Tapa çok ufak ve rahat hareket edilebilecek boş alan yok etrafında, atıyorum 6 köşeliyse tapa, açılsaydı bile kullandığım anahtar ile her tur döndürmemde 1 köşe ya döner ya dönmezdi
okadar az hareket alanı Zaten bu yüzden sadece tek dişi karşılıklı yemişimdir, he hala anahtar kaçırmıyordu dişi ama çekiçle tıklatmaya v.s cesaret edemedim o saatten sonra, karanlıkta çöktü bıraktım
Sorun tapa da değil bence de serviste Ne güçte sıkılacağı yazıyor Manuel de, bizimkiler tepikle mi sıktı ne yaptı bilemiyorum Bundan sonra fara sinek yapışsın servisten bilicem
E tabi ülkemizi tanımayan Honda' nın da bu anahtarı yollaması normal geliyor, adamların memleketinde aracı yıkamadan sokağa çıkmak herkesçe ayıp kabul ediliyor, dışlıyorlar
Nerden bilsinler bizimkilerin iman gücüyle bloğu ikiye bölebileceklerini
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:45 ----------
Aynen, bencede durum tamamen bundan kaynaklı !
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
eyvah şimdi senin motor garantiden çıktı servis diyecekki bi orj tapa değil veya eski tapayı değiştirmessen başka bi yerde yağ değişimi olmuş biz buna bakamayız derler
ama alırsan bi paket malboro işi halleriz derler
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
O civata yağ tapası olmayabilir. Motorun en altında önünde demirden koruması olan büyükçe bir tapa olmalı. Motorun altından yağ tapası harici bir civatayı sökerseniz başınıza iş açabilir, sonra bir ustayı görmeden çalıştırmak riskli olabilir.
Öyle galiba ya dün yağ değiştirdim ama tam hatırlamıyorum.
,
Yok o yağ tapası, serviste gördüm artık mavi çizgisi birbirini tutmayan tek civata o zaten
Şimdi bende hayatım boyunca herşeyi bi söküp takma merakı ile büyüdüm ama, benide şüpheye düşürdünüz Oysaki çok emindim doğru yön olduğundan
Üst alt saat bişeyler yönü işi karıştırıyor Şöyle açıklayayım motosikleti yolun sağ kaldırımına çektim farzedin ve kendim sol tarafında yani 30-40 cm alçakta yoldayım !
Motosikletin arka lastiğinin dibine çöktüm anahtarı civataya taktım. Şimdi ne oldu önümde bir anahtar sapı sağımda motosikletin arka lastiği !
Ve anahtar sapını tutarak kendime doğru çektim
( Şimdi daha da allak bullak edeyim, üstten bakarsam civatayı saat yönünün tersine doğru, motosikleti havaya kaldırıp altına girersemde saat yönünde )
Bu yaptığım yanlışsa eğer uyarın hemen forumun mal motorcularına adımı yazdırayım
Bugüne kadar herşeyi bu şekilde söküp taktım, ürün dili diye bişey var bunu ters yapmış olamazlar heralde
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Sen o tapadan baska bulurum diosan
Al eline düz tornavida ve çekiçle
Köşeden vur tornavidaya çekici sıyırıp ac
Snra degistr tapayi
Ya mümkün değil öyle yağ tapası 2 kere zorlamayla yamulsun gitsin, adam gibi bir alet takımı olmadan dokunmayın o civataya daha. Uygun bir yıldız anahtar onu çok rahat açar, sonra daha 10 kere kullanılır o tapa.
motor orta ayakta sen motorun solundasın anahtarı dikey bir şekilde somuna yerleştirdiğinde ön tekere doğru itmek gerek açmak için tam tersi yönde kapatırsın
abi olay büyümüş gitmişbu arada evet o somunun tam önünde somunu koruyan bi çıkıntı var motorun altında zaten başka somun yokii biraz kenarlara doğru var ama herkes anlar yani yağ burdan boşalır diye%99 doğru somunla uğraşıyorsun ama bu kadar basit olay büyümüşşimdi taksime gelesim geldieski evimde olsam inan şuan yanındaydım ama kayaşehir taksim arası baya bi mesafe
Bence vazgeç daha civata ne tarafa sokulur sıkılır oradaysak isin zor takarken diş kaptırmak ta var mazallah ugrasirsin sonra
www.erkakurye.com
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)