Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Honda Cbr 500 R

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Birde x versiyonu çıkıyormuş buyrun


    GP500-1st bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #62
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    X versiyonunun cikmasi ciddi guzel bisey yahu!

    cbr 125 kullaniyorum ve sport motorun surus pozisyonu ve dinamikleri hosuma gider.Ama x versiyonun gidon pozisyonu canta ile sagladigi uyum,rahatligi, artcili kontrolu derken cbr500 conseptinden cok daha iyi bir motor yapiyor onu. hadi hayirlisi...

  3. #63

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    X versiyonunun cikmasi ciddi guzel bisey yahu!

    cbr 125 kullaniyorum ve sport motorun surus pozisyonu ve dinamikleri hosuma gider.Ama x versiyonun gidon pozisyonu canta ile sagladigi uyum,rahatligi, artcili kontrolu derken cbr500 conseptinden cok daha iyi bir motor yapiyor onu. hadi hayirlisi...
    5 yıla ülkemize gelir )

  4. #64
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Alıntı ErknOzyurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 yıla ülkemize gelir )
    Nc serisi çıktığı anda bize de geldi merak etme bu da gelir

  5. #65

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nc serisi çıktığı anda bize de geldi merak etme bu da gelir
    Hocam gelsede yeni baslıyanların bir kaçı alacak.Çok pahalı oluyorlar ÖTV / KDV derken bitiyor zaten iş o yüzden yeni arkadaşlarıda düşünün

    Bu arada NC TR de kaç tane var ki ? Yada vtr 250 / Ülkemizin gelire göre koydugu gider arasında öyle bir uçurum var ki ne sen sor ne ben söyleyeyim

  6. #66
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Alıntı ErknOzyurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam gelsede yeni baslıyanların bir kaçı alacak.Çok pahalı oluyorlar ÖTV / KDV derken bitiyor zaten iş o yüzden yeni arkadaşlarıda düşünün

    Bu arada NC TR de kaç tane var ki ? Yada vtr 250 / Ülkemizin gelire göre koydugu gider arasında öyle bir uçurum var ki ne sen sor ne ben söyleyeyim
    Sen 5 yıl gelmez dedin ben geleceğini söyledim ne alakası var satış vergi fiyat bunlarla Çok pahalı gelirse gelmemiş mi sayılıyo türkiyeye

    Bu arada sadece sahibindende satışta olan 50 küsür nc serisi var. satmayıp kullananları da hesaplarsan ilk defa piyasaya sürülen ve daha 1 yılını doldurmayan bi motosiklet için güzel satış rakamları bunlar.
    ferad bunu beğendi.

  7. #67

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen 5 yıl gelmez dedin ben geleceğini söyledim ne alakası var satış vergi fiyat bunlarla Çok pahalı gelirse gelmemiş mi sayılıyo türkiyeye

    Bu arada sadece sahibindende satışta olan 50 küsür nc serisi var. satmayıp kullananları da hesaplarsan ilk defa piyasaya sürülen ve daha 1 yılını doldurmayan bi motosiklet için güzel satış rakamları bunlar.
    Gelirse bile , başka etkenlerinde oldugunu söylemek istedim.Benim fikrim bu gelse ne olur bilmeme ama ön fikrimi söyledim.Bakalım gelsinde bi

  8. #68
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    yamaha MT 07 abs...en beyazından
    700 x alanlar üzülecek şimdi...eğer gelirse ve dijital gösterge olmazsa düşünürüm...
    her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....

  9. #69

    Üyelik
    03 Ekim 2012
    uşağum 600rr ın yerini tutmaz fiyatına yaklaşır bence

  10. #70

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    otv falan kazik ote girecek o belli ama gelirse bari 7000 euro ya gelsin kawasaki nin 300cc ne kapak olsun.

    Ninja 250 yi cbr250 bitirmisti trde 300 üde cbr500 bitirir boylece

    Honda alltan üsten giydiriyo valla kawa'ya
    Hocam çok yanlış bi karşılaştırma yaptınız aslında Ninja 300 %37 ÖTV ye tabi tutulduğu için bu fiyatta
    İşin aslı cbr 250 nin Ninja 250 aştığı değil İşin aslı bu ürünlerin çoğu avrupa pazarında yer almakda oradada Başlangıç CC si var ve güçü Bu gücü biraz yükseltmişler Kawasakide bunu görerek hemen 50cc bir artış gösterdi Şimdi Cbr 500 çıkınca sen sanıyomusun ki Ninja 300e rakip hayır değil
    Zaten avrupada ve diğer ülkelerde Ninja 400 var ama O daha bir sport havasında SS değil
    Ninja 250 de öyle Ama bizim TR de SS diyorlar garip
    ErknOzyurt bunu beğendi.
    Sado

  11. #71
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Bazı arkadaşlar "500cc 46 beygir az değil mi, neden böyle" diye sormuşlar. İnternette okuduğum kadarıyla Honda bu motorla 27 km/litre gibi bir tüketim hedefliyor. Benim tek silindir 125'lik düldül bile karışık kullanımda 1 litreyle ~30 kilometre gidiyor. Eh, hesap ortada.

