Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

fazer 600 cbr 125 mi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Kasım 2012
    beyler iyi akşamlar yamaha fazer 600 motorlar çok güzel ve motoru güçlü motorlar.cbr 125 ise çok güçlü değil.fazer 600 naked serisine giriyo sizce bu motoru kullanmak için ilk önce cbr 125 kullanmama gerek varmı yoksa direkt fazer 600 alabilirmiyim not(şuan yarı otomatik cryton kullanıyorum manuel cbr 125 kullandımda ama çok değil ama bu naked için eğitme gerek yok sanırım sizce gerek varmı ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    HaydarBıçak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul - Ümraniye
    Motosikleti
    cbr125r
    125 vitesli kullan sonra mümkünse 250 cc kullan ondan sonra fazer kullanmaya başla. şimdi gidip fazer alırsan illa ölürsün demek olmaz ama 98 hp

    olan bir motosiklet şakaya gelmez. çok seri hızlanmasından dolayı hata affetmez. tutar merak edersin kaç yapıyo diye 250 civarı bişey yapar en ufak şeye panikletir adamı.

    ne kadar tecrüben var bilmiyorum ama tecrüben azsa 250 cc motorla tecrübe edin. ben 150 cc scooter 250 cc cruiser ve 250 cc racing kullandıktan ve en az 30.000 km tecrübeden

    sonra fazer aldım. konu senin canın ve sağlığınla ilgili. lütfen bu söylediklerimi ciddiye al yeterli tücrebün yoksa 250 cc üzerine çıkma

    bu yazdıklarımı gerçekten yi niyetli olarak yazıyorum yanlış anlaşılma olmasını istemem
    Badboy(-_-), selloo ve Safahat bunu beğendiler.
    İkincilik kaybedenler içindir...

  3. #3

    Üyelik
    16 Kasım 2012
    Şehir
    AMASYA / Merzifon
    Motosikleti
    Mondial / SFC SNAPPY X
    Alıntı HaydarBıçak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 vitesli kullan sonra mümkünse 250 cc kullan ondan sonra fazer kullanmaya başla. şimdi gidip fazer alırsan illa ölürsün demek olmaz ama 98 hp

    olan bir motosiklet şakaya gelmez. çok seri hızlanmasından dolayı hata affetmez. tutar merak edersin kaç yapıyo diye 250 civarı bişey yapar en ufak şeye panikletir adamı.

    ne kadar tecrüben var bilmiyorum ama tecrüben azsa 250 cc motorla tecrübe edin. ben 150 cc scooter 250 cc cruiser ve 250 cc racing kullandıktan ve en az 30.000 km tecrübeden

    sonra fazer aldım. konu senin canın ve sağlığınla ilgili. lütfen bu söylediklerimi ciddiye al yeterli tücrebün yoksa 250 cc üzerine çıkma

    bu yazdıklarımı gerçekten yi niyetli olarak yazıyorum yanlış anlaşılma olmasını istemem
    Tecrübeye Kulak ver bence ;)
    [B][COLOR="#0000FF"]BadBoy (*_*)[/COLOR][/B]

  4. #4

    Üyelik
    20 Kasım 2012
    teşekkür ederim saoll hakls,ısın katılıyorum ama yani cbr 125 le nasıl tecrübe kazanılıyo bide naked motorlar için çok eğtime gerek yok diyolar haksızmıyım

  5. #5
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900

  6. #6
    ThE_Unforgiven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2005
    Şehir
    Aslen MANİSA-İkamet İSTANBUL
    Motosikleti
    Kırmızı olsun çamurdan olsun...
    Alıntı rotweiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim saoll hakls,ısın katılıyorum ama yani cbr 125 le nasıl tecrübe kazanılıyo bide naked motorlar için çok eğtime gerek yok diyolar haksızmıyım
    Niye naked larda tripot mu var düşmüyomu?
    Zippo's bunu beğendi.
    Biri Beni Durdursun !!!!!

  7. #7
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Fazer dediğim makinanın motoru r6 nın az kırpılmışı. Sadece oturma pozisyonu farklı gibi bişey. Aniden gazı bile kessen arka tekerlek kilitlenir. Önce 125-250 cc bir vitesli ile başlamanı tavsiye ederim.

