daha kolay ve yumuşak bi kullanımı vardı virajlardada çok güven veriyor tabi fazer çok daha iyi gidiyor o ayrı bi konu...
    Tabi ben çok fazla sürmedim kısa bi tecrübe oldu insanları yanıltmak istemem lakin bende yabancı forumlara ve videolarına bakıyorum öyle amortisöre karşı bi eleştiri okumadım after market amortisörler satılıyor shovanın fakat oda ayar yapmayı sevenler için her markaya çıkartıyor adamlar...
    Birde 23.500'e standart absli bu kadar az yakıt tüketimi olan ne motor veriyorlar ki?Bende yol bilgisayarında 4 küsür litreyi gördüm ne kadar doğrudur bilemicem göstergedeki rakam...
    Siz üzerine oturup sürdünüz mü?
    suzuki gsx r 1250 var ters maşa olmayan budamı çöp gene suzuki gladius 650 var yani örnekler dahada çoğaltılabilir...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------

    Bunlara ek olarak kesinlikle fazerı kötülüyormuşum gibi bişe algılanmasın cbr 650f çok daha yeniydi fazer biraz daha eskiydi lastiklerle alakalı olabilir bana kullanımı daha zor geldi olay bundan ibaret.Ayrıca ters maşa veya düz maşa takmanın maliyet konusunda ne gibi bir farkı var bunuda merak ediyorum sonuçta düz değilde ters çevirip takılıyorlar?Değişen ağırlık merkezi ve arka amortisörün değişmesi nedeniyle yani bir takım hesaplamalar neticesinde bu motora düz maşa takılmış olamaz mı?10 bin liralık crf'de tarzından dolayı hayvan gibi bir ters maşa vardı motorun sürüş karakterinin daha iyi olması düz maşayı gerektiriyor olamazmı sonuçta asfalt kullanımına yönelik ve bazı ince hesapları yapıyor adamlar.He ben konfor yönünden bi yamuğunu görmedim birde artçılı uzun süre kullanımda nasıl olduğunu merak ediyorum kullanıcılar aydınlatırsa sevinirim.

  12. #32
    atgatt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2014
    233 km/s görüyor ve dahada devir var, 235 de görür ama aerodinamiği müsait değil. belki ekstra rüzgarlıkla olabilir. tabi bu hızların motoru değil bu ve bence pek birşeyde ispat etmiyor açıkçası ama görüyor ve görmekle kalmıyor 230 km/s de gidiyor.
    http://www.youtube.com/watch?v=b2w_CNsOgMA

    bu fiyata iyi motor arkadasim. honda güvencesiyle. bende cbr650f modeli var 15,000 km ye yaklaştım daha tık yok.
    yani hornet 600 artık alamayacağına göre ve ikinci el modellerin bu abuk fiyatlarından dolayı hiç kıyaslamalara girmeyeceğim tabiki.
    bilmeyenler için; cb650f ön maşa showa marka. arkada showa bildiğim. ve gayet iyi.
    artı alet 206 kg dir abs li hornet600 ise abs 203 kg dir.
    VlknDnmz ve porsuk80 bunu beğendiler.

  13. #33
    VlknDnmz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    crf 250l>cbr250r>Tvs apache150>Wind hunter150
    Alıntı atgatt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    233 km/s görüyor ve dahada devir var, 235 de görür ama aerodinamiği müsait değil. belki ekstra rüzgarlıkla olabilir. tabi bu hızların motoru değil bu ve bence pek birşeyde ispat etmiyor açıkçası ama görüyor ve görmekle kalmıyor 230 km/s de gidiyor.
    http://www.youtube.com/watch?v=b2w_CNsOgMA

    bu fiyata iyi motor arkadasim. honda güvencesiyle. bende cbr650f modeli var 15,000 km ye yaklaştım daha tık yok.
    yani hornet 600 artık alamayacağına göre ve ikinci el modellerin bu abuk fiyatlarından dolayı hiç kıyaslamalara girmeyeceğim tabiki.
    bilmeyenler için; cb650f ön maşa showa marka. arkada showa bildiğim. ve gayet iyi.
    artı alet 206 kg dir abs li hornet600 ise abs 203 kg dir.
    Ben naked olanına bakıyorum artçı konforu nasıl hocam ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

    Alıntı engin_deniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi ne desem bilemedim hornet600 sahibu olarak. 650 ftw iyidir kimse kötü demez. Ama sen resmen 650 candir. 600 hornet patlıcandir demissin hocam el insaf !!! Biraz objektif olalım lütfen. Insanlar yazdıklarımizi okuyup alacakları motorlara karar veriyor
    Kullananlarda bunun farkına varmış olacak ki 5-6 yaşındaki makineleri sıfır fiyatı+kullandıkları benzin+servis masraflarını ilave ederek satmaya çalışıyorlar ...