    Bunun aynısını CBR 250'de de yaptılar. Normalde arka tekerlekte ~23-24 beygir veren bir motor, ancak bazzaz, dynojet vs. ünitelerle yakıt karışımını değiştirerek +2~2.5 beygir alınabiliyor. Tabii ki yakıt tüketimini arttırıyor bu durum. Honda yeni motorlarında yakıt ekonomisini çok önemsiyor, bu açık.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  12. #72
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Beyler Honda bu motoru avrupa da yeni motor kullanmaya başlayanların sınırının 35 beygirden 47 beygire yükseltilmesi sonucunda pazardaki boslugu doldurmak icin üretti Bazı arkadaslar Ninja 300 R a atıfta bulunmuslar kawaya kapak olsun falan demişler birincisi kawa bence bu motordan daha SS, üstelik 200 cc lik hacim küçüklüğüne rağmen 39 BG güç üretiyor ve bu makinadan sadece 6 beygir daha güçsüz.. Bence burda bir teknoloji farkı var ha ne dersiniz?

    Ayrıca yukarıda bir arkadaşımız demişki vergi sistemi düzenlenmeli tekrar.. Bende katılıyorum.. S1000RR ile Ninja 300 aynı vergi diliminde olmamalı.. Hatta bence vergi sistemi motor güçlerine göre düzenlenmeli.. Hatta suyunu çıkartıp doğaya saldığı sera gazına, egzoz emisyonuna, yaktığı yakıta göre hesaplanmalı.. Kısacası artık motora ekstra vergi alınmamalı.. %37 ne yahu?
    enginar, Shrieker, APALA ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  13. #73

    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Click 125i 2012



















    seigen, GP500-1st, Alper Kaya ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #74
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    Ooo yeterli derecede cekici.. Daha guzel olabilirdi evet ama bu da gayet guzel..
    Ninja

  15. #75
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Kursattekin fotoğraflar için sagol.Bütün fikrim değişti bu fotolardan sonra.SS demeye bin şahit ister.Kafa grenajı,far tasarımına biraz alışmak gerek.Kuyruk greanjı,sağ ve sol büyük grenajlar yine yarım cbr 125 ve 250 gibi.Egzost olmamış.Alt sakalı insan grenajla birleştirir tek yapar ya.Jant ve lastik ebatı iyi sadece.Bence hayal kırıklığı görüntü olarak.

  16. #76
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kursattekin fotoğraflar için sagol.Bütün fikrim değişti bu fotolardan sonra.SS demeye bin şahit ister.Kafa grenajı,far tasarımına biraz alışmak gerek.Kuyruk greanjı,sağ ve sol büyük grenajlar yine yarım cbr 125 ve 250 gibi.Egzost olmamış.Alt sakalı insan grenajla birleştirir tek yapar ya.Jant ve lastik ebatı iyi sadece.Bence hayal kırıklığı görüntü olarak.
    Bildiğin sport touring. Ben 600rr yavrusu geliyor diye beklemiştim. 46 beygircik fos yumurta geldi. Dealim gibi yamuk gözüküyor yandan.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  17. #77
    [Turan] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    Zippoya katılırım aynen 125 250 karışımı birşey olmuş.

    + bizim millet bu kadar çok ara motor sevmez

    Bizim cc gidişatımız

    125 / 250 / 600 / 1000

    125 / 600 / 1000

    Öyle araya 300 500 sıkıştırmazlar yani niye sıkıştırmazlar bir ton parayı 300'lüğe 500'lüğe vericeğime 600'lük alırım der yani

  18. #78

    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Click 125i 2012
    +1

    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kursattekin fotoğraflar için sagol.Bütün fikrim değişti bu fotolardan sonra.SS demeye bin şahit ister.Kafa grenajı,far tasarımına biraz alışmak gerek.Kuyruk greanjı,sağ ve sol büyük grenajlar yine yarım cbr 125 ve 250 gibi.Egzost olmamış.Alt sakalı insan grenajla birleştirir tek yapar ya.Jant ve lastik ebatı iyi sadece.Bence hayal kırıklığı görüntü olarak.

  19. #79

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Valla on numara motor olmuş, en baştan yazdık supersport değil, boşuna beklentiye girmiş SS'ciler. Bir sonraki motorum için önemli bir aday olarak çıktı. EICMA'da tanıtılsın, piyasaya çıksın da görelim artık sabırsızlanıyorum.
    Alper Kaya ve hamzarat bunu beğendiler.

  20. #80
    APALA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2012
    Motosikleti
    ARMadillo
    yalnız honda nasıl yapmışsa yapmış, cbr 250 den şekil olarak daha agresif, cbr 600 lerden ise sakin bir şekil kullanmış yahu. Nasıl beceriyorlar tam böyle arada yapmayı şaşıyorum.
    cbr 125, 250, 500, 600 rr ve 600 f, 1000 firablade i yanyana koyup, bir çocuğa büyükten küçüğe diz deseler, yemin ediyorum dizer yahu.
    sedici bunu beğendi.
    Güvenebileceğimiz tek gözler, kendi gözlerimizdir.


    ANES MOTOR
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)