Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Bayan CBR 250 kullanıcısı...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    h2rx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    K.çekmece / IST
    Motosikleti
    Hyena 100 X / Spacy α
    cbr 250yi alacaksan eğer sağlam kask ,bot, mont , pantalonu da unutma . kazada ayağın motor altında kalması fecidir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Bak güzel kardeşim, bazı şeyler gazla yapılınca sonuçlar hoş olmaz bu nedenle ağır ağır sindirerek yapmakta fayda vardır.


    Titan selesi en alçak motosikletlerden biridir, buna rağmen motora gücüm yetmedi bazı noktalarda demen sanıyorum motorun denge noktasını kaçırmandandır. Çok büyük problem değildir, zaman ve tecrübe ile kolayca öğrenilebilir bir şeydir.

    Gelelim motosiklet seçimine; Boy ve ağırlık teknik olarak motosiklet kullanımında etkilidir ama olmasa olmaz değildir. Boyunun tek önemli olduğu nokta motosiklet duru vaziyette iken ayağını yere koymak zorunda olduğun zamanlardır. Motosikletin tekerleri dönüyorsa ayağın peglerden başka bir yerde olmaması gerektiğinden çok büyü sıkıntı olmayacaktır.

    Benimde boyum 1.70 DL650 kullanıyorum parmak uçlarım yere değiyor, O.M.M.'deki hocam 1.60 BMW 1200 GS kullanıyor. İyi planlama ayaklarını asfalta değdirmek zorunda bırakmaz ama bunun senin için zamanı var henüz erken.

    Motosiklet olarak esnekliği, hafifliği ve daha ufak tefek olması nedeni ile (genelde CBF 150' ci olmama rağmen) YBR 125' i tercih etmeni tavsiye ederim. Yakıtı azdır, parça problemi yoktur, kullanımı son derece kolay ve çok esnek bir motordur. Bununla en az bir 10.000 km. kadar tecrübe edersen sonrasında istediğin CBR 250' yi alabilirsin. Ancak direk olarak bu motorla başlarsan, kullanımı daha sıkıntılı olduğundan kendini yeteneksiz miyim acaba diye bile hissettirip motosikletten soğutabilir. Ayrıca 250 cc diye bu motoru küçük görenler, hiçte öyle cılız bir motosiklet değildir bilesiniz,30 beygire yaklaşan gücü ve ataklığı bir acemi için probleme neden olabilir.

    Gelsen babanı da ailenin diğer üyelerini de üzme, önce altından kolaylıkla kalkabileceğin ve bakıldığında kimseyi rahatsız etmeyen YBR ile başla sonra insanlar senin bu işi yapabildiğini gördüğünde destekte vereceklerdir. Ama yeterince tecrübe etmeden de 2.000 km sonra tamam ben oldum hadi 600 lük motor alıcam diye çıkma karşımıza.

    Bu arada, koruma ekipmanlarına girmiyorum çünkü eğitim almak istediğini yazmışsın bunu isteyen biri koruma ekipmansız binmez diye düşünüyorum.
    Dünyanın en kaliteli ekipmanları sizi en fazla 70 km hıza kadar koruyabilir bunun üzerindeki hızlarda hiç bir ekipmanın koruma sağlama yetkinliği yoktur. Bilginize.


    "KAZASZI SÜRÜŞLER"
    Didem17 bunu beğendi.

  3. #43
    Didem17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Honda cbr-250
    Alıntı turkish39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boy 172 kilo 53 olduğum zamanlarımıda bilirim sıkıntı yok Gerçi şu anda da 58 kiloyum gene sıkıntı yok Eğer Hondanın eğitimine gidemezsen Baban biraz sabırla sana iyi bir hoca olur kanaatindeyim.
    Zaten anladığım kadarıyla boy ve kilo çok önemli değil,deneyimle motoru yönetme kabiliyetimin artacağını düşünüyorum.Ya şöyle aslında babam çok iyi öğretir arabayı da şuan çok iyi kullandığımı düşünüyorum ama babam bana sabırla öğretirken ben de onun bağırmalarını sabırla karşılayıp öğrenmem gerekecek :D Honda eğitimlerine de gitmeyi çok istiyorum tabi...