  14. #34

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı EmirhanCoskun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun hocam cb650f yakışıklı makina bende horneti almadan önce bunu beklesemmi beklemesemmi diyordum ama aradaki ufak tefek teknik farklardan dolayı hornet daha cazip gelmişti ben şu şekilde kıyaslamıştım aslında

    Honda Hornet 600
    Max Power
    102 hp / 75 kW @ 12000 rpm
    Max Torq
    63.5 Nm @ 10500 rpm

    Ağırlık;
    193kg

    Cb600f Hornetin Ön amortisörleri ters maşa dır tabiri caizse..(racing motosiklet amortisörleri gibi )..ön ve arka amortisörler showa markadır.(ek bilgi 2008 cbr1000RR amortisörleri showa markadır)...ve üzerinde naked a göre uyarlanmış 2008 600rr motoru vardır


    Honda CB650F
    Max PoWER
    87Hp /64kW 11,000 rpm @ (95/1/EC)
    Max Torq
    63Nm 8.000 rpm

    Ağırlık;
    210KG

    cb650f ise ön amortisör sistemi normal yani düz maşa'dır markaları nelerdir bilemiyorum......
    iklemde bırakıp hornet almamdaki büyük sebeblerinde birisidir..

    hornet gerçekten agresif makina..ben hep derim çevremdeki arkadaşlarıma..honda horneti yanlışlıkla canı sıkılıpta üretmiştir diye..
    benimde en anlamadığım nokta honda yeni model çıkartıp beygir yükseltip motoru hafifleteceğine..gücü düşürüp motoru ağırlaştırıyor anlam veremediğim honda zihniyeti...
    Bir-iki bişey bende yazayım bir 2011 Hornet 600 sahibi(ilk) olarak....İyi-hoş-güzel motor,fakat demir şase(Hornet 600 alüminiyum).Ayrıca hayatımda ilk defa gördüm-bir sıralı dört silindir motorun hararet göstergenin olmaması-enteresan(hararet lambası değil-bildiğin rakamlı yada kademeli) YOK...Honda amca malemeden çalmış-kesin ve net....Avrupada 2011-13'te Hornet 600 abs 8240 Euro liste fiyatı vardı-CB650F kaç Euro?...Ucuz neden?...
    Shamy bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    22 Ağustos 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR 600RR '15
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir-iki bişey bende yazayım bir 2011 Hornet 600 sahibi(ilk) olarak....İyi-hoş-güzel motor,fakat demir şase(Hornet 600 alüminiyum).Ayrıca hayatımda ilk defa gördüm-bir sıralı dört silindir motorun hararet göstergenin olmaması-enteresan(hararet lambası değil-bildiğin rakamlı yada kademeli) YOK...Honda amca malemeden çalmış-kesin ve net....Avrupada 2011-13'te Hornet 600 abs 8240 Euro liste fiyatı vardı-CB650F kaç Euro?...Ucuz neden?...
    Arkadaşım sırf senin hayat görüşüne sahip insanlar yüzünden yıllardır bayıldığım almak istediğim, ama o yıllarda maddi imkansızlıklar nedeniyle alamadığım hornetten soğumak üzereyim. Neden marka içinde model fanatikliği yapıyorsunuz? Otla çöple uğraşıyorsunuz?

    hornet alünimyum şase cb 650 f demir şase. Peki ben bu durumdan şunu çıkarıyorum allah korusun kaza yaptık. alüminyum şase tamir edilemez, edilse bile motorun geometrisi hiçbir zaman eskisi gibi olmaz. Bence başlı başına dezavantaj. Demir şase her durumda tamir edilebilir.Aralarında 10 kg fark var. Yarışlara katılmayacağımıza göre 10 kg sürüş keyfini etkilemeyecektir, asla hissedilmeyecektir. Hornet için büyük dezavanataj. Fiyat avantajıyla cb 650f tercih sebebidir.

    4 silindir ısı göstergesi yok maliyetten çalmışlar. Demekki motor ısınmıyor koymaya gerek bile duymamışlar. Hatta buradan şu sonuç çıkıyor hornet ların hararet problemi var uzak durulması gerekiyor. Ki şunu söyleyebilirim ağustos ayında öğlen vakti bile dur kalk trafikte oradan kurtulmanızı gerektirecek bir hararet yapmıyor.

