Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

bmw f650 vs dragstar 650 ???

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    artiiist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    ankara-afyon
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Merhaba arkadaşlar. uzun zamandır kullandığım tiger 250 yi artık satıp kendime güzel uzun yol makinesi alıyorum kısmetse..
    Ben işin içinden çıkamadım siz ne dersiniz..?
    aklımda bmw f650 gs ile dragstar 650 var. Elbette farklı segmentler ve çok farklı tarzlar. Ancak tamamiyle uzun yol düşündüğüm için kullanım ömrü ve problem çıkarmama durumu için sizlere de sormak istiyorum. teknik veriler olarak gerek tork gerek yakıt olarak.. gerek rahatlık olarak sizce hangisi..?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    nefes alsa yeter felsefesi gibi olmuş.iki model ile ilgili bilgiye sahip değilim ancak asfalttan çıkmam dersen herhalde en konforlusu cruiser tarzı motorlar olur ama onun dışında asfalta doyup birazda toprak yola giricem dersen kesinlikle enduro tarzı motorlara bakmalısın..

  3. #3
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    sırf uzun yol yapılacaksa dragstarı tavsiye edebilirim

    bmw için yorum yapmaya gerek duymuyorum zaten.. aslında cruiser kullanan insanlar motor değiştirirken bu ikileme düşüyorlar hakikaten ya enduro yada cruiser ile devam ediliyor değişik bir durum

  4. #4
    MBHoro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    V-Strom DL 650
    biraz alakasız 2 motor olmuş bence.. eğer düşük modelli alacaksan f650 'den uzak durman lazım.

  5. #5
    madlive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Bağcılar / İstanbul
    Motosikleti
    Vespa SLX 250 ie.
    Gittiğin her hep düzgün asfalt olmayacak. Bunu dikkate al.
    ölümün seni nerde beklediğini bilemezsin..

  6. #6
    srknbdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2009
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    kawasaki kle 500
    chopper motorla uzun yol işkence.. titreşim chopper ların vazgeçilmezi ve oturuş pozisyonu seni çok yoracak.. yakıt konusunda ise dragstar f650 ye nazaran %35 - 40 oranında daha fazla yakacaktır..
    eğer ben gerçekten gezginim diyorsan enduro al, yok ben motoru kafenin barın önüne çeker takılırım diyosan chopper al..
    CONSTANTİNE, cenkito, 35emre35 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7

    Üyelik
    27 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 classic
    honda nın n700 modeli var. ilginç bi alet. ayrıca triptronik vitesi de var bence ona da bak.

  8. #8
    isaaras - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2013
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    Kara Teke
    bütçen iyise f 650 derim harika makina

  9. #9
    CONSTANTİNE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA XT660X
    yani bi enduro alma şansın varken chopper alma. gerek uzun yol gerek şehir içi gerek tork gerek atak f 650 ... yakıtıda mükemmel bi makina.. sadece yedek parça ucuz degil o yamaha da da ucuz degil zate. Enduro yeri gelince araziyede vurursun off tadından yenir mi bee :D
    cenkito bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    17 Nisan 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Yeni Çelik Crown 150
    Chopper tarzı motosiklet kullanıyorum senin gibi ve bundan sonra kullanacağım motosiklet de chopper tarzı olacak. Ben chopper kullanıcısıyım ama sen chopper sevdalısı değilsen sadece tarz vs için kullanıyorsan ya da yalnızca iki motosikleti kıyaslamak gerekiyorsa kesinle f650. Ama ben dragstar ı alırdım o ayrı.
    CONSTANTİNE bunu beğendi.

  11. #11
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    chopperlar bana daha çok tarz sahibi yani bir tür yaşam tarzına göre yapılmış motorlar olarak geliyor. kullanan kitle hemen hemen aynı yaşam stiline sahip o yüzden chopper ayrı bir kategori bence. F650 alacak para varsa düşünme bile. ama en az 2005 üzeri bakmanı tavsiye ederim düşük modelliler çok ele ayağa düştü ellenmemiş bulmak zor.

