Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

cbr250r tek teker icin arka lastigin hava basıncı kac olmalı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Ağustos 2023
    Şehir
    didim
    Motosikleti
    cbr250r
    merhaba arkadaslar sorum su tek teker ıcın cbr 250r ın lastık basıncı kac olmalı cunku duyduguma gore ayarı varmı soylersenız sevınırım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    BayMaellard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400UG (2023)
    Lastik basıncını normal değerlerinden düşük ayarlarsan kurtarır. Ama krankın bunu kurtarır mı? Bilmiyorum. Benim naçizane önerim lütfen trafiğe kapalı alanlarda tek teker yapınız.

  3. #3
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı sharpnss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaslar sorum su tek teker ıcın cbr 250r ın lastık basıncı kac olmalı cunku duyduguma gore ayarı varmı soylersenız sevınırım
    Duyduğuna bağlı..Ne duydun ?..
    F54 bunu beğendi.
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  4. #4
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Arka lastiği indirdikçe arka dişliyi büyütmüş gibi bir etkisi olur yani tork artar tekeri gazla yerden kesmek kolaylaşır..

  5. #5
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duyduğuna bağlı..Ne duydun ?..
    yaw salla birşeyler gitsin abi .. nabacaaan
    4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...

  6. #6
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    31
    pisi pisi
    ön kalkınca
    i n d i r i r

  7. #7

    Üyelik
    20 Ağustos 2023
    Şehir
    didim
    Motosikleti
    cbr250r
    s1000rr suren bı abıden duydum knk bızım burda cunktu lastık genısledıkce denge kolaylasır dıyor kendısıde oyle kullanıyor ama psı olculerı farklı

  8. #8
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    makina da en son kaç kaldıysa basıp geçiyorum

  9. #9

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı sharpnss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s1000rr suren bı abıden duydum knk bızım burda cunktu lastık genısledıkce denge kolaylasır dıyor kendısıde oyle kullanıyor ama psı olculerı farklı
    Abin sallıyor öncelikle de...
    Arka lastiği indirdiğin zaman motor tekere daha kolay gelir, olan bu da...

    Keşke motora iki tekerinin üstündeyken daha iyi hakim olmakla ilgili bir şeyler sorsan.
    espresso bunu beğendi.
    senin fikrinin ne önemi var vasat herif

  10. #10
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Güzel kardeşim bu Cbr 250'lerde motor kilitleyen, krank kırdıran, motoru patatese bağlayan çok kullanıcı var. Sen o tekeri yaptığında motorun sağlıklı yağlama yapamayacak ve bugün olmasa bile bir gün o güzelim motorunun bloğunu eline alacak, Aydın'da usta usta gezeceksin. Arkadaşlarına "Knk Japon aldık elimizde patladı yea" diyeceksin. Yapma güzel arkadaşım, yapma canım kardeşim.
    espresso bunu beğendi.

  11. #11
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı sharpnss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s1000rr suren bı abıden duydum knk bızım burda cunktu lastık genısledıkce denge kolaylasır dıyor kendısıde oyle kullanıyor ama psı olculerı farklı
    Haala ısrarla devam ediyorsun ..Sana o kadar insan didi, didimli kardeşim. O abine de söyle motor sürmeyi falan bıraksın..Havasını indirince 190 taban 250 taban mı oluyormuş ?.. Hem dengeyle ne alakası var bu işin ?..
    Havasını indirirler çünkü sürtünmeyi azaltıp tekerin patinaja kalkmasını engellerler..Bu şekilde gücü direk tekere verir..ve teker yapmak kolaylaşır..
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)