    Sıfır fiyatı 85.000 tl olan mini cooperda da motor ısı göstergesi yok. Herşeyin en kalitelisini kullanan ve bunu çekinmeden fiyata yansıtan cooper da mı göstergeden tasarrufa gitmiş? Şahin Doğan serisinde 5 derecelik artışları bile gösteren hararet göstergesi vardı neden acaba?

    Yeniliklere açık olun arkadaşım. Yeni bişey çıkınca eskisi çöpe gitmiyor. Hornet her zaman hornettir. Hatta ülkemizde hakettiği değeriği bile görmedi bence. Honda Type-r da kasa değiştirdiğinde yeni kasa yerden yere vuruldu açıkları arandı kötülendi eski kasa kral ilan edildi. Sonuç? Yeni kasanın uygun fiyatlıları 1 hafta bile ilanda kalmıyor.
    Terapist bunu beğendi.

  16. #36

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı porsuk80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım sırf senin hayat görüşüne sahip insanlar yüzünden yıllardır bayıldığım almak istediğim, ama o yıllarda maddi imkansızlıklar nedeniyle alamadığım hornetten soğumak üzereyim. Neden marka içinde model fanatikliği yapıyorsunuz? Otla çöple uğraşıyorsunuz?

    hornet alünimyum şase cb 650 f demir şase. Peki ben bu durumdan şunu çıkarıyorum allah korusun kaza yaptık. alüminyum şase tamir edilemez, edilse bile motorun geometrisi hiçbir zaman eskisi gibi olmaz. Bence başlı başına dezavantaj. Demir şase her durumda tamir edilebilir.Aralarında 10 kg fark var. Yarışlara katılmayacağımıza göre 10 kg sürüş keyfini etkilemeyecektir, asla hissedilmeyecektir. Hornet için büyük dezavanataj. Fiyat avantajıyla cb 650f tercih sebebidir.

    4 silindir ısı göstergesi yok maliyetten çalmışlar. Demekki motor ısınmıyor koymaya gerek bile duymamışlar. Hatta buradan şu sonuç çıkıyor hornet ların hararet problemi var uzak durulması gerekiyor. Ki şunu söyleyebilirim ağustos ayında öğlen vakti bile dur kalk trafikte oradan kurtulmanızı gerektirecek bir hararet yapmıyor.

    Sıfır fiyatı 85.000 tl olan mini cooperda da motor ısı göstergesi yok. Herşeyin en kalitelisini kullanan ve bunu çekinmeden fiyata yansıtan cooper da mı göstergeden tasarrufa gitmiş? Şahin Doğan serisinde 5 derecelik artışları bile gösteren hararet göstergesi vardı neden acaba?

    Yeniliklere açık olun arkadaşım. Yeni bişey çıkınca eskisi çöpe gitmiyor. Hornet her zaman hornettir. Hatta ülkemizde hakettiği değeriği bile görmedi bence. Honda Type-r da kasa değiştirdiğinde yeni kasa yerden yere vuruldu açıkları arandı kötülendi eski kasa kral ilan edildi. Sonuç? Yeni kasanın uygun fiyatlıları 1 hafta bile ilanda kalmıyor.
    Arkadaşım-ister soğ-ister soğma Hornet'ten o senin sorunun...10kg benim için önemli(senin için olmayabilir)...İstanbul Parkta - pist günlerine katılıyorum(ve şartlar müsait olduğunda yarışmayı severim)..Allah korusun-kaza yaptığında/yaptığımda..benim en son düşüneceğim şase geometrisi...Ben sizin görüşlerinize saygı duymakla birlikte-aynı özeni karşı taraftan da bekleme hakkına sahip olduğumu düşünmekteyim...Haksızmıyım?...17 yaşından beri vitesli motosiklet kullanan-biri olarak naçizane eski ile yeni model arasındaki farkları-dilim döndüğünce yazıya dökmeye çalıştım...Bunlara katılır-yada katılmazsın...Katılırsan beğen butonuna dokunman yetrli, polemik yaratmak olmamalı AMAÇ...Saygılarımla!!! Yeni CB650F'inle bol gülüşlü-kazasız sürüşler dilerim
    Bulent78 ve EmirhanCoskun bunu beğendiler.
    The Power of The Dreams.