  12. #12
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı srknbdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    chopper motorla uzun yol işkence.. titreşim chopper ların vazgeçilmezi ve oturuş pozisyonu seni çok yoracak.. yakıt konusunda ise dragstar f650 ye nazaran %35 - 40 oranında daha fazla yakacaktır..
    eğer ben gerçekten gezginim diyorsan enduro al, yok ben motoru kafenin barın önüne çeker takılırım diyosan chopper al..
    chopper uzun yolda nasıl yoruyormuş onu anlamadım ben...
    sen evinin koltuğunda sırtını yaslayıp ayaklarını uzattığında yoruluyormusun.
    benim tigerımla istanbul samsun arası yol geldim bir kerede demedimki az durayımda dinleneyim diye halbuki tigerlarda tam chopper değildir.tam chopperlarda dahada rahat ayaklar daha önde kollar daha rahat...
    yakıta bişe diyemem chopper az daha fazla yakar ama görüntü yeter dersen chopper al.ama toprak yola bilinmeyeni keşfedecem dersen enduro al
    bende enduro alacağım ama chopperdan bıktığım için değil köy yollarına girdiğim için chopperla bu yola girdiğim zaman egzoza falan taş atıyor canım sıkılıyor...

  13. #13
    artiiist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    ankara-afyon
    Motosikleti
    Dragstar 650
    arkadaşlar yorumlar çok güzel..ayrı ayrı teşekkür ederim. İki motor arasında devasa tarz farkı olduğunu biliyorum. ancak ben de bu yüzden bu ikilemde kaldım. cafe bar önüne çeken takılan bir yapım yok.Elbette sadece uzun yol düşünüyorum ama bunun yanı sıra şehir içi de kaçınılmaz bir unsur.
    bugün bir arkadaşım F650 gs 2002 model motorunu kullandırdı. tork harika. çalışma harika. yükseklik alıştığım bişey değil. ama özellikleri çok güzel. çok keyif aldım ancak sanki kollarıma fazla yük bindiğini hissettim. hani uzun yol için düşündüğümde sanki kollarım yorulacakmış gibi geldi bana..

  14. #14
    srknbdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2009
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    kawasaki kle 500
    Alıntı canerol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    chopper uzun yolda nasıl yoruyormuş onu anlamadım ben...
    sen evinin koltuğunda sırtını yaslayıp ayaklarını uzattığında yoruluyormusun.
    benim tigerımla istanbul samsun arası yol geldim bir kerede demedimki az durayımda dinleneyim diye halbuki tigerlarda tam chopper değildir.tam chopperlarda dahada rahat ayaklar daha önde kollar daha rahat...
    yakıta bişe diyemem chopper az daha fazla yakar ama görüntü yeter dersen chopper al.ama toprak yola bilinmeyeni keşfedecem dersen enduro al
    bende enduro alacağım ama chopperdan bıktığım için değil köy yollarına girdiğim için chopperla bu yola girdiğim zaman egzoza falan taş atıyor canım sıkılıyor...
    benimde ilk motorum tiger 250 idi. Yaklaşık 20.000 km yol yaptım. 100 km den sonra belim ağrımaya başlardı. başka bi arkadaşım dragstar aldı, eşinin ben arkada hiç rahat değilim titreşim çok rahatsız ediyor şikayetiyle geri sattı. chopper ın rahatsızlığını anlayabilmen için enduroyla yol yapman lazım.

    ---------- Post added at 02:06 ---------- Previous post was at 02:03 ----------

    Alıntı artiiist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yorumlar çok güzel..ayrı ayrı teşekkür ederim. İki motor arasında devasa tarz farkı olduğunu biliyorum. ancak ben de bu yüzden bu ikilemde kaldım. cafe bar önüne çeken takılan bir yapım yok.Elbette sadece uzun yol düşünüyorum ama bunun yanı sıra şehir içi de kaçınılmaz bir unsur.
    bugün bir arkadaşım F650 gs 2002 model motorunu kullandırdı. tork harika. çalışma harika. yükseklik alıştığım bişey değil. ama özellikleri çok güzel. çok keyif aldım ancak sanki kollarıma fazla yük bindiğini hissettim. hani uzun yol için düşündüğümde sanki kollarım yorulacakmış gibi geldi bana..
    - trafiğe yüksekten bakmak güzeldir alışınca çok hoşuna gider.

