Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Neden Honda?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    amaninmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    QJ Motor- VPS 125
    Eskiden Yamaha R6 , Mondialin Hs150, Mondial 50 TT , GSXR1000, Yamaha cygnus l , Kawasaki 750 ve En son Honda Beat , Honda Fizy ve Honda CBR 250R a bindim.

    Markanın Çekiciliği yoksa Honda müşterisi tutuluyormu?
    şimdi Motor bakıyorum Fizy mi Cygnus mu derseniz fizy derim
    Rahatlık - yol tutuşu vs güven bakımından bana daha bi güvenli gibi geliyor.

    Honda'cılar varmı başka yada bir adam Honda Kullandıktan sonra Başka motoru pek sevmez mi ?
    Yahu Konya Ada Motora gittim önceki motorun neydi dedi oradaki görevli biri Honda dedim. Hondaya bak o zaman diyor
    Konya Honda'ya Gittim "Sen Honda'ya binmişşin diğerlerini beğenmen sen" diyor. Ne bu kardeşim virüs filan mı?
    Antivürüsü yokmu bunun?


    (Not: Daha BMW ve Ducati'ye binmek nasip olmadı Belki onlara binsem Honda unutulurda binen varsa söylesin )
    "men dakka dukka"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Ben "Neden Honda?" isimli tek kare fotoğraf paylaşmıştım profilimde, tamamen espiri amaçlı, fanatikliğimden değil yanlış anlaşılmasın

    Ama, "Neden Honda?" sorusuna cevap olabilecek sebeplerden biridir bence yaygınlığı ve sürekli konuşulan olması... o ayrı

    http://www.motosiklet.net/forum/memb...cture9003.html
    amaninmb, erro, FatihC ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  3. #3
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    Honda hayat onda. İstanbul için söylüyorum; Yedek parça ve servisi bol olduğu için talep diğerlerine göre daha çok olabilir.
    Bu arada Sesini duyan honda bayileri zam yapabilir :D
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  4. #4

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    şekilcilikten öte, mantıklı ve kullanışlı motorlar yapıyorlar. Servisler yaygın. 3. hondam, başka markaya geçmeyi düşünmüyorum

  5. #5
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    İsmi yeter
    TATLIHIZ bunu beğendi.

  6. #6
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Bilhassa küçük cc honda motosiklet alanlar değerinden fazla para bayıldığı için ve kendilerini pahalı ürün en iyi ürün mantığına inandırdıkları için olabilir mi?
    Mengu16, emresk, Tolga Can ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    ikinci eli sıfırından bile pahalı gidiyor. mübarek sahipleri şıh misali totosu nekadar koltuğuna deyerse, okadar değeri artıyor hondanın.

    binmeyip yatırım amaçlı bile kenara koyulabilir. parayı altına dolara değil, hondaya yatırmak çok daha mantıklı.

    bunun sebebide honda marka kalitesi, yedek parça ve servis bolluğudur.

    bende aldığım gün çalınmayacağını bilsem alacağım motor cbf 150 dir neyseki hırsızlar benim motora pek tenezzül etmiyolar honda olsa kilidine kadar çalarlardı
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?

  8. #8
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı turkish39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilhassa küçük cc honda motosiklet alanlar değerinden fazla para bayıldığı için ve kendilerini pahalı ürün en iyi ürün mantığına inandırdıkları için olabilir mi?
    güzel yaklasım mondial ci kardesim
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  9. #9
    amaninmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    QJ Motor- VPS 125

    Mondial'ci arkadaşlar size sesleniyorum
    Hiç Honda'ya bindinizmi?
    Kıyaslama yaptınızmı? Ben 2 adet scooterine bindim.

    HS150 bana çok güvensiz geldi hemen her kalkışta lastik kayarak kalkardı 150 CC nin sonuna kadar açık bir motordu ve yolda durmuyacak gibi gibiyordu. ani frenlemelerde hemen yeri öperdim kayıverirdi ve ilk vurmada aduket olup dağılırdı.

