Cg 200cc yaptım ama gaz yemiyor.
-
Arkadaşlar motorumu 200cc yaptım biliyorum motor rodajda ama 6 devirden sonra sanki motorda kesici varmış gibi egzozdan öyle sesler geliyor sizce neden olabilir yaptırdığım utaya gösterdim pazartesi gel sibob ayarından olabilir dedi sizce sibob ayarındanmıdır,eğer öylese sibob ayarını ben yapabilirmiyim.
Reklamlar
-
Ne kadar masraf yaptın bilmiyorum ama , motoru satıp, harcadığın parayı da üzerine ekleyip, eksikse, borç harç biraz daha koyup 200 lük bir makine alsan, hem bu alet elinde patlamaz hem de mekanik sorun yaşama kabusun olmazdı. Benim fikrim tabii ki. Sorununa gelince, usta deneme yanılma yoluyla bulur nihayetinde. Sorunun en büyük sorunu, kronik olma sorunu, sorunun bu sorunsa sorunun var demektir.
-
karbüratör kaldırmıyor olabilir,
subap ayarı sıkı olabilir,
hava filtresinden yeterlı hava almıyor olablır,
O kadar para ödemişsin NEDEN KENDİN YAPACAKSIN KURCALAYACAKSIN MOTORU ?
yapan usta ellesın,
olurda farklı bir sorun olursa SEN KURCALAMIŞSIN BOZMUŞSUN der,,,
-
6 bin devire gelince devir yükselmiyo.O devirde kalıp yükselmiyosa (gaz verdiğin halde) ''Sente'' ayarı baktır.Subab sıkı falansa yolda giderken vurur anlarsın.Zor çalışır falan.
-
bende sente ayarı diyorum eğer kapağı takan kışı ustası değilse bunun diğer sebebide karbüratörünün 150 veya 125 cc lik olması da olabilir. sibob ayarını kendin yapma cok gevsetirsen sibobları kırabilirsin yada pistonu zedeleye bilirsin onun için ustaya gotur derim .
Kaskını tak yoluna bak :D
-
bende 125lik silindiri söküp 63.5 silindir + üst kapak taktim..
Zor çalişir, rolantide durmaz, yüksek viteste sanki Bir an ateşleme keser gibi tikanirdi.
Iyi bir usta subap ayari yapti hiç bir sorun kalmadi.
Karbüratör (pz26) şu an 125likken çalişan ayarlarda, ve problem yok :-)
Bence sen kurcalama iyi bir ustaya baktır.
-
adı geçen motor profılınde yazılı olansa eger ASYA CG 125 bu model piyasa adı ile CG..AGK tabir edilen modellerdendir,
ve SUBAP İTECEKLİ yani ŞİŞLİ modeldir,
bu modellerde SENTE KRANK ÜZERİNDE OLUR,
yani silindir değişim sonrası senteyi karıştırma olasılığı OLAMAZ,
YANİ SENTESİ KAÇIK OLAMAZ MOTORUNUN,
subaplar sıkı olabilir,
hava yakıt karışımı yetersiz olabilir,
aldığı hava yetersiz olabilir,
karbüratör uyumlu olmuyor olabilir,
125 VE 200 KARBÜRATÖRLERİNİN MANİFOLT GENİŞLİKLERİ VE KARBÜRATÖR BÜYÜKLÜKLERİ FARKLIDIR,
ustana danış istersen,,,
-
Aynen dediğin gibi motor soğukken rölantide 20-saniye duruyor.Silindir ve üst kapağın olduğu yerden tıkı tıkı sesler geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
Yarın bir baktırıyım ustaya sorunu çözünce burayada mesaj atarım.Bence dediğiniz gibi subab ayarı istiyor olabilir.
-
bence de hava ve yakıtla alakalı bir yetersizlik olabilir, subap ayarını da kontrol etmekte fayda var
-
14 Temmuz 2014, 15:22
#10
Sabah erkenden motorumu yaptırdığım yere getiricem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------
Motoru bu sabah götürdüm motora hava filtresi taktı ve hava benzin karışımı yaptı kesilme azaldı ama ginede kesiyor perşembe günü gel subab ayarı yapalım dedi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)