Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Sıfır R6 mı ? 600 rr mı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    Alıntı ErknOzyurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adamlar video koymuş bana kağıt üstünde gelme. Çok gördük GSX-R İN 200 HP OLDUĞUNU Arka tekere verdiği 180 i görünce çok ağlanılıyor. Kağıt üstünde herşey 200 hp ama nedense DYNOJET 180 Çıkarıyor.
    İyide koyduğun videodaki motorlar 2003 model. Cbr 600 2007 kasası ile çok değişti. Ağırlığı azaltıldı beygir gücü arttırıldı vs. Koyduğum şey profesyonel test sonuçları kafadan yazma değil ki. Ki 2007 yılına ait. 2013 kasa cbr 600'lerin motor gücü daha da arttırıldı diye biliyorum. 4 hp gibi bi fark var r6 ile.
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Motosikleti
    2014 Yamaha R6
    Hepimize ayrı ayrı teşekkur ederim, emek verip yazdıgınız için... Sanırım benim için onem sırasına gore
    1- yolda hissetigim guven duygusu , hakimiyet duygusu
    2- motorun dengesi ve kontrol dışı hareket yapma olasılıgının dusuk olması
    3- dengesi
    Bu üç faktore bskımca guvenlik demek en onemli unsur
    Yanlış mı bilmiyorum R6 biraz ince bir motor hakimiyeti daha iyi olmaz mı acaba ?
    R6 yı cok istiyorum ama yazılanları okyunca benim gibi bir acemi için Honda agır basıyor malesef ( honda yı tip olarak cok begengimi soylemem r6 gibi, yoksa bu soruları sormazdım)
    R6 Herkes rahatsız ve agresif der gibi geliyor bana malesef..
    R6 kullanan dostlar me diyorsunuz ?

  3. #23
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Pıst ıcın kullanacaksam r6 alırdım.

    Sehır ıcı sehır dısı kullanacaksam 600rr secerdım. Bunlarda benım tercıhlerım secım senın

    2 motordan hangısını alırsan al pısman olacagını sanmıyorum.

  4. #24
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Tercihler bu kadarla sınırlı olmamalı, 2 motosiklet arasında pek bir fark yok eğer siz R6'yı beğeniyorsanız, bayiye gidip inceleyin ve satın alın. Kararsızlık varsa, skalayı neden genişletmiyorsunuz? 0km 600cc Supersport sınıf motosiklet almaya karar verdiyseniz, fiyat miktarını da gözden çıkardıysanız, İtalyan markalarınıda tavsiye ederim veya diğer markalarda var.

  5. #25
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    600rr da sana konfor vermeyecektir supersport makineler sonuçta. Güç olarakta kıyas yapmayın bence, acemiyim diyorsunuz limitlerinde kullanamazsınız zaten. Maddi sıkıntıda yoksa sizi ilgilendiren şekli. Bence 600rr daha hoş dizaynlı 2013 öncesi kasaları tabi.

  6. #26

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı ErknOzyurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kafan mı güzel 600cc de en yavaş ivmelenmeye sahip motor 600RR / 20.000.00 DEVİR R6 Açta videoları izle ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

    R6 Tam pist motorudur. 600RR a 7 boy koyabilir. İvmelenmesi daha hızlı olup top speed de 5-8 km arasında daha hızlı olduğu videolarda görüşmüştür.Gerek oturuş gerek ivmelenmesi ile çok daha zorlayıcıdır.600CC de ilk motorunuz olmasın. 600RR alın sonuçta 600 CC de en güçsüz en torksuzu 114HP / YAMAHA İSE 126 HP + 20.000.00 devir. Arada bir CBR125 yatıyor

    DİP NOT : 600RR IN 5-6.000.00 TL zam yediğini düşürsek ekstra teknoloji yok neden 5.6.000.000 zamlı halini alayım ki ?

    ÖRNEK VS VİDEO : https://www.youtube.com/watch?v=aQh3EsbAuG0
    Düzgün konuş dünkü beb-karş 37 yaşında adam var-senin yaşından fazla motor hayatım varr...yaşından fazla da motorum oldu...
    The Power of The Dreams.

