Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Alacağınız Motosiklette Hangi Özellikler Olmalı ??

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Benim için öncelik fren sisteminde. Sizin için öncelik nedir ?

    ABS ve kombine fren sistemi motosiklet seçimimdeki en önemli etken. İkisi bir arada olursa tabiki daha iyi.

    Kullanım tarzınıza göre özellikler değişir elbette ama olmazsa olmazlar nelerdir ?





    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    İki başlık altında bakalım. Güvenlik ve konfor.

    güvenlik kısmında ABS olmazsa olmazdır. Aksini iddia edenlerde her türlü tartışmaya varım. Türkiye'nin mükemmel asfaltında her zaman ABS siz motordan daha güvenli dururum. Defalarca konuşuldu ABS yokmuş gibi fren yap, sistem devreye giriyorsa biraz mesafe uzar. Ama diğer motorda yerdesin. Ayrıca virajda frene basmak mesela ne kadar güzel bir opsiyon değil mi? Tabii ki virajda frene basacak konuma düşmeyiz inşallah ama varsayım yapıyorum.

    Diğer bir güvenlik donanımı çekiş kontrol sistemi. Farz değil ama vacip

    Elektronik süspansiyon ayarı da önemli. Çünkü motosikletin üzerindeki ağırlığa bağlı olarak amortisörlerin ayarları değiştirilmeli ki maksimum yol güvenliği sağlansın.

    Adaptif far da olsa keşke. Ama herkes 1600 GT alamıyor maalesef

    Konfor kısmına gelirsek konu uzar gider. Onun için goldwing ve 1600 gt ye göz atın, adamlar yazmış zaten.

    Aklıma gelenler bunlar. Eksikler varsa tamamlayın lütfen.
    ihakanvardal bunu beğendi.

  3. #3
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Çekiş kontrol sistemi kötü hava şartlarında ve bozuk zeminlerde ve özellikle yazın yapılan yurdum çimlerinin sulanması ve suyun çim yerine yola birikmesi ve o yolun viraj olması ve o viraja sabit hızda ....... kıscası bu da hayat kurtaran bir sistem.

    Elektronik süspansiyon ve adaptif far nasıl çalışıyor ?
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  4. #4
    agilty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Guvenlik tabi oncelikli ama guzel bir ses ve tork da benim onceligimdir.

  5. #5

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Çekiş konturol,Kombine ABS,Virajlarda otomatik ayarlanan Süspansiyon Olsun,Sürüş Modları olsun Bu motor alınır aga He illa SS olacak diye bir olayda yok Endro olur,Naked olur Rüzgar yemesi pek önemli değil Aşırı sürat herzaman tehlikedir biliyorsunuz ki Yani bunların olması benim için o motoru alına bilir motor yapar
    Her ne kadar bazı arkadaşlar ne gerek var,Abs ye,Çekiş Kontürole de desede Adamlar Onca mühendisler boşuna uğraşıp katmıyorlar onca testler var ayrıca Ben almışken tam doluyu alırım aga sizleri bilmem
    Sado

  6. #6

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Fazla bir şey beklemiyorum:
    1-Rüzgar rahatsız etmesin
    2-Az yaksın
    3-Servis-parça sıkıntısı olmasın
    4-Kamyonları rahatça sollayabileyim
    5-Frene basınca beni düşürmesin.

  7. #7
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    2 tekerlekli olmalı.
    ABS şart değil ama stabil şekilde yavaşlayabilmeli.
    Dengeli olmalı, konforlu olmalı.
    Yedek parça ve servis konusunda iyi olmalı.
    Eğer titreyecekse motorun heybetinden titremeli.
    Ve tabiiki tatmin edecek güçte olmalı.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  8. #8
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    15 yıl kadar önce ön ve arka freni kampana olan bir motosikletim olmuştu. Herşeyi çok iyiyidi frenlemesi hariç. Çokşükür kaza bela yaşamadım. İlla ABS olunca güvenli olacak diye bir garanti yok elbette. En büyük etken bizim kullanım şeklimiz. Teknoloji ilerledikce taleplerimiz de artıyor belki ama faydasını da görmeyen varmı ?