  17. #37
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Alıntı porsuk80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım sırf senin hayat görüşüne sahip insanlar yüzünden yıllardır bayıldığım almak istediğim, ama o yıllarda maddi imkansızlıklar nedeniyle alamadığım hornetten soğumak üzereyim. Neden marka içinde model fanatikliği yapıyorsunuz? Otla çöple uğraşıyorsunuz?

    hornet alünimyum şase cb 650 f demir şase. Peki ben bu durumdan şunu çıkarıyorum allah korusun kaza yaptık. alüminyum şase tamir edilemez, edilse bile motorun geometrisi hiçbir zaman eskisi gibi olmaz. Bence başlı başına dezavantaj. Demir şase her durumda tamir edilebilir.Aralarında 10 kg fark var. Yarışlara katılmayacağımıza göre 10 kg sürüş keyfini etkilemeyecektir, asla hissedilmeyecektir. Hornet için büyük dezavanataj. Fiyat avantajıyla cb 650f tercih sebebidir.
    O şasinin demir değil de çelik olması lazım bildiğim kadarıyla. Ayrıca siz çelik şasili motorla şasiyi yamultacak kadar kaza yapın da tek düşüneceğiniz şey şasiyi düzeltmek olsun, sağınız solunuz kopmasın, sakat kalmayın, ölmeyin de şasiyi düzeltirsiniz sonra. Yapmayın allahaşkına, sırf düzeltilebiliyor diye çelik şasi tercih edilir mi yahu. Sizin motorunuz kötü değil ama aliminyum şasi genel olarak daha iyidir, daha hafiftir, sağlamdır, yamulmaz, esnemez çelik kadar, çok sert darbe alırsa çatlar ya da kırılır aradaki fark bu. Her zaman için de daha fazla maliyetlidir, yani daha pahalıdır ve daha iyidir bu kadar. Kimse size çelik şasili motorlar çok kötü demiyor en azından ben demiyorum ama siz de diğer arkadaşa söylediğiniz gibi marka model fanatikliği yapıyor gibi oluyorsunuz biraz bu durumda. Ben bu motoru çok seviyorum, alıcam, zaten çelik şasi de yamulursa ya da kırılırsa düzeltilebiliyor bence büyük avantaj diyerek biraz kendinizi avutuyorsunuz ya da kandiriyorsunuz gibi geliyor. Buraları okuyan ve tecrübeli olmayan insanlar da var, neyin daha iyi olduğunu bilmeyen. En azından onları yanlış yönlendirmeyelim çelik şasi daha iyi diyerek.

    Bunların hepsi maliyet. yeni motor daha ucuz çünkü şasisinden amortisörüne daha uygun fiyatlı parçalar kullanılmış da ondan. Motor gücünün az olmasında, yurt dışında başlangıç motorlarından sonra geçilen 2. sınıfın gücünün ilk motorun 2 katından fazla olmaması gibi bir kuralın gerekliliği de yatıyor. Adamlar bunları düşünerek üretim yapıyorlar. YAni sadece maliyet değil bir sürü bileşen var bu motorun üretim kararının verilmesinde.

    DAha iyi yönleri, kesinlikle daha az yakıyor, motor dediğinize göre daha az ısınıyor, alt devirlerde biraz daha canlı ve fiyatı daha uygun. Bunları gözardı etmek mümkün değil. Ben daha önce de söylediğim gibi şu anki tecrübemle motorumdan çok memnunum, ikisi arasında seçim yapacak olsam eski horneti tercih ederdim ama sanırım onun da 2014 ü ülkemize gelmiyor. YAni sıfır almak istiyorsanız yenisini almak durumundasınız zaten. Siz beğendikten sonra kimin ne dediğinin bir önemi yok kesinlikle ve kesinlikle ama kalkıp da çelik şasi daha iyi bikere ya da ters amortisöre ne gerek var bunlar daha güzel daha konforlu falan demeden önce bi düşünmek lazım. Sizin motordan memnun olmanız bunların daha iyi olduğu anlamına gelmez.

    Uzun lafın kısası motor kötü bir motor değil, en yakın rakibi xj6 ile karşılaştırıldığında bence daha avantajlı, daha çekici bir görüntüsü var ve parça kalitesi eğer eski Hornete benziyorsa eğer, öyle kırılma dökülme gibi şeylerin olma ihtimali yok, ayrıca xj6 da ki gibi abs li bulamama durumu olacağını da sanmam. Motor gücü de gayet yeterli.

