Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

vites sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Zaten 1 2 3 viteslerde hızlanıyormuş, normal olanda bu 4. viteste hızını sabit tutuyor sadece. Bu arada km değerleri şişirmedir kesin ben 5 vites 150 cc ile 137 gördüm (bol rüzgarlı bir havaydı) senin cup baya yüksekten uçuyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ByR3D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2011
    Şehir
    Samsun/Bafra-Fethiye
    Motosikleti
    Jawa 250 Classic
    ulan bende şeyi anlamıyorum millet bu hızlara nasıl ulaşıyor bu kadar düşük cc de. ben ihtiyarla iki kişi 87 görüyorum dahada gitmıyor siz 100 motorlar 80 görüyosunuz daha fazlasını görüyorsunuz ilginç gerçekten.

  3. #23
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Oda hızmı yw benim ibreyi ters döndertmisligim var :d

  4. #24
    VlknDnmz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    crf 250l>cbr250r>Tvs apache150>Wind hunter150
    Alıntı metin_006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar. debriyajlı 100cc lik motorumla düzde 1 - 2 - 3 viteslerde kalkış hız devirlenme çok güzel oluyor. 3 vites te 80 yapıyorum daha sonra 4 e atınca motorda bi düşüş oluyor hemen 70 e çekiliyor sonra gazı ne kadar açarsam açayım hiç bi tepkilenme olmuyor. hafif rampa aşa olursa 4. vitesde 80 diyor. devir saatide devirlenmiyor. bu bi sorun mudur yoksa geneli bu şekildemidir.
    Hocam direk cevaba geleyim ben muhtemelen biraz ağır bi vatandaşşınız kilo/boy olarak...
    Aletin silindir hacmide küçük normalde 4. vitesde biraz daha süratlenmesi gerekir fakat 4. vitesde tork oranı iyice azaldığı için alet devirlenmiyor...
    Bunda motorun bakımsızlığı veya eskimesi (buji,hava filtresi,vs. vs.) gibi etkenlerde rol oynar...
    Yüksek hacimli motorlarda bu tarz şeyler fazla farkettirmesede 100ccde etkisini hissettiriyor yani endişelenecek birşey yok diye düşünüyorum fazla kafaya takmayın...Malum küçük cc alet artık siz elinizden geldiğince bakın o sizi götürdüğü kadar idare edeceksiniz...

  5. #25
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oda hızmı yw benim ibreyi ters döndertmisligim var :d
    benimde var ama ibre bozuktu

  6. #26
    metin_006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2012
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    mondial 100ugk + jawa cz180
    Alıntı VlknDnmz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam direk cevaba geleyim ben muhtemelen biraz ağır bi vatandaşşınız kilo/boy olarak...
    Aletin silindir hacmide küçük normalde 4. vitesde biraz daha süratlenmesi gerekir fakat 4. vitesde tork oranı iyice azaldığı için alet devirlenmiyor...
    Bunda motorun bakımsızlığı veya eskimesi (buji,hava filtresi,vs. vs.) gibi etkenlerde rol oynar...
    Yüksek hacimli motorlarda bu tarz şeyler fazla farkettirmesede 100ccde etkisini hissettiriyor yani endişelenecek birşey yok diye düşünüyorum fazla kafaya takmayın...Malum küçük cc alet artık siz elinizden geldiğince bakın o sizi götürdüğü kadar idare edeceksiniz...
    hocam gerçekten teşekkür ederim. o kadar boş muhabbetlerin içinde bi tane doğru bi yorum okumak beni sevindirdi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)