125 MH Drift hızlanma problemi
-
benim sıkıntım 2012 3800 kilometrede mondial 125 mh drift
5. vitese atınca sanki gaz vermiyorum da gaz kesiyormuşum gibi motor devri ve hızı fena düşüyor
4. viteste redline 10000 devir üstüne çıkarıp 110 km/h da iken 5. vitese atınca devir 8000 devir 110-105 km/h bile altına düşüyor
sonra motor 120-115 kadar çıkıyor ama bi hayli zaman alıyor. daha motorum 5. viteste 10000 devir e ulaşmadı ulaştıramadım
ilgi ve alakanıza peşinen teşekkür ederim
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
Reklamlar
-
motor ölmüş at gitsin :D bence normal arkadaştada var bi tane mh başlarda onunda öyleymiş şuan 11000 de düzelmiş yeni olmasından dolayıdir bence o bide kullanma kılavuzunda ne yazıyorsa ona göre hareket etseydin
-
Dişli varsa cıkar..Bizim arkadas da dişli vardı 4.Viteste 125 e dayadı 5.vites yemiyordu motor devir git gide düşüyor ve yavaslıyordu.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
hiç bir modifiye yok fabrika çıkışlı bakımları düzenli ve zamanında serviste yapıldı
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
-
c90 adlı üyeden alıntı
hiç bir modifiye yok fabrika çıkışlı bakımları düzenli ve zamanında serviste yapıldı
Hiç bir fikrim yok Adem80 Gelirse sorunu bulur
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
bu konuda fikri olan yok mu?
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
-
Ne olması lazımdı bence normal
-
Bak Mh nin topiğindeki arkadaşımız ne yazmış senin soruna cvp olarak Alıntıdır
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
.
bildiğiniz üzere(!) araçlarda sondan bir önce ki vites hız vitesidir yanı araçlar normal şartlarda stabil şekilde çıkabilecekleri en yüksek sürete bu vitesler de çıktıktan sonra en son vitese atıp motoru rahatlatırlar.
yani 4. viteste 120 km/s hıza 10000 devirde ulaştıktan sonra 5. vitese attığında 8000 devire gerilemesi gayet normal. çünkü bu vites oranlarıyla ilgili bişey. amaç zaten zorlanmış olan motoru bir üst vitese atıp rahatlatmak son viteste zorlamak değil.
zaten daha yüksek süratlere anlık çıkarsınız uzun süreli değil. ayrıca bunun rüzgar direnci de var onu da hesap etmek lazım.
tamam driftler seri motorlar fakat bi tavşandan yarış atı performansı beklemeniz saçma olur.
şaka dan kastım buydu...
Bu Teoriye bende doğruluyorum
Çünkü misal veriyom yokuş çıkarken 4 den 3e 3 den 2 ye düşürüyon vitesi gücü yetmiyo diye dimi buda ona benziyor vites arttıkca hız da artıyor ama güç kaybıda oluyor misal 15 dişliyi 14 de düşürünce ön kalkma olayının azalması gibi
-
motorun gücü yetmiyor. Veya tam açılmamış olabilir. Sağır kalmış olabilir.
-
11 Temmuz 2012, 18:33
#10
c90 adlı üyeden alıntı
bu konuda fikri olan yok mu?
Herşey olması gerektiği gibi, 5.vitese atınca doğal olarak aynı hızı daha düşük devirde gidersiniz. Devrin 10000 den 8000e düşmesi bundan. 5. viteste 10000 devire ulaşmaması, motorun gücünün bu kadarına elvermesindendir. Hem 5. vites, 120 km hıza dahi çıkarıyormuş. Zaten normal sürüşünüzde red line devirlerde gitmiyorsunuz diye varsayıyorum. Neticede motorun sağlığı için yüksek devirler, sadece ihtiyaç anında cıkılması gereken devirler. keyifli sürüşler
-
11 Temmuz 2012, 21:47
#11
bu mesaj yada başlığın neresi büyük bu konuda uyarı almışım
kısaca de get bu kadar forumda aktif olma bu foruma bu kadar takılma deniyor
galiba yada senin başka işin yok mu
bu forumda neden bu kadar vakit geçiriyorsun deniyorsa
buna gerek yok biri beni banlasın yada biri beni durdursun
---------- Post added at 20:39 ---------- Previous post was at 20:22 ----------
pistolpitt adlı üyeden alıntı
Herşey olması gerektiği gibi, 5.vitese atınca doğal olarak aynı hızı daha düşük devirde gidersiniz. Devrin 10000 den 8000e düşmesi bundan. 5. viteste 10000 devire ulaşmaması, motorun gücünün bu kadarına elvermesindendir. Hem 5. vites, 120 km hıza dahi çıkarıyormuş. Zaten normal sürüşünüzde red line devirlerde gitmiyorsunuz diye varsayıyorum. Neticede motorun sağlığı için yüksek devirler, sadece ihtiyaç anında cıkılması gereken devirler. keyifli sürüşler
teşekkür ederim
---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 20:39 ----------
yeterince bilgi aldım bu konu kaldırılabilir
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)