    50TT ise ilk çukurda egsoz kırar , blok çatlatır , tek iyi yanı malzeme ucuz japonla yapıştırıp tekrar binilebilmesiydi.
    ve biraz sıkıştırında hava filtre boruları , benzin tahliyesi vs. komple bloktan çıkmasıydı sonra aç sele altını tak vida sıkıştır... 50 km yi bi oturuşta gidemezdim.
    "men dakka dukka"

  10. #10
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı amaninmb adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Mondial'ci arkadaşlar size sesleniyorum
    Hiç Honda'ya bindinizmi?
    Kıyaslama yaptınızmı? Ben 2 adet scooterine bindim.

    HS150 bana çok güvensiz geldi hemen her kalkışta lastik kayarak kalkardı 150 CC nin sonuna kadar açık bir motordu ve yolda durmuyacak gibi gibiyordu. ani frenlemelerde hemen yeri öperdim kayıverirdi ve ilk vurmada aduket olup dağılırdı.

    50TT ise ilk çukurda egsoz kırar , blok çatlatır , tek iyi yanı malzeme ucuz japonla yapıştırıp tekrar binilebilmesiydi.
    ve biraz sıkıştırında hava filtre boruları , benzin tahliyesi vs. komple bloktan çıkmasıydı sonra aç sele altını tak vida sıkıştır... 50 km yi bi oturuşta gidemezdim.

    mondial cross umun yanında honda ps 150 scoterımda var, ne kadar köfte o kadar ekmek misali, çinliye biniyorsan alet çantan yanında olacak, vidaları kontrol edersen bakımları kendin yaparsan
    birazda motorun sesinden anlıyorsan honda kadar olmasa da uzun ömürlü olarak kullanırsın, + yedek parcalarıda coook ucuz ve birbirleriyle uyumlu
    250 tl civarı parca fiyatıyla 150 cc olan motorumu 210 cc ye yükselttim gücündende oldukca memnunum.
    200 cc çinli dahi olsa cross yada cadde tipi motorların fiyatlarının 5500 tl civarından basladıgı ve benim 150cc x treme max in fiyatınında 3500 lira oldugunu unutmamak gerek
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  11. #11
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı turkish39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilhassa küçük cc honda motosiklet alanlar değerinden fazla para bayıldığı için ve kendilerini pahalı ürün en iyi ürün mantığına inandırdıkları için olabilir mi?
    Mondial Mh driftin yapacağı 30.000 km Cbf 150 nin yapacağı 300.000 km

  12. #12
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı amaninmb adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Mondial'ci arkadaşlar size sesleniyorum
    Hiç Honda'ya bindinizmi?
    Kıyaslama yaptınızmı? Ben 2 adet scooterine bindim.

    HS150 bana çok güvensiz geldi hemen her kalkışta lastik kayarak kalkardı 150 CC nin sonuna kadar açık bir motordu ve yolda durmuyacak gibi gibiyordu. ani frenlemelerde hemen yeri öperdim kayıverirdi ve ilk vurmada aduket olup dağılırdı.

    50TT ise ilk çukurda egsoz kırar , blok çatlatır , tek iyi yanı malzeme ucuz japonla yapıştırıp tekrar binilebilmesiydi.
    ve biraz sıkıştırında hava filtre boruları , benzin tahliyesi vs. komple bloktan çıkmasıydı sonra aç sele altını tak vida sıkıştır... 50 km yi bi oturuşta gidemezdim.
    Ben hondaya değil ama kiralık yamahaya bindim sabahın 7'sinde beni yolda bıraktı 30-40 km tekleye tekleye geri götürdüm motoru.

    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial Mh driftin yapacağı 30.000 km Cbf 150 nin yapacağı 300.000 km
    Rektefiye ile mondial de 300bin yapar. zaten rektefiyesiz 50bin km yapanlar var mondial drift ile. CBF'de 30bin km'de piston silindir değişimi yapanları görmüştüm.

