Yarışla ilgili bir-iki de kelam etmek istiyorum. Toprak bayağı hırslı görünüyor. Neredeyse her fırsatta içe atıp geçmeye çalışıyordu rakiplerini. Kameranın virajın apeksine göre nispeten sabit durduğu yerlerde hangi pilotun viraja daha fazla hız taşıdığını kestirmek mümkündü ve Toprak çevresindeki rakiplere kıyasla net bir şekilde daha hızlıydı virajlarda. Ama ebatlarından dolayı (diğer rakiplerinden biraz daha iri yarı bir genç Toprak) arka taraftaki ana düzlükte bayağı bir zaman kaybediyor gibi geldi bana, özellikle de yarışın ilk 4-5 turunda. Hatta o ilk turlardan birinde daha düzlük sonundaki viraja 200 metreden daha fazla mesafe varken 2 pilot birden geçti Toprak'ı... Böyle bir dezavantajla yarışmak hiç kolay değildir. Bunun haricinde Toprak'ın hemen önünde 2 pilot düşerek yarış dışı kaldı. Böyle anlar da sıkıntılı olabiliyor, ancak zararsız atlattı. Bir de yarışın ortalarında önünde kapışan iki rakipten biri viraj çıkışında açılınca Toprak onun dış tarafına girmek zorunda kaldı ve neredeyse dokundular. Toprak soğukkanlı davrandı ve hemen motoru kaldırarak çarpışmayı önledi. Az biraz da şansının yardım ettiği bir andı. Toprak soğukkanlılığını korursa 2. yarışta da iyi bir sonuç alacağına eminim.