    Eski Hornetle karşılaştırılmasa gül gibi motor Eski Hornet de onu yerden yere vuracak kadar iyi değil ama arada biraz fark var. Adı böyle olunca insan karşılaştırmadan da edemiyor

    Bu arada Horneti çok severim ama babamın mali değil, öyle takım tutar gibi savunmam, bir MT09 a anında satarım onu da söyleyeyim yani
    zulu ve Ra_Messu bunu beğendiler.

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    22 Ağustos 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR 600RR '15
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O şasinin demir değil de çelik olması lazım bildiğim kadarıyla. Ayrıca siz çelik şasili motorla şasiyi yamultacak kadar kaza yapın da tek düşüneceğiniz şey şasiyi düzeltmek olsun, sağınız solunuz kopmasın, sakat kalmayın, ölmeyin de şasiyi düzeltirsiniz sonra. Yapmayın allahaşkına, sırf düzeltilebiliyor diye çelik şasi tercih edilir mi yahu. Sizin motorunuz kötü değil ama aliminyum şasi genel olarak daha iyidir, daha hafiftir, sağlamdır, yamulmaz, esnemez çelik kadar, çok sert darbe alırsa çatlar ya da kırılır aradaki fark bu. Her zaman için de daha fazla maliyetlidir, yani daha pahalıdır ve daha iyidir bu kadar. Kimse size çelik şasili motorlar çok kötü demiyor en azından ben demiyorum ama siz de diğer arkadaşa söylediğiniz gibi marka model fanatikliği yapıyor gibi oluyorsunuz biraz bu durumda. Ben bu motoru çok seviyorum, alıcam, zaten çelik şasi de yamulursa ya da kırılırsa düzeltilebiliyor bence büyük avantaj diyerek biraz kendinizi avutuyorsunuz ya da kandiriyorsunuz gibi geliyor. Buraları okuyan ve tecrübeli olmayan insanlar da var, neyin daha iyi olduğunu bilmeyen. En azından onları yanlış yönlendirmeyelim çelik şasi daha iyi diyerek.

    Bunların hepsi maliyet. yeni motor daha ucuz çünkü şasisinden amortisörüne daha uygun fiyatlı parçalar kullanılmış da ondan. Motor gücünün az olmasında, yurt dışında başlangıç motorlarından sonra geçilen 2. sınıfın gücünün ilk motorun 2 katından fazla olmaması gibi bir kuralın gerekliliği de yatıyor. Adamlar bunları düşünerek üretim yapıyorlar. YAni sadece maliyet değil bir sürü bileşen var bu motorun üretim kararının verilmesinde.

    DAha iyi yönleri, kesinlikle daha az yakıyor, motor dediğinize göre daha az ısınıyor, alt devirlerde biraz daha canlı ve fiyatı daha uygun. Bunları gözardı etmek mümkün değil. Ben daha önce de söylediğim gibi şu anki tecrübemle motorumdan çok memnunum, ikisi arasında seçim yapacak olsam eski horneti tercih ederdim ama sanırım onun da 2014 ü ülkemize gelmiyor. YAni sıfır almak istiyorsanız yenisini almak durumundasınız zaten. Siz beğendikten sonra kimin ne dediğinin bir önemi yok kesinlikle ve kesinlikle ama kalkıp da çelik şasi daha iyi bikere ya da ters amortisöre ne gerek var bunlar daha güzel daha konforlu falan demeden önce bi düşünmek lazım. Sizin motordan memnun olmanız bunların daha iyi olduğu anlamına gelmez.

    Uzun lafın kısası motor kötü bir motor değil, en yakın rakibi xj6 ile karşılaştırıldığında bence daha avantajlı, daha çekici bir görüntüsü var ve parça kalitesi eğer eski Hornete benziyorsa eğer, öyle kırılma dökülme gibi şeylerin olma ihtimali yok, ayrıca xj6 da ki gibi abs li bulamama durumu olacağını da sanmam. Motor gücü de gayet yeterli.

    Eski Hornetle karşılaştırılmasa gül gibi motor Eski Hornet de onu yerden yere vuracak kadar iyi değil ama arada biraz fark var. Adı böyle olunca insan karşılaştırmadan da edemiyor

    Bu arada Horneti çok severim ama babamın mali değil, öyle takım tutar gibi savunmam, bir MT09 a anında satarım onu da söyleyeyim yani
    Beni yanlış anlamışsın. Benim söylemek istediğim öyle saça böyle tarak.

