KTM Duke 200 vs Honda CB 500 F
-
Merhaba Arkadaşlar,
Bir kaç ay'dır bu forumu takip ediyorum ve çok faydalı bulduğumu belirtmek isterim.
KTM DUKE 200 veya Honda Cb 500F almayı düşünüyorum, bu benim ilk motorum olacak fakat daha önce honda cbr 125r ile 180-220km'lik bir tecrübem mevcuttur, ve Honda güvenli sürüş 1 eğitimine katıldım.
Benim düşüncem KTM'nin 200 cc lik bir motoruna o kadar para vereceğime üzerine biraz daha koyup yeni Honda cb500f almaktan yanadır (Bütçe konusunda sıkıntı yok).
Yukarıda yazdıklarımı göz önünde bulundurarak görüşlerinizi almak isterim.
Reklamlar
-
Moderatör
Honda'nın güvenli sürüş eğitimlerinin hepsini tamamlayıp öyle almak daha güvenli olmaz mı?
-
cb 500 e o parayı verene kadar r1 alırsın sonrada
neyse sıkıldım bu geyıkten
-
ERROR88 adlı üyeden alıntı
cb 500 e o parayı verene kadar r1 alırsın sonrada
neyse sıkıldım bu geyıkten
R1e o parayı verene kadar zx10r alınır. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-temiz-bakimli-ekstrali-yesil-zx-10r-halilhayabusadan-98804123/detay
Halil abi 26bine satıyor ciğeri yerinde on numara makina.
-
parada sıkıntı yoksa sen duke'den bi başla - iyice alıştığında motordan beklentine göre yükseltirsin.
-
duke iyidir duke. sen macera arama.
-
Duke ciler buraya
200 km lik bir tecrübe 500 cc ye geçiş için yeterli olmayabilir kanımca.
Duke ye eğlenceli ve atik motor diyolar kullananlar. Bence seni tatmin eder ve sürüş tekniklerini bu motorla geliştirirsin
-
aslında ters mantıkla yaklaşman lazım. bütçe de problemi olmayanlar 125 250 600 1000 diye gider.
bütçede problemi olanlar 250 600 yaparlar. (genelde tabi ki)
işin esprisi bi yana bütçede problem yoksa duke al ondan sonra da mt 07 alırsın
-
Paradan yana sıkıntı yoksa , sıkıntısı olanlarla paylaş )))
Duke candır...
-
bak boşa kendimi yırtmıyormuşum duke al diye ... herkes hemfikir önce duke sonra monster
-
-
cb500f in güçsüzlüğü yeni başlayanlara ilham veriyor olabilir ama o paralara ı ıh.
eğitimlerini doğru düzgün bir kurumdan bir kaç seviye olarak alırsan ve kendine güveniyorsan 390 da alabilirsin. cb500 den daha ucuz.
-
duke kullanıyorum ve yukarıda yazılanlarla hemfikirim. ama bir sorum olacak. birisi 200 cc digeri 500. bunların arasında belirgin bir güç farkı gözlenmez mi? ayrıca ilk motor olacağı için hem küçük cc (açıklarını kapatması için) hem de vergi konusunda rahatlık sağlar. 30k yol yapıp sonra değiştir derim ben. ne kadar yüksek cc o kadar tehlike (acemi bir sürücü için) Benim fikrim bu yönde dostlar
-
Merhaba Arkadaşlar yukarıda belirttiğim gibi bütçe konusunda sıkıntım yok onun için fiyat olarak kıyaslama yapmazsak sevinirim ve bu iki model dışında başka bir model şuan için düşünmüyorum.
KTM DUKE 200 tercih nedenim 200 cc, başlangıç motoru olarak 500 F e göre daha ideal ve görünüm olarak diğer 200-250 cc lik lere göre daha albenili durduğu için.
CB 500 F tercih nedenim ise tasarım görünüm ve 500 cc lik bir motora göre tork unun yüksek olmasına rağmen beygir gücü 50 nin atlında sınırlı kalması.
Hız tutkunu değilimdir, seçtiğim modellerden'de anlaşılacağı gibi naked motor bakıyorum, bu arada 24 yaşında 1,75 boy 80 kiloyum.
Görüşlerinizi bu doğrultuda belirtirseniz sevinirim.
-
Duke başlangıç motoru için pahalı bir motor. Yeni Bajaj geldi işte. Aynı motor. Ver 7.000 lirayı, tepe tepe onu kullan. 10.000 km yapınca geçersin öbürüne.
