Arkadaşlar merhaba
Motorum 110 cc 2 zamanlı Pgo Kaldera
Bugun çok acil bir işim sebebiyle devamlı 100-110 km hızla yolculuk ettim. Zaten yol otobandı.
20 km gittikden sonra motor birden durdu.Motor Direk durdu. Kayışlıoldugu için yavaşlayarak durdu motor Scoter oldugu için vites dişli olmayınca arka teker kitlenmesi falan söz konusu değil düşndüm eğer vitesli motor olsaydy direk arka tekeri kitlerdi o hızda çok büyük bir kazaya sebebiyet verirdi Allah korusun. Neyse gitti motor dedim. İndim saga çektim motoru üzerinden hafifden duman çıkıyor. fazla değil ısıdan ve üzeründeki pislikler yanıyordu galiba. Neyse bir baktım şu hep dönen şey krank miline bağlı şey hiç dönmüyor elle çevirmeye çalıştım yok banamısın demiyor. Resim atayım.
Neyse motoru bırakayım bari bir taksi maksi ile gideyim dedim ama takside yok :( dağ gibi yerdeyim.
3 dk sonra bi umut dedimki şu resimdedde gösterdiğim krank baglı dönen yeri tekrar çevireyim bi baktım herşey normal dönüyor.
Bastım marşa çalıştı hemen 1 dk rölantide beklettim sonra fazla sıkıştırmadan yola devam ettm işimi gördim geldim şimdi merak ettim.
1) Sıkışan piston tekrar kendisi açılır mı ?
2) Bir yerler zarar vermişmidir ?
Çok korktum gitti motor diye