Sabah Sabah Dalıyordu Az Daha
-
Çağlayan-Mecidiyeköy arasındaki bölünmüş yolda, sol şeritte ilerliyorum. Sağımdaki adamın kör noktasında olduğumun farkındayım ve bir gözüm onun üstünde. Adam biraz hızlanınca yapacağını farketmemle zank diye üstüme kırması arasında 1 sn geçmedi. Sonra çok özür diledi ama az daha gidiyorduk.
Aynı olay 1 ay önce başıma gelse kesin uçardım. Oturuş pozisyonumuz hatalıydı, ani kaçış ve frenleme bilgimiz sıfırdı. Eğitim aldığım GİS akademiye bir kez daha teşekkür ettim.
Kararlı olan her şey, şartlara rağmen doğar...
Nietzsche
Reklamlar
-
Alınan eğitimin geri dönüşü, meyvesi, ikramiyesi, hediyesi..
Sonuç olarak eğitim şart...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
Hocam adama kafa göz dalmadinmi?
Ağzini burnunu kirip kemiklerini eline vermedinmi
Şaka bir yana da,
Eğitim hakikatten şart hocam.
Kısmetse benimde 5 ekimde 2-3 saatlik bi eğitimim var.
-
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Hocam adama kafa göz dalmadinmi?
Ağzini burnunu kirip kemiklerini eline vermedinmi
Şaka bir yana da,
Eğitim hakikatten şart hocam.
Kısmetse benimde 5 ekimde 2-3 saatlik bi eğitimim var.
Aldım elime adamı, yermisin yemezmisin, yermisin yemezmesin.... baktım kafa göz dağılmış, bıraktım gitti sonra
Özür dileyen adama ben birşey söyleyemiyorum hocam yaa. Bir hata yapmış ve yaptığı hatanın farkına varmış. özür de dilemiş. özür dilemesini bilen adamı seviyorum ben. Sonuçta kasten yapmadı. Ben de adamın kör noktasındayım, adam göremiyor beni. Ne diyeyim.
Kararlı olan her şey, şartlara rağmen doğar...
Nietzsche
-
nietzsche adlı üyeden alıntı
Aldım elime adamı, yermisin yemezmisin, yermisin yemezmesin.... baktım kafa göz dağılmış, bıraktım gitti sonra
Özür dileyen adama ben birşey söyleyemiyorum hocam yaa. Bir hata yapmış ve yaptığı hatanın farkına varmış. özür de dilemiş. özür dilemesini bilen adamı seviyorum ben. Sonuçta kasten yapmadı. Ben de adamın kör noktasındayım, adam göremiyor beni. Ne diyeyim.
Yok müdür, sen haklisin.
Ben biraz kara mizah yaptim.
Zaten iyi birşey değildir
Forumda çok defa şahit oldugum bi konudur.
''Sıkıştıran adama verdim ayari'' gibisinden
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Yok müdür, sen haklisin.
Ben biraz kara mizah yaptim.
Zaten iyi birşey değildir
Forumda çok defa şahit oldugum bi konudur.
''Sıkıştıran adama verdim ayari'' gibisinden
Yolda bi ben göremedim ben o adamları zaten
-
Ahhh o mecidiyeköy aaah seneler seneler önceee taş ocağı imiş buralar şimdi araba yatağı oldu bende mecidiyeköyde ikamet edıyorum
-
Reşit adlı üyeden alıntı
Yolda bi ben göremedim ben o adamları zaten
Benim gördüğüm adamlarda hep dövüyorlardı. Ben hiç o dayak yiyene rastlamadım. O kadar döven adam var ama dayak yiyeni hiç yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------
Nomad_41 adlı üyeden alıntı
Ahhh o mecidiyeköy aaah
seneler seneler önceee taş ocağı imiş buralar
şimdi araba yatağı oldu bende mecidiyeköyde ikamet edıyorum
Cevahir'in olduğu yerde halı saha vardı eskiden, her yer taş topraktı.
Şampiyonlar liginde Ali Samiyenden gelen sesleri okuldan duyardık (tabii kaçıp maça gitmediysek)
Kararlı olan her şey, şartlara rağmen doğar...