    - kollarına fazla yük binmesini ise sana yabancı bir motora bindiğin için kendini kasmana bağlıyorum. enduro tip motorlar kollara ve bileğe en az yük veren makinalardır. motorcularda sık rastlanan karpal tünel hastalığı en az endurocularda görülür..
    bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın

  15. #15
    izmir3535 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha tdm900
    xvs650 yi kullandım. yere çok yakın bir kaldırımdan çıkmayı dene altı kartelin orası kaldırıma vuruyor. hava soğutmalı olduğu için yazın ateş gibi yanıyor. bi tarz değişikliği yapayım dedim aldım. hevesimide aldım.ama hiç hoşuma gitmedi. sattım. endru vaarken xvs650 ye hiç bulaşma derim.

  16. #16
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Soyledıklerıne bakılırsa F650 senın tarzına daha uygun .
    Sehır ıcınde daha kıvrak , uzun yolda daha rahat , her mevsım her yola gıder .
    Ayrıcada kullanması hakımıyetı cok kolay oldugu gıbı yakıtıda cok makul .
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  17. #17
    artiiist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    ankara-afyon
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı srknbdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimde ilk motorum tiger 250 idi. Yaklaşık 20.000 km yol yaptım. 100 km den sonra belim ağrımaya başlardı. başka bi arkadaşım dragstar aldı, eşinin ben arkada hiç rahat değilim titreşim çok rahatsız ediyor şikayetiyle geri sattı. chopper ın rahatsızlığını anlayabilmen için enduroyla yol yapman lazım.

    ---------- Post added at 02:06 ---------- Previous post was at 02:03 ----------



    - trafiğe yüksekten bakmak güzeldir alışınca çok hoşuna gider.

    - kollarına fazla yük binmesini ise sana yabancı bir motora bindiğin için kendini kasmana bağlıyorum. enduro tip motorlar kollara ve bileğe en az yük veren makinalardır. motorcularda sık rastlanan karpal tünel hastalığı en az endurocularda görülür..

    Aslında evet. Sonuçta ilk defa böyle bir deneyim yaşıyorum ve bu yüzden kendimi kasmış olma olasılığım oldukça fazla.
    ilk defa japon veya alman motora geçmenin ayrı bir heyecanı var .. honda shadow 750 bunların yanında nasıl durur ?

  18. #18
    OGUZHANKY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VT 750 C Shadow
    shadow 750 kullanıcısıyım. dragstara göre biraz daha konforludur. Titreşimi daha azdır. Su soğutmalıdır. Kullanımı daha kolaydır.
    cruiser ile enduroyu kıyaslayacak olursak; uzun yoldaki sürüş tarzınız nedir? 3-4 saat boyunca 150-140 ın altına pek düşmem diyorsanız 750 lik bir cruiser size yetmeyebilir. Ama yok bana 100-120 yeter manzarayı seyrede seyrede giderim diyorsanız cruiser güzel bir seçim olabilir. Ortalama 250 kg ağırlığı ve alçak ağırlık merkezi sayesinde rüzgarda, yolculu sürüşte denge problemi yaşamazsınız, yola mükemmel oturur, ivmelenmesi muazzamdır Şehir içinde fazla yorulmak istemiyorum yada aralardan kaçmayı severim diyorsanız cruiser ağır kaçabilir. Ve cruiser ile heryere gidemezsiniz. Kasisli yollar çok sıkıntı olabilir çünkü şase yere çok yakındır. Örneğin enduro gibi bir tepeye veya ormanlık bir kamp alanına kolay kolay götüremezsiniz. Oturuş pozisyonunuzun rahatlığı boyunuza göre değişebilir. Cruiser fiziksel özelliklerinize göre sizin için dünyanın en rahat yada en rahatsız pozisyonuna sahip olabilir.
    Sonuç olarak bence önemli ve belirleyici olan bu iki motorun değil sizin özellikleriniz ve alışkanlıklarınız.

  19. #19
    emocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    tabiikide F650 .
    Cruiserlar artık görüntüsünü sevmek dışında bir işe yaramayan motorlar.
    hertür sürüş ve şart için motor türleri var artık. bunların içinde cruiserlar en işe yaramaz olanlarıdır .