    Eğer küçük birerde yaşasaydım motosikletin hacmi ve olmazsa olmazlarımda buna göre değişiklik gösterirdi.

    Örneğin En fazla 250 cc ve arazi uyumlu olurdu.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  9. #9
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    konfor ve sağlamlık
    2 el i hızlı
    yedek parça sı bulunabilsin
    ve bakım maliyetleri uygun olsun

    bunlar varsa para mühim değil
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  10. #10
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    1-Yakıt
    2-Fren
    3-Rüzgar
    4-Yedek parça
    5-Yakışıklılık

  11. #11
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı Sinan Er adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çekiş kontrol sistemi kötü hava şartlarında ve bozuk zeminlerde ve özellikle yazın yapılan yurdum çimlerinin sulanması ve suyun çim yerine yola birikmesi ve o yolun viraj olması ve o viraja sabit hızda ....... kıscası bu da hayat kurtaran bir sistem.

    Elektronik süspansiyon ve adaptif far nasıl çalışıyor ?
    Elektronik süspansiyon ayarı yolun durumuna göre yahut taşıdığınız yüke göre süspansiyonların geri sekme ve sıkışma ayarını otomatik olarak yapıyor. Bu da size maksimum konfor ve güvenlik sunuyor.

    Adaptif farın yararı videoda gösterildi.


  12. #12
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Bu ikiside pahalı sistemler. Çok gerekliliği varmı dersen benim için yok.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  13. #13
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Abs, çekiş kontrol ve sürüş modları bir arada fena olmaz . Elbette 600cc ve üzeri motosikletler için..
    Önce emniyet, sonra hareket...

  14. #14
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    az yaksın
    yedek parça ekonomik olsun
    servisine kolay erişeyim ve başarılı servis ağı olsun
    yakışıklı olsun
    hoş bi sesi olsun.ne apaci gibi tartar tartur,nede çok kısık fıtfıtı bişey olmasın.güzel 1 egzoz takınca tok hoş bi ses olsun
    kullanımı rahat olsun
    kombine frenleri olsun
    modifiye edebileceğim bişey olsun
    yamaha bi yapsada getirse Yamaha yzf 250 falan olsa iyi olur :D
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  15. #15
    turbocharge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 (2014)
    İlk kez motosiklet kullanacağım için öncelikli beklentim tabiki kaliteli olması. Yani teknik sorunlarla karşılaşıp beni üzmemesi. Parasından ziyade o şey aksırıp tıksırıpta moralimi bozmasın yeter
    Sonraacığımaa yakışıklı olmalı, bakan birinin gözü motorda kalmalı
    ABS yi şimdilik aramam.
    Bastın mı da birazcık gitmeli hani.
    Veee bu özelliklerin hepsi KTM duke 200 de var ;)

  16. #16
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    2 tekeri olması
    bastınmı gitmesi
    ve su ile çalışması
    güvenyahya bunu beğendi.

  17. #17
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Benim için ikinci kriter Rüzgar ve yoldan gelecek su ce çamurdan beni koruyabilmesidir.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  18. #18
    güvenyahya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    Şehir
    çanakkale gelibolu
    Motosikleti
    mobylette hemide 2005 70 cc oldu
    bence yedek parcası bol ve ucuz olsun dayanıklı olsun satıcagım zaman iyi bir fiyata verebileyim +acil bir durumda motora bastıgımda uzun yolda problem yaşatmasın ve abs aslında absden önce daha önemli şeyler var kaza anında motoru yatırıp kaç bileyim ergonomik olsun yani... ama yanlışım warsa düzeltin

  19. #19
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    4 silinddir
    top speed 250+km
    100km karma 4lt yakıt
    abs
    lıste fıyatı 14000tl altı
    cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )

  20. #20
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Tokur gibi olmali...

    Etine dolgun ama naif
    güvenyahya bunu beğendi.
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)