Nietzsche
-
aynen öyleee iyi hatırlarım seneler önce galatasarayın avrupa şampıyonlugunda mecidiyeköy yer gök sarı kırmızı oldugunu
-
Bence sen öyle bir oluşacağını tahmin ettiğin için önceden hazırlıklı olduğun için kurtulmuşsun yoksa akademi makedemi çok bir şey ifade etmez
-
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Bence sen öyle bir oluşacağını tahmin ettiğin için önceden hazırlıklı olduğun için kurtulmuşsun yoksa akademi makedemi çok bir şey ifade etmez
Yok hocam yaa. Öyle değil. Önceden motora kazık gibi oturuyoduk. Kollar çok dik ve sert olduğundan sağa sola kaçmak pek mümkün olmuyordu. Göre göre dalardım ben.
hem gaz keseceğiz, hem kontra basacağız, hem de frene çok sert asılmayacağız (lastik kitlenmeyecek) ve bunları aynı anda yapacağız. Kesin dalardım. Orda öğrenilenleri çalışmazsan yine yapamazsın. Sürekli pratik yaptığın zaman, artık bilinçaltına yerleşiyor. Sıkıntılı bir durumla karşılaştığında uygulayabiliyorsun.
Biz yeni motorcuyuz, birçok şeyi yeni yeni öğreniyoruz. Bu nedenle eğitimin bize olan faydası çok daha fazla oluyor.
Kararlı olan her şey, şartlara rağmen doğar...
Nietzsche
-
nietzsche adlı üyeden alıntı
Yok hocam yaa. Öyle değil. Önceden motora kazık gibi oturuyoduk. Kollar çok dik ve sert olduğundan sağa sola kaçmak pek mümkün olmuyordu. Göre göre dalardım ben.
hem gaz keseceğiz, hem kontra basacağız, hem de frene çok sert asılmayacağız (lastik kitlenmeyecek) ve bunları aynı anda yapacağız. Kesin dalardım. Orda öğrenilenleri çalışmazsan yine yapamazsın. Sürekli pratik yaptığın zaman, artık bilinçaltına yerleşiyor. Sıkıntılı bir durumla karşılaştığında uygulayabiliyorsun.
Biz yeni motorcuyuz, birçok şeyi yeni yeni öğreniyoruz. Bu nedenle eğitimin bize olan faydası çok daha fazla oluyor.
Gis eğitimin kurları nasıl oluyor acaba bire bir grup eğitimi falan yazıyor galiba honda gibi gs1 gs2 diye gitmiyor.. Honda gs1 e gitmiştim şimdi honda mı başkası mı diye bakıyorum 2. kur için..
-
redlion999 adlı üyeden alıntı
Gis eğitimin kurları nasıl oluyor acaba bire bir grup eğitimi falan yazıyor galiba honda gibi gs1 gs2 diye gitmiyor.. Honda gs1 e gitmiştim şimdi honda mı başkası mı diye bakıyorum 2. kur için..
O da honda gibi. 1. seviye eğitim aldıysanız zaten tekrarına gerek yok çünkü hiç bilmeyenlere hitap ediyor.
4 kişi vardı benim katıldığım eğitimde. Özel dersin çok da gerekli olmadığını düşünüyorum. 3 hoca sürekli başımızdaydı.
300 TL grup eğitimi, 500 TL'de özel eğitim veriyorlardı. şimdi son durum ne bilmiyorum. Ben motomax'ten 1.000 TL alışveriş yaptığımdan ücretsiz katılmıştım. Normalde ktm 200 lerle veriyorlar eğitimleri. Biz kendi motorlarımızla almıştık. Arayın ve görüşün isterseniz.
Ben de Honda'yı çok merak ediyorum aslında. 2 gün sürüyor sanırım eğitimleri.
Kararlı olan her şey, şartlara rağmen doğar...
Nietzsche
-
Eğitimden sonra ister istemez güvenlik balonu ile sürersiniz ve eskiden daha çok şanssızdım herhalde her gün bi tehlike atlatırdım bu aralar bayağı şanslıyım dersiniz. Aslında şans aldığınız eğitimdir. Sıkıştıracak arabadan 40-50 cm daha fazla boşluk vererek geçince eskiden bodoslama girme tehlikesi atlattığınız durum şimdi ufacık bir gidon hareketi ile savuşturulur. Asıl iyi sürücü artçısına kaza tehlikesini hiç farkettirmeyendir aslında. Birine artçı bindiğinizde, sürekli bir yerlerden sıyırarak geçiyorsanız, gerektiğinden fazla yatarak viraj dnüyorsanız vay be ne güzel sürüyor diye düşünmeden önce söylediklerim gelsin aklınıza. En iyi sürücü artçısına endişe vermeyendir. İster hızlı gidin ister yavaş, artçınızın kaskı arada bir sizinkine çarpıyorsa biraz daha eğitime gitmek lazım.
Ha tabi burada eğitim eğitim diyip sıkıcı abi modeli ahkam kesiyoruz ama kilometrenin önemini de belirtmeden geçmeyelim. Eğer sadece haftasonları eğitimden eğitime, ayda bir diğer GS li arkadaşlarla Şile gezisine giderken kullanıyorsanız motoru aldığınız üst seviye eğitimler hiç bir işe yaramaz. Aksine ikarus sendromuna girer bir kaç viraj sonra bariyere patlarsınız. Eğitimler arasında 4-5 bin km. motosiklet kullanmak en iyisidir. Ne kadar eski olduğunuz önemli değil, kaç km. kullandığınız önemlidir. Zaman sadece armutları olgunlaştırır.
-
yasdal adlı üyeden alıntı
Eğitimden sonra ister istemez güvenlik balonu ile sürersiniz ve eskiden daha çok şanssızdım herhalde her gün bi tehlike atlatırdım bu aralar bayağı şanslıyım dersiniz. Aslında şans aldığınız eğitimdir. Sıkıştıracak arabadan 40-50 cm daha fazla boşluk vererek geçince eskiden bodoslama girme tehlikesi atlattığınız durum şimdi ufacık bir gidon hareketi ile savuşturulur. Asıl iyi sürücü artçısına kaza tehlikesini hiç farkettirmeyendir aslında. Birine artçı bindiğinizde, sürekli bir yerlerden sıyırarak geçiyorsanız, gerektiğinden fazla yatarak viraj dnüyorsanız vay be ne güzel sürüyor diye düşünmeden önce söylediklerim gelsin aklınıza. En iyi sürücü artçısına endişe vermeyendir. İster hızlı gidin ister yavaş, artçınızın kaskı arada bir sizinkine çarpıyorsa biraz daha eğitime gitmek lazım.
Ha tabi burada eğitim eğitim diyip sıkıcı abi modeli ahkam kesiyoruz ama kilometrenin önemini de belirtmeden geçmeyelim. Eğer sadece haftasonları eğitimden eğitime, ayda bir diğer GS li arkadaşlarla Şile gezisine giderken kullanıyorsanız motoru aldığınız üst seviye eğitimler hiç bir işe yaramaz. Aksine ikarus sendromuna girer bir kaç viraj sonra bariyere patlarsınız. Eğitimler arasında 4-5 bin km. motosiklet kullanmak en iyisidir. Ne kadar eski olduğunuz önemli değil, kaç km. kullandığınız önemlidir. Zaman sadece armutları olgunlaştırır.
Çok doğru söylüyorsunuz hocam.
Yol sürüş eğitimlerine katılmak için bekliyorum. Henüz öğrendiklerimi pratiğe döküp antrenman yapıyorum. 4-5 bin km sonra yol eğitimlerine başlarım sanırım. Yol eğitimlerini insanların sürekli aldıklarını duydum. Her 5-10 bin km'de bir gidiyorlarmış. Biraz da kontrol amaçlı oluyor sanırım bu eğitimler.
Kararlı olan her şey, şartlara rağmen doğar...
Nietzsche
-
nietzsche adlı üyeden alıntı
O da honda gibi. 1. seviye eğitim aldıysanız zaten tekrarına gerek yok çünkü hiç bilmeyenlere hitap ediyor.
4 kişi vardı benim katıldığım eğitimde. Özel dersin çok da gerekli olmadığını düşünüyorum. 3 hoca sürekli başımızdaydı.
300 TL grup eğitimi, 500 TL'de özel eğitim veriyorlardı. şimdi son durum ne bilmiyorum. Ben motomax'ten 1.000 TL alışveriş yaptığımdan ücretsiz katılmıştım. Normalde ktm 200 lerle veriyorlar eğitimleri. Biz kendi motorlarımızla almıştık. Arayın ve görüşün isterseniz.
Ben de Honda'yı çok merak ediyorum aslında. 2 gün sürüyor sanırım eğitimleri.
Evet 2 gün sürüyor..Honda daha kalabalık 6-8 kişiydik sanırsam 2 yada 3 hoca vardı üzerinden zaman geçti hatırlamıyorum..gs2 dede farklı olacağını sanmıyorum.. Üzerimize aşırı düşmemişlerdi açıkcası o yüzden pek memnun kalacağınızı zannetmiyorum.. cbf 150 nere ktm 200 nere.. bende gis i tercih edeceğim sanırsam..
-
arkadaslar farlarınız devamlı acık olsun ve bol bol korna calınkı uyarıyı duysun araba surenler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)