Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motor Park Sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Kasım 2012
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Merhaba arkadaşlar

    Ben ankaradan Ercan.28 yaşındayım. Senelerdir araç kullanıyorum ama malum benzin fiyatları uçtu. bu aralar gezmek ve işe gidip gelmek için motor almak istiyorum, iyicede heveslendim. aklımdaki motor sıfır Honda cb125. daha hiç motora binmedim bile ama kursta ders alıp öğrenmek istiyorum. motor için herşey aklıma yatıyor, çok şükür alacak paramda var yalnız bir problemim var otopark sıkıntısı... motoru güvenli şekilde koyacağım yer yok malesef apartman dairesinde oturuyorum. tek aklıma gelen bizim evin girişten 1 kat altta depomuz var motoru koyabileceğim ama ağırlığına baktım 124kg diyor. 14 basamak falan var alta inmek için ( 7+ boşluk +7 merdiven ) sizce bu motoru alsam 1 kat alta inmesine frenle iner galibada çıkaramam gibime geliyor. sizler motorunuzu nasıl muhafaza ediyorsunuz? heralde herkesin müstakil evi yada kapalı otoparkı yoktur. çok istiyorum motor almayı ama işte park sorunu yüzünden cesaret edemiyorum. merdiven ve apartman girişi gayet geniş ama 1 kat alta inip çıkarmak zor gibime geliyor ne dersiniz arkadaşlar ne yapabiliriz bu konuda?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    ev bahçeli olduğundan ve hırsızlık olayları buralarda pek olmadığından bi problem yaşamadım ama yakın bi otoparkı ikna edip sembolik bi ücrete anlaşmanı veya etraflardaki kaldırımlarda elektrik direklerine bağlamanı önerebilirim. o merdivenleri çıkmayı deneme bile =)

  3. #3
    hunter84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2012
    Şehir
    ----
    Motosikleti
    Bajaj Dominar UG & Mondial Drift + 93 PX 200
    motor dunyasına hos geldın aynı sorunlar bendede vardı ama ınan kullanmaya baslayınca yer yaratıyosun kendıne arkadasın dedıgı gıbı bır otoparkla anlasman ıyı olur ıcın rahat eder bu arada bende yıllarca araba kullandım ıstanbul trafıgınde sımdı garajda duruyo arada gonlu olsun dıye arabayı cıkarıyorum

  4. #4
    banalazim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Motoru aldığın zaman pişman olacaksın, keşke daha önceden başlasaydım diyeceksin
    Johnizm ve xawa bunu beğendiler.

  5. #5
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    hiç olmadı benim gibi en azından üstü kapalı olan bir yere apartman önüne koyacaksın ama üstüne bir zincir bir de disk kilit takmakta fayda var. hatta 50 liraya alarmlar da var kafan rahat eder. ben sana en kötü senaryodan bahsediyorum korkmana da gerek yok. bisikletine ne yapıyorsan bir fazlasını motoruna yapıcaksın
    Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
    https://www.facebook.com/BoutiqueMoto

  6. #6
    salvoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco Süper 8 2012
    Dostum sen al motoru çıkar kaldırıma kitle direksiyonu al güzel bi kilit muhakkak bi kuytuda bağlıyabileceğin bi yer vardır.yada başka motor kullanan varsa sokağında konuş onun motoruna bağla

  7. #7
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Apartmanda araçların konulduğu garajdan hiç yok mu ? Avlusu olan bir site ise, balkon altında bir yere kilitleyerek de bırakabilirsin.
    Merdivenlerden iniş zıplaya zıplaya olur. Ama çıkma işi zor. Keşke bodrum katı hemen giriş olsaydı. yada kaçınca katta oturuyorsan o daireye aşağıdaki gibi köprü olsaydı.
    Direk evin içine sokardın
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  8. #8
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    dediğin gibi herkesin müstakil evi ya da kapalı garajı yok...onun için büyük bi çoğunluğumuz allah a emanet bırakıyoruz...ama elbette önlem alınıyor.

    Öncelikler kendin bu şartlarda alabileceğin önlemler;

    zincir
    alarmlı disk kilidi
    branda

    bu şekilde apartmanın girişine bi yere bağlayabilirsen hiç bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Kuytuya bağlamak kimi zaman güvenli gibi olsa da bazen kalabalık ve göz önünde bi yere bağlamak daha avantajlı

    sen evin bodrumuna indirip çıkarabilsen bile bir süre sonra sıkılıp her gün kullanacağın motoru kendiliğinden girişe koyacaksın...

    benim kullandığım zincir ve kilitler




    http://www.erdoganlarbisiklet.com/v2...mbo-kilit.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

    dediğin gibi herkesin müstakil evi ya da kapalı garajı yok...onun için büyük bi çoğunluğumuz allah a emanet bırakıyoruz...ama elbette önlem alınıyor.

