Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Birkaç sorum var..:)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Arkadaşlar bildiğiniz üzere 1 aydır motorum var. ilk motorum. 13 model.

    1500kmde aldım. 2500ü gectim. 1700lerde yağını değiştirmiştim.

    1-Yağını ne zaman değiştireyim? Yağ cubuguna bakmak istedim fakat açamadım..
    2-Xenon far kullanan varmıdır? Xenon takmak istiyorum ama elektrik aksamına veya aküye zarar gelsin istemiyorum.
    3-Tiger trioval 700 egzoz satan varsa 2.el alabilirim. Hemen! )
    4- lastiklerime baktığımda indiğini görmedim fakat lastik basınçlarına nasıl bakabilirim? Nasıl şişirebilirim (komik oldu ama tecrübem yok..)
    5-fren hidroliğim lower cizgisinin biraz daha üstünde. 2500 kmdeki motor icin normal mi? Ne sürede değişmesi gerekir? önerdiğiniz bir h.yağı varmı?
    6- ve son sorum: arka dişlimin bitmek üzere oldugunu söyledi usta. 1 aylık ömrü var dedi.
    7- Barkın abinin tavsiye ettiği pirelli markasının dura traction modelini mi önerirsiniz tvs apache için yoksa michelin sporty mi? Veya metzeler m? 90-90-18 100-90-18 tarzı bişeydi sanırım ön ve arkalar.
    Sorularıma cevap verirseniz çok sevınırım.........


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Ocak 2014
    Şehir
    turgutlu
    Motosikleti
    cafe racer 150 cc
    lastikler ben 150 cc cg den caferacer yapmaya calıstım 90 90 18 duro lastik kullandım cok memnunum tavsiye ederim

  3. #3

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Alıntı emrecenk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastikler ben 150 cc cg den caferacer yapmaya calıstım 90 90 18 duro lastik kullandım cok memnunum tavsiye ederim
    Sağol dostum yorumun için. Lastik hakkında biraz daha detay verirmisin? Yumuşak hamurlumu, ıslakta kullandın mı? ıslak-kuru performansı nasıl?

    Benim motorda orjinal tvs lastik var şükür yağmurda da bindim hiç kayma yaşamadım. Normal kuru zamanda da kaymadı ama gene de güzel bir lastik takımı düşünüyorum tabi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

    pardon ben pirelli nin dura traction unu kullandın sandım duro diye marka varmış

  4. #4
    ceymier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    1- Motorumu yeni aldim fakat cbr 125 olan bi arkadasim var adam 1000 km bir yag degistiriyor..bende öyle yapmayi dusunuyorum
    2-o farki takamazsin diye biliyorum beyin lazim o far için ama beyaz ampul takiiyormus motora
    digerlerinii bilmiyorum bende yeniyim bu konularda

  5. #5

    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    rks 150
    xenon takma sistemi kötü etkiliyor dostum bence o yag cubuguna bak derim acilen bi lastikcide baktım derim ön 25 arka 30 olcak ama bu lastik ebatına göre degişir bu arada ben arka dişlinin bittigini hiç görmedim hele 3000 km lerde ön dişli biter oda zinciri yaglamassan yag degişimide motora ne uygunsa onu kullan yazın kalın kışın ince diyorlar ama sen ne ise onu koy

  6. #6
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    1.Kitapçığında yazan aralıklarda yağını değiştirin.
    2.Xenon far motordan motora değişir, parçası pahalı bir motor kullanıyorsanız hiç gerek yok bence.
    3.Öyle her 2. el egzoz alınmaz
    4.Benzin istasyonlarındaki hava basma aletleriyle şişirebilirsin.
    5.Pek hakim değilim bu konuya fakat arada olması lazım diye biliyorum.
    6.2500 km deki motorun dişlisi bitmez, yaklaşık 30 bin km de bir değişen bir parça arka dişli O usta seni düdüklemeye çalışıyor, aman ha.
    7.Bu kullanılacak yola bağlı, eğer ara sıra stabilize yolda kullanacaksanız dura traction iyidir, sadece asvaltsa michelin veya metzeller ikisi de güzeldir.