    Ben r6 kullanıyorum en iyisi r6 üstüne çıkan tüm modeller bi açıdan kötü, gsxr 1000 kullanıyorum ondan sonra çıkan tüm modeller kötü eksileri var. Sen mükemmelsin ve mükemmeli almışssın helal olsun

    Yauw hayat bile böyle bir matematik üzerine kurulu değil ki hiç birimiz bu markaların hissedarı kar payı ortağı değiliz. Otla çöple uğraşmanın anlamı yok. alüminyummuş çelikmiş bakırmış. Sen patladıktan sonra sevenlerin bakar üretim malzemesine.

    Yok amortisörleri tersmiş düzmüş ulen ülkemde motor kullanmayı bilen adam yüzdesi kaç? amortisöre maşaya girdik konu başlığı yaptık

    Bak tekrar ediyorum bu yazdıklarım sadece öyle saça böyle tarak. Hornetmiş cb 650 serisiymiş umrumda olmaz. Ama fanatiklik yapana yazasım geliyor.Yarın sıkılır bmw 1200rt alırım.Ben keyif aldığım motora bakarım.Ufak detaylar kim kimden üstün kim kimin altında kalmış bunları üreticiler düşünsün çünkü arada dağlar ovalar denizler okyanuslar yok.Bugün markalar arasında bile 600lük 1000lik makina farkları yok denecek kadar azken, aynı markanın model farklılıkları ne kadar farklı olabilir.Hangi model ilginizi çekiryorsa hangi model bütçenize uygunsa onu alın arkadaşım yeterki motor kullanın

  19. #39
    atgatt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2014
    Alıntı VlknDnmz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben naked olanına bakıyorum artçı konforu nasıl hocam ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------



    Kullananlarda bunun farkına varmış olacak ki 5-6 yaşındaki makineleri sıfır fiyatı+kullandıkları benzin+servis masraflarını ilave ederek satmaya çalışıyorlar ...
    bende cb650f naked icin yazmistim. vidyo da cb650f naked in vidyosu.
    sele cb ve cbr650f de ayni ve cok cok rahat. kiz arkadasimin soyledigine gore en rahat ettigi motor.
    cok tur yapamadim maalesef is guc ama 7 - 8 defa gunubirlik 500 - 600 km yaptim grup surusleri falan birde 800 km git don iki gunluk bir gezi yaptim. vallaha hic kic acisi yok, el uyusmasi yok. hatta bir arkadasla demir kic denemesi yapmayi dusunuyoruz, 1600 km bir gun icinde. bakalim, olursa iyi olur
    ama tabi yuzbinlerce km yaptim dunyanin bir cok kosesinde degisik motorlarla, 26 yil oldu motora biniyorum o yuzden benim kic demir gibi, lutfen dikkate alin. ama es dost da cok rahat oldugunu soyluyor.

    bir defa daha tekrar edeyim. bazi hornet 600 naked sahipleri motorlarinin agirliklarini bilmiyor galiba tam olarak. cb650f naked abs li 206 kg ve bir onceki hornet 600 abs li model 203 kg yani arada sadece 3 kg var aluminyum sasiye ragmen.
    elbette aluminyum sasinin guzellikleri ve ustunluklerini burada bir bir saymayacagim. ama ters masa her zaman daha iyi yol tutus ve suspansiyon demek degildir. keske honda yeni modeldede alu sasi ve ters masa yapsaydi fakat yok ve bence sorunda yok cunku zaten makinanin kapasitesi belli, fiyati belli.
    insanlari yaniltmayalim, celik sasi ve ters masa ile. motorun uzerindekiler gayet yeterli ve iyi. agirliklarda hemen hemen ayni, celik sasi olmasina ragmen cb650f te. oda honda nin guzelligi.

    zaten konuyu acan arkadas cb650f i sormus. simdi ne verek var piyasada olmayan hornet 600 le kiyaslamaya? ikiside gayet iyi motor arkadaslar ama yok iste hornet600 bu kadar basit! olan sefasini sursun ama cb650f de hornet kadar iyi motor, hatta daha uygun gunluk kullanim icin.

  20. #40

    Üyelik
    10 Eylül 2014
    Slmlar herkeze enbaştan okudum nereden okudum 3 alternatifim oldu.650f almayı pilanlarken xj6 fiyat uygun oldugu için alternatifti araştırmaya başladım birde cb 650f girdi şimdi işin içine kafa patladı yani.😒😒😒 sevmek düşünmek cok zor


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)