Gelde Kafan Allak Bullak Olmasın :/
-
Arkadaşlar motosiklete Honda CB 125 ile başladım ~10.000 km. CBR 250 ile devam ettim ~ 5000km.
İlk motosikletimi kuruş kaybetmeden hakkına tek gecede sattım. 2. motosikletimi ağız tadıyla kullanamadan cazip fiyat verip satmak hiç aklımda yokken aldılar
Şimdi 2. el bi CBR 250 muhteşem mantık motosikleti olarak cepte fakat bir adım daha atmakta içten içe çok canım çekiyor.
Gideceğim yol besbelli aslında " Klasik Commuter " ( T100 olur, CB1100 gelirse, W800, Guzzi V7... ... )
Bu güne kadar bu yolda maksimum tasarrufu sağlatacak, tüm işimi görecek, hızlı elden çıkacak mantıklı kararlar alarak ilerlediğimi düşünüyorum ( sevsemde sevmesemde tek kriterim fiyat/verim mantığıydı )
Bundan sonra bu yola ufak ufak SR 400 ile girsemmi, yoksa yine mantıklı bi ara geçiş motosikleti mi edinsem dedim ve işler karıştı
Mantıklı ara geçiş motosikletlerini 3 e indirgedim ve sadece az/çok önemsediğim mevzuları listeledim. ( NC yi ve Er6 yı az da olsa denedim )
( son sürat, malzeme kalitesi, renk, tip, 0 veya 2. el (sonuçta değer değerdir)... gibi tüm mevzuları bu 3 motosiklet arasında rahatlıkla görmezden gelmeye karar verdim )
Tork, Uzun yol konforu, Maksimum ekonomi... beni hem çok mutlu eder hem hedefime giden yola daha hızlı kavuşurum. ( En az 2 yıl kullanmayı düşünüyorum! )
Şimdi siz olsanız ne alırdınız kısacık sebepleriyle açıklarsanız, fikirlerinize ihtiyacım var, sonuçta binlerceniz bu yollardan geçtiniz
Tam Ekran
Reklamlar
-
hondacı olmama rağmen fuarda görüp binme fırsatım oldu mt 07 gerçekten fiyatıyla diğer markaları tokatlıyan bi makina. vergisi keşke bi alt dilimde olsaydı demeden de edemicem :(
-
Mt07 .
-
MTV MT-07 almamamın tek sebebidir. NİNJA 300 gibi koydu geçti.
-
İzmir İl Temsilcisi
Tork, Uzun yol konforu, Maksimum ekonomi... beni hem çok mutlu eder hem hedefime giden yola daha hızlı kavuşurum. ( En az 2 yıl kullanmayı düşünüyorum! )
şu sözlerinden dolayı nc 700s diyorum.
-
Honda servis yakıt ve konfor en önemlisi satarken sorun yaşamazsınız
-
Yamaha SR 400
-
bunların içinde en alınası motor fiyatda işini içine girdiği için mt07. fakat 18.000 değilmiydi ? 20.000 yazmışsın.
-
6 ayda bir vereceğiniz 125 lira fazladan para,bukadar sızlanmak gereksiz bence, her gün kenara 1 tl koyarsanız fazlasıyla birikiyor o para
-
Kesinlikle mt07 olmali vergisi uzmeyecekse seni.
-
-
Redneck adlı üyeden alıntı
6 ayda bir vereceğiniz 125 lira fazladan para,bukadar sızlanmak gereksiz bence, her gün kenara 1 tl koyarsanız fazlasıyla birikiyor o para
Aynen öyle. Nerelere vermiyoruz o 125 TL'yi...
-
içlerinde en mantıklı en deli dolu olanı bencede mt-7 ayrıca fiyatı 20 değil 18 bin.
Bu arada tecrübe az gelebilir aman dikkat.
Mt-9 gibi azcık gaza dokununca öne doğru atılma yapıyorsa kafaya geçme ihtimali yüksek.
Şimdiden hayırlı olsun umarım size en uygun motorda karar kılabilirsiniz...
-
MT-07 candır en çok duyacağınız öneri de budur bence
-
Param olsa MT07 alırdım.
Ama satarken fazla zarar etmeyeyim diyorsanda ekstraları ile birlikte NC700 2. tercihim olurdu benim..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
Cevaplayan herkese tesekkur ederim
- Vergi önemsediğim bi mevzu aslına bakarsanız, 330 lira fark yaklaşık 6 depo benzin demek, yıllık sarfiyatımın %20 si, niye YOK YERE versin ki insan Daha büyük artıları varsa katlanılır tabi.