    Öncelikler kendin bu şartlarda alabileceğin önlemler;

    zincir
    alarmlı disk kilidi
    branda

    bu şekilde apartmanın girişine bi yere bağlayabilirsen hiç bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Kuytuya bağlamak kimi zaman güvenli gibi olsa da bazen kalabalık ve göz önünde bi yere bağlamak daha avantajlı

    sen evin bodrumuna indirip çıkarabilsen bile bir süre sonra sıkılıp her gün kullanacağın motoru kendiliğinden girişe koyacaksın...

    benim kullandığım zincir ve kilitler




    http://www.erdoganlarbisiklet.com/v2...mbo-kilit.html

  9. #9
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    bende scooter var bende apartmanda oturuyorum apt nin dış demirlerine bağlıyorum birde direksiyonu kitliyorum tedaşta arkadaşım var onu çağırdım sokak lambasını tam motoru park ettiğim yöne çevirdim oturduğum yerdeki herkes motorun benim olduğunu biliyor yukarda arkadaşların dediği gibi zincir disk kilidi vs. vs. yap ha çözümmü tebiki değil çalmak isteyen her halukarda çalar bağladıktan sonra diyeceğin tek kelime var allaha emanet
    kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...

  10. #10
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Bende apartmanda balkon altına park ediyorum. Direksiyonu boşta değil. kilitli bırakıyorum.
    1- Branda : http://www.hepsiburada.com/liste/mod...U=OTM081150-XL
    2- Kilit : http://www.hepsiburada.com/liste/csi...KU=SPORPA50105
    3- Alarm : http://www.hepsiburada.com/liste/car...TMBRKBR0011137

    Daha fazlasına da gerek yok. Motor 1200 cc olsa evin içine sokardım da , 150 cc tenezzül etmezler.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  11. #11

    Üyelik
    06 Kasım 2012
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    tamam arkadaşlar ozaman binanın yan tarafındaki cam demirlerine bağlıyacaz yapacak bişey yok. peki arkadaşlar hiç motor kullanmadım ben gittiğim yerlerde park sıkıntısı çeker miyim? birde hiç bilmeyen ve malzemeside olmayan bana ne önerirsiniz. kursa gidip öğrenmek mi en iyisi? birde bana debriyajını vs nasıl atıyoruz falan kısaca anlatabilir misiniz? hayatımda 1 kere elektrikli motor sürmüştüm ilk çıktığı zamanlar sürdüm ama durunca elim gaza basıyordu diğer elim frene ben elimi düzeltmek için gazdan elimi çekerken frenide mecbur bırakıyordum ( dönerken özellikle ) hem gaz hem fren yaptım yani garipsemiştim ben bunu süremem diye. birde bu honda da fiyat 3650 sizce pazarlıkla kaça alabilirim? birde kasktı vs başka neler almam gerekli? plakaydı ruhsattı sigortaydı toplam bana kaça mal olur? cevaplar içinde ayrıca teşekkür ederim arkadaşlar.

  12. #12
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    SORU 1)peki arkadaşlar hiç motor kullanmadım ben gittiğim yerlerde park sıkıntısı çeker miyim?
    CEVAP:hiç yer bulamazsan iki arabanın arası her zaman motor park yeridir
    SORU 2)birde hiç bilmeyen ve malzemeside olmayan bana ne önerirsiniz.
    CEVAP: feyizoğlu.com a gir bütcene göre tüm malzemeler orada var
    SORU 3)birde bana debriyajını vs nasıl atıyoruz falan kısaca anlatabilir misiniz?
    CEVAP:bence bu dediğin anlatılmaz uygulama lazım
    SORU 4)birde bu honda da fiyat 3650 sizce pazarlıkla kaça alabilirim?
    CEVAP:ikna yöntemine bağlı ısrarına bağlı kısacası sana bağlı bence
    SORU 5)birde kasktı vs başka neler almam gerekli?
    CEVAP:soru 2 nin cevabı
    SORU 6)plakaydı ruhsattı sigortaydı toplam bana kaça mal olur?
    CEVAP:plakayı değiştirmezsen notere 84 gibi bir rakam veriyorsun sigorta bulunduğun ile yaşına ve motora göre farklılık gösterir

    amma soru sormuşun biraz işin var senin gibime geliyor
    SORU 6)
    kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...

