Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

125 CC lik Motoru 150 CC ye Çevirme İle Bilgi ve Fiyat İstiyorum Teşekkürler!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Ağustos 2012
    Arkadaşlar forumda çok okudum 125 CC lik motoru 150 CC yapan çok arkadaş var ve benim motorum Mondial 125 KT, acaba onların tecrübelerine güvenerek soruyorum hangi parçalar tam olarak ne değişim görüyor ve toplam fiyat nedir , Şimdiden teşekkürler.

    Not; Lütfen konu dışım mesajlarla ve bilmişlik taslayanlar konuyu öldürmesin ricamdır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    arkadaşım 125 lik motoru 150 ye çevirmen parana yazık çünkü randıman alan pek olmuyo krank vs kaldıramıyor ve motor 2 3 hafta da mefta oluyo 125 liklerin en sağlam motoru ybr o bile kaldırmıyo sen düşün yaptırdıktan sonra motoru yersin büyük ihtimal gel de uğraş motordan soğursun şimdiden söyliyim daha önce çok soruldu bu konu benim tavsiye 125 liği 150 yapıncaya kadar 125likte redline takıl en azından 150 likten daha uzun ömürlü olur + 150 yaparken harcıyacağın para cebinde kalır ama sonunda motor her halükarda mefta olur bunu söyleyeyim hadi kolay gelsin :D
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  3. #3

    Üyelik
    11 Ağustos 2012
    kardeşim amertüsörmüdür yıpranan yada diğer parçalar mı onları da geliştirelim diyecem cepten çıkacak parayla 150 lik zaten alınır ama şöyle güçlü bişe yapılamaz mı be mübarekler

  4. #4
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    125 ten 150 ye yükseltmek için orjinal sistemi bozduğuna değmez, randıman alamazsın . Madem yükseltme yapılacak 200 cc yapılması en mantıklısı. Ondan da verim alabilmen için bütün motor aksamı 200 cc olmalı. Gerekli olanlar
    Parçaları önerebileceğim marka zongshen.
    200cc silindir
    63.5 piston
    200cc üst kapak (vtc sübablı olması iyi olur)
    200cc krank
    200cc karbüratör
    200cc debriyaj
    200cc silindir saplamaları
    Contalar
    En sağlamı böyle olur. Yine de tavsiye etmem çünkü blok 125 lik. İçine koyabileceğin yağ miktarı 125 liğe koyabileceğin kadar.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  5. #5
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    sen de demişsin zaten kardeşim 150lik yapana kadar elindekini satıp 150lik alman daha mantıklı ama şunu söyliyem 125likle 150lik arasında uçurumlar yok çok fark olmaz değmez de zaten ama performans istiyosan para şart bence elindekine para döksen satarken harcadığın parayı alamazsın ama değiştirsen 3 aşşa 5 yukarı zararın olmaz
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  6. #6

    Üyelik
    11 Ağustos 2012
    vay be oakdar hava atıyor millet 125 liği 150 liğe çevirdim evet yaptım ! Yani görende motor harbi 150 oluyor zanneder zaten belli bi süre sonra parçalar 150 liğe dayanamaz ayna bile iflas eder yani bi düşüncem daha yalan oldu teşekkürler

  7. #7
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    evet ybr nin krangı zayıf kalıyor ve kaldırmıyor. Kt ler cg kopyasıdır. Zaten krangı 70 lira. Kaldırır. Bıkaç tane arkadaşımız vardı kt yi 150 liğe çeviren. Ben titanı 2 yıl önce yaptırdım. Uzun yolda yaptım, sıkıştırdım, dip gaz kullandım, kesiciye soktum. Fazla güç haricinde bi derdi yok. Hiç bi problem çıkarmadı. 2 yıl önce 300 tl civarında masraf ettim. 150 cc ye çıkarttım. Artı olarakta 250 tl elektirik, elektronik güçlendirmeye masraf ettim. Statör, bobin buji, buji kablosu, piposu vs vs. Bi önerim daha var. Kısa etekli piston kullan. Sürtünme az olacağından sıkıştırarak bile gitsen fazla hararet etmez. Daha iyi performans elde edersin. Üst kapağı pistona göre taşlat veya çift çıkışlı üst kapaklar var 150 cc lik kt ler için. Ondan kullan. Kolay gelsin. Olmaz diyenlere bakma. Olur. Kt cg kopyası.

  8. #8
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    arkadaşım şimdi aklıma bi fikir daha geldi motorla uğraşabilirim dersen 200 lük alt motor alıcaksın gaziantep bu konuda 1 numara araştırırsın artık biri yapıyordu böyle normalde 200lük alt motor kullanıyor muayeneye gireceğinde 125liği takıyor 2 yılda 1 zaten hem 125 likten 150liğe geçmekten daha mantıklı en azından arada bariz derecede performans artışı olacaktır yaptığına değer en azından :D söylemesi benden yapması senden hadi kolay gelsin yapacak olursan rsimlerini bekleriz
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  9. #9