  7. #7

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.Kitapçığında yazan aralıklarda yağını değiştirin.
    2.Xenon far motordan motora değişir, parçası pahalı bir motor kullanıyorsanız hiç gerek yok bence.
    3.Öyle her 2. el egzoz alınmaz
    4.Benzin istasyonlarındaki hava basma aletleriyle şişirebilirsin.
    5.Pek hakim değilim bu konuya fakat arada olması lazım diye biliyorum.
    6.2500 km deki motorun dişlisi bitmez, yaklaşık 30 bin km de bir değişen bir parça arka dişli O usta seni düdüklemeye çalışıyor, aman ha.
    7.Bu kullanılacak yola bağlı, eğer ara sıra stabilize yolda kullanacaksanız dura traction iyidir, sadece asvaltsa michelin veya metzeller ikisi de güzeldir.

    Yorumlar için sağoln arkadaşlar..

    Hocam 30bin goturur dıyorsun da ben foto atmıştım foruma arka dişliler sivrilmiş. Oda benden kaynaklı sanırım. 2den 1e atarken sanki vites gecmezmiş gıbı olup tırrrr edıyordu 20kmde 1e atmaya calısırken. Sanırım o şekilde dişliyi yedim. Ama 2-3bin km kullanıp degistırmeyı dusunuyorum..

    bu arada fren hidroliğim lowerın üstünde ama 4te 3ü dolu gibi. Normal midir?

    Birde michelinin hangi modeli? Metzeler me22 galiba bahsettıgınız lastıkte.

  8. #8

    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    rks 150
    vitesin geçmemesiyle bence dişlinin alakası yok debriyaj balatasına bak derim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------

    o dişliye baktımda ne olmuş ona öyle ya 15 binde benim motor öyle bişe yok kaliteden dolayımı acaba

  9. #9

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Sadece 2den 1e atarken hızım 20-22 km arasındaysa oluyor (daha dogrusu ilk zamanlarda oluyordu hızım 10cıvarına dusmeden 1e atmıyorum artık olmuyor)

  10. #10

    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    rks 150
    çözemedim valla 20km de bişe ypamaz diye düşünüyorum yani o dişliyi o hale getirmez dişlide bişe var bence sende hata yok gaz veripte vitesi düşür bence

  11. #11

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Gaz verip vites düşürmeye başladım ama tam beceremiyorum. Fren sıkıyorum (ön arka) debriyajı sıkıyorum ara gaz verip o devirlenene kadar motor vıtes gecıyor ve bıraktığımda debrıyajı biraz yığılıyoe gene öne.. çözemedim pek sanırım )

  12. #12

    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    rks 150
    zaman gerşeyin ilacıdır olur böyle işler hepmiz kıra parçalıya ögrendik

  13. #13

    Üyelik
    08 Mart 2009
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    Cbf150
    Motor ne marka,model , hayırlı olsun
    foto yokmu şu dişlinin
    durmadan bire niye takıyorsun, iki ile devam et, duracak kadar yavaşlar isen bire al vitesi
    tavsiyem motorla bir bütün oluncaya kadar hız yapma ana yollara çıkma

  14. #14

    Üyelik
    07 Ocak 2014
    Şehir
    turgutlu
    Motosikleti
    cafe racer 150 cc
    duro da iyi bence duro al duro al performans guzel duro al :D

  15. #15

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Alıntı papazkemal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor ne marka,model , hayırlı olsun
    foto yokmu şu dişlinin
    durmadan bire niye takıyorsun, iki ile devam et, duracak kadar yavaşlar isen bire al vitesi
    tavsiyem motorla bir bütün oluncaya kadar hız yapma ana yollara çıkma

    tvs apache motorum. Yok ilk başlarda boşa atayım derken 1e geçiyodu o sebeple oluyordu da o sorunu cozdum sanırım artık..

    Bu arada hızla pek merakım yok fakat açıkcası 100-110 a kısa bi süre çıkıp düşürdüm hızımı. Daha 1000 kmdır kullanıyorum tecrubem yavaş yavaş artıyor


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)