  13. #13
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı ercan_wrc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam arkadaşlar ozaman binanın yan tarafındaki cam demirlerine bağlıyacaz yapacak bişey yok. peki arkadaşlar hiç motor kullanmadım ben gittiğim yerlerde park sıkıntısı çeker miyim? birde hiç bilmeyen ve malzemeside olmayan bana ne önerirsiniz. kursa gidip öğrenmek mi en iyisi? birde bana debriyajını vs nasıl atıyoruz falan kısaca anlatabilir misiniz? hayatımda 1 kere elektrikli motor sürmüştüm ilk çıktığı zamanlar sürdüm ama durunca elim gaza basıyordu diğer elim frene ben elimi düzeltmek için gazdan elimi çekerken frenide mecbur bırakıyordum ( dönerken özellikle ) hem gaz hem fren yaptım yani garipsemiştim ben bunu süremem diye. birde bu honda da fiyat 3650 sizce pazarlıkla kaça alabilirim? birde kasktı vs başka neler almam gerekli? plakaydı ruhsattı sigortaydı toplam bana kaça mal olur? cevaplar içinde ayrıca teşekkür ederim arkadaşlar.
    burdan "debriyajını vs. nasıl atıyosunuz" diye soran birisi bence bulaşmasın motor işine...sağlıklı olmuyo...

    gittiğin yerde park sıkıntısı çekmeyecek tek kişi sensin...yaında bisiklet kilidi ve disk kilidi taşıyıp kalabalık bi yere koyarsan kimse götüremez..kursa gidip öğrenmek mi en iyisi diye bir soru sorulmamış kabul ediyorum...fiyatta fazla pazarlık şansın olmaz...300 tl plaka ruhsat vs masrafın olur...150 tl ye de sigorta yaptırırsın...kask yanına mont, eldiven dizlik, sırt koruma alabilirsin...

    umarım bu tür sorular sormak yerine önce nette biraz araştırma yaparsın...
    astorojna ve devilhere bunu beğendiler.

  14. #14

    Üyelik
    06 Kasım 2012
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Alıntı astorojna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SORU 1)peki arkadaşlar hiç motor kullanmadım ben gittiğim yerlerde park sıkıntısı çeker miyim?
    CEVAP:hiç yer bulamazsan iki arabanın arası her zaman motor park yeridir
    SORU 2)birde hiç bilmeyen ve malzemeside olmayan bana ne önerirsiniz.
    CEVAP: feyizoğlu.com a gir bütcene göre tüm malzemeler orada var
    SORU 3)birde bana debriyajını vs nasıl atıyoruz falan kısaca anlatabilir misiniz?
    CEVAP:bence bu dediğin anlatılmaz uygulama lazım
    SORU 4)birde bu honda da fiyat 3650 sizce pazarlıkla kaça alabilirim?
    CEVAP:ikna yöntemine bağlı ısrarına bağlı kısacası sana bağlı bence
    SORU 5)birde kasktı vs başka neler almam gerekli?
    CEVAP:soru 2 nin cevabı
    SORU 6)plakaydı ruhsattı sigortaydı toplam bana kaça mal olur?
    CEVAP:plakayı değiştirmezsen notere 84 gibi bir rakam veriyorsun sigorta bulunduğun ile yaşına ve motora göre farklılık gösterir

    amma soru sormuşun biraz işin var senin gibime geliyor
    SORU 6)
    hocam öncelikle cevaplar için teşekkür ederim. siteyide inceleyeceğim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------

    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burdan "debriyajını vs. nasıl atıyosunuz" diye soran birisi bence bulaşmasın motor işine...sağlıklı olmuyo...

    gittiğin yerde park sıkıntısı çekmeyecek tek kişi sensin...yaında bisiklet kilidi ve disk kilidi taşıyıp kalabalık bi yere koyarsan kimse götüremez..kursa gidip öğrenmek mi en iyisi diye bir soru sorulmamış kabul ediyorum...fiyatta fazla pazarlık şansın olmaz...300 tl plaka ruhsat vs masrafın olur...150 tl ye de sigorta yaptırırsın...kask yanına mont, eldiven dizlik, sırt koruma alabilirsin...

    umarım bu tür sorular sormak yerine önce nette biraz araştırma yaparsın...
    pardon hocamda neden bulaşmasın? sen ilk defa binmeden önce vitesin nasıl atıldığını gece rüyanda mı gördün yoksa istihareye mi yattın? kurstan ders alıp öğrenmek mi en güzeli diye sormuşum bu soruyu neden sormamış kabul ediyorsunuz, yani ilk başlayacak birisine bu kadar ön yargılı yaklaşmak neden? Bana deseniz ki arabada şunu nasıl yapıyorsunuz? ben size tek tek açıklarım. neyse tartışmanın bir anlamı yok burada. yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ediyorum tekrardan, ki herkes nacizhane fikrini yazmış az çok kafamda bişeyler netleşti.