Edit:
Ha bu arada biri 190 kilo, biri 125 kilo. Arada bir adam fark var. Yeni başlayan için Duke daha mantıklı ikisi arasında bence illa biri olsun diyorsan.
-
Para sıkıntın yoksa kendine hakim sabırlı biriysen yamaha mt-07 yi al onunla da eğitimlerini her seviyede tamamala...Ben eğitimleri aldım almaktayım almaya da devam edicem 200km kanuni tecrübemden sonra direk cbf600 aldım sakin sakin devam etmekteyim 3000km yi doldurdum cbfle... Eğitim ve pratik şart...
-
porsuk_y adlı üyeden alıntı
Para sıkıntın yoksa kendine hakim sabırlı biriysen yamaha mt-07 yi al onunla da eğitimlerini her seviyede tamamala...Ben eğitimleri aldım almaktayım almaya da devam edicem 200km kanuni tecrübemden sonra direk cbf600 aldım sakin sakin devam etmekteyim 3000km yi doldurdum cbfle... Eğitim ve pratik şart...
MT-07 'de tercihlerim arasındaydı ve çok beğendiğim bir motor fakat fazla geleceğini (güç bakımından) düşündüğümden vazgeçtim, daha öncede belirttiğim gibi sabırlı biriyim ve hız tutkunu kesinlikle değilim, görüşleriniz benim için önemli onun için yorumlara devam lütfen
-
mertcck adlı üyeden alıntı
MT-07 'de tercihlerim arasındaydı ve çok beğendiğim bir motor fakat fazla geleceğini (güç bakımından) düşündüğümden vazgeçtim, daha öncede belirttiğim gibi sabırlı biriyim ve hız tutkunu kesinlikle değilim, görüşleriniz benim için önemli onun için yorumlara devam lütfen
Duke al motora tamamen hakim olduğunu hissedince cc büyütürsün para sıkıntısı yok diyorsun al ikinçi el bir duke düşer kalkarsın üzülmesin satarkende sıfır alıp zarar edeceğin kadar ucuz satar elden çabuk çıkartıp cc büyütürsün barkın dediği gibi şehir içi 30 bin km sen 20 bin yap sat.
Bende sakin kullanıcıyım ama şeytan arada bir dürter.
-
Para yönünden bir sıkıntın yok, zaman yönünden de sıkıntın yoksa alacağın motosiklet tercihen 125 lik - 250 lik bir motor olsun. Cbr yi sattığım arkadaşın ilk motosikleti idi. 250 lik 26 hp az gibi ama çocuğunda ilk motoru, satış işlemleri bitti; sokak da üç beş tur attırdım, içim rahatlayınca gönderdim elemanı. Canın kıymetli ise 250 lik motosiklet senin için sınır olsun. Yolu - trafiği okumayı öğren. Sürüş eğitimleri de iyi ama bir yere kadar, tecrübe hepsinden önce gelir.
Sana tavsiye eğer iki model arasında kaldıysan duke 200 al. Ama satarken yine de fazla zarar etmemek için çok temiz ikinci el al. En az 20.000 km sür. Sonra 500 lük mü alırsın, 600 lük mü sen bilirsin.
Cb500f nin performansı videolardan izlediğim kadarı ile cbf500 kadar değil. Yukarıdaki yorumum cbf500 için dir. Ama cb500f nin de yabana atılacak bir gücü yok, özellikle ilk motosiklet için.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
mertcck adlı üyeden alıntı
MT-07 'de tercihlerim arasındaydı ve çok beğendiğim bir motor fakat fazla geleceğini (güç bakımından) düşündüğümden vazgeçtim, daha öncede belirttiğim gibi sabırlı biriyim ve hız tutkunu kesinlikle değilim, görüşleriniz benim için önemli onun için yorumlara devam lütfen
Hız tutkunu değilsen HP (beygir) en son arayacağın şey olur zaten ve zamanla kararların daha bi yerine oturur.
Duke 200 başlangıç için sadece ilk eğitimle fazla bile, alıp kullanmaya başladığın zaman çok net anlayacaksın zaten.
MT başlangıca zaten uygun değildi, ayrıca bütçe sıkıntısı olmayan biri için sınıfında Z800, Hornet, Street Triple... gibi birsürü çok dişli çıplaklar var.
Hız tutkunu olmayan biri için Duke sonrasında zirve torkunu çok daha erken veren MT 03 gibi keyif motosikletleri de bulmak mümkün.
Senin yerinde olsam 1-2 eğitime daha katılırdım ne aradığımı daha iyi algılamak adına, yanlış alınmış kararlarla insan bumuymuş yani deyip soğuyabilir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)