Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

250cc ile başlayan arkadaşım 2. kazasını yaptı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    Arkadaşlar daha önce konusunu açmıştım hyosung gt250r sahibi arkadaşım düşük hızda virajı alamayıp motoru devirmişti.
    Motorun yan grenajlarında ufak çizikler vardı Arkadaşıma hiç birşey olmamıştı sadece tulumunun diz ve dirsek kısımlarında ufak sökükler ve çizikler olmuştu..


    Bu arkadaşım bugün 2.kazasını yaptı.
    Arkadaşımın hastanede bana anlattığına göre Aniden açılan araba kapısına çarpmamak için frene basmış sonrasını hatırlamıyor..
    Benim tahminlerim doğrultusunda ön freni sert bir şekilde asıldı ve ön amortisörü kilitledi ve pat diye motordan düştü Diye tahmin ediyorum..
    Motorun komple kafa grenajı gitti yan grenajlardada ciddi hasar var..
    Arkadaşımın boynuna boyunluk takıldı ve kolu kırıldı belinde ve belinden aşağı kısımlarda birşey yok..

    Yani demek istediğim sürekli konular açılıyor 600 cc ile başlıycam gibi... Bu arkadaşlara ibret olsun diye paylaştım Ve umarım yararlı olur.
    ahmetersoz1, Potenza, cenkito ve 4 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    geçmiş olsun,
    inşallah emsal teşkil ederde az'da olsa ibret alınır,,,

    umarım kimsenin başına gelmez bir daha...

  3. #3

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun,
    inşallah emsal teşkil ederde az'da olsa ibret alınır,,,

    umarım kimsenin başına gelmez bir daha...
    Sağol abi mt nin geçmiş olsun dileklerini ayrıca ileticem..
    Bu arkadaş ne hız yapardı nede deli gibi sürerdi Aksine çok dikkatli sürerdi ve şehir içi şehir dışı azami hız sınırlarına uyardı..

    Ama 2 tane kaza yaptı Sebebi ise tamamen tecrübesizliğinden kaynaklanıyo..
    sardokar bunu beğendi.

  4. #4
    Espaniole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda cb650F - cb125E
    Geçmiş olsun.

    Kolu kırıldı ve belinden aşağısında bir şey yok demişsin. Ne oldu belinden aşağısına?

  5. #5
    Nomad_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250 / Triumph Daytona 675 / Yamaha R1 / Z800
    Sahil yolunda kapı kazası geçirdim 10 km hızla gidiyordum kapıyı öyle bir açtı ki artık herşey için çok geçti zınk diye girdim kapıya 10 km fln dı hızım sadece sol aynam kırıldı motoru altımdan bıle dusurmedım diye birim . Ama dedim ki ya 10 km değilde onun yanına fazladan bir 0 daha ekleseydık ne olurdu ? şuan taziye bölümün de beni konuşuyo olurdunuz . Arkadaşına geçmiş olsun çok dikkat etsin 250cc ile başlayan diye ayırma 125 cc side kazadır 600'üde kazadır 250 side . Bu bana açılan 3. kapı diğer 2 sinde daha fırsatım vardı kaçma pozisyonuna hep aklımda kapılar ama biyerden sonra açsalar da yapacak bişey olmuyo gene gecmıs olsun

  6. #6

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    Alıntı Espaniole adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun.

    Kolu kırıldı ve belinden aşağısında bir şey yok demişsin. Ne oldu belinden aşağısına?
    Sağolun
    Sadece boynuna boyunluk takıldı ve kolu kırıldı başka birşeyi yok çok şükür.. Belinde ve bel altı kısımlara hiç birşey olmadı Sadece üst kısımlardan yaralandı.


    Alıntı Nomad_41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sahil yolunda kapı kazası geçirdim 10 km hızla gidiyordum kapıyı öyle bir açtı ki artık herşey için çok geçti zınk diye girdim kapıya 10 km fln dı hızım sadece sol aynam kırıldı motoru altımdan bıle dusurmedım diye birim . Ama dedim ki ya 10 km değilde onun yanına fazladan bir 0 daha ekleseydık ne olurdu ? şuan taziye bölümün de beni konuşuyo olurdunuz . Arkadaşına geçmiş olsun çok dikkat etsin 250cc ile başlayan diye ayırma 125 cc side kazadır 600'üde kazadır 250 side . Bu bana açılan 3. kapı diğer 2 sinde daha fırsatım vardı kaçma pozisyonuna hep aklımda kapılar ama biyerden sonra açsalar da yapacak bişey olmuyo gene gecmıs olsun
    100 km/h ile kapıya çarpsaydınız ya motor ve kapı arasında tuz buz olurdunuz..
    Yada motorun kapıya çarpmasıyla birlikte Siz motordan fırlardınız Ve ikiside çok kötü...
    Bu durumlarda koruyabilecek ekipman yok sadece daha az yara alabileceğimiz ekipmanlar var..
    Tabi kaza kazadır sonuçta 100 lük cg motorla kaza yapıp komada yatıp ölen adamlar var..