  13. #13
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial Mh driftin yapacağı 30.000 km Cbf 150 nin yapacağı 300.000 km
    arada ki neredeyse bire iki fiyat farkınıda gözden kacırmamak lazım
    drift 2800 cbf 4800

    kalite her zaman iyidir ama imkanlar dogrultusunda benim cross 3500 TL ktm 10.000 eurodan baslıyor aradaki farkı biriktirmeye ömür yetmez

    loto tutarsa ileride bunu alırım, tabi TR ye getirtebilirsem

    http://world.honda.com/news/2012/212...del/index.html
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  14. #14
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    18 senedir motosiklet tepesindeyim.Kar,kış,yağmur,çamur,fırtına,buz vs.Her çeşit motosiklet kullandım.Benim anlatmak istediğim küçük cc motosikletlerin fahiş fiyatlara satılmasının anlamsız olmasıdır.Mondialci değilim,motosiklet binicisiyim.Mankacı olan sizlersiniz.Alt tarafı 150 CC motorları 4000-5000 TL fiyata alıp yere göğe sığdıramıyorsunuz.500-600 cc den öte motosikletleri tartışsak honda,yamaha,ducati vs o zaman anlarım.Ama küçük cc motosikletlerde bu takıntı anlamsız bence.Ayrıca çin malı denilen ve son üretilen küçük cc motosikletler gayet başarılı bence.Benimle aynı zamanda alıp motosikleti dağıtan adamda gördüm.Adam zaten motosikletini sevmiyodur,ona yapacak bişey yok.Daha geçen gün ybr kullanan arkadaşım motosikletimle tur atmak istedi.Arkadaşım gitti gidiş o gidiş.Daha sonra geldiğinde ya bu harbi mondialmi demek zorunda kaldı.İncelemediği yer kalmadı.Kusur aradı ama yanlış kullanıcıda aradıAdam gibi motorunuza bakarsanız eminimki marka takıntınız olmaz.Ucuz diye herkes motosiklet alıp benzin haricinde bişey koymayan adamlar yüzünden bu markaların adı çıkmıştır.Forumda nelere rastladım.Bu tarz kullanan adamlara da ne marka versen yemez.Sizin hondalar yağ koymadan gidebiliyorsa o başka tabi...Saygılar...
    cool113 bunu beğendi.

  15. #15
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    benimde marka takıntım yok mondialci dedim çünkü bende mondial kullanıyorum
    turkish39 bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  16. #16
    sabiht - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    BURSA
    Bakarsan bağ, bakmazsan dağ...Emre haklı...
    Sabih TÜZEM
    Lifan Emisol 150

  17. #17
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı sabiht adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakarsan bağ, bakmazsan dağ...Emre haklı...
    önceki mesajımda bende aynı seyden bahsettim
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  18. #18
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı amaninmb adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Mondial'ci arkadaşlar size sesleniyorum
    Hiç Honda'ya bindinizmi?
    Kıyaslama yaptınızmı? Ben 2 adet scooterine bindim.

    HS150 bana çok güvensiz geldi hemen her kalkışta lastik kayarak kalkardı 150 CC nin sonuna kadar açık bir motordu ve yolda durmuyacak gibi gibiyordu. ani frenlemelerde hemen yeri öperdim kayıverirdi ve ilk vurmada aduket olup dağılırdı.

    50TT ise ilk çukurda egsoz kırar , blok çatlatır , tek iyi yanı malzeme ucuz japonla yapıştırıp tekrar binilebilmesiydi.
    ve biraz sıkıştırında hava filtre boruları , benzin tahliyesi vs. komple bloktan çıkmasıydı sonra aç sele altını tak vida sıkıştır... 50 km yi bi oturuşta gidemezdim.
    Mondial 150 zc 50 km hızda bir clio sembol boyunda duruyor. Lastiği değişirsen ybr den daha iyi durursun. 2sinde de michelin varken hem de.

  19. #19
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial Mh driftin yapacağı 30.000 km Cbf 150 nin yapacağı 300.000 km
    biraz abartmamış mısınız? abarttığınız kadar fark mümkün değil cbf in motoruda çokta uzun ömürlü değil

  20. #20
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Konuya MARKA bazında değilde, model bazında yaklaşmak gerekir diye düşünüyorum.

    Commuter sınıfında bence Honda'nın modelleri son derece kötüyken, street bike yada supersport makinelerde çok başarılılar.

    Bu yüzden genel olarak MARKAyı konuşmak boşuna bence.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)