  4. #44

    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    R1
    Yazılanları bastan sona okudum sevgili Didem. Bu iş önce sende biter yapabilecegine inaniyorsan cbr 250 ile başla. Zaten diğer sayılan motorlar arasında çok uçuk güç farkı yok. 125 lik veya 150 lik motorlar çok çabuk bayar ve zamanla bu yaptığının hata olduğunu düşünmeye baslarsin. Git al alış yavas yavaş, tam ekipman ile gezmeye başla, eğitimini al zaten gerisi kendiliğinden gelecektir. Bu benim şahsi fikrimdir. Şimdi birçok bilir kişi gelip cevap yazar buna eminim. Öyle olmaz, onunla baslanmaz filan filan. Az öncede belirttiğim gibi şahsi fikrimdir. Umarım yardımcı olabilmisimdir. Ankara'dan sevgilerle...
    Didem17 bunu beğendi.

  5. #45
    lifespeed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha r25 2017-honda activa S 2017
    Honda Titan ayak marşıyla çalışıyor sadece diyorsun. Sende butonlu marş yaptır bence .. Tesisatı çok fazla yer kaplamaz. Maliyeti de çok tutmaz. Hatta butonu görünmeyen gizli yerlere bile koydurtabilirsin.

  6. #46
    Didem17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Honda cbr-250
    Alıntı lifespeed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda Titan ayak marşıyla çalışıyor sadece diyorsun. Sende butonlu marş yaptır bence .. Tesisatı çok fazla yer kaplamaz. Maliyeti de çok tutmaz. Hatta butonu görünmeyen gizli yerlere bile koydurtabilirsin.
    Bunu söyledim babama...Öyle marşların aküden yediğini ve akünün bitmesi durumunda da motoru çalıştıramayacağımı söyledi.Zaten orjinalini de bozmak istemiyor sevgili efsanenin

  7. #47
    ufukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kymco venox
    amerikalı bayanın V8 boss hoss kullandığını gördükten sonra 250cc nedir ki
    harley davidson kullanan bayana kick start yakışır ama titana yakışacağını pek sanmıyorum

  8. #48
    lifespeed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha r25 2017-honda activa S 2017
    Alıntı Didem17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu söyledim babama...Öyle marşların aküden yediğini ve akünün bitmesi durumunda da motoru çalıştıramayacağımı söyledi.Zaten orjinalini de bozmak istemiyor sevgili efsanenin

    hım.. O zaman jel akü kullanın. Motoru kullandığınızda zaten akü şarz oluyor. Çok uzun ömürlüdür jel aküler. Motoru çalıştırmayınca kaybettiğini geri toplar. Ben 7 ay önce bir müşterimin bmw 1200 cc motosikletine takmıştım jel akü. Ve motosiklet çoğunlukla kullanılmıyor. Arada getirip şarzını ölçüyoruz. Hala ilk günki gibi.
    Didem17 bunu beğendi.

  9. #49
    Didem17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Honda cbr-250
    Alıntı lifespeed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hım.. O zaman jel akü kullanın. Motoru kullandığınızda zaten akü şarz oluyor. Çok uzun ömürlüdür jel aküler. Motoru çalıştırmayınca kaybettiğini geri toplar. Ben 7 ay önce bir müşterimin bmw 1200 cc motosikletine takmıştım jel akü. Ve motosiklet çoğunlukla kullanılmıyor. Arada getirip şarzını ölçüyoruz. Hala ilk günki gibi.
    evet bu da düşünülebilir...

  10. #50
    felekman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2013
    Motosikleti
    xenter,cbf150
    didem selamlar. bayan öğretmen arkadaşım var beylikdüzünde. honda cbr 250 kullanıyor. istersen irtibata geçin düşüncelerini paylaşsın seninle. en azından bir fikir sahibi olursun. bolca dedikodu filan yaparsınız :D
    Didem17 bunu beğendi.

  11. #51
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Konu fena reyting yapmış, omu olsa şumu derken ,ders vermelere gelmiş 3. sayfada ülkece seviyoruz nasihatları.Bu konu iyi prim yapar

  12. #52
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Küçük bir scooter ile başlayabilirsiniz. Yalnız Bizim motorcu ekip motosiklet kullanan bir bayan gördüğünde övgüler yağdırıyor. Her erkek motosiklet kullanır. Ama bir bayanı da motosiklet üzerinde görmek gurur verici. Kararlarınızda yine büyüklerinizi dinlemeniz aileniz açısından sağlıklı olacaktır.

