Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

rolantideyken tekleme subap...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    gt170 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Suanda yok ��
    Arkadaslar motor rolantideyken tekliyor usta hava ayarini ayarladi subap ayari olmadigi icin subaplar hava aliyo ve o yuzden tekliyor dedi acaba dedigi ne kadar dogru pek guvenemedm ustaya


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    motorun çalışmasında zorlama varmı ?
    eğer geç çalışıyor ise olabilme ihtimali yüksek,

    Subapların hava alması için motorun subapları sıkı olmalıdır,

  3. #3
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun çalışmasında zorlama varmı ?
    eğer geç çalışıyor ise olabilme ihtimali yüksek,

    Subapların hava alması için motorun subapları sıkı olmalıdır,
    o durumda : motor ısınınca subablar tam kapanmadıgından olur
    subaru3535 bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  4. #4
    gt170 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Suanda yok ��
    Yani subaplar sıkıyken degil gevsekken hava alir diyosunuz dogru mu anladim

  5. #5
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı gt170 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani subaplar sıkıyken degil gevsekken hava alir diyosunuz dogru mu anladim
    tam tersi sıkı iken
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  6. #6

    Üyelik
    27 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 classic
    Valf ile kam arasında (bazen arada itici çubuk olur) bir boşluk bulunur. Bu boşluk artmışsa gevşek denir. Bu boşluk azalmışsa sıkı denir. Bu boşluk azaldığı zaman,sıcaklıkla beraber genleşme olduğunda valflerin tam kapanamama sorunu oluşur.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)