- Arkadaşlar yeni nesil bişey alacaksam mutlaka ABS olmasını isterim ve hepsini marşa bastığım ana kadar harcadığım her kuruşu hesaplayarak yazmaya çalıştım
Yani MT ye binebilmem için toplamda 20-20.500 TL gibi bir para cebimden çıkacak,
* +Sigorta ( bu hepsinde standart olduğundan eklemedim)
* Koruma demiri/takozu
* Çanta seti
* Orta sehpa veya en azından arka sehpa
* Tur camı ( yaz/kış kullanılacak)
* Sele sürücü/yolcu yumuşatma
* Radyatör koruma edinsem, istediğim şekilde konforlu kullanabilmem için yeterli olacak gibi duruyor, (Fabrikasyon lastikleride bi araştırmam lazım onuda istiyor olabilir )
= 24.000 TL gibi bir fiyat sonucunda MT 07 eksiksiz güzel bir motosikletmiş diyebilirim gibi geliyor
Bu durum 2. el motosikletlerde zaten ekstralar olarak hemen hemen hediye gibi
- SR 400 ile tabi ki mutlu olurum ama onu son noktam dediğim motosikletlere niyetlendiğim gün satasım gelirmi, kıyamazsam bi okadar daha mı bekliycez
( CBR 250 mi satarken pek düşünmememin en büyük sebebi SS ruhlu olmasıydı, asılma noktası çok üst devirlerdeydi, bende 2-3000 devirlerde kullanıyordum ( sesi de fena değildi oralarda :D ) ve doğal olarak yakıtım ciddi artıyordu.
Devirli kullandığımda epey ekonomik oluyordu ama inanın hiç haz almıyordum, sağa sola bakamıyorum, hep biryere yetişmeye çalışıyorum gibi birşey.
Çok yakarsa yaksın devirsiz kullanacağım dediğimdede acı çekiyor gibiydi, o iş için doğmasada yetti be demeyip elinden geldiğince çabalıyordu bu yüzden yer etti bende
Bir kez son sürat denedim limitini gördüm birdaha da 80-100 ü geçmeye hiç ihtiyacım olmadı kullanım şeklim de budur
-
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
bunların içinde en alınası motor fiyatda işini içine girdiği için mt07. fakat 18.000 değilmiydi ? 20.000 yazmışsın.
skystar adlı üyeden alıntı
içlerinde en mantıklı en deli dolu olanı bencede mt-7 ayrıca fiyatı 20 değil 18 bin.
Bu arada tecrübe az gelebilir aman dikkat.
Mt-9 gibi azcık gaza dokununca öne doğru atılma yapıyorsa kafaya geçme ihtimali yüksek.
Şimdiden hayırlı olsun umarım size en uygun motorda karar kılabilirsiniz...
Arkadaşlar adam ABS'li almak istiyor. Yalnız Abs'li fiyatı da 20.000 değil 19.500. Belki plaka ruhsat masraflarını da dahil etmiştir.
MT-07 ne kadar yakar bilmem ama Honda Nc serisi yakıt ekonomisi tarafında çok iyi. Zaten bu kadar az yaktığı için çok tutuldu. MT-07'nin yakıt olayını biraz araştırılıp ona da yönlenilebilir.
-
Normalde Kawasaki Er6 derdim ama doğruya doğru Mt-07 resmen bu klasmana ambargo koydu denebilir Fiyatı olsun performansı olsun insanı acayip teşvik ediyor. Vergiside bu kadar "+" nın yanında göz ardı edilebilir bence. Yani Mt-07 alınmaya değer bir motor
-
sakin kullanacaksan nc700 tercih edilebilir diğer türlü mt07 iyidir
-
dockerengin adlı üyeden alıntı
Honda Nc serisi yakıt ekonomisi tarafında çok iyi. Zaten bu kadar az yaktığı için çok tutuldu. MT-07'nin yakıt olayını biraz araştırılıp ona da yönlenilebilir.
Yamaha announced that they had worked specifically on fuel consumption, thereby explaining the "small" 14 liter fuel tank ... giving a range, between 250 and 270 kilometers, ideal for the category.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------
Titreşim 8000 devir altı fena değilmiş ama 8000 devir gibi peglerde iyice hissettiriyormuş kendini. Ki taa 8000 devirde rahatsız etse neolur ki.
Anlaşılan aşağa yukarı hepsinin titreşim seviyeleride aynı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)