YAmaha YBR 125 TEKNİK ARIZA !...
-
ARkadaşlar Antalyadan Yamaha Ybr125 2008 model Kullanıcısıyım son 1 - 2 haftadır bi kaç sorunla karşılaştım...:S benzin ibresi en alt çizgiye gelior kırmızya diil yani daha 50-60 km gitmesi lazm gidiyorda ama en alt çizgiye gelince motor istop ediyor bunun sebebi sizce ne olabilir...motorda açık hava filtresi var ondan olacanı sanmıyorm + benzinde var yedek de diil yani sora deniorm jikle yi açıp çallışıyo motor acaba benzinde pislik olabilirmi :S bi yardımcı olursanız sevinirim arkadaslar
[COLOR="Cyan"][B]
Facebook grubumuz: ''MT ANTALYA''
MSN Grubumuz: mgroup317122[/B][/COLOR]
Reklamlar
-
-
benzin bitmek üzereyken benimki de yapıyor aynı şeyi nedir bilen var mı?
bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bir el atarlarsa sevinirim, lütfen.
-
Güncel.
Sorunun açıklığa kavuşacağını umuyorum.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
-
Bende Ybr almayı düşünüyorum ve acaba kronik bir arızamı var Ybr lerde hiç duymadım bugüne kadar böyle birşey ama
Güncel...
-
Bir tahminde bulunayım;
Anladığım kadarı ile benzin ibresi kırmızı çizginin başlangıcına geldiğinde motor stop ediyor. Benim tahminime göre kızmızı çizginin başlangıcında benzin bitiyor. Siz tekrar çalıştırmak için motorun üzerinde hareket ettiğinizde depoda çalkalanan benzin tekrar karbüratöre gidiyor ve motor yeniden çalışıyor.
Eğer yukarıda yazdığım gibi ise, bir süre sonra tekrar stop etmesi gerekir.
Sanırım kırmızı çizginin başlangıcından sonrası yedek depoya kalıyor.
Bir'de sorum olacak.
kırmızı çizgi başlangıcında motor stop ediyor. Tekrar çalıştırdığınızda motor uzun bir süre çalışmaya devam ediyor mu ?
Bu soruyu sormamın sebebi, gerçekten bir sorun olup olmamasıdır.
Sorunun yeterince açıklayıcı anlatılmadığını düşünüyorum.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
-
THE_LANCET adlı üyeden alıntı
Bir tahminde bulunayım;
Anladığım kadarı ile benzin ibresi kırmızı çizginin başlangıcına geldiğinde motor stop ediyor. Benim tahminime göre kızmızı çizginin başlangıcında benzin bitiyor. Siz tekrar çalıştırmak için motorun üzerinde hareket ettiğinizde depoda çalkalanan benzin tekrar karbüratöre gidiyor ve motor yeniden çalışıyor.
Eğer yukarıda yazdığım gibi ise, bir süre sonra tekrar stop etmesi gerekir.
Sanırım kırmızı çizginin başlangıcından sonrası yedek depoya kalıyor.
Bir'de sorum olacak.
kırmızı çizgi başlangıcında motor stop ediyor. Tekrar çalıştırdığınızda motor uzun bir süre çalışmaya devam ediyor mu ?
Bu soruyu sormamın sebebi, gerçekten bir sorun olup olmamasıdır.
Sorunun yeterince açıklayıcı anlatılmadığını düşünüyorum.
yaşadığım olayı anlatayım artık kararı siz verin
ibre kırmızı çizgiye düştü ve benzin bitti diyelim.bu durumda çalıştırırsınız stop eder .fakat ne hikmetse jikleyi çekince normal çalışıyor.acaba jikle çekilince yedek depo musluğu iptalmi oluyor
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
THE_LANCET adlı üyeden alıntı
Bir tahminde bulunayım;
Anladığım kadarı ile benzin ibresi kırmızı çizginin başlangıcına geldiğinde motor stop ediyor. Benim tahminime göre kızmızı çizginin başlangıcında benzin bitiyor. Siz tekrar çalıştırmak için motorun üzerinde hareket ettiğinizde depoda çalkalanan benzin tekrar karbüratöre gidiyor ve motor yeniden çalışıyor.
Eğer yukarıda yazdığım gibi ise, bir süre sonra tekrar stop etmesi gerekir.
Sanırım kırmızı çizginin başlangıcından sonrası yedek depoya kalıyor.
Bir'de sorum olacak.
kırmızı çizgi başlangıcında motor stop ediyor. Tekrar çalıştırdığınızda motor uzun bir süre çalışmaya devam ediyor mu ?
Bu soruyu sormamın sebebi, gerçekten bir sorun olup olmamasıdır.
Sorunun yeterince açıklayıcı anlatılmadığını düşünüyorum.
lancet bence haklısın sorun bence şudur
benzin ibresi kırmızı çizgiye gelince depodaki benzinin karbüratöre giden musluğu havada kalıyor motor stop ediyor arkadaşlar çalıştırmak için jikleyi açarak motorun deposundaki hemen sınırda olan çalkalanan benzinin birazı karbüratöre gidiyordur bu sayede motor çalışıyordur..
sorunu çözmek için yöntem şu benzin ibresi kırmızıya geldiğinde deponun altındaki vanayı yedeğe getirin bu kadar basit..
benim bildiğim (yanlış biliyorsam affola) benzin deposundaki yedek depo yedek vanası acılmadıkca kullanılmaz yani benzin normal depoda biter stop eder sonra yedeğe alırsın çalıştırısın en yakın benzinliğin yolunu tutrarsın..
-
http://youtu.be/aaSKU8Pewks
Ybr125 yolda kaldı videoya çektim anlaşılmayan sorun çalışmıyor
-
06 Aralık 2013, 21:09
#10
ceyceypad adlı üyeden alıntı
problemin aküden. akü ölü ya da konjektör ve akü ölü. 2012 model ybr si olan bir arkadaşta daha vardı, garanti kapsamında konjektör değiştirildi, gitti bi tane de sıfır akü aldı olay çözüldü. servisine git ve olayı konuş, konjektörü mutlaka ölçtür. eğer arızalıysa değiştirt yoksa yapacağın her kuruş masraf çöp olur ve geçici çözüm olur.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
06 Aralık 2013, 21:13
#11
the_lancet arkadasımızın dedigi gibi sorun yok bende 2006 ybr var aynı yedege alınca sorun ortadan kalkıyor. jikleyi acınca stop emiyor diyorsun dene kısa bir süre sonra damla damla gelen benzinde bitecek ve yedege almadan motor calısmıyoacaktır için rahat olsun bence motorda sorun yok.
-
06 Aralık 2013, 21:31
#12
yakın servis git gel 190 km, bulunduğum yerde motorcuya mı göstermeli garanti var
-
06 Aralık 2013, 21:54
#13
Depo hava yapıyor olabilir. O yüzden benzin çekmeme yapabilir.
-
06 Aralık 2013, 22:01
#14
yedek depoda ve ayak marşındada çalışmadı
ateşlemeyi kesen arıza oluştu sanırım
deponun altından geliyor o ses
-
06 Aralık 2013, 22:59
#15
2008 tarihli konuyu hortlatmışsınız
-
06 Aralık 2013, 23:07
#16
-
07 Aralık 2013, 20:29
#17
akü nün suyu bitmiş su ekleyip 10 liraya şarj edildi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)