  8. #8
    HaydarBıçak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul - Ümraniye
    Motosikleti
    cbr125r
    Alıntı rotweiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim saoll hakls,ısın katılıyorum ama yani cbr 125 le nasıl tecrübe kazanılıyo bide naked motorlar için çok eğtime gerek yok diyolar haksızmıyım
    motor motordur. naked motor için eğiteme gerek yok racing için var scooter için şöyle böyle diyemezsin. fazer r6 motor bloğu taşıyan agrasif bir motordur. sadece fazer için değil bütün 600 cc

    nakedlar için konuşmak gerekirse ortalama 5 saniyede 100 km hıza çıkan ve son hızları 200+ olan motor için eğiteme gerek yok diyen motordan ve motorculuktan anlamayan kişilerdir. bu kişilerin

    söylediklerini ciddiye alma. gelelim tecrübe meselesine. motosiklet kullanırken hergün başına farklı şeyler gelicek. mesela bir gün önüne yaya fırlayacak başka bir gün araç sıkıştıracak

    sert viraja gireceksin, iki araba arasında kalıp kaçman gerekecek vs. vs. liste uzar gider. büyük cc motorlar ağırlığı yüksek motorlardır. cbr 125 150 kiloyu geçmezken fazer 190 kilo cbf 600 220 civarı olması lazım

    yani ağırlığı yüksek motorlar. sen hafif motorla şehir içinde rahat hareket edip özgüven kazandığın zaman bir ağırına geç yani 250 cc kullan. ona hakim olunca tekrar daha ağır motora geç. bu sadece

    ağırlık açısından birde güç meselesi var. 20 hp altı bir motorda virajda ani gaz açman muhtemelen çok büyük bir etki yaratmayacaktır. ancak 50 hp üzeri bir motorda ani gaz açmak arka lastiği kaydırıp

    düşmene neden olur. bunun ayarlamasını nasıl yapıcam dersen zamanla elin alışacak ve nerde hangi hızla gitmen gerektiğini düşünmeden uygulayacaksın.

    en yüksek hızı 130 olan bir motorda ortama seyir hızın 100 km civarı olacak ve virajlara bu hızlarda gireceksin. en yüksek hızı 250 km olan bir motorda ise viraja 250 km hıza kadar girme ihtimalin var.

    100 km hızda seyrederken virajın sert olduğunu görüp kendini ona göre hazırlaman çok zor değilken yüksek cc bir motorda 150 km ya da daha yüksek bir hızda viraja girmen hayati tehlike yaratabilir.

    tecrübe eksikliğinde kendini nerede frenleyeceğini bilemezsin. limitleri düşük olan bir motosiklet kullanırsan sen kendini frenlemesende motorun seni frenler. ne zaman nerde ne yapılır bunu

    anladığın zaman daha yüksek limitleri olan bir motor kullanabilirsin. bu yazdıklarımın hepsi varsayımdan ibarettir. sert viraja 200 km hızla girmeyebilirsin ya da 200 kiloluk bir motoru sıkışık trafikte düşürmeyebilirsin

    ne yapacağının garantisi vardır ne de yapmayacağının onun için herşeyin en kötüsüne hazırlanıp 0 dan başlamak bence en mantıklısıdır.
    predecter, scorpions_59, selloo ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    İkincilik kaybedenler içindir...

  9. #9

    Üyelik
    18 Eylül 2012
    Şehir
    06
    Alıntı HaydarBıçak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 vitesli kullan sonra mümkünse 250 cc kullan ondan sonra fazer kullanmaya başla. şimdi gidip fazer alırsan illa ölürsün demek olmaz ama 98 hp

    olan bir motosiklet şakaya gelmez. çok seri hızlanmasından dolayı hata affetmez. tutar merak edersin kaç yapıyo diye 250 civarı bişey yapar en ufak şeye panikletir adamı.

    ne kadar tecrüben var bilmiyorum ama tecrüben azsa 250 cc motorla tecrübe edin. ben 150 cc scooter 250 cc cruiser ve 250 cc racing kullandıktan ve en az 30.000 km tecrübeden

    sonra fazer aldım. konu senin canın ve sağlığınla ilgili. lütfen bu söylediklerimi ciddiye al yeterli tücrebün yoksa 250 cc üzerine çıkma

    bu yazdıklarımı gerçekten yi niyetli olarak yazıyorum yanlış anlaşılma olmasını istemem
    Arkadaş tüm samiyetiyle yazmış..bende fazer kullanıcısıyım.. Ve tecrübe yoksa 98 hp şakaya gelmiyor...

  10. #10
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -


    TEBRİKLER!

    Günün en anlamlı bir milyonuncu sorusunu sordunuz ve bizden uzay yolcuğuluğu kazandınız.

    ÖDÜLÜN İÇERİKLERİ NELER?

