Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Lastik ebatları konusunda lütfen yardım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    LP76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    Bakırköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250
    Arkadaşlar benim 2 sorum var;

    1-Orjinal lastik ebatları ön 2.50-18 ve arka 2.75-18 daha önce ybr için ön 2.75-18 ve arka 90.90-18 uygulandığını duydum ancak benim motorum asya 150 acaba uyum sorunu yaratır mı?
    (jantlar çelik bu arada ama üstünde iç lastikli orjinal lastikleri mevcut)
    2-Michelin mi?Prelli mi tavsiye edersiniz?

    Amacım özellikle fabrika çıkışı lastikler çok kayıyor daha güvenli olması açısında bu değişikliği düşünüyorum

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    mıchelında iyidir prellide iyidir. Sorun yaratırmı cantların ölçüsüne bakmak lazım. Sorun yaratmaması lazım.

  3. #3
    LP76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    Bakırköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250
    http://imageshack.us/photo/my-images/842/37032501.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/6/arkart.jpg/

    Görsel olarakta jantlar ve orjinal lastikler bunlar ön lastiğe baktığınızda neden değiştirmek istediğimi daha iyi anlarsınız diye umuyorum

  4. #4
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    1 boy fazlasını takabilirsin diye düşünüyorum ama 2 boy fazlası yanaklardan şişmeye sebep olabilir buda sürüş güvenliği için tehlikeli.

  5. #5
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    mesela babamın motorunun arka cant boyu 2.75 18. Hep 90/90 18 kullanır bu güne kadar bi problem çıkartmadı. Bence kullanabilirsin

  6. #6
    LP76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    Bakırköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250
    Arkadaşlar yorum ve önerileriniz için teşekkür ederim en yakın zamanda taktırıyorum

  7. #7
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    O motorun frenleri ne kadar kuvvetli ki zaten frenlerde iş yok lastiğin çok kaliteli olsa bile özellikle ön fren çok zayıf. Frenlerin idare edecek kadar tutması için sıklıkla ayar yapmalısın ve kampana içlerini birkaç bin km de bir yıkamalısın. Benim motorum da da ön fren kampana ama hafif ve düşük güçlü bir motor olduğundan bakımlı olduğunda frenler yetiyo sayılır. Yine de yokuş aşağı inerken ani durmak korkunç bişey durmuyo çünkü bi kere önüme taksi atladı teğet geçtim 30 km hızla yapıştırıyodum arabaya.

  8. #8
    LP76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    Bakırköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250
    Evet çok haklısın arkadaşım bu benim ilk motorum alırken sadece fiyatına baktım açıkcası kendimi geliştirip yüksek cc'ye geçmek için.Hem ön hemde arka kampana fren ilk zamanlar inanılmaz zorlanıyordum arkayı sürekli kitleyip kızaklama yaptığım için ama şimdi alıştım.Motorun bakımları periyodik olarak yaptırıyorum frenleri vb.. kontrol ettiriyorum.Kayma olayı sadece frene basınca değil viraj içerisinde de oluyor bilirsin o yüzden lastiğin (michelin pilot sporty) fark edeceğine eminim.Teşekürler

  9. #9
    LP76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    Bakırköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250
    evet arkadaşlar sonunda lastikleri değiştirdim şunu söyleyebilirim motorun yol tutuşu hissedilir derecede arttı insana güven veriyor michelin pilot sporty gerçekten en iyi seçim oldu yardımlarınız için teşekkürler

  10. #10
    ferhatdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Motosikleti
    tvs apache
    hayırlı olsun kazasız belasız nerde degiştirdiniz,bende bu gun lastik baktım 100 -80 17 veya 90-80-17 ön lastik kaliteli bir marka yok bulabilecegim bir yer varmı görenler bilenler bilmeyenlere lütfen

  11. #11
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı LP76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar benim 2 sorum var;

    1-Orjinal lastik ebatları ön 2.50-18 ve arka 2.75-18 daha önce ybr için ön 2.75-18 ve arka 90.90-18 uygulandığını duydum ancak benim motorum asya 150 acaba uyum sorunu yaratır mı?
    (jantlar çelik bu arada ama üstünde iç lastikli orjinal lastikleri mevcut)
    2-Michelin mi?Prelli mi tavsiye edersiniz?

    Amacım özellikle fabrika çıkışı lastikler çok kayıyor daha güvenli olması açısında bu değişikliği düşünüyorum

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
    ybr orj. ebatları zaten 2.75 18 ve 90/90-18dir. tubeless'e uygun jant varsa olur. her alaşım jant tubeless tipte değildir. pirelliye vereceğin paraya değmez michelin al.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  12. #12
    LP76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    Bakırköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250
    benim orjinal ebatlar ön 2.50 18 arka 2.75 18'di.Şimdi ön 2.75 18 arka 90/90 18 oldu michelin lastiklerle jantlar alaşım olmasına rağmen ustam tarafından metal tubeless sibop yuvasına uymadığı için genişletti herhangi bir hava kaçırma veya balans sorunu yok.Lastikleri feyizoğlundan aldım ustam zeytinburnu öncü motor asya servisi.

  13. #13
    caferacer21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Bisan toprak wrc 125
    http://www.motolastik.com/Urun/Pirelli-Scorpion-MT90-A-T-90-90-21-TT-54S-pmu26126.html 90 90 21 tekerlek 2.50 18 e olur mu?jantı da değirmem gerekir mi?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)