merhaba arkadaslar sorum su tek teker ıcın cbr 250r ın lastık basıncı kac olmalı cunku duyduguma gore ayarı varmı soylersenız sevınırım
merhaba arkadaslar sorum su tek teker ıcın cbr 250r ın lastık basıncı kac olmalı cunku duyduguma gore ayarı varmı soylersenız sevınırım
Lastik basıncını normal değerlerinden düşük ayarlarsan kurtarır. Ama krankın bunu kurtarır mı? Bilmiyorum. Benim naçizane önerim lütfen trafiğe kapalı alanlarda tek teker yapınız.
Arka lastiği indirdikçe arka dişliyi büyütmüş gibi bir etkisi olur yani tork artar tekeri gazla yerden kesmek kolaylaşır..
s1000rr suren bı abıden duydum knk bızım burda cunktu lastık genısledıkce denge kolaylasır dıyor kendısıde oyle kullanıyor ama psı olculerı farklı
makina da en son kaç kaldıysa basıp geçiyorum
Güzel kardeşim bu Cbr 250'lerde motor kilitleyen, krank kırdıran, motoru patatese bağlayan çok kullanıcı var. Sen o tekeri yaptığında motorun sağlıklı yağlama yapamayacak ve bugün olmasa bile bir gün o güzelim motorunun bloğunu eline alacak, Aydın'da usta usta gezeceksin. Arkadaşlarına "Knk Japon aldık elimizde patladı yea" diyeceksin. Yapma güzel arkadaşım, yapma canım kardeşim.
Haala ısrarla devam ediyorsun ..Sana o kadar insan didi, didimli kardeşim. O abine de söyle motor sürmeyi falan bıraksın..Havasını indirince 190 taban 250 taban mı oluyormuş ?.. Hem dengeyle ne alakası var bu işin ?..
Havasını indirirler çünkü sürtünmeyi azaltıp tekerin patinaja kalkmasını engellerler..Bu şekilde gücü direk tekere verir..ve teker yapmak kolaylaşır..
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)