  7. #27

    Üyelik
    21 Kasım 2013
    Şehir
    01 27
    Motosikleti
    600 rr
    600 rr az yakar servıs agı genıs ıkıncı elde sıkıntı olmaz uzun yolda ne alırsan al senı yorar bu tarz makıneler sehır ıcındede sıkısık trafıkte senı yorar ama verdıgı haz hepsıne bedel

  8. #28
    OnurTr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul-Fatih
    600 RR şehir içinde iyidir...oturuş pozisyonuna bak ikisininde dene bi süre haşir neşir ol bi bayide yada arkadaşta...600 RR sana daha "tanıdık" gelecek..yakıt servis yedek parça farkı zaten aşikar onu bahsetmeye gerek yok..satış sonrasını da düşünmen lazım bunları birleştirdiğinde 600 rr daha "alınabilir" bi seçenek gibi..
    drmetehan bunu beğendi.
    ...Bir acaip Mühendis.....3 aşağı 5 yukarı yok...1 aşağı...2..3..4..5..6 yukarı

  9. #29

    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    suzuki gsx650f, yamaha r6
    600rr ı gömen arkadaşlara sesleniyorum. honda cbr600rr ss tir. kullanımı çok rahat değildir, r6 veya 636nın arkasında kalmaz. virajıda ivmelemeside son hızıda çoğumuzun kapasitesinin üstündedir.

  10. #30

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Kardes bence r6 daha iyi .tasarim goruntu kalite olarak daha iyi goruyorum.
    Arkadasimin 600 rr i vardi motordan sogudu surekli ariza cikariyordu.
    Hem sonra 600 rr turkiyede tofas sahin hesabi cok var. R6 kac kiside gordun. Ayrica ikisini yanyana koyun anlarsiniz goruntudeki tasarimdaki i farki.
    Bence 600 rr goruntu olarak r6 nin gerisinde , sen gel yamaha al adı yeter :-) :-) :-)

  11. #31
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Bir aydır girmiyorum pek fazla. Üzülerek yazıyorumki; FORUMU CAHİLLER BASMIŞ...
    Ulan destekli sallayın bari

    Kaçınız RR-R6 sahibi oldu ? Kullanmak değil, sahibi oldunuz..?

    RR, sınıfının nazik çocuğudur. Bir nebze hata affeder, sevecendir... R6 nazik çocuğa karşı daha hırçın, mahalle serserisi edalarındadır.
    R6 biraz daha hızlı, ataktır. Drag-pistte yarışma vs vs gibi icraatlarda bulunulmayacaksa zaten bunu pek anlamazsınız veya eksikliğini hissetmezsiniz. Saniye farkları vardır arada sadece. Hatta yanılmıyorsam toprak RR ile birinci olmuştu.. Bunun için yarış tur zamanlarına bakabilirsiniz ki sizler yarışmayacaksınız, pek gereği yok.
    Sakin kullanımda RR daha az yakar, Servis sorunu pek yaşatmaz, şehir içi daha sevecendir.

    İçinizde ukte kalmaması adına R6 modeli derim. Ah ulan keşke dememek bir çok şeyin önündedir bence.
    Hangi modeli alırsanız alın, eğitim almanızı tavsiye ederim..

    Saygılar,


    Not: SAHİBİ OLMADIĞINIZ MOTORLAR HAKKINDA ATIP TUTMAYIN. İNSANLARIN TERCİHLERİNİ YANLIŞ YÖNLENDİRİYORSUNUZ.... BEN OLSAM ARKANIZDAN KESİNLİKLE SÖVERDİM...
    Bilalancer, Bugraaa, OnurTr ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #32
    krd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Alıntı drmetehan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepimize ayrı ayrı teşekkur ederim, emek verip yazdıgınız için... Sanırım benim için onem sırasına gore
    1- yolda hissetigim guven duygusu , hakimiyet duygusu
    2- motorun dengesi ve kontrol dışı hareket yapma olasılıgının dusuk olması
    3- dengesi
    Bu üç faktore bskımca guvenlik demek en onemli unsur
    Yanlış mı bilmiyorum R6 biraz ince bir motor hakimiyeti daha iyi olmaz mı acaba ?
    R6 yı cok istiyorum ama yazılanları okyunca benim gibi bir acemi için Honda agır basıyor malesef ( honda yı tip olarak cok begengimi soylemem r6 gibi, yoksa bu soruları sormazdım)
    R6 Herkes rahatsız ve agresif der gibi geliyor bana malesef..
    R6 kullanan dostlar me diyorsunuz ?

    R6 orta sınıf SS motorları arasında parça kalitesi, işçilik, sürüş konforu olarak EN DANDİK olanı olup, TR de servis ağı sıkıntılıdır, ikinci eli honda dan zayıftır.