    Ben tecrübesiz arkadaşlar ibret alsın 250cc ile başlamasın diye ayırmıştım
    Nomad_41 bunu beğendi.

  7. #7
    Nomad_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250 / Triumph Daytona 675 / Yamaha R1 / Z800
    ..... .....

  8. #8
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    Güçlü motor iyi ama gücünü uygun şekilde kullanmak lazım. Riskleri önceden tahmin etmek için ekstra çaba sarfetmeli motor sürücüsü...
    cenkito bunu beğendi.
    http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!

  9. #9
    tuzsuzdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı babaAkar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar daha önce konusunu açmıştım hyosung gt250r sahibi arkadaşım düşük hızda virajı alamayıp motoru devirmişti.
    Motorun yan grenajlarında ufak çizikler vardı Arkadaşıma hiç birşey olmamıştı sadece tulumunun diz ve dirsek kısımlarında ufak sökükler ve çizikler olmuştu..


    Bu arkadaşım bugün 2.kazasını yaptı.
    Arkadaşımın hastanede bana anlattığına göre Aniden açılan araba kapısına çarpmamak için frene basmış sonrasını hatırlamıyor..
    Benim tahminlerim doğrultusunda ön freni sert bir şekilde asıldı ve ön amortisörü kilitledi ve pat diye motordan düştü Diye tahmin ediyorum..
    Motorun komple kafa grenajı gitti yan grenajlardada ciddi hasar var..
    Arkadaşımın boynuna boyunluk takıldı ve kolu kırıldı belinde ve belinden aşağı kısımlarda birşey yok..

    Yani demek istediğim sürekli konular açılıyor 600 cc ile başlıycam gibi... Bu arkadaşlara ibret olsun diye paylaştım Ve umarım yararlı olur.

    Arkadaşınızın, motosiklet kullanma üzerine eğitimi var mıydı ? (Honda gibi, Gis Akademi gibi yerlerden)
    Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.

  10. #10

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin ama şeridin dibinden gidersen böyle olur diyeceğim. Her zaman şeridi ortalayarak giderim. Hiç bir zaman kapı problemi yaşamadım.

  11. #11

    Üyelik
    24 Ekim 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    yamaha yzf r125
    dediğiniz gibi tecrübe eksikliği. 10 bin km dir motor tepesindeyim. 2 kazam var. biri virajda denk gelen çakıllar yüzünden diğeride dolmuş kapısı. sonuç: bilmediğim yolda daha temkinli gidiyorum ve aralara neredeyse hiç girmiyorum.

  12. #12

    Üyelik
    13 Ekim 2011
    Motosikleti
    mondial 150 mr vulture
    geçmiş olsun...dikkatsiz ve dengesiz insanlar dolu trafik.bende kuryelik yaparken 150 mr ıle dörtlulerı yakmıs gumbur gumbur asker gezdıren bı sahıncının gazabına ugradım.hızım 25-30 km arasıydı.sınyalımı verdım sollamaya cıktım kornaya bastım ama duyan kim.tam ben sollarken adam bı anda soldakı talı yola dondu.ben frenlere asıldım 2den 1e cektım ama bıraz kızakladıktan sonra şahıının şöfor kapısına dizimi vurdum elımde aynasına geld.allahtan yavastım ve motoruda dusurmedim.senmısın ole yapan motoru bıraktım yere cıkardım kaskı arabadan ılk ınene gomecektım kaskı ama ılk ınen benım bı arkadasım oldu.. :D olan motora ve bana oldu.aynaya elımı carpınca serce parmaım yarıldı.dizimi arabanın kapıya carpınca kapı içine gectı zaten.dizimdede hıs kaybı var hala...dikkatli olmak lazım...

  13. #13
    dionysos06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Avenger Street 150
    Çok büyük geçmiş olsun. İnşaAllah bu durum daha temkinli olmasına neden olur ve motosikletten soğumaz... Canım Türkiye de araba ve motor kullanmak o kadar zor ki.
    Bir garip yolcu...