    Üyelik
    11 Ağustos 2012
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet ybr nin krangı zayıf kalıyor ve kaldırmıyor. Kt ler cg kopyasıdır. Zaten krangı 70 lira. Kaldırır. Bıkaç tane arkadaşımız vardı kt yi 150 liğe çeviren. Ben titanı 2 yıl önce yaptırdım. Uzun yolda yaptım, sıkıştırdım, dip gaz kullandım, kesiciye soktum. Fazla güç haricinde bi derdi yok. Hiç bi problem çıkarmadı. 2 yıl önce 300 tl civarında masraf ettim. 150 cc ye çıkarttım. Artı olarakta 250 tl elektirik, elektronik güçlendirmeye masraf ettim. Statör, bobin buji, buji kablosu, piposu vs vs. Bi önerim daha var. Kısa etekli piston kullan. Sürtünme az olacağından sıkıştırarak bile gitsen fazla hararet etmez. Daha iyi performans elde edersin. Üst kapağı pistona göre taşlat veya çift çıkışlı üst kapaklar var 150 cc lik kt ler için. Ondan kullan. Kolay gelsin. Olmaz diyenlere bakma. Olur. Kt cg kopyası.
    Bu yazdığın yorumu temiz bir kağıda çekip 4-5 kere hatim edicem çok sağol kardeşim ben bu yorumu bi güzel araştırıp uyguliyim kulağa hoş geliyor bide maraf araştırması yapıcam fakat biraz uğraştırıcak eğer hepsinin toplam maliyet ortalamasını biliyorsan yazabilirmisin...


    Alıntı TheAzReaL07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım şimdi aklıma bi fikir daha geldi motorla uğraşabilirim dersen 200 lük alt motor alıcaksın gaziantep bu konuda 1 numara araştırırsın artık biri yapıyordu böyle normalde 200lük alt motor kullanıyor muayeneye gireceğinde 125liği takıyor 2 yılda 1 zaten hem 125 likten 150liğe geçmekten daha mantıklı en azından arada bariz derecede performans artışı olacaktır yaptığına değer en azından :D söylemesi benden yapması senden hadi kolay gelsin yapacak olursan rsimlerini bekleriz
    İnşallah marmara bölgesindede vardır bi soruşturmam lazım eğer 150 CC ye çevirme fiyatıyla eşit olursa 200 CC ye daha sıcak bakabilirim dediğim gibi hepsi araştırma meselesi. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

  10. #10
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    toplam masraf 300 motor, 250 elektirik, elektronik. İridyum buji ve elektirik aksamı yükseltmek için mt nin arama bölümüne cehennemden gelen bujiler yaz tarat. Mt teknik servis bölümündeyi. Cepten yazıyorum ben link atamıyorum. Ordan faydalan. Üst kapagı direk 150 cc çift çıkışlı üst kapak la değistir. Sahibinden.com da var. Yedek parça, motosiklet bölümünde. Tek alt takım kaldı. Onuda rektefe ile 150 cc kısa etekli performance piston attır. Contalar orjinal uymaz. El yapımı veya uyarsa cg 150 conta kullan.eğer benim dediklerimi uygula, cbf, ybr ve diğerleri yolda toz duman. kolay gelsin. Dur ekleme yapayım. Bunları yaptırdın diyelim. Motorunu 3 bin km sakın sıkma, ilk bin 5 bin, 2 bin km de 6 bin, 3 ü bın km yi aşınca yavaş yavas aç. Bu motorun açılması icin çok önemli. İkinci tavsiyem, rektefeden sonra ilk yağ değişimi 250 km de, ikıncisi 500 km sonra,3 cüsü artık her bin km de bir olsun. Çapakların segmana kaynamaması için önemli bi detay. Kolay gelsin.

  11. #11
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    bende 150 cclik olan cg kopyası motor var bende onu 200 yada 250 lik yapmak istiyorum toplam masraf ne olur acaba bunu ogrenırsem ekım ayında kesın yaptırıcam ıstanbuldayım ama gaziantepe antalyaya vs neresı olursa motor blogunu kargolayabılırım sorun degıl yeterkı ıyı bır usta ve fıyatı bılıyım

  12. #12
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 150 cclik olan cg kopyası motor var bende onu 200 yada 250 lik yapmak istiyorum toplam masraf ne olur acaba bunu ogrenırsem ekım ayında kesın yaptırıcam ıstanbuldayım ama gaziantepe antalyaya vs neresı olursa motor blogunu kargolayabılırım sorun degıl yeterkı ıyı bır usta ve fıyatı bılıyım
    Cg 200, veya cg 250 krangı uyarsa olur. Cg 150 nin krangı artı 50 veya 100 cc kaldırmaz.

  13. #13
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    orjinal 150 li lik ama bende fabrika çıkış 162fmj motor kodu orjinal pistonu 62 lik yani :D

  14. #14
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    200 cc büyük ihtimal krank değiştirmeden kaldırır. Ama sürtünme eskisine nazaran daha çok olacağından rodaj süresi uzun tutulmalıdır. 3 bin km civarı. Ondan sonra yavaş yavaş açılır. Sıkı piston kranka zarar vermemesi için. Yukarıdada yazdım.

  15. #15
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    o sorun değil zaten kışa denk geldiği için sakin gitsemde olur peki varmı tanıdğın bir usta birde kaça patlar tahminen 140 falan yaparmı

  16. #16
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    tanıdığım var bodrumda ama ona küsüm.zaten ben fikir verdim usta yaptı. Yok yani bildiğim. Eli değil, beyni çalışan bi usta bul kendine. Tavsiyemdir.

  17. #17
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    istanbulda henüz onu bulamadım işte :D sorunda o


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)