Offroad Motorlarda Rodaj ?
-
Merhabalar abilerim,ablalarım bayadır düşünüyorum çok araştırdım fakat bulamadım offroad cross veya atv lerde gösterge olmadığı için Kilometre felan belli değil kaçla gittigin devir felan yok bunun için 0 offroad motor alsak rodajı nasil olacak neye göre yapacaz nasil anlıyacağız?
Cevaplarınızı bekliyorum.
Saygılar
Reklamlar
-
rodajda hızın önemi yoktur. önemli olan motor devridir.
motor devrinide gaz kolunun tam turuna göre yarım devir yapacak sekilde yada daha az olarak ayarlarsın.
hız göstergesi olmayan motorlar special cross dur onlarda da zaten km ye göre değil çalısma saatine göre işlem ve bakım yapılır
-
Full cross alacam yani Special cross km göre değil çalışma saatine göre demissiniz burda onu anlayacak servis veya motorcu varmı ki ?
-
ZamboKage adlı üyeden alıntı
Full cross alacam yani Special cross km göre değil çalışma saatine göre demissiniz burda onu anlayacak servis veya motorcu varmı ki ?
Orası'nın neresi olduğuna ve Ora'da "usta" olup olmadığına, saat işininde kolunuzda yahut elektronik aksamda olup, not alıp almadığınıza göre değişir.
Hasılı kelam, special cross'ta işler biraz daha değişiyor, bildiğin üzere vahşi kuwet ve fabrika rodaj'lı dahi olabilir motor tecrübe ve bilginiz yyetarsiz ise canına okuyup çöpe çevirme ihtimalinizde yüksek,, bir grup/kullanıcı bulup yüz yüze bilgi edinmeniz daha sağlıklı olur.
-
reklam gibi olacak ama sherco'yu getiren ekstremmotors.com için bu iş için irtibata geçebilirsin..
-
spesiyal cros ve enduro makinaları sadece parkurda veya dağda bayırda kullanacaksan düşün.bakım aralıkları kısa köy köy gezmek için uygun değil.fabrika 15 saatte yağını değiştir,90 saatte piston silindire aç bak gerekirse değiştir diyor.zamanı kır gezintisinde harcamak maliyet ve israf olur.tam olarak ne yapmak istiyorsan ona uygun motor al.her motor her işi yapmaz.
-
Special motorlarda rodaj oluyor mu yav ?? "Olur mu öyle şey" diyesim var...
-
Special cross'a plaka takamazsın, far, stop, sinyal, ayna, artcı için ayak basma yerleri vs.. yani normal motosiklette olan çoğu şey olmadığı için plaka çıkmaz.. Sadece arazide kullanabilirsin. Kilometre ve devir göstergeside yok yani şuana kadar benim gördüğüm special cross'lar da yoktu. Bunların yerine saatlik bakım gerektirdiği için saat vardı, yani kilometre göstergesinin yerinde sen motoru çalıştırdığında devreye giren bir saat.. Buradan saatini takip edebiliyorsun ve bakım aralıkları kaç saat'te ise o saate gelince yağını, suyunu vs.. değiştiriyorsun. Atıyorum bakımı periyodu 8saat ise her 8saatte bir yağını sıfır yağ ile değiştiriyorsun en basiti.. Bu tarz masrafı olduğundan ve plaka çıkmadığından dolayı benim nacizane tavsiyem Honda CRF 250L, Kawasaki KLX 250, Yamaha WR250 ya da Yamaha WR 125 gibi enduro tarzı motosikletleri tercih etmen.. Hem yolda hem arazide kullanabilirsin, bakım periyodu bi nebze daha uzun olur, plaka çıktığı için şehir içinde de kullanabilirsin, special'e göre biraz daha ağır olur, üzerlerinde gelen lastikler arazide yeteri performansı veremiyor bazen ama lastik değişimi ile bunu da ortadan kaldırabilirsin.
siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil
-
eveeet dönelim tekrar canavara - mondial xtreme max
-
Bu arkadaşımız henüz reşit değil, bunu bildiğim için çiftlik arazi gibi yerlerde spesyal kullanmasında mahsur yok, ancak trafik çıkış modellerde sıkıntı.
-
Bu da benim Mondial MCX 150'm. Kendime has kendi yaptığım special crossum
siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil
-
Olm en sonunda sattıracan bana apaçiyi
-
En kral Çin'li her yola geliyor
siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)