  20. #20
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı izmir3535 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xvs650 yi kullandım. yere çok yakın bir kaldırımdan çıkmayı dene altı kartelin orası kaldırıma vuruyor. hava soğutmalı olduğu için yazın ateş gibi yanıyor. bi tarz değişikliği yapayım dedim aldım. hevesimide aldım.ama hiç hoşuma gitmedi. sattım. endru vaarken xvs650 ye hiç bulaşma derim.
    Allah allah ben 5 senedir kullanıyorum, bahsettiğin sorunları ben neden yaşamıyorum acaba Kaldırıma neden çıkma isteği duyuyorsun ki?

    Alıntı emocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tabiikide F650 .
    Cruiserlar artık görüntüsünü sevmek dışında bir işe yaramayan motorlar.
    hertür sürüş ve şart için motor türleri var artık. bunların içinde cruiserlar en işe yaramaz olanlarıdır .
    Neden, sebebi ve açıklaması?

    Bu başlığa kaç gündür kendimi yazmamak için alıkoyuyorum f650 ile tabiki kıyaslayamam farklı tarzlar. Ama neden Cruiser seçtim yorumları aşağıda, İlk önce tarz belirlenmeli, motordan ne istendiği belirlenmeli ve ona göre bir motor tarzı seçilmeli. Ben cruiser tarzına karar verdim ve yorumlarım ona göre aşağıda.

    Bir cruiserı neden ister insanlar? Önce bunun sorusu sorulmalı.

    İlk öncelik klasik motor görüntüsü ve çeliğin verdiği sağlamlık. İkincisi bakım kolaylığı, üçüncüsü rahatlığı, dördüncüsü tam aksine uzun yol motoru olmalarıdır.

    Şehir için de trafikte zaten tüm motorlar sıkıntı, scooterlar hariç. Önerdiğiniz endurolarla şehir trafiğinde çok rahat mı olacağını zannediyorsunuz arkadaşın. O zaman scooter önermeliydiniz.

    Cruiserlar uzun seyahatleri rahat ve konforlu hale getirmek, gerekirse bayır yolda bile 5. viteste rahat alman için tasarlanmıştır.

    Görünümü zaten herkesin ilgisini çeker, benim gibi manyağı olmuşsa, elinden temizlik bezi düşmez, en küçük parçaya bile kafanı takarsın. Yakıt tüketimleri onca ağırlıklarına rağmen düşüktür. Ben uzun yolda 4,25 lt şehir içi ise ortalam 5,5-6 lt yakıyorum. Bunlarda en önemli özellik torktur, beygir gücü değil, neden 650 cc de 40 beygir güç üretiyor sebebi kuvvetini torka vermesi.

    Ben dragstarla bir günde 19 saatte yolda yaptım, 10 saatte Kalkandan İstanbul'a da geldim. Hiç rahatsızlık yaşamadım (artçı + 40 kg yüke rağmen). Bu motorlar özellikle tel jantlı ise mıcır yolda bile sorunsuz gider, sadece asflat motoru olduklarına dair inanış yanlıştır. Bir enduro gibi örneğin assosun yollarına, toprak yola, taşlı yola, patikaya girmişliğim çoktur. En son İznik gezisinde KTM, BMW ve DL650 ile en berbat yollarda gittim, lastiklerimin artık vefat etmesine ramak kalmış olmasına rağmen.

    Motora bir kişilik verebilecek bir insansanız, en küçük ayrıntılar dikkatinizi çekiyor, yer gök krom olmasını istiyorsanız, Hız istemiyor keyifli ve güvenli yolculuk istiyorsanız.
    Bakım kolaylığı, sadece yağ değişimini yapmak, zincirle uğraşmamak, buji değiştirmek için depoyu sökmemek, uzun yollarda rahat pozisyonla beliniz, kolunuz ağrımadan sürmek istiyorsanız Cruiser seçebilirsiniz.

    Uzun yol dışında araziye girmek, yol olmayan yerlerden geçmek, örneğin bir dereden. Motorun görüntüsü önemli değil diyorsanız, krom sevmem diyorsanız, güvercin süsler gibi aksesuar takıntınız, hiç kimse de olmayan bir motora sahip olmak arzunuz yoksa tarzınız Cruiser/chopper değildir, farklı bir motora bakmalısınız. O zaman tarzınız f650 dir.
    OGUZHANKY ve dreamkiller bunu beğendiler.
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)