    Bulunduğunuz şehir'den sizi Amerika'ya götürecek özel uçağımız ile, NASA programına katılacaksınız ve 1 hafta boyunca çılgın bir tatil yapacaksınız. Bu programın bir tek size özel olduğunu unutmayın!



    BENİ NELER BEKLİYOR?

    Her gencin hemen hemen her gün düşlediği pizza çılgınlığını, siz dünyayı izlerken yiyeceksiniz! Üstelik bunu 8 yıldızlı otel konforu ile yapacaksınız!



    ORADA MOTOSİKLET SÜREBİLECEK MİYİM?

    Sizler için özel geliştirdiğimiz uzay motosikletleri ile inanılmaz bir deneyim yaşayacaksınız! Üstelik bu motosikletler anında ışık hızına ulaşıyor!




    EE BU KADAR MI?

    Elbette ki hayır! Yukarı da yazdığımız inanılmaz deneyimlerin dışında, yabancı varlıklarla iletişime geçeceksiniz. Ve bu müthiş yaratıklar ile Mars'a kampa gideceksiniz!


    Önce emniyet, sonra hareket...

  11. #11
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Alıntı rotweiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler iyi akşamlar yamaha fazer 600 motorlar çok güzel ve motoru güçlü motorlar.cbr 125 ise çok güçlü değil.fazer 600 naked serisine giriyo sizce bu motoru kullanmak için ilk önce cbr 125 kullanmama gerek varmı yoksa direkt fazer 600 alabilirmiyim not(şuan yarı otomatik cryton kullanıyorum manuel cbr 125 kullandımda ama çok değil ama bu naked için eğitme gerek yok sanırım sizce gerek varmı ?
    Eski bir crypton sürücü olarak 4 senedir kullandım.2011 yılından itibaren Cbf 150 kullanmaktayım.O debriyaj olayını cryptonda kavrayamadığın için büyük motorda sıkıntı duyuyorsun.
    Ben geçenlerde gsr 600 sürmüştüm eğer cbf 150 kullanmamış olsaydım çok sıkıntı olurdu.Düşedebilirdim.Fakat cbf 150 kullandığım ve debriyaj ve gaz hassasiyeti olayını kavradığım için gsr yi kolay bir şekilde kullandım.1.5 -2 sene debriyajlı motor kullanmanı tavsiye ederim minumum 1 sene.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  12. #12

    Üyelik
    20 Kasım 2012
    teşekkür ederim gerçekten sağolun baya yararınız oldu ama cbr yada cbf 2 sene yada 1 sene sürdükten sonra cbr 600 rr sürmemde sizce bi sıkıntı olrumu ?

  13. #13
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    arkadaş biraz mantıklı ol ve 125 cc den sonra 600 geçmek biraz sakat bi durum
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  14. #14

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    11.12 hp nere 120 130 hp nere ?
    Sado

  15. #15
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Tabiki surebilirsin ama hicbirzaman kullanamazsin. Yanlis bir baslangicla dogruyu hicbirzaman ogrenemezsin. 600 cc crypton surersin omru billah.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  16. #16

    Üyelik
    20 Kasım 2012
    illa 250 cc sürmek şart mı adam ney diyo cbf kullandım gsr rahat kullandım dio 125 den sonra600 ilkğe geçilmezmi

  17. #17

    Üyelik
    18 Eylül 2012
    Şehir
    06
    Alıntı HaydarBıçak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor motordur. naked motor için eğiteme gerek yok racing için var scooter için şöyle böyle diyemezsin. fazer r6 motor bloğu taşıyan agrasif bir motordur. sadece fazer için değil bütün 600 cc

    nakedlar için konuşmak gerekirse ortalama 5 saniyede 100 km hıza çıkan ve son hızları 200+ olan motor için eğiteme gerek yok diyen motordan ve motorculuktan anlamayan kişilerdir. bu kişilerin

    söylediklerini ciddiye alma. gelelim tecrübe meselesine. motosiklet kullanırken hergün başına farklı şeyler gelicek. mesela bir gün önüne yaya fırlayacak başka bir gün araç sıkıştıracak

    sert viraja gireceksin, iki araba arasında kalıp kaçman gerekecek vs. vs. liste uzar gider. büyük cc motorlar ağırlığı yüksek motorlardır. cbr 125 150 kiloyu geçmezken fazer 190 kilo cbf 600 220 civarı olması lazım

    yani ağırlığı yüksek motorlar. sen hafif motorla şehir içinde rahat hareket edip özgüven kazandığın zaman bir ağırına geç yani 250 cc kullan. ona hakim olunca tekrar daha ağır motora geç. bu sadece

    ağırlık açısından birde güç meselesi var. 20 hp altı bir motorda virajda ani gaz açman muhtemelen çok büyük bir etki yaratmayacaktır. ancak 50 hp üzeri bir motorda ani gaz açmak arka lastiği kaydırıp

    düşmene neden olur. bunun ayarlamasını nasıl yapıcam dersen zamanla elin alışacak ve nerde hangi hızla gitmen gerektiğini düşünmeden uygulayacaksın.