    Şehir içi kullanımda bütün SS ler yorucudur ama R6 nın oturuş pozisyonu daha yorucudur. Alt devirleri 600RR dan güçsüz olduğu için, sürekli 1-2 vites ata ata küfür etmekten kaskınız buğulanır (dört silindirli bütün ss lerde bu geçerli).

    İlla ikisimden birisi ise honda, yoksa biraz daha ekleyip triumph daytona 675 ;)
    Hem her devirde kullanılabilir tork, hem 126 hp (dyno da 119hp), ile bütün japonları kalkışta- ara hızlanmalarda bozmaktadır ( arada milisaniyeler var ama olsun ABS, standart supercorsa lastikler, kaydırmalı debriyaj, üst gömlek işçilik vs.. Uzayıp gider.
    Bilalancer ve glock bunu beğendiler.

  13. #33
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Yamaha tam bir hız makinesi pek gelişmiş olarak gormuyorum ancak cbr öyle değil bi rahat bi ferah ben bindim yani altında motor yokmus gibi göstergesi falan da şekil duruş da şekil ancak karar sizin
    AliBaba f.t. bunu beğendi.

  14. #34

    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Motosikleti
    2014 Yamaha R6
    honda da ABS var mı acaba?
    hondayı model olarak pek beğenmiyorum belki çok gordugum içindir... ama kendimi tehlikeye de atmak hiç istemem ,bir de r6 çok rahatsız ise rahatsızlığından sıkılmak... ne dersiniz?
    teşekkurler

  15. #35
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r6'da abs yok. 600rr bakın.
    600RR modelinde olduğunumu sanıyorsun ? GSX-R 600 İçin karbüratör ayarı yap diyen adamdan ne beklersin zaten

    Ön Radyal monteli, 4 piston kaliperli 310 x 4,5 mm'lik hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı
    Arka Tek piston kaliperli 220 x 5 mm'lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı

    ABS hala gelmedi. Bu sene gelmeyecek...
    drmetehan bunu beğendi.
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  16. #36
    cewdeath311 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Her yer
    Motosikleti
    Honda VFR800X Crossrunner 2015
    Merhaba
    Sizin düştüğünüz ikileme tam 3 hafta önce bende düştüm.
    Yaşım : 34 4 sene MT-03 kullandım daha sonra içimdeki SS aşkı yüzünden bende 2013 sonrası 600RR ve R6 arasında kaldım çok araştırdım ikisine de bindim gezdim. Tek tek bakımlarını yapan ustalarla konuştum. motorları birbirine kötülettim hatta Sonuçta R6 aldım neden?
    1. Görüntüsü çok güzel "BENCE" 600 lüklerin en yakışıklısı
    2. ikisinin oturuşu da rahatsız,kim rahat diyor anlamadım o yüzden bu oturuş poziyonunu pas geçtim
    3. Evet tank slapping olayını RR çözmüş ama unutmayın ki Honda'nın sıfırı 36.000 Yamaha'nın 34.000 TL + 1.250 Tl ye Öhlins gidon amortisörü alıyorsun o da tamam oluyor Bu sorunda ortadan kalktı
    4. RR'ın gidon amortisörünün kendisi olması dışında arka amortisörü gerçekten yumuşak virajı daha güzel alıyorsun ama pistte yarışmak için almayacaktım ki ses ve görüntü benim için önemli olan
    5. Az kayıt yakıyor olayına gelince yapmayın abiler yok Honda daha az yakıyormuş yok Yamaha az yakıyormuş kime göre neye göre çok basarsan çok yakar
    6. Birde teknoloji kısmına gelirsek eğer ; Yamaha senelerdir motorda aynı teknolojiyi kullanıyor ve çip olayı falan çok iyi ,araştırmalarıma göre Honda ancak 2013'te (yanlışım varsa düzeltin) Yamaha'nın teknolojisi yakalayabilmiş
    7. Akselerasyon olarak (sadece R6 ile RR ı karşılaştırıyorum) R6 daha iyi ikisini de kullandım oradan kıyaslayabiliyorum.
    8. Yamaha ARGE si çok iyi olan bir firma 8 senedir aynı kasayı çıkarıyorsa bu kasada bir iş vardır dedim ama unutma yakında kasa değiştirmesi muhtemeldir,eğer sıfır alacaksan seneye yeni kasa çıkması ile değer kaybını göze alman gerekir Honda 2013'te yeni kasa çıkardı muhtemel 2017 ye kadar aynı kasa devam BENCE
    9. Dönüp dolaşıp aynı yere geliyoruz ben görüntüsünü üzerine bindiğimde bana verdiği duyguyu,hazzı R6'da yakaladım ve şu an çok mutlu ediyor beni o yüzden R6 aldım.
    Umarım azıcık sana yardımcı olabilmişimdir.
    NOT: eğer R6 alırsan Y tipi borusuyla beraber M4 egsoz al çok güzel ses çıkıyor ben aldım yok böyle birşey
    Bilalancer ve barodi bunu beğendiler.