  15. #15
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    o park sorunu yüzünden ben motoru izmire getiremiyorum, bursada kapalı garajım var evin altında, orda bırakıyorum
    Ninja

  16. #16
    ThE_Unforgiven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2005
    Şehir
    Aslen MANİSA-İkamet İSTANBUL
    Motosikleti
    Kırmızı olsun çamurdan olsun...
    Öncelikle motosiklet dünyasına hoşgeldin.

    Motosiklette teorik bilgi edinmek lazım örn. viraj tekniği vs. Kontra tekniği. Panik fren. vs.vs. ama teorik kısım 100 de 20 ise 80 lik kısmı pratiktir. O nedenle bilen birinden veya bir kurstan olabilir ders almak en iyisidir.

    Motosiklet arabaya benzemez.Mantık olarak evet benzer gaz debriyaj vs. ama tüm uzuvlarını kullanırsın mesela şöyle ki motosiklet gidonunda ( direksiyon diyelim) sağ elin avucunda gazı çevirirsin hemen parmaklarındaki manet (levye kol artık ne dersen) ön freni kontrol edersin. Sağ ayağının altında bastığın pedal arka tekerlek frenidir. Sol elindeki levye ise debriyajdır. Sol ayagındaki ise vites pedalıdır.

    Debriyajı aynı araba gibi kavrama noktasıyla kullanacaksın. Viteslere gelince vites boşta iken yani panelde yeşil N ışığı yanarken vites pedalını aşağı bastığında 1 nci vitese geçersin sonra altına ayağını sokup yukarı çektiğinde tekrar boşa geçer sonra bir üste çektiğinde 2 bir üste çektiğinde 3 bir üste çektiğinde 4 bir üste çektiğinde 5 e geçer. Aynı şekilde her aşağı basışta 1 vites ufalır 4 e geçer 3-2-N-1 şeklinde gider yani araba gibi istediğin vitese itmezsin ;)

    Önemli bir ayrıntı daha motosiklette bisikletin tam tersi ön fren kullanılır.

    Daha detaylı anlatım isterseniz uygulamalı anlatmak daha fayadalıdır PC başından teorik anlatım 100 de 20 gerisi pratik.
    Biri Beni Durdursun !!!!!

  17. #17

    Üyelik
    06 Kasım 2012
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Alıntı ThE_Unforgiven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle motosiklet dünyasına hoşgeldin.

    Motosiklette teorik bilgi edinmek lazım örn. viraj tekniği vs. Kontra tekniği. Panik fren. vs.vs. ama teorik kısım 100 de 20 ise 80 lik kısmı pratiktir. O nedenle bilen birinden veya bir kurstan olabilir ders almak en iyisidir.

    Motosiklet arabaya benzemez.Mantık olarak evet benzer gaz debriyaj vs. ama tüm uzuvlarını kullanırsın mesela şöyle ki motosiklet gidonunda ( direksiyon diyelim) sağ elin avucunda gazı çevirirsin hemen parmaklarındaki manet (levye kol artık ne dersen) ön freni kontrol edersin. Sağ ayağının altında bastığın pedal arka tekerlek frenidir. Sol elindeki levye ise debriyajdır. Sol ayagındaki ise vites pedalıdır.

    Debriyajı aynı araba gibi kavrama noktasıyla kullanacaksın. Viteslere gelince vites boşta iken yani panelde yeşil N ışığı yanarken vites pedalını aşağı bastığında 1 nci vitese geçersin sonra altına ayağını sokup yukarı çektiğinde tekrar boşa geçer sonra bir üste çektiğinde 2 bir üste çektiğinde 3 bir üste çektiğinde 4 bir üste çektiğinde 5 e geçer. Aynı şekilde her aşağı basışta 1 vites ufalır 4 e geçer 3-2-N-1 şeklinde gider yani araba gibi istediğin vitese itmezsin ;)

    Önemli bir ayrıntı daha motosiklette bisikletin tam tersi ön fren kullanılır.