  13. #53
    Didem17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Honda cbr-250
    Alıntı Sadık1453 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak güzel kardeşim, bazı şeyler gazla yapılınca sonuçlar hoş olmaz bu nedenle ağır ağır sindirerek yapmakta fayda vardır.


    Titan selesi en alçak motosikletlerden biridir, buna rağmen motora gücüm yetmedi bazı noktalarda demen sanıyorum motorun denge noktasını kaçırmandandır. Çok büyük problem değildir, zaman ve tecrübe ile kolayca öğrenilebilir bir şeydir.

    Gelelim motosiklet seçimine; Boy ve ağırlık teknik olarak motosiklet kullanımında etkilidir ama olmasa olmaz değildir. Boyunun tek önemli olduğu nokta motosiklet duru vaziyette iken ayağını yere koymak zorunda olduğun zamanlardır. Motosikletin tekerleri dönüyorsa ayağın peglerden başka bir yerde olmaması gerektiğinden çok büyü sıkıntı olmayacaktır.

    Benimde boyum 1.70 DL650 kullanıyorum parmak uçlarım yere değiyor, O.M.M.'deki hocam 1.60 BMW 1200 GS kullanıyor. İyi planlama ayaklarını asfalta değdirmek zorunda bırakmaz ama bunun senin için zamanı var henüz erken.

    Motosiklet olarak esnekliği, hafifliği ve daha ufak tefek olması nedeni ile (genelde CBF 150' ci olmama rağmen) YBR 125' i tercih etmeni tavsiye ederim. Yakıtı azdır, parça problemi yoktur, kullanımı son derece kolay ve çok esnek bir motordur. Bununla en az bir 10.000 km. kadar tecrübe edersen sonrasında istediğin CBR 250' yi alabilirsin. Ancak direk olarak bu motorla başlarsan, kullanımı daha sıkıntılı olduğundan kendini yeteneksiz miyim acaba diye bile hissettirip motosikletten soğutabilir. Ayrıca 250 cc diye bu motoru küçük görenler, hiçte öyle cılız bir motosiklet değildir bilesiniz,30 beygire yaklaşan gücü ve ataklığı bir acemi için probleme neden olabilir.

    Gelsen babanı da ailenin diğer üyelerini de üzme, önce altından kolaylıkla kalkabileceğin ve bakıldığında kimseyi rahatsız etmeyen YBR ile başla sonra insanlar senin bu işi yapabildiğini gördüğünde destekte vereceklerdir. Ama yeterince tecrübe etmeden de 2.000 km sonra tamam ben oldum hadi 600 lük motor alıcam diye çıkma karşımıza.

    Bu arada, koruma ekipmanlarına girmiyorum çünkü eğitim almak istediğini yazmışsın bunu isteyen biri koruma ekipmansız binmez diye düşünüyorum.
    Dünyanın en kaliteli ekipmanları sizi en fazla 70 km hıza kadar koruyabilir bunun üzerindeki hızlarda hiç bir ekipmanın koruma sağlama yetkinliği yoktur. Bilginize.


    "KAZASZI SÜRÜŞLER"
    Titanda zorlanmamın sebebini buldum.Motoru ilk çalıştıramamıştım babam da jikleyi açtı.Kolay çalışması için yapmış olmalı... Daha sonra her ışıkta durduğumda istop etti,marş pedalına basıp çalıştırmam gerekti ve bu benim için işkenceydi.Gücüm yetmedi derken bu durumdan bahsetmiştim pedala basayım derken zorlandım hep...Babam da dün arayıp "jikleyi açık unutmuşum.İstop etmesinin sebebi bu." deyince ben de derin bir oh çektim resmen :D

    Koruma ekipmanı alıcm evet.