  17. #37

    Üyelik
    07 Mayıs 2014
    Şehir
    izmir
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediklerine göre ölmemişler, hayatları kurtulmuş. Tezata gel .

    Kaza yaptıktan sonra ben yapmadım, abs yaptırdı demekten kolayı yok sanırım .

    Son olarak da ABS'li 600RR getirmeyen Honda Türkiye'nin ...
    Youtube' un açıyorsa bir izle en basitinden.

    www.youtube.com/watch?v=TQbnCP7nIFM


    Ben söylemiyorum, hayatını bu işe vermiş büyüklerimiz söylüyor yaşamışlar. Sen eğerki kaza yaptıktan sonra karşı taraf suçluysa " aa ben şimdi suçu hiçbirşeye atamam ben haksızım " diyorsan o senin sorunun. Aklı başında her insan kaza yapma sebebini, kazadan sonra o ana geri dönerek irdeleyerek çözebilir. Altınelbiseli adam takip et mesela oda söyler bunu. Abs'ye güvenip frenleme yapmayın derler herzaman çalışmaz derler. Senin kendi bilceğin iş tabi abs'ye hayatını emanet etmek. Ben doğru olan neyse onu söylüyorum. Sen fren yaparken abs'nin çalışmadığını anlayamayacak kadar kazmaysan o cbr 600f sana fazla şuan.

  18. #38
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    @alper_becker

    Videodaki motorun takla atmasının nedeni ağırlık dağılımı ve yol tutuşudur. Abs'nin olmaması arka tekerin yerden kesilmesini engellemez. Aynı şartlarda aynı şiddetle fren kullanımında abs olup olmaması sonucu değiştirmeyecektir.

    http://www.youtube.com/watch?v=TQbnCP7nIFM

  19. #39
    kamsea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul-4.Levent
    Motosikleti
    daelim s2 250
    tüm marka ve model motorları karşılaştırmalı inceleyebilirsiniz...
    http://motorcycles.findthebest.com/compare/1207-1241-1344-1419/2013-Kawasaki-Ninja-ZX-6R-vs-2013-Yamaha-YZF-R6-vs-2013-Suzuki-GSX-R600-vs-2013-Honda-CBR600RR

    bu arada bahsi geçen iki model motosiklet için asıl kriter "satış sonrası destek,yardım vb olabilir." Performans olarak birinden inip diğerine bindiğinde öyle satırlar dolusu bir fark yok arkadaşım.
    OnurTr bunu beğendi.

  20. #40
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı alper_becker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Youtube' un açıyorsa bir izle en basitinden.

    www.youtube.com/watch?v=TQbnCP7nIFM


    Ben söylemiyorum, hayatını bu işe vermiş büyüklerimiz söylüyor yaşamışlar. Sen eğerki kaza yaptıktan sonra karşı taraf suçluysa " aa ben şimdi suçu hiçbirşeye atamam ben haksızım " diyorsan o senin sorunun. Aklı başında her insan kaza yapma sebebini, kazadan sonra o ana geri dönerek irdeleyerek çözebilir. Altınelbiseli adam takip et mesela oda söyler bunu. Abs'ye güvenip frenleme yapmayın derler herzaman çalışmaz derler. Senin kendi bilceğin iş tabi abs'ye hayatını emanet etmek. Ben doğru olan neyse onu söylüyorum. Sen fren yaparken abs'nin çalışmadığını anlayamayacak kadar kazmaysan o cbr 600f sana fazla şuan.
    S1000RR da abs kapatılabiliyor, bu olayda abs si kapalı

    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @alper_becker

    Videodaki motorun takla atmasının nedeni ağırlık dağılımı ve yol tutuşudur. Abs'nin olmaması arka tekerin yerden kesilmesini engellemez. Aynı şartlarda aynı şiddetle fren kullanımında abs olup olmaması sonucu değiştirmeyecektir.

    http://www.youtube.com/watch?v=TQbnCP7nIFM
    ABS si çalışan motor stoppie yapmaz reis
    soycan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)