    Daha detaylı anlatım isterseniz uygulamalı anlatmak daha fayadalıdır PC başından teorik anlatım 100 de 20 gerisi pratik.
    hocam işte bu yaa valla ağızınıza sağlık ellerinize sağlık kısa ve öz bir şekilde mükemmel anlatmışsınız. kusura bakmayın hiç motorla alakam olmadığı için oralarda pedalların olduğunu bile bilmiyordum ( debriyaj pedalı ). şimdi sizin yazınızı okudum birtanede sağ ve soldan çekilmiş resim açtım dediğinize baktım ve anladım. bu durumda ilk akla gelende neden N den 1 e geçerken aşağı doğruda, 2-3-4-5e geçerken yukarı doğru diyecektim düşündüm mantıken boşta beklerken sol ayak yerde sağda fren var çünkü frene basıyoruz bu durumda sol ayakla vitesi yukarı çekemeyiz denge bozulur ama hızlıca aşağı basabiliriz ben buna yordum ama bilmem ne kadar doğru? birde şunu düşünüyorum çok dik yokuşlarda ozaman dururken N yerine 1e almak daha mantıklı olacaktır nasılsa debriyaj elde basılı olacak. neyse en güzeli ya ankarada öğretecek birilerini bulmak yada kursa yazılırken 100-200 neyse fazla verip güzelce ders almak lazım.
    Tekrar teşekkür ederim açıklamanız ve hoş görünüz için. geriside dediğiniz gibi pratikle oturur. haftaya bir kurs bulup yazılırım ocak-şubat gibi ehliyetimi alırım hemde motor satışları azalır kışın bende gider iyi bir pazarlıkla alır martta binmeye başlarım diye düşünüyorum

  18. #18
    ThE_Unforgiven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2005
    Şehir
    Aslen MANİSA-İkamet İSTANBUL
    Motosikleti
    Kırmızı olsun çamurdan olsun...
    Ben şahsi olarak motor kullanırken ışıklarda duracağım zaman Vitesi hep 1 de tutar debriyajı sıkarım. İlk kullanımdan kalma bir alışkanlık. Sanırım arkadan gelecek ani bir araç vs. durumda kaçış için daha mantıklı gelmiştir bana.

    1-N-2-3-4-5 vites dizilimini bu açıdan hiç düşünmedim aağı basması kolay olur diyemi yoksa mekanik olarak en uygun tasarım bumudur bilemem tabi.

    Hiç motosiklet sürmediyseniz size önerim öncelikle en önemlisi dönüşler ve kontra tekniği hakkında netten araştırma yapın özellikle video paylaşım sitelerinden. Çünkü motosikleti virajda döndürmek için gidonu yani direksiyonu döneceğiniz yöne değil tam tersine döneceğiniz yöndeki tarafı ileri iterek motoru yatırmanız gerekecek. Bu kavram hiç motosiklet sürmeyenlere saçma gelebiliyor fakat fiziksel olarak Kontra tekniği virajın olmazsa olmaz tekniğidir. 2nci Tavsiyem panik fren ve kıvırmaca denilen ani önümüze çıkan nesne vs. durumlardan kaçma tekniğidir. Bu iki olayı videolu paylaşım sitelerinde mutlaka görsel olarak izleyin.
    Biri Beni Durdursun !!!!!

  19. #19
    OGUZHANKY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VT 750 C Shadow
    Reşat Arbaş ın "motosiklet teorisi" kitabını mutlaka almanızı tavsiye ederim. Orada nerde nasıl park edileceğinden, kontra ve çeşitli tekniklere, yolculu sürüşten, risk yönetimine, gidon tutuşundan yolculu sürüşe kadar birçok konunun teorik eğitimi var. Teori sağlam olursa pratik daha rahat oturacaktır. Aşağı yukarı bütün D&R larda bulabilirsiniz kitabı.

  20. #20
    Arda_Karaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2011
    Şehir
    Foça
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apartmanda araçların konulduğu garajdan hiç yok mu ? Avlusu olan bir site ise, balkon altında bir yere kilitleyerek de bırakabilirsin.
    Merdivenlerden iniş zıplaya zıplaya olur. Ama çıkma işi zor. Keşke bodrum katı hemen giriş olsaydı. yada kaçınca katta oturuyorsan o daireye aşağıdaki gibi köprü olsaydı.
    Direk evin içine sokardın
    http://img428.yukle.tc/images/547apa...4199f1-1-t.jpg
    Füze Kent bombaymış.
    Bilge değil sadece ahmaklar her şeyi bilir.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)