    Ybr cbf gibi commuter tarzı motorlar hoşuma gitmiyor yine de bunlarla başlamam gerekliyse alıp başlarım.Ama sevmediğim halde o motorları nasıl alıcam çok dertliyim çokkk...Keşke 18 imden sonra bi mobilet dahi olsa alıp da gezseymişim.Şimdi ne güzel bunları hiç düşünmeden alırdım

    Bu arada bütün yorumları dikkatle okuyorum.Üşenmeyip de en ince ayrıntısına kadar yazdığınız için teşekkürler,
    cenkito bunu beğendi.

  14. #54
    santo78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2013
    Şehir
    Bangkok
    Motosikleti
    CBR 650F
    CBR125 ile CBR250 arasinda oyle dunyalar kadar fark yok. Zaten bu CC. Olayina cok takmisiz , amerikada avrupada bazi 600 luk motorlar web sayfalarinda dergilerde baslangic motoru olarak uygundur cok iyi bir baslangic motoru diye yazilar varken ve genc american motorculari bu ise en az 250cc. den baslarken bizim ulkemizde 125cc ve 250cc arasinda forumlarda kiyamet kopuyor.

    Neyse CBR250 istiyorsan CBR250 al, ama almadan 1 hafta once Honda guvenli surus 1 git sonra problemsiz surersin.

  15. #55
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4
    Yapılamaz diye bisey yokki.. Enduro kullanan ve hatta gözümle gördüm, Hayabusa kullanan bayan var.. Korumalı kıyafetler, eğitim ve birazda cesaret. Başka biseye ihtiyacın yok.

  16. #56

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Falcon Crown 150
    Eğitim alırsan (Honda,GİS) burdaki bi çok CBR 250 R kullanıcısından daha iyi kullanırsın...

  17. #57
    LP76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    Bakırköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250
    Önceki yazılarda bir arkadaşın dediği gibi illa 250'lik bir motor düşünüyorsan naked hem rahatlık, hem de hakimiyet açısından daha doğru bir seçim olacaktır senin için.

  18. #58
    santo78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2013
    Şehir
    Bangkok
    Motosikleti
    CBR 650F
    Evet uzun yolda ruzgar manyagi olmak icinde super. ( ha tabi cirkin bir windshield takmissaniz o zaman problem olmaz)

    Alıntı LP76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önceki yazılarda bir arkadaşın dediği gibi illa 250'lik bir motor düşünüyorsan naked hem rahatlık, hem de hakimiyet açısından daha doğru bir seçim olacaktır senin için.

  19. #59
    PysLre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha R25-2015
    250 cc motor ilk başlangıç için fazla bence. ani bir durumda panikle yapılabilcekler sırasında ne yapabilirim ne yaparsam kurtulurum. debriyajı sert bırakırsam,elimden kayarsa önüme ani bir araba çıkarsa naparım..
    125 cc bir motorla başla bence hem alıştırma hem deneyım kazanmak adına.
    250 cc de alıştırma yapıp deneyim kazanma durumu yok..
    Dönme, viraj alma, dur-kalk, frenleme, motorda bilmen gereken noktalar gibi bilmen gereken şeyler olucak...
    Benim birikmişim varken gidip Mondial mh125 drift aldım. 1 haftada ön kaldırmak yuvarlanmak mı dersın tekerı kaydırmak mı dersın stop ettirmek mi dersin yaşadım ve hala kullanıyorum motoru 1 senedir ve satmaya niyetimde yok çnkü 125cc candır

  20. #60
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı santo78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR125 ile CBR250 arasinda oyle dunyalar kadar fark yok. Zaten bu CC. Olayina cok takmisiz , amerikada avrupada bazi 600 luk motorlar web sayfalarinda dergilerde baslangic motoru olarak uygundur cok iyi bir baslangic motoru diye yazilar varken ve genc american motorculari bu ise en az 250cc. den baslarken bizim ulkemizde 125cc ve 250cc arasinda forumlarda kiyamet kopuyor.
    Senin bu söylediklerin eğitim ülkedeki sürücülerin eğitim seviyelerinden, trafik kurallarından ve bunların yaptırımlarından tut ta asfalt kalitesine kadar farklı bir ülkeden bahsediyorsun kardeşim. Bunları bir biri ile karıştırmayalım, yoksa oradaki yorumlara bakarsak burada yaşamamız mümkün değil.


    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler