Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Maxi scooter!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    30 Temmuz 2013
    Herkese merhabalar.Foruma yeni üye oldum umarım konuyu doğru yerde açmışımdır.Gelelim konuya.Ben maxi scooter almak niyetindeyim.Kesinlikle alacağım motor Honda.Fakat merak ettiğim bir ayrıntı var ve bir türlü bu bilgiye ulaşamadım.Sizler biliyorsanız yardımcı olursanız mutlu olurum.Honda silverwing 400 ile 600 arasında ölçü farkı varmı?yani uzunluk yükseklik.yüksekliğin aynı olduğunu öğrendim fakat uzunluk genişlik vs bir türlü bulamadım.Bilen arkadaşların yardımcı olmasını ümit ediyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    YASİN09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2013
    Şehir
    aydın-nazilli
    Motosikleti
    daelim s3 250 advance
    bende maxi kullanıyorum ama bi bilgim yok malesef daha önce ne kullanıyordunuz?

  3. #3
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    FJS 400 SILVERWING TEKNİK ÖZELLİKLER
    Motor……………………………..Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 8 sübaplı DOHC paralel 2 silindirli
    Motor hacmi (cc)………………….398
    Silindir çapı & strok (mm)…………64×62
    Sıkıştırma oranı…………………..10,8 : 1
    Yakıt sistemi………………………PGM-FI elektronik yakıt enjeksiyonu
    Max güç (ps @ dev/dak)…………..39 / 8000
    Max tork (Nm @ dev/dak)…………37 / 6500
    Ateşleme…………………………..Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
    Çalıştırma………………………….Elektrikl i
    Şanzıman…………………………..V-matik
    Güç Aktarımı……………………….V-kayışı
    Boyutlar (UxGxY)(mm)……………..2275×770x1430
    Tekerlekler arası mesafe (mm)…….1595
    Sele yüksekliği (mm)……………….740
    Yerden açıklık (mm)……………….140
    Yakıt kapasitesi (litre)…………….16 (3,5 litre rezerv dahil)
    Tekerlekler..Ön……………………U profilli 3 kollu alüminyum döküm
    ………….Arka……………………U profilli 3 kollu alüminyum döküm
    Lastikler….Ön…………………….120/80 14M/C 58S
    ………….Arka……………………150/70 13M/C 64S
    Süspansiyon..Ön…………………..41mm´lik teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
    ………….Arka……………………5 kademeli yay ön yüklemeli çift geleneksel tip amortisör, 115 mm esneme aralıklı
    Frenler……Ön…………………….Kombine 3 piston kaliperli 256×5mm´lik tek disk, cüruflu metal balatalı
    ………….Arka……………………Çift piston kaliperli 240×6.5mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık……………………………..228 kg
    Renk seçenekleri…………………..Gümüş, Füme, Mavi



    FJS 600 SILVERWING ABS TEKNİK ÖZELLİKLER
    Motor……………………………..Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 8 sübaplı DOHC paralel 2 silindirli
    Motor hacmi (cc)………………….582
    Silindir çapı & strok (mm)……….. 72×71.5
    Sıkıştırma oranı…………………..10,2 : 1
    Yakıt sistemi………………………PGM-FI elektronik yakıt enjeksiyonu
    Max güç (ps @ dev/dak)…………..50.3 / 7000
    Max tork (Nm @ dev/dak)…………54 / 5500
    Ateşleme…………………………..Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
    Çalıştırma…………………………Elektrikli
    Şanzıman………………………….V-matik
    Güç Aktarımı………………………V-kayışı
    Boyutlar (UxGxY)(mm)…………….2275×770x1430
    Tekerlekler arası mesafe (mm)……1595
    Sele yüksekliği (mm)………………740
    Yerden açıklık (mm)……………….140
    Yakıt kapasitesi (litre)…………….16 (3,5 litre rezerv dahil)
    Tekerlekler..Ön……………………U profilli 3 kollu alüminyum döküm
    ………….Arka……………………U profilli 3 kollu alüminyum döküm
    Lastikler….Ön…………………….120/80 14M/C 58S
    ………….Arka……………………150/70 13M/C 64S
    Süspansiyon..Ön…………………..41mm´lik teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
    ………….Arka……………………5 kademeli yay ön yüklemeli çift geleneksel tip amortisör, 115 mm esneme aralıklı
    Frenler……Ön…………………….Kombine 3 piston kaliperli 256×5mm´lik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    ………….Arka……………………Çift piston kaliperli 240×6mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık……………………………..229,6 kg
    Renk seçenekleri…………………..Gümüş, Füme, Mavi

  4. #4
    AsyMeTRiQue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    kuyrukta PCX yazıyor, yanına da NS200 yanaştı...
    Alıntı utkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    FJS 400 SILVERWING TEKNİK ÖZELLİKLER
    Motor……………………………..Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 8 sübaplı DOHC paralel 2 silindirli
    Motor hacmi (cc)………………….398
    Silindir çapı & strok (mm)…………64×62
    Sıkıştırma oranı…………………..10,8 : 1
    Yakıt sistemi………………………PGM-FI elektronik yakıt enjeksiyonu
    Max güç (ps @ dev/dak)…………..39 / 8000
    Max tork (Nm @ dev/dak)…………37 / 6500
    Ateşleme…………………………..Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
    Çalıştırma………………………….Elektrikl i
    Şanzıman…………………………..V-matik
    Güç Aktarımı……………………….V-kayışı
    Boyutlar (UxGxY)(mm)……………..2275×770x1430
    Tekerlekler arası mesafe (mm)…….1595
    Sele yüksekliği (mm)……………….740
    Yerden açıklık (mm)……………….140

    Yakıt kapasitesi (litre)…………….16 (3,5 litre rezerv dahil)
    Tekerlekler..Ön……………………U profilli 3 kollu alüminyum döküm
    ………….Arka……………………U profilli 3 kollu alüminyum döküm
    Lastikler….Ön…………………….120/80 14M/C 58S
    ………….Arka……………………150/70 13M/C 64S
    Süspansiyon..Ön…………………..41mm´lik teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
    ………….Arka……………………5 kademeli yay ön yüklemeli çift geleneksel tip amortisör, 115 mm esneme aralıklı
    Frenler……Ön…………………….Kombine 3 piston kaliperli 256×5mm´lik tek disk, cüruflu metal balatalı
    ………….Arka……………………Çift piston kaliperli 240×6.5mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık……………………………..228 kg
    Renk seçenekleri…………………..Gümüş, Füme, Mavi



    FJS 600 SILVERWING ABS TEKNİK ÖZELLİKLER
    Motor……………………………..Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 8 sübaplı DOHC paralel 2 silindirli
    Motor hacmi (cc)………………….582
    Silindir çapı & strok (mm)……….. 72×71.5
    Sıkıştırma oranı…………………..10,2 : 1
    Yakıt sistemi………………………PGM-FI elektronik yakıt enjeksiyonu
    Max güç (ps @ dev/dak)…………..50.3 / 7000
    Max tork (Nm @ dev/dak)…………54 / 5500
    Ateşleme…………………………..Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
    Çalıştırma…………………………Elektrikli
    Şanzıman………………………….V-matik
    Güç Aktarımı………………………V-kayışı
    Boyutlar (UxGxY)(mm)…………….2275×770x1430
    Tekerlekler arası mesafe (mm)……1595
    Sele yüksekliği (mm)………………740
    Yerden açıklık (mm)……………….140

    Yakıt kapasitesi (litre)…………….16 (3,5 litre rezerv dahil)
    Tekerlekler..Ön……………………U profilli 3 kollu alüminyum döküm
    ………….Arka……………………U profilli 3 kollu alüminyum döküm
    Lastikler….Ön…………………….120/80 14M/C 58S
    ………….Arka……………………150/70 13M/C 64S
    Süspansiyon..Ön…………………..41mm´lik teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
    ………….Arka……………………5 kademeli yay ön yüklemeli çift geleneksel tip amortisör, 115 mm esneme aralıklı
    Frenler……Ön…………………….Kombine 3 piston kaliperli 256×5mm´lik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    ………….Arka……………………Çift piston kaliperli 240×6mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık……………………………..229,6 kg
    Renk seçenekleri…………………..Gümüş, Füme, Mavi
    Bir fark yokmuş gibi duruyor...
    Bütün Sosyal Medya Mecralarında DoganLokman işte... lokmandogan.com

  5. #5
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı AsyMeTRiQue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir fark yokmuş gibi duruyor...
    evet

  6. #6
    amaninmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    QJ Motor- VPS 125
    Suzuki Burgman ve Kymco 500 lük var. Hoş motorlardır.
    Şahsen Fiyat - Performans Bakımından Scooter alacak olsam Yamaha Xcity Küsür - Kymco Xciting 500 olabilir.

  7. #7

    Üyelik
    30 Temmuz 2013
    İlgi alakanız için teşekkür ederim.En son çin malı saçma sapan bir motosikletim vardı 250cc borelli ledow diye birşeydi.ayağımı yerden kessin istedim tansiyonumu yerden kesti sağ olsunondan önce cbr900rr fireblade(kaba kuyruk)kullanıyordum.98 modeldi.aradan uzun yıllar geçti ama adrenalin damarlardan bir türlü çıkmadıaklınıza şu soru gelmiştir kesin.attan inip neden böyle oldu diye.bir zamanlar maddi durumum iyiydi ne yazıkki 2007 de iflas ettim ve grenajını dahi açmadığım anahtar dahi deydirmediğim makinamı sattım ve hatta ve hatta şehir bile değiştirdim.o çin malını da kısa mesafeler için almıştım.seçim yaparken V motordur 4 zamanlıdır filan diye düşündüm ama çin malı olduğunu düşünemedim tabiki ve 3.ay biyel kolu sizlere ömür...şimdi şimdi maddi durumumu toparlamaya başladım ve yeniden sahalara dönmek niyetindeyim fakat artık 34 yaşındayım ve 7 senedir ne adam akıllı motosiklet kullandım nede trendi doğru düzgün takip edebildim.içimdeki ibre kırma hevesi artık yaşımın veya yaşadıklarımın verdiği etkiden midir bilemem ama biraz duruldum artık.Tercihimi bu yüzden maxi scooter olarak yapmak istiyorum.hani alrım takımlarımı balığa giderim alırım çantamı seyahate giderim.bastımmı giderim bastımmı dururum istiyorum.Siz ne dersiniz?Çok şey mi istiyorum?Umarım buradan Antalya'da ikamet eden birileri ile tanışırım.Hepinize kucak dolusu sevgiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)