Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

BMW K1600 GTL - 320 CDİ SPORT

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    test için geçenlerde forum doldurmuştum gs 1200 adventure için ancak bugun sabah aradıklarında motorun servise gittigini başka motor seçmemi istediler bende k1600 gtl varmı diye sordugum da evet var dediler bende tamam dedim.
    gittik borusan istinye ye ahmet ve serdar yiğenim ile.
    arkadaş motorunu biraz tanıttıktan sonra km bilgisini verip kapıdan ayrıldım, artçım olarak serdar arkamda idi.
    ilk önce motorun denge sistemini çözdüm çünkü çok ağırdı yani 348 kilo idi arka ve yan çantalar ile beraber. artçım olan yigenime sakın arkada ani hareket yapmamasını söyledim,
    yavaş yavaş ilerlerken ön konsoldaki düğmeleri karıştırdım, ön cam otomatikti kaskımın üst seviyesine kadar kalkıyordu, indirdigin zaman ise çene altına kadar iniyordu hem yukarı kalkıp hem konsola yapışıyordu, menü den ayarlara girdigimde radyo yu bulup ses verdim çok net sesi vardı, bu arada iki kişi tek kişi ayarlarından 2 kişi ayarına girip süspansiyon ayarı yumaşlıgını serte aldı.
    bütün ayarları yaparken bilemeden elcik ısıtma ve koltuk ısıtma sıcaklık ayarını açıp 15 dakika sıcak sıcak motor kullandım. daha sonra kapattım ama iç işten geçmişti.
    10 dakika ayarlarla uğraştıktan sonra 6 silindirli olan 160 beygir gücündeki motorun serilik ve ataklıgını rampa yukarı çıkan bir yolda denedim, 5 viteste 150 km hıza çıktıgım halde motor devri düşüktü.
    gidonu sıkı tuttugum halde ben ve yigenim arkaya doğru gidiyorduk, vites göstergesi işimi kolaylaştırdı 2 den 3 e attıgım zaman ani gaz ile motor patinaj sistemine giriyordu, motor sesi ve eksoz sesi çok gürültülü değildi yada bana ses gelmiyordu, 4 viteste gidip 5 attıgım zaman bile altındaki gücü hissettiren bir makina idi.

    fren sistemi :gaza asıldıktan sonra birde frenlerini denemek lazımdı 60 km hızla giderken sadece ön frene bastıgımda kombine sistem devreye girip arkaya iletiyordu, ilk önceleri alışmak için yavaş basıyordum ön frene ancak alıştıkca sert basamaya başladım, 50 km hızla giderken sadece ön frene bastıgımda sol ayagımın arka fren de oldugu için ayak freni hafif aşagı iniyordu ve motor zınk diye duruyor.
    ani kalkış ile gaza asıldıgımda patinaj sistemi devreye girip motoru savurmuyordu,
    ancak motorun o kadar büyük olması abs frenlerine daha da güvenle basmamı sağlıyordu.
    ön arka frene bastıgım da ise motoru sanki arkadan birisi çekiyormuş gibi durması çok güvenli idi.

    oturuş şekli çok rahat heleki arkamdaki yigenim valla burası koltuk gibi dedi,
    gidon ve ön camın sürücüye göre ayarlanması selenin alçak olması sürücüye güvenli sürüş sağlıyordu.

    k1600 gtl testi 35 dakika felen sürdü toplam 18 km yol yapmışım.
    teslim ettikten sonra
    araba için teste geçtik,
    yanıma binen adam arabayı biraz tanıttı 186 beygir 320 bmw spor modeli idi otomatik.
    bunun analatılcak fazla bişeyi yoktu
    bildiginiz araba.....

    birkaç tane de resim ekleyeyim.












    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

    babaçi bunu beğendi.
    98 Beygir.....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Halaa etkisi altindayim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)