  14. #14

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    Alıntı tuzsuzdeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşınızın, motosiklet kullanma üzerine eğitimi var mıydı ? (Honda gibi, Gis Akademi gibi yerlerden)
    Hayır eğitimi yoktu ehliyetini alır almaz hyosung gt250r aldı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------

    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin ama şeridin dibinden gidersen böyle olur diyeceğim. Her zaman şeridi ortalayarak giderim. Hiç bir zaman kapı problemi yaşamadım.
    Hocam elazığ gazi caddesinde oldu kaza Ve elazığı bilen bilir yolları daracıktır zaten sağ tarafta hep araçlar park edilmiş haldedir trafik 1 şeritten akar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

    Alıntı mekan67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun...dikkatsiz ve dengesiz insanlar dolu trafik.bende kuryelik yaparken 150 mr ıle dörtlulerı yakmıs gumbur gumbur asker gezdıren bı sahıncının gazabına ugradım.hızım 25-30 km arasıydı.sınyalımı verdım sollamaya cıktım kornaya bastım ama duyan kim.tam ben sollarken adam bı anda soldakı talı yola dondu.ben frenlere asıldım 2den 1e cektım ama bıraz kızakladıktan sonra şahıının şöfor kapısına dizimi vurdum elımde aynasına geld.allahtan yavastım ve motoruda dusurmedim.senmısın ole yapan motoru bıraktım yere cıkardım kaskı arabadan ılk ınene gomecektım kaskı ama ılk ınen benım bı arkadasım oldu.. :D olan motora ve bana oldu.aynaya elımı carpınca serce parmaım yarıldı.dizimi arabanın kapıya carpınca kapı içine gectı zaten.dizimdede hıs kaybı var hala...dikkatli olmak lazım...
    Sizede geçmiş olsun hocam üzüldüm gerçekten Daha büyüğünü yaşamamanız dileğiyle.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------

    Alıntı __redandblac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dediğiniz gibi tecrübe eksikliği. 10 bin km dir motor tepesindeyim. 2 kazam var. biri virajda denk gelen çakıllar yüzünden diğeride dolmuş kapısı. sonuç: bilmediğim yolda daha temkinli gidiyorum ve aralara neredeyse hiç girmiyorum.
    Ah o çakıllar Biz onlara mıcır diyoruz ve gerçekten büyük tehlike arz ediyo 2 teker sürücülerine geçmiş olsun hocam tekrarlanmaması dileğiyle..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------

    Alıntı dionysos06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok büyük geçmiş olsun. İnşaAllah bu durum daha temkinli olmasına neden olur ve motosikletten soğumaz... Canım Türkiye de araba ve motor kullanmak o kadar zor ki.
    Yok yok soğumaz daha r6 alıp üniversitedeki kızlara hava atıcak Sağolun bu arada mt nin geçmiş olsun dileklerini ayrıca ileticem.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

    Alıntı hasanrs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güçlü motor iyi ama gücünü uygun şekilde kullanmak lazım. Riskleri önceden tahmin etmek için ekstra çaba sarfetmeli motor sürücüsü...
    Bir kere herşeyden önce fren yapmak iyi öğrenilmeli Arkadaş fren yapmayı bilmediği için tecrübesizliğinden kaza yaptı.

  15. #15
    Hedef_Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Rx3i Evo
    Bukadar kesin yargılara nasıl ulaşabiliyorsunuz anlayamıyorum 'kaza' adı üstünde 'kaza' bunu pistlerdeki profesyonellerde yapıyor bisiklete binen biriside yapabiliyor bu adamın tecrübesi olsa imkansızı başarıp kaza yapmayacakmı şehir trafiğinde nekadar zor durumlarda kalıyoruz ben ışıklarda beklerken sol yanımdaki taksi kapıyı açtı okadar hızlı açtıki bana çarptı ve azdaha düşecektim düşünün şimdi diyeceksiniz tecrübesi olsa yavaş giderdi yok öyle fren yapardı ben dururken adam kapı açtı daha ne olacak bu algı değişmeyecek fakat kabiliyet/yetenek denen birşey var motosiklet kullanmaya yüksek hacimli bir motorla başlayan biri eğitimi olmadığı halde hiç kaza yapmadığı taktirde tecrübelimi olacak.Yok ozamanda şanslı olacak.Peki eğitim alan biri kaza yaptığında bende eğitime verdiği parayı çöpe attı demeliyim düz mantık bunu gerektirir.Nacizane görüşümdür kimse üstüne alınıp cevap vermek yorunda hissetmesin kendini.
    dionysos06 bunu beğendi.
    (1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO

  16. #16
    zafer5959 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 ESD 13" Estoril Blue
    Büyük geçmiş olsun allah beterinden korusun..

