Arkadaslar motorumda senon far ve sis farlari var, vizede agir kusurmu? hafif kusurmu diye geciyor?
Arkadaslar motorumda senon far ve sis farlari var, vizede agir kusurmu? hafif kusurmu diye geciyor?
Ben de merak ediyorum cevapları.Henüz muayeneye var ama zamanı geldiğinde ne olur acaba.Xenon farların merceksiz kullanımı yasak diye biliyorum.
Arabalarda söktürüyolar.Xenon farları söküp orjinallerini takıp öyle geçtik muayeneden.
xenon yasak söküp öyle gidin zaman kaybı yapmayın,ağır kusur olarak geçiyor
Maslakta 1 ay önce zenon far ile muayeneden sorunsuz geçtim. Uzun kısa olmalı yalnız.
Muayene istesyonundaki arkadaş ; motosikletlerde görünürlüğün öneminden dolayı zenon far konusunda pozitif ayrımcılık yaptıklarını söylemişti.
Motosikletimde smoke head susturuculu (çok fazla bağırmayan ) eksoz , led sinyaller ve bizenon far ile gitmiş hiçbir sorun yaşamadan geçmiştim.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Mercek ayarı varsa problem olmaz. Kısa ve uzun olarak farklı açılarda ve şiddette aydınlatmalı. Ama mercek ayarı yok ise ağır kusurlu olarak nitelendirilirsiniz.
the A.G.Z
Açıkçası bunun bir standartı yok. Muayene görevlisinin insafına kalmış. Normalde merceksiz olarak geçmesi çok zor çünkü merceksiz xenon ışığı çok dağıtır.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Geçen sene ybr motoruma xenon taktırıp muayeneye girmiştirm. Far değerlerini ölçtüklerinde hiçbir sorun çıkmadı. Muayeneden kusursuz olarak geçti xenonlar. Çokta işime yarıyordu sırf görünüş değil aydınlatması da muhteşem oluyor. Özellikle arazide kullanımda uzunlar projektör gibi parlıyor.
Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.
Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)