    en yüksek hızı 130 olan bir motorda ortama seyir hızın 100 km civarı olacak ve virajlara bu hızlarda gireceksin. en yüksek hızı 250 km olan bir motorda ise viraja 250 km hıza kadar girme ihtimalin var.

    100 km hızda seyrederken virajın sert olduğunu görüp kendini ona göre hazırlaman çok zor değilken yüksek cc bir motorda 150 km ya da daha yüksek bir hızda viraja girmen hayati tehlike yaratabilir.

    tecrübe eksikliğinde kendini nerede frenleyeceğini bilemezsin. limitleri düşük olan bir motosiklet kullanırsan sen kendini frenlemesende motorun seni frenler. ne zaman nerde ne yapılır bunu

    anladığın zaman daha yüksek limitleri olan bir motor kullanabilirsin. bu yazdıklarımın hepsi varsayımdan ibarettir. sert viraja 200 km hızla girmeyebilirsin ya da 200 kiloluk bir motoru sıkışık trafikte düşürmeyebilirsin

    ne yapacağının garantisi vardır ne de yapmayacağının onun için herşeyin en kötüsüne hazırlanıp 0 dan başlamak bence en mantıklısıdır.
    Adam oturmuş harfine kadar doğru anlatmış. Sen takılmışsın cbf 150 kullanan adam zorlanmadım kullandım dediği kelimeye.... İnan o hoşuna giden motor park halinde uslu durduğu gibi durmuyor..
    cihan54 bunu beğendi.

  18. #18
    hakanerdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2012
    Motosikleti
    DL1000A
    Bana kalırsa S 1000RR daha mantıklı bir geçiş olur. Hem zaman-mekan kuramını sorguladığımız şu topikte belki paralel evrende yavaş geçen zaman bizi dünyaya döndüğümüzde binlerce yıl ileri bir tarihe atar, işte o zaman Tanrı, ölümsüzlük gibi şeylerin daha net münakaşasını edebiliriz.

  19. #19
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    11.12 hp nere 120 130 hp nere ?
    Fazer 6 76 ve 98 hp kardeşim. senin bahsettiğin fz1 olmasın
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  20. #20
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Bu insanlar sana boşuna dil dökmüyor arkadaşım. okuyup okuyup peki şu olmaz mı bu olmaz mı demen, bu arkadaşların hava cıva konuştuğu anlamına geliyor. Birşey biliyorlar da bunca şeyi anlatıyorlar sana, daha fazla bakış açısı ve bilinç kazanman için. 15-20 hp bir makineden 100 hp makineye atlaman öyle kolay olmuyor. Tamam belki becerebilirsin, ama çok büyük risk altına girersin ve bunun sonuçları ya kendinde ya da motorunda büyük sorunlar yaratabilir. Açık konuşmak gerekirse ölebilirsin, sakat kalabilirsin, motorunu pert edebilir 15 milyar parayı çöpe atabilirsin ya da motorunda yine milyarları bulan masraflar açabilirsin. Ha bu düşük cc'li motorlarda olmaz mı, tabii ki olur, ama daha şanslı olursun ve olası sorunlar daha aza indirgenir. Belki farkında değilsin ama bahsettiğin makineler arasında şöyle bir fark var, birinin maximum hızı gördüğü rakamda diğeri patiye kalkıyor. Haydar hocam ne güzel söylemiş "limitleri düşük olan bir motosiklet kullanırsan sen kendini frenlemesen de motorun seni frenler." cbr 125 seni gaza getirmez, altında bi canavarın olduğunu hissetmezsin, fakat konu Fazer olunca ister istemez, yavaş gideceğim dediğin yerde bile seni dürter, farkında olmadan saniyeler içerisinde tabloda 150'yi görürsün, yine ne olduğunu anlamadan viraj gelmiş olur... Ağır bir motorun ataleti de ağır olur. Bi canavarı durdurmak bir kediyi durdurmakla aynı değildir.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)