  17. #17

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    Alıntı Hedef_Turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bukadar kesin yargılara nasıl ulaşabiliyorsunuz anlayamıyorum 'kaza' adı üstünde 'kaza' bunu pistlerdeki profesyonellerde yapıyor bisiklete binen biriside yapabiliyor bu adamın tecrübesi olsa imkansızı başarıp kaza yapmayacakmı şehir trafiğinde nekadar zor durumlarda kalıyoruz ben ışıklarda beklerken sol yanımdaki taksi kapıyı açtı okadar hızlı açtıki bana çarptı ve azdaha düşecektim düşünün şimdi diyeceksiniz tecrübesi olsa yavaş giderdi yok öyle fren yapardı ben dururken adam kapı açtı daha ne olacak bu algı değişmeyecek fakat kabiliyet/yetenek denen birşey var motosiklet kullanmaya yüksek hacimli bir motorla başlayan biri eğitimi olmadığı halde hiç kaza yapmadığı taktirde tecrübelimi olacak.Yok ozamanda şanslı olacak.Peki eğitim alan biri kaza yaptığında bende eğitime verdiği parayı çöpe attı demeliyim düz mantık bunu gerektirir.Nacizane görüşümdür kimse üstüne alınıp cevap vermek yorunda hissetmesin kendini.
    Evet kaza adı üstünde.. Lakin tecrübesi olsaydı ani durumlarda nasıl fren yapılması gerektiğini bilirdi Ve ön amortisörü kitlemezdi..Daha arabanın kapısına ulaşmadan düşmüş Yani fren yapmayı bilseydi Çarpmadan durabilecekti.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------

    Alıntı zafer5959 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük geçmiş olsun allah beterinden korusun..
    Amin sağolun tek tek ileticem Zaten oda yakında aramızda(mt'de) olacak.

  18. #18
    dionysos06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Avenger Street 150
    Alıntı Hedef_Turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bukadar kesin yargılara nasıl ulaşabiliyorsunuz anlayamıyorum 'kaza' adı üstünde 'kaza' bunu pistlerdeki profesyonellerde yapıyor bisiklete binen biriside yapabiliyor bu adamın tecrübesi olsa imkansızı başarıp kaza yapmayacakmı şehir trafiğinde nekadar zor durumlarda kalıyoruz ben ışıklarda beklerken sol yanımdaki taksi kapıyı açtı okadar hızlı açtıki bana çarptı ve azdaha düşecektim düşünün şimdi diyeceksiniz tecrübesi olsa yavaş giderdi yok öyle fren yapardı ben dururken adam kapı açtı daha ne olacak bu algı değişmeyecek fakat kabiliyet/yetenek denen birşey var motosiklet kullanmaya yüksek hacimli bir motorla başlayan biri eğitimi olmadığı halde hiç kaza yapmadığı taktirde tecrübelimi olacak.Yok ozamanda şanslı olacak.Peki eğitim alan biri kaza yaptığında bende eğitime verdiği parayı çöpe attı demeliyim düz mantık bunu gerektirir.Nacizane görüşümdür kimse üstüne alınıp cevap vermek yorunda hissetmesin kendini.

    Hocam yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum. Altın elbiseli adamında benzer bir kaza yaşadığını videosundan izlemiştim. Şükür ki ayağımda dizlikler vardı diyordu. Hanım teyzenin biri arabanın kapısını açmasıyla o da kapıya girmiş. Velhasıl tabi ki tedbiri alacağız sonra taktiri Allah'a bırakacağız. Ama bazı şeyler insanın elinde olmayabiliyor her ne kadar tecrübeli olursanız olun...
    Bir garip yolcu...

  19. #19
    tuzsuzdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Sürekli olarak bir tecrübe eksikliği lafıdır gidiyor.
    Halbuki tecrübe değil eğitim eksikliği bu.
    Sokaklarda görüyoruz onbinlerce kilometre tecrübesi olup, daha gidonu düzgün tutmaktan aciz bir sürü kişi var. Bu adam, önüne birşey çıktığında nasıl kontra yapsın !

    Tecrübe başka birşeydir arkadaşlar. 40 bin kilometre motosiklet kullanmış olmak, sizi 5 bin kilometre kullanmış bir sürücüden daha iyi yapmaz.
    Olay, sadece motosiklete fiziksel hakimiyet de değildir. Trafiği okuyabilmek, öngörülü olmak bunlar tecrübeden değil önce eğitimden ve bilgiden gelir.
    qezgin ve okican bunu beğendiler.

  20. #20
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Geçmiş olsun, her yıl yazın yaklaşmasıyla bu tür haberleri sıkça görüyoruz,
    Umarım bu son olur.
    dionysos06 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)